Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo Giulia https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4560 |
Page 94 of 178 |
Author: | IRBabuin [ 19 Oct 2016, 10:56 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Godzzi Quote: intrebare tehnica acum.... este legal sa ai xenon fara spalatoare? Eu unul nu mai stiu alt xenon OEM fara spalatoare.
greseli: - ecran tactil - nu are asa ceva. Sub 2000 lumeni n-ai nevoie de spalatoare si autolevelling. Becul asta e deja pe multe masini (Audi etc), mi se pare ca are 15 sau 25W. Aceeasi logica e la LED fara spalator si autoleveling (vezi Reno). |
Author: | lucianm [ 19 Oct 2016, 10:57 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Si luati in calcul faptul ca Giulia are statut de noutate absoluta, nu se pot (si nu merita) acorda discounturi mari, ca la un BMW seria 3, care deja este stiut bine de tot in piata. E o chestie elementara in vanzari. Oricum, nu cred ca iese mai scumpa ca o serie 3 similara, daca se cere o oferta serioasa la AI. Eu am avut o relatie foarte buna cu AI in anii din urma, nu doar comerciala pt cele doua masini noi cumparate in 2009 si 2013, dar si cu service-ul. Astept locatiile alea noi Alfa Romeo/Jeep. |
Author: | tudyniuz [ 19 Oct 2016, 11:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Vad discutiile vizavi de Xenon, ca in standard e de 25W, extra-optiune sau la QV e de 35W. Ca sa imi fac o idee, la 159 de cati W erau? |
Author: | tzzivii [ 19 Oct 2016, 11:22 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
35w |
Author: | ibiza [ 19 Oct 2016, 12:58 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
dxb Quote: in Romania e mai scumpa decat in Italia (cum am configurat eu masina, in Italia ar fi cu 3.000 de euro mai ieftina).
De multe ori in Romania functioneaza dupa algoritmul asta:1. triplezi pretul 2. aplici MEGA DISCOUNT 50% 3. Make profit Parca am auzit ca depozitul de calculatoare s-a impuscat in picior pe acest model de black friday.... In alta ordine de idei, te duci frumos la BMW, Audi, Merc, le ceri o oferta si apoi te duci la AI sa iti faca o oferta pe care sa nu o poti refuza (nu, nu ca The Godfather). Sau te duci si le zici ca vei cumpara masina cu oferta cea mai buna si ii lasi sa iti faca o oferta. Daca tot au pretul mai mare decat in It, au si de unde sa faca discount, si nu doar aia 3000. PS: discount-urile bune se negociaza cel mai bine la sfarsit de luna sau quarter... lucianm Quote: Si luati in calcul faptul ca Giulia are statut de noutate absoluta, nu se pot (si nu merita) acorda discounturi mari, ca la un BMW seria 3, care deja este stiut bine de tot in piata. E o chestie elementara in vanzari.
Adica asa spargi piata, cu preturi similare cu liderii cand 90% din popor stramba din nas cand vorbesc de fiabilitatea italiana? PS: Amuzat daca masina in versiunea de baza este mai ieftina decat in It, iar apoi optionalele inverseaza raportul... probabil nu vor sa uzeze prea mult TIRurile alea de cara masinile... |
Author: | lauraplugaru [ 19 Oct 2016, 13:21 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Salut, Intre Salonul Auto, un eveniment si alte droguri, am fost astazi printre colegi cu topicurile in mana si incerc sa va ofer toate raspunsurile pe care le asteptati: - Politica de preturi a producatorului difera de la o piata la alta, in functie de specificul acesteia (referitor la intrebarea ta despre pretul optionalelor) - Diferenta foarte mare la navitagie tine de faptul ca, in Italia, navigatia de 6.5 este standard, ceea ce face ca acel 8.8 sa fie calculat prin diferenta fata de 6.5. In Romania, ambele sunt optionale (again, politics), si de aceea nu se calculeaza segmentat. - In ceea ce priveste senzorii, ai dreptate. Este o situatie pe care incercam sa o rezolvam cu producatorul. Pentru Super si Veloce se va plati doar diferenta dintre cele doua optionale. dxb Quote: Am niste intrebari pentru Laura. De ce, de exemplu, daca vreau si senzori de parcare fata, pe nivelul de echipare Super sau Veloce, trebuie sa cumpar senzori de parcare fata si spate, la fel ca pentru nivelul de baza Giulia, adica 864 euro, avand in vedere ca pe Super si Veloce senzorii spate sunt standard? De ce optionalele in Romania sunt mult mai scumpe decat Italia? Spre exemplificare navigatie de 8,8" in Ro costa 2.736 euro, fata de 1.000 euro in It, sau trapa panoramica in Ro costa 2.160 euro iar in It costa 1.700 euro, sau pachetul Driver Assistance Plus in Ro costa 1.548 euro fata de 1.000 euro in It, sau pachetul Lighting AFS in Ro costa 1.440 euro iar in It 500 euro. Asta face ca la optionale de aproximativ 10.000 euro o masina cumparata in Ro sa fie mai scumpa decat in It, cu toate ca pretul de baza e mai mic in Ro.
Eu unul, dupa ce am studiat preturile din Ro comparativ cu It, ca in Ro se pune mai mult accent pe optionale decat in It unde, probabil, se cumpara masini cu mai putine optionale. Deci in total o masina in Ro costa la fel ca una din Italia si diferentele sunt de fapt doar o politica de marketing pentru fiecare tara in parte. Astept un raspuns de la Laura. Multumesc! |
Author: | lauraplugaru [ 19 Oct 2016, 13:28 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Salut, Si noi am observat cateva discrepante in fisa si in factbook, lucram la remedierea lor. Una dintre ele este chiar cea legata de jante. Pe Super confirmam aici (si am modificat si in lista) ca vom avea 17"/ 225/50. Rezervorul. Da, bine punctat. Conform manualului, nu avem specificatie despre AdBlue (de acolo ar fi putut aparea o diferenta), si nici alte lamuriri despre capacitatea lui nu ne-au fost transmise de catre producator. Consumul diesel-ului este mai mic, intr-adevar, dar nu putem afirma ca aceasta a fost baza deciziei diminuarii capacitatii rezervorului. Godzzi Quote: eu cred ca inca sunt greseli la lista dotarilor si optionalelor.
Exemplu: Giulia Super dotari standard, Jante din aliaj de 17 cu 10 spite • Jante din aliaj de 16” cu 7 orificii, cu pneuri de 205/55 care sa fie pana la urma? alt aspect interesant este rezervorul: Benzina 58L fata de diesel 52L. oare de ce? |
Author: | lauraplugaru [ 19 Oct 2016, 13:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
@Toshy, confirmam cifrele de consum. Acestea sunt obtinute de producator respectand legislatia in vigoare pentru testarea consumului si emisiilor. toshy Quote: VladimirG Quote: @toshy: sa inteleg ca te tenteaza sa mergi cu ghibli-ul la buy-back? )
Poate sa imi dea ei un QV si un 500 in plus si tot nu cred ca ajung la suma care trebuie.Ceva amuzant din lista de optiuni - Code: 7KQ Emblema Q2 108 Euro Code: Consum carburant (l/100km) Quadrifoglio Urban 12,4 Extraurban 5,7 |
Author: | lauraplugaru [ 19 Oct 2016, 13:39 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia | ||
Conform manualului lui 159, aveam 55W. Am atasat extras din manual. tudyniuz Quote: Vad discutiile vizavi de Xenon, ca in standard e de 25W, extra-optiune sau la QV e de 35W. Ca sa imi fac o idee, la 159 de cati W erau?
|
Author: | lauraplugaru [ 19 Oct 2016, 13:40 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Confirmam si noi, spalatorul este obligatoriu doar pentru dispozitivele de iluminare care emit peste 2000 lumeni (indiferent de tehnologie). Cele de 25W nu ating aceasta cifra. IRBabuin Quote: Godzzi Quote: intrebare tehnica acum.... este legal sa ai xenon fara spalatoare? Eu unul nu mai stiu alt xenon OEM fara spalatoare.
greseli: - ecran tactil - nu are asa ceva. Sub 2000 lumeni n-ai nevoie de spalatoare si autolevelling. Becul asta e deja pe multe masini (Audi etc), mi se pare ca are 15 sau 25W. Aceeasi logica e la LED fara spalator si autoleveling (vezi Reno). |
Author: | lauraplugaru [ 19 Oct 2016, 13:41 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Despre Xenon am raspuns in celalalt post. Despre ecran tactil: corect - suprafata butonului rotativ are rol de touch pad. Godzzi Quote: intrebare tehnica acum.... este legal sa ai xenon fara spalatoare? Eu unul nu mai stiu alt xenon OEM fara spalatoare.
greseli: - ecran tactil - nu are asa ceva. |
Author: | dxb [ 19 Oct 2016, 13:48 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Salut, Multumesc de raspuns. Aceeasi problema exista si la pachetul Lighting, unde pana la echiparea Veloce, inclusiv, se plateste acelasi pret, cu toate ca pe Veloce exista deja Xenon de 25W. La pachetul Driver Assistance Plus iarasi, la cele trei versiuni e acelasi pret, in care intra din nou senzorii de parcare. Ca de altfel si la pachetul Driver Assistance. |
Author: | lauraplugaru [ 19 Oct 2016, 13:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
OFFtopic de la intrebarile voastre, dar ONtopic despre Giulia: maine incepe Salonul Auto, la care vom expune 2 versiuni Super (Rosso Alfa si Bianco Alba). In total avem 5 premiere (6, daca vreti sa considerati si gama completa 75th Anniversary de la Jeep) Fiat 500 Riva, cel mai mic iaht din lume, vine direct de la Paris in versiune Cabrio si este expus într-un decor unic, alături de un exemplar al modelului Riva Ariston - probabil cel mai cunosct iaht clasic fabricat de Riva; Al doilea membru al noii familii funcționale Fiat se prezintă: Tipo Hatchback; Gama jubiliară și completă Jeep 75th Anniversary față în față cu istoria: Jeep CJ-3B; Abarth revine la SAB cu noul 595 Competizione; Maserati prezintă oficial primul SUV din istoria mărcii: Levante. Eu voi fi acolo maine si poimaine cam toata ziua, dati un semn daca ajungeti si trageti-ma de maneca |
Author: | goldfinger [ 19 Oct 2016, 13:52 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
@ poate ca intrebarile fara sens ar trebui evitate. De ce rezervorul Giuliei cu motor diesel este mai mic decat cel al unei Giulia cu motor pe benzina !? Motorizarile pe benzina (inclusiv QV) au rezervor de 58L (rezerva 9L), cele diesel 52L(rezerva 8L). Mai mult, pe internet se gaseste deja "Giulia owner manual", multe raspunsuri se pot gasi foarte usor acolo. Nu exista rezervor pentru AdBlue deocamdata, nici SCR - logic. Sunt zvonuri ca se lucreaza la asta, e posibil sa apara undeva in viitorul apropiat. Attachment: no Adblue.JPG [ 109.25 KiB | Viewed 2067 times ] |
Author: | Valak [ 19 Oct 2016, 13:59 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia | ||
Diferenta de capacitate a rezervorului provine cel mai probabil din amplasarea filtrului de motorina, dar sunt de acord cu Cristi, nu vad relevanta intrebarii. Din cate stiu, Giulia foloseste un SCR uscat, deci nu are nevoie de AdBlue.
|
Author: | Godzzi [ 19 Oct 2016, 14:11 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia | ||
goldfinger Quote:
Mai mult, pe internet se gaseste deja "Giulia owner manual", multe raspunsuri se pot gasi foarte usor acolo.
atunci ajuta-ne si pe noi si pune-l si tu aici te rog, ca eu unul nu am reusit sa dau de el.LE. Nevermind....tocmai ce l-am gasit. Il atasez eu aici
|
Author: | adriand78 [ 19 Oct 2016, 14:19 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
@ Laura: jos palaria pentru rabdarea de care dai dovada in discutiile de pe forum P.S. Imi place foarte mult poza de la avatar |
Author: | georgeg [ 19 Oct 2016, 14:21 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Am configurat cateva variante de Giulia in varianta Veloce pentru ca ma intereseaza tractiunea Q4. Au rezultat diferite preturi, cel de referinta pentru mine fiind, asa cum imi doresc masina, cu cca. 13.000 euro optionale, fara sa pun vopseaua, am mers pe standard. Rezulta astfel un pret de 56-57 mii euro pentru varianta benzina si cu 3 mii mai mult pentru diesel. E destul de mult, tinand cont ca, chiar si in italia unde masina pleaca de la 50 mii varianta veloce diesel de exemplu, sau germania unde acelasi veloce diesel pleaca de la 46 mii, am iesit cu configuratii sub cele de romania. Repet, in toate cele 3 tari am comparat masini identice, singura mentiune ca la germani si italieni nu apar inca preturi pentru versiunea veloce benzina, deci am comparat doar diesel. Ramane de vazut care va fi politica adoptata in momentul discutiei clare cu AI, cat de mult se doreste sa se vanda astfel de masini. Acum, ca sa fim si corecti, ca tot spuneati de preturi de bmw, am configurat asa : giulia veloce benzina vs. 330i xdrive. Am pus pe amnbele masini aceleasi chestii(sau cat mai apropiate, cat mai riguros) si, la configuratia giuliei mentionata mai sus, cea de 56-57 mii euro, un seria 3 a iesit 64 mii euro. Doar ca, de aici stim toti ca bmw acorda discounturi puternice, minim 15% chiar si la comenzi, pretul de 64 mii fiind cel de pe site configurator. Ca sa inchei, da, si mie mi se par foarte scumpe optionalele giuliei, in total contrast cu pretul bun de pornire. Speram totusi la dealeri intelegatori si importator care doreste sa vanda, nu doar sa stea cu masinile in showroom. |
Author: | marius [ 19 Oct 2016, 21:08 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Godzzi Quote: greseli: - ecran tactil - nu are asa ceva. |
Author: | ovi30 [ 19 Oct 2016, 22:03 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia | ||
ALXege Quote:
ovi30, ar fi interesant sa pui pe masa preturile obtinute pentru seria 3 sau XE, insa ar trebui sa fim atenti si la motorizari si nivele de echipare. Personal, pe site-ul bmw.ro (ca doar pe ala l-am luat drept reper) nu am reusit sa configurez o serie 3 similara ca motorizare si dotari si sa iasa mai jos ca pret fata de vreuna din variantele propuse de AI pentru Giulia. E drept ca nu am luat in calcul potentialele discount-uri pe care BMW le ofera, in timp ce pentru Giulia am luat drept referinta preturile speciale de lansare.
am cautat si am gasit oferta primita pentru seria 3 nou, 320d, x-drive, aut, pachet M, faruri full led (care lipsesc din pacate la Giulia), scaune sport incalzite+alcantara, jante 18", pilot aut adaptiv, service 5 ani inclus, navi profesional si culoarea aia bestiala albastru estoril, pret 41k (tva incl)am vazut ca si AR are un albastru demential prezentat la Paris parca. tot de la BMW, am mai primit oferte cu discounturi si mai mari de 25% la masini rulate, 15-30k km, foarte tentante, ce sa zic. sper ca AR sa reuseasca sa coboare cu preturile sub ce ofera nemtalaii pentru ca la oferte egale, putini ar alege AR din cauza brandului eu deocamdata am pus on hold ideea de achizitie masina, pentru ca a aparut o masina de serviciu. dar nu stii niciodata pe viitor... o sa caut si oferta de la Jag XE, unde pretul era pana in 35k pentru cea mai slaba linie de echipare, diesel 180 CP, automat, piele, la fel service inclus nu-stiu-cati ani. ps: 159 l-am luat de nou, dar era in range-ul 25-27k la momentul respectiv. Giulia imi place ff mult la interior, e 2 clase peste 159. la exterior nu mai are unicitatea aia de la 159, arata bine si atat. de condus nu am condus-o inca. ps2: la test vom avea si o benzina ? ar fi f.fine :-)
|
Author: | ibiza [ 21 Oct 2016, 12:06 ] | |||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia | |||
don't do this at home kids https://www.facebook.com/MotorAge/video ... 592352421/" onclick="window.open(this.href);return false;
|
Author: | tomi_alfa [ 21 Oct 2016, 14:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Alfa Romeo Giulia wins EuroCarBody 2016, the most prestigious world award for the design of the body, organized by "Automotive Circle International". https://passioneautoitaliane.blogspot.r ... rbody.html" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | marius [ 21 Oct 2016, 17:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Nu neapărat pentru design cat pentru inovații aduse și întreg procesul tehnologic de realizare a caroseriei. Quote: The winners are determined in a competition of all car body presentations, based on the evaluation of five equal-weight technical criteria:
Asa de amorul artei merita amintiți și castigatorii edițiilor precedente: de la Mercedes Clasa S și SL, de la BMW Seria 7 și i8, de la Audi - A8. Not a bad company.
Car body development and construction Material development and application Production efficiency Car-body-implied customer value Quality and completeness of the presentation |
Author: | bmf [ 21 Oct 2016, 17:59 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia | ||
ibiza Quote: don't do this at home kids
Ai si continuarea?https://www.facebook.com/MotorAge/video ... 592352421/" onclick="window.open(this.href);return false; Mai e cunoscuta recent o macaronareala d-asta, dupa principiul italianului "ii vine prea devreme si dureaza prea putin".
|
Author: | dcmilitaru [ 21 Oct 2016, 19:28 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Am vizitat si eu SAB... Ca prima impresie, Giulia nu are nici pe departe impactul vizual pe care l-a avut 159 la vremea lui. Este o masina care se integreaza perfect intre masinile concurentei si cam atat. In cazul meu, stiu sigur ca in viitorul apropiat nu se pune problema sa-mi cumpar o masina noua, cu atat mai putin o Giulia, dar in momentul in care m-am urcat in ea nu am avut nicio clipa senzatia ca as vrea sa renunt la un rinichi ca sa-mi iau una. Si mi-a placut o discutie auzita la 10m de Giulia, langa o masina Peugeot, cred ca 301, intre un reprezentant vanzari si un potential client: "Asta este o masina de drive test,d-aia are toate optiunile posibile, sa vada omu', sa testeze ce doreste sa-si comande" |
Page 94 of 178 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |