Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa 156 1.8 TS '99 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=1059 |
Page 2 of 5 |
Author: | Dany [ 12 Nov 2006, 15:10 ] |
Post subject: | |
Revin cu ceva noutati: Am testat vineri Alfa 1.8 TS neagra din '99 si nu prea m-a incantat. Pai in primu rand are sigur problema cu debimetrul de aer. Nu poate sa urce peste 4000 rpm. Viteza maxima 140 km/h. Partea buna ar fi ca dealeru s-a aratat dispus sa trecem defectiunile in contract si sa fie rezolvate de ei (daca nu se anuleaza contractu). Sambata a fost si am vazut si Alfa 2.0 TS din '00, dar din pacate nu am putut decat sa o pornesc pe loc, dealeru neavand numere de test disponibile. Masina in schimb mi-a facut o impresie mai buna: nu am auzit acel sunet tipic diesel la pornire. A pornit f usor. Vopseaua e impecabila (asta e argintie). Acum sunt intr-o mare dilema: sa ma duc sa fac contractu pt cea neagra, stiind astfel problemele care le are si obligand dealeru sa le rezolve, sau sa ma gandesc intai la cea argintie care la prima impresie nu are nici una din problemele celeilalte? Diferenta de motoriziare nu ma deranjaza (sunt constient ca 2.0 suna mai bine), dar ma intreb daca la cea argintie problemele nu pot aparea mai tarziu (masina are 80000km)? PS pt cea neagra cartea de service nu e completa, iar la cea argintie nu am vazut-o inca. |
Author: | gigib [ 12 Nov 2006, 18:00 ] |
Post subject: | |
@danny. nu sunt detectiv, dar din descrierile facute de tine am gasit si m-am uitat pe anunturile la ambele masini. Io as lua-o de departe pe aia argintie din urmatoarele motive: - are ceva calutzi in plus si pe autobahn se cere, iti spun ca eu am 1.6TS-ul si nu ca nu ar fi indrazneatza...dar parca , uneori as vrea sa ma acopere imbratisheze scaunul mai bine - consumul, impozitu si pretul de achizitie sunt cam aceleasi - are ceva km mai putin...15-20k ii faci intr-un an - pare a fi mai tanara daca ne luam dupa EZ - argintiul te-ar avantaja la o revanzare ... cel putin asa mi-a zis un dealer - si nu in ultimul rand, nu ramai cu inima indoita ca ai fi luat o masina de care stiai cu siguranta ca are probleme sub capota...macar la asta le descoperi pe parcurs ... io sper sa nu!! |
Author: | Dany [ 12 Nov 2006, 21:02 ] |
Post subject: | |
@gigib ai reusit sa sumarizezi foarte bine cam la ce ma gandeam si io. Maine dimineata o sa ma duc si sa fac un test cu cea argintie. Sper ca maine seara sa iau o decizie intre cele doua. Merci tuturor pentru sfaturi! |
Author: | Dany [ 13 Nov 2006, 14:50 ] |
Post subject: | |
Am facut si testu cu cea argintie si.. surpriza: pe autostrada m-a lasat pedala de ambreiaj. Zic pedala si nu ambreiaju, pt ca e posibil sa se fi rupt ori cablul de ambreiaj ori arcul de la pedala. Pedala a ramas pus si simplu apasata. Ok au venit oamenii si m-au tractat inapoi, dar acum stau si ma gandesc daca sa mai insist. M-am cam ofticat pe dealer, i-am pus cheile pe masa, am plecat si l-am lasat cu mana intinsa. Oricum i-am zis sa ma sune sa imi spuna care a fost problema. Sunt sigur ca problema nu e grava, dar ma gandesc ca de pe urma experientei asteia (a trebuit sa dau explicatii si politiei care a ajuns la locul faptei inaintea alora de la dealer) o sa mai trag de pret. |
Author: | Silviu [ 13 Nov 2006, 15:09 ] |
Post subject: | |
@madkat : mi-ai luat "vorba din gura" in leg cu cilindrul receptor. |
Author: | Silviu [ 13 Nov 2006, 15:12 ] |
Post subject: | |
@dany : in afara de probleme cu ambreiajul, ti-ai facut cat de cat o parere de diferenta dintre 1.8 si 2.0 ? ai avut timp ? |
Author: | Dany [ 13 Nov 2006, 15:56 ] |
Post subject: | |
@madkat & @63FAL: cat de problematica e faza cu cilindrul de comanda al ambreiajului? Se poate repeta? @63FAL: Am reusit cel mult sa imi fac o idee in legatura cu cele doua masini. In legatura cu 1.8 nu pot sa emit o parere generala din cauza ca masina testata de mine avea probleme. Insa 2.0 a mers f bine pana sa crape cilindrul de la ambreiaj. Motorul trage bine de la 3000 de ture in sus. A pornit f usor masina (fara zgomot de diesel, la care am fost atent si am pornit-o de mai multe ori, deci variatorul e ok), trage frumos pana la 7000 de ture unde incepe linia rosie (de aici am concluzionat ca debimetrul e in regula). Nu am avut timp decat sa ajung pe la 180 km/h. Toate electricele de pe ea par in regula. Masina e full electric: geamuri, oglinzi... |
Author: | Dany [ 13 Nov 2006, 16:05 ] |
Post subject: | |
@madkat: vezi tu chestia asta cu lasatu' in drum nu imi place cum suna! Mai sunt si alte probleme din cauza carora poti ramane in drum? |
Author: | Silviu [ 13 Nov 2006, 16:13 ] |
Post subject: | |
Quote: Mai sunt si alte probleme din cauza carora poti ramane in drum?
offtopic dany nu te supara. probleme apar la toate masinile, fie noi sau rulate si nu poti anticipa ce se mai poate defecta. sa revenim la problema cu ambreiajul : nu am avut probleme cu cilindrul, dar la 113k am schimbat kit-ul de ambreiaj care cumprinde placa disc, cilindru. toata distractia a costat 600 RON. |
Author: | Dany [ 13 Nov 2006, 17:01 ] |
Post subject: | |
Ok aici cam aveti dreptate. Ideea e ca nu prea mi-a placut experienta, dar ... shit happens, asa ca mergem mai departe. Totusi cred ca o sa raman la cea argintie. Mai astept pana maine si programez un nou test-drive cu masina. |
Author: | Silviu [ 13 Nov 2006, 17:11 ] |
Post subject: | |
pana maine, sigur se rezolva problema, pentru ca inlocuirea cilindrului nu este o operatiune complicata. succes ! |
Author: | voltron [ 13 Nov 2006, 23:34 ] |
Post subject: | alfa 156 berlina |
Stimati Domni, Va rog sa-mi raspundeti ce parere aveti despre o alfa 156 din 2002.08 cu 108 km la bord,navigatie,computer bord,dublu climatronic etc la 10000 euro?Se merita,isi face banii? Va multumesc |
Author: | voltron [ 14 Nov 2006, 15:43 ] |
Post subject: | |
Masina este 1.9 JTD,116 cp |
Author: | Silviu [ 14 Nov 2006, 18:18 ] |
Post subject: | |
@voltron : din cate am vazut "pe piata",pretul este OK, iar alfa "ISI MERITA BANII". offtopic : oare "subiectul"nu trebuia postat la publicitate si dezbatut acolo ? parca topicul este despre 1.8 TS |
Author: | Tupac [ 14 Nov 2006, 21:28 ] |
Post subject: | |
Exact asta vroaim si eu sa spun, ca aici discutiile sunt offtopic! Voi face un topic la Publicitate, unde sa ise dea lumea cu parerea despre potentiale achizitii Alfa. Gata cu offtopicul deci. |
Author: | Silviu [ 15 Nov 2006, 10:28 ] |
Post subject: | |
Author: | Dany [ 03 Dec 2006, 16:32 ] |
Post subject: | |
Salutari din nou, Pana la urma am cumparat-o pe cea din '99: O sa revin cu ceva detalii maine. |
Author: | Alex_Alfa [ 03 Dec 2006, 17:11 ] |
Post subject: | |
E foarte sexi! Felicitari pt achizitie!! |
Author: | marius [ 04 Dec 2006, 10:06 ] |
Post subject: | |
Foarte frumoasa. Asa cum am mai spus,primul lucru pe care il remarci la masina asta este cat de bine poate sa arate la exterior,chiar si dupa 7 ani. Deh,Germania nu-i ca Romania. |
Author: | Dany [ 04 Dec 2006, 15:32 ] |
Post subject: | |
Alex_Alfa Quote: E foarte sexi!
Deh ca toate Alfele! Merci pentru urari. Ieri am dat o tura scurta de fro 70km. Si am observat o chestie: temperatura apei nu a trecut de 75 de grade. Traseul a fost de 35 km dusi si 35 intors cu o pauza de o ora intre. E normal? Am tinut-o in ture un pic, nu am subturat-o. |
Author: | marius [ 04 Dec 2006, 16:04 ] |
Post subject: | |
Eu zic ca normal.Urca pe la 90, eventual trece putin cand stai blocat in trafic,vei vedea. |
Author: | Dany [ 04 Dec 2006, 16:27 ] |
Post subject: | |
Am inteles. O sa verific treaba cat de curand. Ma gandeam ca la fel de bine ar putea fi si indicatorul din bord. |
Author: | Dany [ 04 Dec 2006, 18:31 ] |
Post subject: | |
@madkat: unde e senzoru de temperatura? se poate verifica usor starea lui? (usor insemnand: scule uzale si fara gimnastica in juru masinii) |
Author: | dcmilitaru [ 05 Dec 2006, 00:07 ] |
Post subject: | |
90% ai termostatul blocat deschis. |
Author: | Dany [ 05 Dec 2006, 12:20 ] |
Post subject: | |
@madkat: aseara am facut experimentu: am stat cu motoru pornit in parcare fro 10 min timp in care temperatura a urcat pana la 80 (mai mult decat in ziua precedenta in mers). Nu am mai incercat sa il incalzesc mai mult ca asa e normal din cate stiu. Ce am realizat a fost ca am mers tot timpu cu compresorul de aer conditionat pornit (deh nou posesor, inca studiez masina). Are asta fro legatura cu temperatura lichidului de racire? |
Page 2 of 5 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |