Felicitari tuturor participantilor ,mi-a facut o deosebita placere sa va cunosc pe majoritatea dintre voi (pe restul sper la evenimentele,intalnirile viitoare).Pe cei deranjati de micile scapari organizatorice ,sfatul meu este sa se gandeasca ca cei incriminati au cheltuit timp si bani in folosul comunitatii si toate acestea din pasiune si din dorinta de a ne simti bine impreuna.Ca participant la astfel de evenimente inca din 2000 pot sa va spun ca se poate si mult mai rau.
Din punctul de vedere al cazarii eu am fost foarte satisfacut de vila Maria unde era curat si cald si parcare berechet
.
Strasnic a fost ca in fiecare seara am gasit pasionati cu care sa dezbatem la o naveta de Peroni verzi si uscate (multumiri sponsorului si in special domnisoarei Oana-o persoana deosebit de agreabila si soferita excelenta).Grozava berea Peroni ,ca bautor fruntas nu am avut nici o durere de cap si nici macar arsita specifica gatlejului dupa trezirea de dimineata.Din pacate cafeaua nu a fost la inaltime iar expresso nu era la optionale.
Cea mai mare tristete mi-a produs-o faptul ca evenimentul de la aeroportul din Suceava a constat exclusiv in liniute ,ignorandu-se total traditia sportiva Alfa Romeo incarcata de glorie pe circuite de F1,Campionatul Mondial de Turisme,multiple titluri precum Miglie Miglia,Targa Florio,campionate europene si nationale de viteza in coasta si chiar raliuri.Sigur nu trebuie sa traim in trecut ,acum avem platforme Fiat upgradate asa ca dam tare inainte , facem o tragedie ca nu ne-a intrat fulger a 2-a (ale dracului sincroane protesteaza in felul lor caracteristic) si la sfarsit se vede cine-o are cea mai mare si mai tare.De aceea in semn de protest nici nu am venit la aeroport cu masina.Apropo, Fiat a fost Campioana Mondiala de Raliuri cu 131 Abarth si Lancia Stratos,037 si Delta Integrale.Si Maseratti (8C) a castigat F1.Nici in trecut si nici acum competitiile sus amintite nu se desfasurau exclusiv in linie dreapta-de aceea le si castigau cei cu adevarat buni.
Alta nedumerire este legata de paleta terna de culori (argintiu ,negru) -felicitari lui Razvan ,166 din Brasov (super frumoasa) Alex-brera si celorlalti curajosi cu masini Rosso Alfa.
Revenind la liniute ,pana la urma m-am delectat cu Spider-ul negru (bine mai mergea !) si m-am amuzat copios privind cum majoritatea facea tot posibilul inainte de start ca sa-si diminueze performantele bijuteriei (incalzirea anvelopelor stradale,rularea cu farurile aprinse,geamuri deschise etc).Si discutiile despre momentul oportun schimbarii vitezelor au fost savuroase. Sigur nici mie nu-mi ies toate ,ca Alfa nu-i ca Dacia ,da' mai invat si din greseli ,nu doar din carti. Ca idee ,doar tanarul cu 156 negru si jante albe stia cu ce se mananca ,a venit cu roti de diametru redus si anvelope soft (s-a transferat mai multa greutate pe puntea motoare si s-a imbunatatit acceleratia-roti diametru mic-se "scurteaza" transmisia).
Parafrazez o formatie romaneasca cu melodia 'Ce bine-mi pare ca ai luat tzeapa" vis a vis de Mercedes-ul care v-a stricat ziua-daca faceati un traseu de indemanare gen circuit ,sunt sigur ca George WAP il facea sa vorbeasca singur.
Cireasa de pe tort a fost faptul ca l-am cunoscut personal pe Gabi (guru) un om deosebit pe care sper sa-l revad cat mai curand cu zambetul caracteristic la volanul GTV-ului sau de asta data.