It is currently 07 Jan 2025, 03:43

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4441 posts ]  Go to page Previous 197 98 99 100 101178 Next
Author Message
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Nov 2016, 22:16 
Offline

Joined: 17 Apr 2013, 21:45
Posts: 323
Car: 156 8v '02
Location: Timișoara
De ce nu-i întrebi pe cei de la Autoperugia? :D

_________________
Don't. Cut.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 14 Nov 2016, 15:29 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
almir Quote:
Buna seara,

Am admirat si eu aceasta masina superba!
Ceea ce imi ridica un semn de intrebare este .....lista de preturi primita pe adresa mea de mail de la AUTOPERUGIA.

Deci: Alfa Romeo Giulia, motorizare 2.2 JTDM 150 CP MT6 RWD E6, nivel de echipare GIULIA, pret cu TVA 37900 euro/ Pret special cu TVA 34 110 euro. Este cel mai mic pret pret din lista...

Acum va rog sa nu trageti! Pun doar o intrebare...

Cum se face ca aceasta masina cu aproximativ aceleasi dotari costa in Germania doar 29.980 EUR (brut - TVA inclus)?

http://www.mobile.de/ro/Automobil/Alfa- ... 49135.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Cred ca pretul pe care il platesti este cel NET = BRUT + TVA, deci adaugi TVA la aia 30k pentru masina din Germania.
Astea sunt preturile oficiale in DE, nu stiu daca au TVA inclus sau nu... http://www.alfaromeo.de/content/dam/alf ... 16_WEB.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 14 Nov 2016, 16:25 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Nu, brut = net + tva, scrie si in anunt.
Sunt convins ca, in cateva luni, vor fi si la noi preturile la acest nivel.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 14 Nov 2016, 21:28 
Offline

Joined: 27 Jun 2011, 21:37
Posts: 324
Car: Stelvio QV
Location: --
Si ? Nimeni cu impresii de la evenimentul de azi ?
Am vazut pe facebook ca au fost prezenti si membri din club.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 14 Nov 2016, 21:39 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2013, 12:48
Posts: 1250
Car: Giulia
Location: Bucuresti
Ba da :) doar ca inca ne revenim

_________________
Senza cuore saremmo solo macchine

Alfa Romeo Mito QV (955) - 1.4 MT6 170 HP
EX:Alfa Romeo Giulia (952) - 2.2 AT8 180 HP
EX: Alfa Romeo Giulietta (940) - 1.4 TB Multi Air TCT 170 HP
EX: Alfa Romeo 156 SW (932) - 2.0 JTS 165 HP


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 14 Nov 2016, 22:42 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2013, 12:48
Posts: 1250
Car: Giulia
Location: Bucuresti
Asa cum am promis revin cu detalii si cu cateva poze. Am pus poze si pe fb, aici pun cateva facute cu camera, cateva pentru ca au fost foarte putine grade afara

Pentru inceput tin sa ii multumesc Laurei pentru invitatie. Aici fac o paranteza - Invitatia a fost pentru mine si pentru ege (acesta din urma fiind plecat i-a oferit invitatia lui tziv). George a venit invitat de fostii colegi, iar jumpi si kdk au fost taxi-driver invitati speciali ai AI. Acesta a fost un eveniment oarecum restrans si orientat spre presa (bucata de dimineata) unde am intrat si noi.

Pentru AlfaClub si membrii comunitatii Alfa Romeo va fi organizat un eveniment special, insa informatii suplimentare se vor oferi la momentul acela. Am facut aceasta paranteza ca sa evit intrebari de genul (dar mie de ce nu mi-a zis nimeni, etc).

Organizarea evenimentului a fost foarte reusita, nu ne-a lipsit absolut nimic, si ne-am simtit demential azi! :clapping: :clapping: :clapping:

Despre masini pot spune 2 fraze (pentru ca George si Tzivii sunt mai in masura sa va dea un feedback aici, mai buni soferi si mai cunoscatori)

- Giulia Diesel -

foarte tare, am testat 2 buc, in 2 serii, automate ambele, cutia si directia raspund instant, padelele sunt o placere, nimic de reprosat masinii, doar ca, dupa ce am coborat, parca mai fun e in giulietta de 170 de cai. insa, repet, o masina exceptionala, insa eu nu sunt fan diesel, csf, n-ai csf :)))

- Giulia QV -

:dribble: :dribble: :dribble: este prima data cand o vad pe viu si cand am sansa sa o conduc... este un sentiment care nu se poate descrie in cuvinte... sunetul, vibratiile, senzatia ca ea te conduce pe tine... totul e din alta lume... si asta in Dinamic, pentru ca in race, eu personal nu as da-o niciodata... adica, abia am reusit sa o stapansc asa... nu de alta insa in linie dreapta la 210 km/h... simteam cum o sa decolez... cred ca multi din cei care au fost azi acolo, inca nu si-au revenit complet

Concluzie: Merita un rinichi, testicol sau ce mai aveti cate 2 bucati :peace: :lol:


Attachments:
003.jpg
003.jpg [ 489.25 KiB | Viewed 2700 times ]
001.jpg
001.jpg [ 579.3 KiB | Viewed 2700 times ]
002.jpg
002.jpg [ 689.18 KiB | Viewed 2700 times ]
000.jpg
000.jpg [ 111.82 KiB | Viewed 2700 times ]

_________________
Senza cuore saremmo solo macchine

Alfa Romeo Mito QV (955) - 1.4 MT6 170 HP
EX:Alfa Romeo Giulia (952) - 2.2 AT8 180 HP
EX: Alfa Romeo Giulietta (940) - 1.4 TB Multi Air TCT 170 HP
EX: Alfa Romeo 156 SW (932) - 2.0 JTS 165 HP
Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 14 Nov 2016, 22:43 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2013, 12:48
Posts: 1250
Car: Giulia
Location: Bucuresti
Si un mic bonus :lol: :lol: :lol:


Attachments:
004.jpg
004.jpg [ 143.33 KiB | Viewed 2693 times ]

_________________
Senza cuore saremmo solo macchine

Alfa Romeo Mito QV (955) - 1.4 MT6 170 HP
EX:Alfa Romeo Giulia (952) - 2.2 AT8 180 HP
EX: Alfa Romeo Giulietta (940) - 1.4 TB Multi Air TCT 170 HP
EX: Alfa Romeo 156 SW (932) - 2.0 JTS 165 HP
Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 14 Nov 2016, 23:38 
Offline

Joined: 27 Jun 2011, 21:37
Posts: 324
Car: Stelvio QV
Location: --
Hahaha, f tare poza cu George :-)


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 15 Nov 2016, 00:16 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1294
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Ha, ha, ha!!!

From Phone

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 15 Nov 2016, 08:48 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Am vazut pozele pe fb de la eveniment, si mi-am adus aminte ca acum trei saptamani m-au invitat cei de la DIP Motors (dealerul Seat din Brasov) sa vad Giulia pe care au primit-o de la AI. Vad ca lucrurile incep sa se miste, probabil ca n-au avut nici o persoana care sa-si dea interesul pana acum. Astept sa vad ca se intampla si evenimentul pentru club :)

Oricum, felicitari Laura, dar e mult de recuperat.
Attachment:
2016-10-28 16.29.20 HDR.jpg
2016-10-28 16.29.20 HDR.jpg [ 82.6 KiB | Viewed 2543 times ]
Attachment:
2016-10-28 16.29.39.jpg
2016-10-28 16.29.39.jpg [ 82.33 KiB | Viewed 2543 times ]
Attachment:
2016-10-28 16.29.53 HDR.jpg
2016-10-28 16.29.53 HDR.jpg [ 84.12 KiB | Viewed 2543 times ]
(pozele sunt proaste ca era foarte frig si sunt facute pe fuga, iar eu nu sunt inca urs polar)

Pe mine nu m-a impresionat cu nimic masina pe care am vazut-o. Bine, nu era un QV, era un 2.2JTD, alb, cu pret de aproape 45k si fara aproape nici o optiune. Adevarul e ca nu statea deloc bine pe langa Leon-urile cu faruri cu LED-uri pe care le aveau. Cei de la DIP mi-au zis vor sa comande ei una configurata cum trebuie pentru test drive :lol:

In alta ordine de idei -

http://jalopnik.com/why-did-this-alfa-r ... 1788950662" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 15 Nov 2016, 17:10 
Offline
User avatar

Joined: 18 Oct 2016, 10:08
Posts: 278
Car: Giulia Veloce 280 CP
Location: Bucharest
Salut,

Desi nu raspund intotdeauna, sa stiti ca urmaresc toate posturile de aici :)
In asteptarea review-urilor colegilor de club care au fost prezenti ieri la Adancata, va aduc o veste care sper sa va bucure.

Giulia beneficiaza acum de un discount de lansare de 17% standard (valoarea discount-ului este de pana la 9.000 E + TVA).
Astfel, pretul porneste acum de la 26.214 Euro + TVA, pentru nivelul de echipare Giulia, 2.2 JTDM/150 CP.
Oferta este valabila pana la 31 decembrie 2016.
Preturile inca nu sunt updatate pe site, voi incarca lista noua maine, cel mai probabil.

Voi reveni cu detalii legate de evenimentul de test-drive dedicat exclusiv AlfaClub, dar, vorba lui Pici, inca imi revin dupa ziua de ieri :))


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 15 Nov 2016, 19:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4308
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Am participat ieri, gratie amabilitatii fostilor colegi de la autoitalia care nu m-au uitat, dar si laurei plugaru, pr autoitalia, care a inginerit acest eveniment, la lansarea oficiala a Giuliei in tara noastra. Si cum altfel sa lansezi mai bine pe piata un model Alfa Romeo daca nu acolo unde se simte cel mai bine, pe pista ?

Stiam dinainte ca masinile de test vor fi 3 la numar, doua diesel de 180cp si maretul QV. Drept urmare aveam un circuit, MotorPark Adancata, aveam masini, deci urma o zi frumoasa. Si ce zi urma sa fie.
Inainte de partea de condus efectiv a masinilor, am fost inregistrati de catre staff-ul organizator, ni s-au inmanat bratarile aferente fiecarei masini cu care urmam sa rulam, am ascultat prezentarile interesante ale celor responsabili cu marca alfa romeo dar si cu pneurile pirelli in romania, alaturi de reprezentanta harman&kardon pentru partea de sonorizare, asa cum regasim si pe modelul Giulia.

A urmat apoi sesiunea de teste efective cu masina. Fiecare rulare cu o masina a presupus 2 ture de circuit, prima de acomodare iar cea de-a doua de incercare a masinii si retur la pit-uri. Eu am decis sa merg cu ambele versiuni diesel mai intai, ambele cu cutie de viteze automata in 8 trepte, nivel echipare Super si ceva optiuni, printre care si Performance Pack(padele aluminiu pe volan, diferential autoblocant si sistem de suspensie adaptiva ce permite inmuierea suspensie la apasarea butonului designat-aici sper sa nu gresesc, eu nu am gasit mai multe moduri de functionare a suspensiei). Am urcat in prima masina, am comutat selectorul pe modul Dynamic, am selectat schimbare manuala trepte viteze si am pornit. Prima impresie a fost de putere livrata foarte liniar, total opus modului in care eram obisnuit cu puterea la 2.4-le de pe 159, fara zvac, doar putere de la 1500 rpm pana la peste 4000 rotatii ! Cutia a fost al doilea lucru remarcat, schimba vitezele foarte rapid, scurt si sec, asa cum trebuie, fara smucituri, fara intarzieri, atat pe urcare cat si pe retrogradare de treapta. Iar cel de-al treilea lucru remarcat, si poate cel mai impresionant, a fost legat de modul in care masina vireaza, sta pe curbe si cum transmite soferului ce se intampla cu rotile masinii. Este o directie foarte usoara, e drept, gratie asistarii insa nu omoara deloc senzatiile la volan, ba din contra, ajuta sa poti stapani masina asa cum trebuie. Este fantastic cum te poti arunca in viraje, fara subvirare, fara senzatii neplacute, fara comportament necontrolabil. Credeti-ma ca nu ma las usor impresionat, insa, pentru o masina de strada, pe un circuit unde am deja cateva sute de km la activ si mai stiu sa abordez 1-2 viraje, am ramas masca cat de bine se poate tine masina asta. Iar ca punct final despre Giulia 2.2Mjet 180cp voi spune ca, la capitolul viteza, aceaasta sta la acelasi nivel cu un 2.4 de 210cai, resoftat si care avea si niste anvelope mult mai adecvate circuitului decat nou venita Giulie. Concret, in capatul liniei drepte, fix inainte de franare, atat giulia cat si 159-le lui tzivi au prins putin sub 170km/h, repet, una cu 180 cai si alta cu peste 240 ! Mai departe trageti voi concluziile.

Iar acum voi vorbi si despre Giulia in versiune TrifoicuPatruFoi, sau, pe limba noastra, QV. Este o masina care la prim contact te loveste vizual prin dimensiunea generoasa a franelor, prin gura masiva a spoilerului fata, prin dimensiunea jantelor in doua latimi fata/spate, prin cele 4 evacuari care parca prevestesc nebunia ce va urma. Este o masina care fie o placi asa cum e, fie nu. Nu exista nimic rational in ati dori sa detii asa ceva. Si totusi, te arde, vrei sa te sui la volan, sa o scoti pe circuit, sa o lasi sa se dezlantuie. Ceea ce am si facut, bineinteles in modul Dynamic si nu Race, temperatura exterioara in limita a zero grade cat si turele putine la dispozitie nepermitand sa ajungi cu anvelopele in temperatura optima de functionare si astfel existand sansa unor manevre mai putin reusite. Astfel, am iesit pe pista, incercand sa imi sterg din memorie tot ce aveam ca automatism format in masina mea, 156-le v6, cu care mai fusesem acolo. Orice punct de franare, orice mod de abordare a virajelor, totul, este diferit. Acceleratiile sunt brutale, recunosc ca a fost nevoie de 2-3 ori sa caut turometrul pentru a vedea daca e am ajuns in limita de schimbare a treptei, turometru care acum se afla in partea stg a cadranelor, nu in dreapta cum a fost la ultimele versiuni de alfa. Masina cauta continuu aderenta, inclusiv la peste 150 la ora in viraj foarte larg, cu pedala la podea, simteam cum constant intervine gestiunea electronica pentru a tine masina pe pista. Este ceva fenomenal insa cand vine prima franare mai serioasa, sa zicem, in capatul liniei drepte, de la peste 215-218 km/h, luand ca reper marcajul cu 50m pana la viraj, am franat brutal fix inainte de semn, doar ca, ulterior, a fost nevoie sa mai ciupesc putin acceleratia pentru a imprima viteza dorita parcurgerii virajului. WTF ! Say what ? Adica, sa dai gaz dupa frana, ca ai franat prea mult ? Cum vine asta ? Cum reuseste ? Va spun imediat : BIG fuc**ng Ceramics, adica d-alea misto, de Ferrari, si nu orice Ferrari, de 458 Italia ! Da, am scris corect, masina asta nu are doar motor dezvoltat de Maranello, are si sistem de frane pe masura. Apoi, directia, foarte precisa, foarte usoara, asemeni versiunii normale, ajuta sa tii masina pe trasa optima, sa nu te lupti cu ea ca cu un luptator de wrestling, greoi si anevoios. Legat de transmisie, vreau sa spun atat : masina asta trebuie cumparata cu cutia automata. Iar acum las puristii si barbatii din voi sa sara cu pietre, sa spuna ca nu e ok, ca o manuala defineste masina sport adevarata. Poate, INSA, tineti cont de doua lucruri: 1. treburile se intampla destul de repede la bordul masinii, virajele se succed incredibil de repede, masina se tureaza ca nebuna, iar pe un circuit de 3400m am amestecat in cutie ca un nebun, de zici ca vroia sa imi creasca masa musculara.
2. pozitionarea schimbatorului de viteze este destul de departe de sofer, undeva cca. 40 cm in dreapta volanului, foarte central in masina, iar masina fiind destul de lata, se traduce printr-o cautare continua a schimbatorului, a treptelor, etc.
Sunt convins ca, cu o cutie automata, masina asta va fi aproape perfecta. Spun aproape pentru ca stim cu totii ca perfectiunea nu exista. Insa, pana la o viitoare reintalnire, pot spune cu mana pe inima ca aceasta este cea mai tare masina cu care am avut ocazia sa merg, o experienta superba, care trebuie traita de fiecare alfist !

In incheiere vreau sa multumesc iar celor care au facut posibila participare mea si a celorlalti la acest eveniment, unul demn de marca Alfa Romeo si unul care clar nu ar trebui sa ramana singular in agenda Autoitalia. Poate acum, cu oamenii noi-multumim iar Laura Plugaru-si suflul nou adus vor urma chestii interesante care sa fie mai mult orientate si catre comunitatea alfaclub si a alfistilor din toata tara. :peace:

_________________
now: 2023 Stelvio Competizione 2.0 280hp Q4
ex: Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 15 Nov 2016, 20:37 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
:goodpost:

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 15 Nov 2016, 20:48 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2011, 13:40
Posts: 215
Car: Stelvio 2.0 280HP
Location: Bucuresti
Felicitari pentru eveniment! Un lucru este sigur toate publicatiile si cei care conteaza in TV au scris sau inregistrat evenimentul! Am ramas uimit si m-am bucurat ca v-am vazut in poze in QV. Uimirea a venit de la faptul ca nu ma asteptam sa ajunga un QV atat de repede in RO si m-am bucurat pentru ca Alfa Club a fost acolo! Un mare bravoo!

_________________
--------------------------------------------
Alfa Romeo Stelvio 2.0 280HP
EX: Alfa Romeo Giulietta 1.4 170HP TCT
Ex: Alfa Romeo 159 2.4 200HP+ Q-Tronic
Ex: Alfa Romeo 147 2.0 150HP Selespeed


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 15 Nov 2016, 21:17 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2013, 12:48
Posts: 1250
Car: Giulia
Location: Bucuresti
Deci... a facut George un review... :shock: :blink:
Cred ca te suna astia din presa de specialitate in curand... :goodpost:

Descoperiti Giulia si aici: http://www.giulia.alfaromeo.ro" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Senza cuore saremmo solo macchine

Alfa Romeo Mito QV (955) - 1.4 MT6 170 HP
EX:Alfa Romeo Giulia (952) - 2.2 AT8 180 HP
EX: Alfa Romeo Giulietta (940) - 1.4 TB Multi Air TCT 170 HP
EX: Alfa Romeo 156 SW (932) - 2.0 JTS 165 HP


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 15 Nov 2016, 21:22 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2013, 12:48
Posts: 1250
Car: Giulia
Location: Bucuresti
Cateva poze si de la Laura, (fotograf Dragos Savu) sunt pe fb AC si AR toate cele 200 si ceva de poze.


Attachments:
23F87A9778.jpg
23F87A9778.jpg [ 112.34 KiB | Viewed 2382 times ]
44_SSD5753.jpg
44_SSD5753.jpg [ 119.65 KiB | Viewed 2382 times ]
146_SSD7225.jpg
146_SSD7225.jpg [ 123.84 KiB | Viewed 2382 times ]
177_SSD7378.jpg
177_SSD7378.jpg [ 110.61 KiB | Viewed 2382 times ]
204_SSD7498.jpg
204_SSD7498.jpg [ 200.43 KiB | Viewed 2382 times ]
231_SSD7636.jpg
231_SSD7636.jpg [ 113.7 KiB | Viewed 2382 times ]
217_SSD7554.jpg
217_SSD7554.jpg [ 138.21 KiB | Viewed 2382 times ]

_________________
Senza cuore saremmo solo macchine

Alfa Romeo Mito QV (955) - 1.4 MT6 170 HP
EX:Alfa Romeo Giulia (952) - 2.2 AT8 180 HP
EX: Alfa Romeo Giulietta (940) - 1.4 TB Multi Air TCT 170 HP
EX: Alfa Romeo 156 SW (932) - 2.0 JTS 165 HP
Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 15 Nov 2016, 22:21 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7930
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Sper totusi ca le-ati atras atentia ca au gresit cu V6 ala la 90 grade :lol:


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 15 Nov 2016, 23:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6713
Location: Brasov... oarecum.
@george: Pe asfaltul ala drept de pe pista e cam gteu sa iti dai seama de diversele setari ale suspensiei. Pe un drum denivelat sau cu asfalt prost e o diferenta usor seaizabila.

Si legat de motor, brand managerul pe UK si alalalt gagiu de a participat la prezentare au insistat ca motorul e dezvoltare proprie Alfa.
Cred ca adevarul e undeva pe la mijloc...

@laura: nu am inteles de ce AI promoveaza Giulia pe alb, cand sunt la dispozitie 2 culori in portofoliu mult mai atragatoare si care pun mai bine in evidenta formele: rosu si albastru.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Last edited by yux_mm on 15 Nov 2016, 23:30, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 15 Nov 2016, 23:28 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Ma bucur pentru voi, am salivat toată ziua la poze.
@toshy - pe bune, dai o Giulie fie ea chiar și cheala pentru ledurile Leonului? :(
@guli- poate e chestie de acomodare cu masina, poate la un al doilea contact nu ți va mai părea ca e departe schimbătorul.

LE - omul ala de i-a pus Toshy clipul după valurile ce le-a făcut azi pe interneți si-a băgat coada intre picioare și a zis ca de fapt toate mașinile "face asa" la el acasă și ca de fapt Giulia e cea mai tare ever.
Quote:
. EDIT: This is not a big deal. All cars with big roll stiffness lift a wheel going into my driveway. The only issue here is that the Giulia's torque-vectoring rear differential did not send power to the right wheel, and the traction control didn't apply brake to the spinning wheel. The latter is the more surprising part. This happened in all four drive modes (D N A + Track) and on both Giulia QVs I tested. There is no need to blow any of it out of proportion: it's a small (though head-scratching) programming oversight in the TC/ESP system that will result in real-world problems only in extreme cases such as this. Stay tuned for the full Ignition and Head2Head reviews of the Giulia, but let me make one thing clear: this Alfa is a dynamic masterpiece. Cool? Cool.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 15 Nov 2016, 23:56 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 304
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
yux_mm Quote:
Si legat de motor, brand managerul pe UK si alalalt gagiu de a participat la prezentare au insistat ca motorul e dezvoltare proprie Alfa.
Cred ca adevarul e undeva pe la mijloc...
Alfs Romeo nu mai este de mult o marca de sine statatoare. Face parte din grupul Fiat la fel ca Ferrari care este cea mai profitabila parte a grupului.
Ma indoiesc ca s-au apucat sa dezvolte un nou motor cind aveau solutiile testate in curtea lor.
Ba chiar cred ca au profitat din plin de experienta Ferrari in ceea ce inseamna suspensia, directia si ansamblul de frinare.

_________________
DA !


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 16 Nov 2016, 00:04 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Am crezut ca am mai spus-o... pentru proiectul noii Alfe (Giulia, platforma Giorgio) Marchionne a luat tehnicieni de la toate mărcile grupului (în principal F&M) și i-a băgat în faimoasa hala secreta (care s-a aflat mai apoi a fi fosta fabrica irisbus/Iveco din Modena) sa lucreze independent și cum vor ei. Rezultatul îl avem acum în față, iar dacă nici asta nu poate fi considerata o Alfa propriu zisa, de sine stătătoare și dezvoltata independent sau cum vreți voi sa ii spuneți nu știu sincer cum ar mai putea exista vreodată o Alfa 100% creație Alfa Romeo.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 16 Nov 2016, 00:05 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3802
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
@Marius: Nu mai vorbim de faptul ca e suficient sa atingi usor frana ca sa te pui in miscare. Cred ca omul a scris mai mult in gluma, sa vada ce prostovani musca. Bineinteles ca s-au gasit.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 16 Nov 2016, 01:26 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7097
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Ssshhhh ca a venit bratu și giurgea sau cum îl cheamă pe celălat.... au ei un review mișto rău despre giulia. Ce sa zic oamenii sunt profesioniști, mai ceva ca Jeremy de la top gear :disgust:

Ambreiaj de pe vremea lu tataie și plastice ca in pasat... :lol:

PS. Mulțumim pt review George, foarte frumos scris ;) sunt convins ca ce ai scris reprezintă doar 10%, restul de 90% fiind sentimente de nedescris... lucruri ce te-au făcut sa fi mândru ca ești alfist ;)



Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 16 Nov 2016, 08:19 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
S-au gândit băieții ca-și generează mai multe click-uri dacă se declara anti curent și proclama ca Giulia e nașpa. Atâta tot. I-am urmărit mai pe la început, erau simpatici și stilul lor de a face recenzii era ceva nou pentru România. Cu ocazia asta însă si-au pierdut orice urma de credibilitate.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 16 Nov 2016, 09:28 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
marius Quote:
Ma bucur pentru voi, am salivat toată ziua la poze.
@toshy - pe bune, dai o Giulie fie ea chiar și cheala pentru ledurile Leonului? :(
@guli- poate e chestie de acomodare cu masina, poate la un al doilea contact nu ți va mai părea ca e departe schimbătorul.

LE - omul ala de i-a pus Toshy clipul după valurile ce le-a făcut azi pe interneți si-a băgat coada intre picioare și a zis ca de fapt toate mașinile "face asa" la el acasă și ca de fapt Giulia e cea mai tare ever.
Quote:
. EDIT: This is not a big deal. All cars with big roll stiffness lift a wheel going into my driveway. The only issue here is that the Giulia's torque-vectoring rear differential did not send power to the right wheel, and the traction control didn't apply brake to the spinning wheel. The latter is the more surprising part. This happened in all four drive modes (D N A + Track) and on both Giulia QVs I tested. There is no need to blow any of it out of proportion: it's a small (though head-scratching) programming oversight in the TC/ESP system that will result in real-world problems only in extreme cases such as this. Stay tuned for the full Ignition and Head2Head reviews of the Giulia, but let me make one thing clear: this Alfa is a dynamic masterpiece. Cool? Cool.
Lingator de esapament de Alfa, ce esti!... :tomato:
:kiss:

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4441 posts ]  Go to page Previous 197 98 99 100 101178 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited