It is currently 15 Nov 2024, 02:15

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 356 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 1215 Next
Author Message
PostPosted: 15 Mar 2017, 22:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
Eu sunt la a doua runda de RT si sunt incantat. Urmatoatea va fi RT2 clar.
Daca urmaresti anduranta, RT2 nu cred ca e modelul potrivit. Asta gandind prin prisma madelului pe care il inlocuieste, RT.

Un model care mi s-a parut andurant si decent la performante a fost Bridgestone Turanza ER300. M-au tinut 4 veri, 45k km. Dar la final erau praf pulbere fina.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2017, 23:22 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3322
Car: Giulia Q
pai atunci sa fie kumho ecsta spt , am eu pe alta caruta 225/55/16 si sunt bune, am avut si am tot cumparat acelasi model, pot spune ca le folosesc de mult timp


Attachments:
IMG_3167.PNG
IMG_3167.PNG [ 250.34 KiB | Viewed 4254 times ]

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -
Top
   
PostPosted: 16 Mar 2017, 08:23 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2016, 11:25
Posts: 121
Car: Alfa 159 1.9 JTDm
Location: Zalău
Cum se comporta Kumho pe uscat, pe ploaie?
Ai avut probleme de stabilitate in curbe sau uzura prea mare dupa un nr. de km putini?

Nu fac zgomot mare la rulare, la cei 73 dB?

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2006 - 1.9 16V 150 CP
ex: Fiat Grande Punto 2006 - 1.4 8V 77 CP
ex: Fiat Punto MK2 1999 - 1.2 8V 60 CP


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2017, 10:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
Off: lipeste cineva topicul asta la asta viewtopic.php?f=29&t=3463 ? Multam fain anticipat.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2017, 10:49 
Offline

Joined: 10 Jun 2014, 15:49
Posts: 476
Car: BMW 320D
Michelin Cross Climate. Si nu mai trebuie sa schimbi cauciucurile iarna.

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Miche ... limate.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Este primul cauciuc DE VARA omologat si pentru iarna.

_________________
Current: Mercedes C220 (2018)
EX:
BMW 320 d (2016)
Audi A3 sedan (2014)
Giulietta (2012)
Alfa MiTo (2011)
Alfa 159 (2008)


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2017, 11:25 
Offline

Joined: 06 Nov 2015, 18:03
Posts: 215
Car: Alfa 159 2.0 jtdm sw
Location: Cluj Napoca
Am avut vara trecuta Pirelli P7, anvelope cu care am cumparat masina, sunt anvelope touring, f bune și confortabile cu mențiunea ca nu se potrivesc unui mers mai sportiv. Acuma am pe mașină Kuhmo Ecsta 31, dar pe 18, sunt o alegere destul de buna preț calitate, sunt Uhp-uri deci se pretează la un condus mai sportiv. Bafta

Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2017, 08:32 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 316
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Test AutoBild cu anvelope de vara 225/50/17, dimensiunea de pe 159:

edit: Nu inteleg de ce au fost puse pozele rasturnate :? :shock:


Attachments:
IMG_1973.JPG
IMG_1973.JPG [ 276.14 KiB | Viewed 4000 times ]
IMG_1974.JPG
IMG_1974.JPG [ 283.3 KiB | Viewed 4000 times ]
IMG_1975.JPG
IMG_1975.JPG [ 257.06 KiB | Viewed 3931 times ]

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
Top
   
PostPosted: 31 Mar 2017, 13:22 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3590
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Daca puneai lista acum 3 zile imi luam Falken in loc de Nexen :lol:

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2017, 14:15 
Offline

Joined: 10 Jun 2014, 15:49
Posts: 476
Car: BMW 320D
Eu am cumparat Michelin Crossclimate. Pana acum sunt foarte multumit! Silentioase rau...

_________________
Current: Mercedes C220 (2018)
EX:
BMW 320 d (2016)
Audi A3 sedan (2014)
Giulietta (2012)
Alfa MiTo (2011)
Alfa 159 (2008)


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2017, 14:37 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2016, 11:25
Posts: 121
Car: Alfa 159 1.9 JTDm
Location: Zalău
Eu am ramas la Hankook Ventus Prime 3. Pana acum se comporta foarte bine. :D

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2006 - 1.9 16V 150 CP
ex: Fiat Grande Punto 2006 - 1.4 8V 77 CP
ex: Fiat Punto MK2 1999 - 1.2 8V 60 CP


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2017, 15:22 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 316
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
DanS Quote:
Daca puneai lista acum 3 zile imi luam Falken in loc de Nexen :lol:
Pai eu le-am tot recomandat pe aici. Anul trecut le-am luat, si mi s-au parut extraordinar de bune, mai ales ca sunt mult mai ieftine decat cele de la fabricanti cu renume. E drept, am plecat si de la asteptari joase, dar testele vad ca au confirmat si parerea mea...in momentul de fata, astea sunt anvelopele best-buy la dimensiuni de la 17" in sus. E drept, le ajuta faptul ca sunt din gama UHP, in timp ce altele precum Michelin Primacy, Bridgestone Turanza sau Pirelli P7 sunt din gama touring. Probabil ca daca le compari cu Michelin PS4 sau Pirelli PZero, s-ar schimba clasamentul...dar cum nu vorbim de masini de 4-500 cp, sunt mai mult decat suficiente.

Ce e de mentionat din testul asta, si din altele similare, e ca diferenta intre fabricantii premium si cei de gama mijlocie nu mai e asa de mare ca pe vremuri. Si ca anumite marci de anvelope chinezesti au inceput sa faca produse decente, cel putin dpdv al sigurantei. Inca nu mi-as lua cauciucuri chinezesti, dar probabil ca in 4-5 ani vor fi perfect comparabile cu cele europene sau japoneze. Daca au putut coreenii, vor putea si chinezii

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2017, 16:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
AndreiMR Quote:
le ajuta faptul ca sunt din gama UHP, in timp ce altele precum Michelin Primacy, Bridgestone Turanza sau Pirelli P7 sunt din gama touring...
Pai asta e marea problema a testului, ca nu compara acelasi nivel. Unele UHP altele Touring, ca sa iasa marcile germane sus. Le-a fost frica sa bage PS4 sa nu se mictioneze pe Dunlop si Continental...
Nu spun ca D si C sunt de kko, dar M is clar cei mai cei la ora actuala. Bine, se reflecta si in preturi treaba asta.

Ma mira GY cat de jos au iesit in clasament.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2017, 16:54 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 316
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
De la Michelin singurele care merită luate în calcul sunt cele cu Pilot sau sport în denumire. Restul sunt slabe față de concurență. Energy saver sunt catastrofale, iar primacy cel mult mediocre. Și mai scumpe decât cele de la concurență. Iar la capitolul iarnă, cele de suv sunt iarăși slabe. Pentru mine, care am folosit diverse modele de la ei, Michelin sunt cele mai supraevaluate anvelope, alături de continental. Nu văd de ce as da banii pe anvelope mediocre ce îmbătrânesc foarte prost.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2017, 07:33 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Eu am cumpărat anul trecut un set de continental contisport contact 5 și sunt foarte multumit, doar ca acum când le-am scos din garaj par sa aibe urme de inbatranire, iar într-o vara uzura a fost destul de mare...la modul ca la anul trebuiesc altele, însă aderentă, zgomot, distanță de frânare, jos pălăria, sunt Excepționale.
Concluzie, nu le poți avea pe toate :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2017, 17:38 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Am vrut recent sa rotesc cauciucurile (mai am 1.5mm pe fata si 4mm pe spate pana la martor ) si-am lasat-o balta.

Toate sursele gasite pe net (fr, eng) spun ca e bine sa ai cauciucurile cele mai bune pe spate, din "n" motive :
-risc scazut de oversteering (nu oricine poate controla, iar soseaua aglomerata cu contresens e una, circuitul e alta)
-risc scazut de explozie pe spate, f nasoale, masina devine greu de controlat si risca rasturnarea)

Ultimele doua paragrafe din articol spun esentialul.
Bmw zice ca nici nu se merita.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tire_rotation

Practic o sa fac asa : cand alea de pe fata ajung inutilizabile, pun cauciucuri noi si abia atunci fac rotatia, ca cele noi sa ajunga pe spate.

Daca stiati deja, nu aruncati cu cheia de 17, descopar si eu lucruri. :wave:


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2017, 17:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Si cu frana cum faci?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2017, 18:21 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Buna intrebare

Pai cu opinci chele pe spate si cauciucuri bune pe fata, la o frana puternica (care implica serios si rotile de pe spate, nu doar alea de pe fata ca la o frana obisnuita)..... ma gandesc ca spatele o ia primul prin pastai (oversteering )

Chiar si aia din TopGear pusesera niste tigai de tabla sub rotile din spate (un episod cu masini din anii 80, nu-s mare fan sa-mi amintesc exact) si se-nvarteau cu un Golf 1 ca aia cu pisicute si ursuleti pe zapada.

Asta-mi aminteste de al treilea motiv zis de astia: spatele e mai usor, deci pierde aderenta mai repede, deci ii trebuie cauciucuri mai bune.

Ce sa facem. .. daca majoritate n-avem motor central/spate/Longitudinale Posteriori si alte bijuterii :)


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2017, 11:16 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
Pe uscat mergi foarte bine si cu slick-uri, nu te intereseaza asa mult adancimea santurilor. Cand e ud... vedeti aici: https://www.youtube.com/watch?v=3xzQQfT5O84" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2017, 14:41 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
@zverovoy: N-am vazut episodul TopGear de care pomenesti, dar nu cumva alesesera masini din anii '80 tocmai ca sa demonstreze beneficiile EBD-ului? La masinile moderne nu prea ai voie sa patesti asta..
Oricum, cea mai mare forta de franare este aplicata pe puntea fata. Nu intamplator franele de pe fata sunt considerabil mai mari decat franele spate la orice masina.

Oricum, ideal este sa ai cauciucuri in stare buna pe ambele punti.

LE: interesant filmuletul, nu apucasem sa ma uit la el..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2017, 17:12 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3590
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
ALXege Quote:
@zverovoy: N-am vazut episodul TopGear de care pomenesti, dar nu cumva alesesera masini din anii '80 tocmai ca sa demonstreze beneficiile EBD-ului? La masinile moderne nu prea ai voie sa patesti asta..
Oricum, cea mai mare forta de franare este aplicata pe puntea fata. Nu intamplator franele de pe fata sunt considerabil mai mari decat franele spate la orice masina.

Oricum, ideal este sa ai cauciucuri in stare buna pe ambele punti.

LE: interesant filmuletul, nu apucasem sa ma uit la el..
E important sa ai cauciucuri bune si atat

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Last edited by DanS on 04 Apr 2017, 17:13, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 04 Apr 2017, 19:41 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
ALXege Quote:
@zverovoy: N-am vazut episodul TopGear de care pomenesti, dar nu cumva alesesera masini din anii '80 tocmai ca sa demonstreze beneficiile EBD-ului? La masinile moderne nu prea ai voie sa patesti asta..
Nu, pur si simplu arata cum se distrau in anii 80.
Uite aici, la min 1.15

https://youtu.be/wZMoj4a64Vg

Am amintit de el in ideea "stiti voi ce se-ntampla daca pierzi aderenta pe spate "

Oricum, n-are prea multa importanta, era mai mult o paranteza.

Important e articolul ala de pe Wiki (sunt multe altele pe net care zic acelasi lucru )

Ce voiam sa spun e ca asta cu rotatia/permutarea cauciucurilor, "ca sa se uzeze uniform", pare sa fie mai mult o legenda urbana, mai ales cand n-o faci singur si tre sa platesti pt asta.

In felul asta, cauciucurile mai uzate ajung mereu pe spate, exact cum NU trebuie.

Rotatia are rost numa cand cumperi 2 cauciucuri noi, in locul celor uzate de pe fata.

Alea noi tre sa ajunga pe spate, unde e mai multa nevoie de ele, din motivele de mai sus . Iar alea semi-uzate de pe spate, aduse pe fata.

In fine, merita gandit subiectul, majoritatea avem tendinta sa credem ca puntea fata merita cauciucurile mai putin uzate, dar se pare ca nu-i asa.


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2017, 19:59 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
ibiza Quote:
. Cand e ud... vedeti aici: https://www.youtube.com/watch?v=3xzQQfT5O84" onclick="window.open(this.href);return false;
Corect, mersi pt clip, explica mai clar decat mine.
Ca si asta https://youtu.be/T6mARVoDwjw


Last edited by zveroboy78 on 04 Apr 2017, 20:11, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 04 Apr 2017, 20:04 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Un calculator foarte interesant care arata in timp real diferentele pentru diferite dimensiuni de anvelope sau jante.
https://www.wheel-size.com/calc/" onclick="window.open(this.href);return false;


Attachments:
Calculator.PNG
Calculator.PNG [ 113.74 KiB | Viewed 4299 times ]

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)
Top
   
PostPosted: 04 Apr 2017, 22:21 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Zveroboy, filmuletul si explicatiile mi se par interesante, concluzia mai putin. Principiul de rotire a anvelopelor nu presupune tocirea celor de pe fata pana aproape de limita si aruncarea lor apoi pe spate :) Filmuletul prezentat de voi prezinta una din multele situatii pe care le intalnesti in trafic, anvelopele mai bune pe spate s-ar putea sa te salveze de la un derapaj necontrolat intr-o curba pe suprafata umeda, dar ia vezi, te ajuta sa si opresti in conditii de siguranta in cazul unei franari de urgenta, sa zicem tot pe o suprafata umeda? :)
Cred ca ideal e sa ai anvelope cat mai apropiate ca si uzura pe toate rotile, iar cand acestea se apropie de markerele de uzura, sa le inlocuiesti. Asta poti obtine doar rotind cauciucurile, cu riscul de a avea mereu pe spate cauciucuri marginal mai uzate (cu cat vrei ca diferenta de uzura sa fie mai mica, cu atat va trebui sa le rotesti mai des).
Inca ceva: in clipul pus de voi, nu cumva conteaza si puntea pe care se afla tractiunea?

Tomy, eu folosesc de obicei asta: http://www.1010tires.com/Tools/Wheel-Offset-Calculator#" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 13 Apr 2017, 14:38 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
ALXege Quote:
Principiul de rotire a anvelopelor nu presupune tocirea celor de pe fata pana aproape de limita si aruncarea lor apoi pe spate :)
Ai dreptate.
Manualul (Fiat, Giulietta) zice sa le rotim la 10-15k km pt o uzura uniforma.

Uitasem ca-n Ro se fac km putini, ( si aia oricum se-mpart la 2, cauciucuri iarna+vara) si ca oricum treceti obligatoriu pe la vulcanizare primavara si toamna, deci rotatia nu-i greu de facut.


Eu vorbeam din pct meu de vedere, mult diferit: 40k km cu cele 2 masini (insumat )/an, cu un singur set de cauciucuri (aici nu am nevoie de cauciucuri de iarna)
Pentru o "rotatie" trebuie programare (deci luata o zi de concediu) si minim 31eur. S-o fac singur cere timp, spatiu si chef, de 3ori/an :)

Asa ca raman la prima varianta : uzez bine fata, iau doua noi pe spate, si le rotesc pe-alea semi-uzate de pe spate -> fata.

Asta e, ne adaptam la realitati, sigur ca varianta ta e mai buna.

Ce-i de retinut: oricum ar fi, nu umblati cu gioarse pe rotile din spate :)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 356 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 1215 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited