Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Planurile Alfa Romeo https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=425 |
Page 10 of 59 |
Author: | catastrat [ 11 Jan 2010, 10:15 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
http://www.4wheelsnews.com/alfa-romeo-t ... otor-show/" onclick="window.open(this.href);return false; ![]() |
Author: | cristi_tt [ 12 Jan 2010, 13:40 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Planurile grupului Fiat ptr viitorul apropiat sunt deja "materializate": http://jalopnik.com/5445216/delta-force ... s-chrysler ![]() |
Author: | marius [ 13 Jan 2010, 23:55 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Cateva declaratii interesante ale lui Marchionne au fost publicate in revista italiana "Quatroruote". "C'è ancora gente che sogna un'Alfa che non può più esistere" |
Author: | ALXege [ 14 Jan 2010, 11:18 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Povesteste-ne te rog cateva concluzii, nu vorbesc italiana si nu am incredere in traducatoarele online.. |
Author: | catastrat [ 15 Jan 2010, 00:28 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Cand vorbeste de 159, cred ca se refera la toata familia - adica sedan, Brera si Spider. Pe de alta parte, sunt cam de acord cu el: nu poti sa faci masini bune daca nu vinzi! Banii de cercetare pentru noi masini/motoare/echipamente/electronica/etc vin ca un procent din vanzari. Vanzare mica=>buget de R&D redus=>pierdere teren fata de nemti&co=>vanzari si mai mici... E adevarat ca Alfele au feeling si arata bestial, pe de alta parte, daca nu vinzi, degeaba. Nu functioneaza doar partea cu Emozione, mai trebuie sa ai si Vorsprung durch Technik. Nu uitati ca vorbim aici de un business, nu se poate ca vanzarile Fiat sa sustina Alfa, uitati-va ce s-a intamplat cu Saab. Parerea mea. |
Author: | TwinTwin [ 15 Jan 2010, 11:11 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Alfa e varza la marketing. I-as trimite pe cei care se ocupa me marketingul marcii la munca cu cazmaua. Probabil ca le lipsesc cele mai elementare notiuni daca nu isi dau seama ca trebuie sa inceapa de la asteptarile potentialilor clienti si sa termine cu service-ul post vanzare. R&D e una din cele mai importante etape si aduce plusvaloare doar atunci cand e orientata spre asteptarile pietei. Pe toata linia asta ![]() Singura explicatie logica pentru care procedeaza asa e ca mai vor sa jecmaneasca pe cei cativa pasionati ai marcii care au mai ramas si apoi sa o omoare. |
Author: | KALI [ 15 Jan 2010, 13:29 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Se amana relansarea in US |
Author: | IRBabuin [ 16 Jan 2010, 12:03 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Tot in interviu, marchione cica Mito e calitativ ca BMW.....dar dupa 5-10k km cum mai e calitativ? Sau dupa 50k km? |
Author: | RaduAlfa [ 20 Jan 2010, 02:55 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
http://masini.ro/stiri/alfa-romeo-ar-pu ... t-9060.htm" onclick="window.open(this.href);return false;, si totusi se vinde? |
Author: | Alexx [ 20 Jan 2010, 11:46 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Doamne ajuta! Cum dracu sa faci masini sportive cand banca ta de organe este un brand care face masini ieftine si simpatice? Fiat ne-a aratat ca nu poate... ah, ce frumoasa ar fi o poveste de renastere a marcii sub tutela unui mare brand international. Uitati-va in ce printi frumosi s-au transformat Land Rover, Jagguar, Lamborghini, Mini, Rolls-Royce, etc, etc dupa ce au primit sarutul unei printese vu adevarate aptitudini manageriale. Scuzati-ma, italienii sunt niste boemi, poeti, iarasi fara o armata de contabili buni in spate o sa conducem in curand postere cu caroserii frumoase. |
Author: | marius [ 20 Jan 2010, 11:56 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
RaduAlfa Quote:
si totusi se vinde?
Doamne ajuta ! Totusi, sursa acestor recente polemici sunt declaratiile de la Detroit care au facut valuri in Italia prin QR. Tot acolo el a declarat ca "Alfa nu e de vanzare". ![]() |
Author: | dand [ 20 Jan 2010, 18:08 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Be careful what you wish for… Mi-e destul de greu sa cred in vanzarea AR de catre Fiat. Din doua motive: 1. cine ar cumpara-o? clar nu BMW, are destule probleme financiare ptr. a se gandi acum la achizitii. Clar nu o firma gen Spyker, Saab ar fi fost their cup of tea, AR e ceva mai mare si mai altfel. Nu o firma japoneza, nu Renault. Magna nici atat. GM au mai fost prin zona si au si ei altele pe cap. A, da, mai ramane un producator foarte mare (de fapt primul pe plan mondial) cu suficient de mult cash incat sa se implice. Ce ar castiga? Acces mai puternic pe piata italiana (una din pietele majore din Europa), segmentarea pietii cu un nou brand mai stralucitor decat actualul auto emocion pe care il au. Dezavantaje? Structura organizatorica plus probleme sociale (plant in sudul Italiei, sindicate agresive). Experienta in dealingul cu betriebsraturi/workers’ councils au (si au dovedit mult creativitate cu sindicalistii:), sunt destul de flexibili dpv organizatie a.i. per total n-ar fi o afacere rea ptr. ei. Ar mai fi categoric un producator din China, acces la tehnologie cu posibilitatea de lansare a unor Alfe chinezesti pe cea mai mare piata a lumii si cu costuri de productie minime (e clar ca nu si-ar bate capul sa investeasca prea mult, probabil ca ar mai tine inca si ts-urile). Nu va imaginati ca Tata ar repeta figura Jaguar&Land Rover, alea sunt niste marci iconice ptr. indieni (cine a fost prin zona Hounslow in Londra probabil stie la ce ma refer). In plus, Tata Group e infipt bine pe pamant britanic, e in familie. Tikka Masala nu vine de fapt din India, ci din Birmingham iar curry-ul e la fel de popular in UK precum fish’n’chips. Asadar din cei doi producatori mentionati ca si potentiali cumparatori, pe cine ati prefera? 2. de ce ar vrea Fiat sa renunte la o cota de piata semnificativa la el acasa? Nu numai ca e un simbol al industriei auto italiene (si Marchionne nu e prost), dar gama Fiat nu acopera aria 159/Brera/Spider, plus ca pe MiTo mai degraba il ai prieten decat dusman iar Giulietta l-ar surclasa categoric pe Bravo. Ar fi un nonsens dupa parerea mea. Eu zic ca viitorul Alfa va fi in continuare alaturi de Fiat, doar o catastrofa cu vanzarile la Giulietta putand ameninta viitorul marcii sub tutela Fiat. Mai zic ca in functie de cum va fi primit urmasul lui 147 va determina si actiunile viitoare ale lui Il capo dei tutti capi. Adica cat de repede se va misca cu inlocuirea lui 159, a Brerei si accessul pe piata americana. Nu cred ca 166 va avea vreun urmas oricum. Acum tot despre cum a evoluat Alfa sub Marchionne. Cand a venit el la Fiat, grupul italian era un ‘laughing stock’, acum e unul din actorii importanti ai pietei auto. Ptr. Alfa, ‘reign’ul sau a insemnat Tbi-ul la 159, MiTo si Giulietta. Dar si multe declaratii fara consistenta si ratiune care nu fac bine marcii noastre preferate. Alexx, italienii au contabili buni si chitibusari, de acolo a venit unul Luca Pacioli care a inventat meseria asta ![]() |
Author: | marius [ 21 Jan 2010, 23:49 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Lancia vinde in Italia 90.000 de exemplare din cele 100.000 produse anual. Asta nu l-a impiedicat pe broscar sa decida ca viitorul Lanciei este totuna cu ce modele Chrysler or mai iesi pe piata. |
Author: | cristi_tt [ 22 Jan 2010, 10:58 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Fiat plans to merge Alfa, Maserati and Abarth into single brand group Fiat Plans GM-Style Brand “Channel†For Alfa, Abarth and Maserati |
Author: | IRBabuin [ 22 Jan 2010, 14:34 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Oare se putea bulibaseala mai mare in capul macaronarilor astia tembeli? |
Author: | krf [ 22 Jan 2010, 15:17 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Ce idioti... Totusi sustin ideea inlocuirii lui 159 cu altceva, poate sunt si ei in stare sa scoata un succesor sportiv pt 156. 159 are look-ul, dar cam atat. Oricum, daca ne uitam ce era in trecut observam ca alfa nu mai face "alfe" de mult, ci doar preety faces. 156 dupa parerea mea a fost ultima alfa cu pedigree, imbinand look-ul cu tehnologia si performanta. |
Author: | cristi_tt [ 22 Jan 2010, 16:49 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Eu spun ca esential din articolul "Fiat Plans GM-Style Brand “Channel†For Alfa, Abarth and Maserati" de pe TTAC este afirmatia urmatoare:"...the biggest problem on Fiat’s plate is Alfa Romeo, which has reportedly lost €200m-€400m per year for the last decade." ![]() |
Author: | tdanut [ 22 Jan 2010, 23:32 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Sa fim optmisti. Alfa + Maserati = Alfa cu tractiune spate ![]() |
Author: | adrian.tanasa [ 05 Feb 2010, 23:27 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
ABARTH vine in Romania prin AutoItalia Group. Din 25 Martie 2010, primul showroom Abarth din Romania se va deschide la complexul City Gate, Piata Presei Libere, Bucuresti. http://abarth.ro/" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | KALI [ 14 Feb 2010, 23:31 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
"In ceea ce priveste viitorul Alfa Romeo exista o veste proasta si una buna. Prima priveste confirmarea, cel putin pentru moment, a intentiilor lui Sergio Marchionne de revizuire a proiectelor legate de Alfa Romeo, si de inghetare a investitiilor pentru dezvoltarea noilor “scudati†(asa sunt numite in interiorul grupului Fiat platformele pe baza carora vor fi dezvoltate noile modele) diferite de cea “Compactâ€, a Giuliettei. Aceasta inseamna, in special, ca mult discutata si ipotetica Giulia (urmasa actualei 159) si, mai presus de toate, nava amiral (urmasa lui 166) nu se vor mai face. Daca se vor fabrica vreodata, vor fi dezvoltate in SUA pe baza platformelor Chrysler. ÃŽn ceea ce priveÅŸte producÅ£ia curentă, nu ar trebui să existe nici o schimbare majoră, pe termen scurt : pentru MiTo se va accentua conceptul de sportiva mica, chic, concurenta cu Mini si noul Citren DS3, si se va dezvolta o gamă cât mai largă de opÅ£onale estetice ÅŸi accesorii pentru personalizarea acesteia. Intre celelalte modele din gama GT-ul este destinat unei pensionari iminente care va implica, dar pe termen mai lung, ÅŸi Brera si Spider. Si vestea buna ? Priveste valva creata in jurul Giuliettei si a platformei sale pe baza careia vor fi dezvoltate alte proiecte.Potrivit informaÅ£iilor noastre, primul model a carui dezvoltare ar trebui să înceapă (în locul celei care ar fi inceput pentru Giulia) este versiunea Sportwagon : compacta de familie, aproximativ 4.40 m lungime, cu alura mai degrabă sportiva, cu pavilion ÅŸi spate profilate accentuat aerodinamic (cum le place foarte mult si germanilor). Aceasta noua familiala va fi echipata cu motorul 1.4 benzina MultiAir de 135 si 170 CP, cu Multijet-ul 2.0 turbodiesel de 170 CP si Twinturbo 1.9 Mjet de 190 CP. Mai târziu ar trebui sa apara si o versiune sportiva echipata cu TBi-ul 1750 de 235 CP.Toate variantele vor fi de asemenea dotate cu o versiune evoluata a sistemului DNA si cu Q2. Attachment: Giulietta_sw.jpg [ 17.49 KiB | Viewed 1849 times ] Attachment: Giulietta_cc_.jpg [ 16.21 KiB | Viewed 1849 times ] sursa |
Author: | bubu_02 [ 15 Feb 2010, 02:01 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
KALI Quote: "
Asta ar rezolva si problema lui Espinoza si o parte din visele unora care vedeau GT-ul cabrio ...]Apoi ar trebui să demareze proiectul fascinantului coupe-cabrio cu hardtop, două uşi, dar cu patru locuri confortabile. ![]() |
Author: | IRBabuin [ 15 Feb 2010, 09:15 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
1.9 TT, un motor care putea sa fie senzatie dar e pur si simplu ignorat de dobitoci. Nu as fi sigur ca il baga pe 149. |
Author: | Tupac [ 15 Feb 2010, 12:43 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Daca e 1.9-le TwinTurbo de pe Lancia ....... ![]() |
Author: | ALXege [ 16 Feb 2010, 02:10 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Motorul ala nu poate fi gresit! Ok, nu impresioneaza el pe Lancia, dar dezamagitor nu poate fi numit! Sunt convins ca montat pe o caroserie cu valente ceva mai sportive si cu niste setari minime poate fi o solutie cel putin interesanta.. |
Author: | Tupac [ 16 Feb 2010, 10:51 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Sunt sigur ca la fel spuneai si cand ai auzit ca va fi 1.9 TwinTurbo pe noua Lancia. La fel de sigur sunt ca nu ti-ai cumpara noua Lancia ![]() Deci...relax ca la noi (alde' Fiat) multe lucruri frumoase se transforma in dezamagiri crunte. Motorul asta, in configuratia actuala (ca doar nu pot vorbi de ce anume va fi maine, poate maine o sa avem 3.0 Turbo benzina, nah! ), pe Lancia (adica in real world), pentru mine este departe rau de ceea ce ma asteptam. Asta nu inseamna ca este prost, ci doar ca este...aproape banal in practica. |
Page 10 of 59 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |