Incerc sa scriu ceva mai putin de data asta
Victor, daca o iei pe aia argintie a doua zi o sa i lipseasca splitterul, aripile cu prize si pragurile, eleronul il am deja
Caut de 2 ani kit-ul original, ba chiar am vrut sa il iau cu o sacosa de bani prin autoitalia dar nu mai exista.
Vis a vis de GTV de 2000-3000 de euro, probabil ca vei gasi masina MK1 din 95-96. Nu iti recomand din mai multe motive. Este prima generatie si au avut ceva probleme electrice. Nu o sa ai probleme cu motorul decat daca nu a fost intretinut. Totusi... eu am dat pe a mea 4000 de euro la care s-au adaugat taxele italienilor si asigurarea. Astfel am ajuns la 5200 de euro plus drumul inca vreo 500. Deci 5700 la care mai am de platit taxa de inmatriculare de la noi in valoare de 2200 euro. In final, aproape 8000 de euro. Pe langa banii astia am mai bagat inca vreo 5000 de euro in diverse lucruri. Jante Alfa romeo Sport Cup, eleron GTV Cup, amortizoare Bilstein B6, arcuri Eibach, bucse Powerflex, evacuare completa din inox, bascule fata noi, distributie noua, kit de ambreiaj nou, schimbarea simeringurilor de la supape etc. Faptul ca am trecut la componente de tuning nu se datoreaza chefului meu de a sparge bani ci faptului ca piesele inlocuite erau foarte uzate. In momentul asta, mai am de schimbat cateva rahaturi, gen o sonda lambda si un ECU, sa revopsesc integral masina si sa i retapitez complet interiorul. Astfel va ajunge sa arate si sa mearga ca un GTV de 12 000 de euro
luat de-a gata.
Dupa cum spuneam... o masina care a costat noua vreo 35 000 de euro nu are cum sa fie in stare extraordinara cumparata la mai putin de 10% din pretul initial.
Intreba cineva de stabilitate... puntea spate este autoviranta datorita sistemului de articulatii care sunt legate prin bucse de tip uniball. Practic bucsele se comporta ca niste rotule si permit schimbarea unghiurilor bratelor fata de piesele fixe. Masina mea acum nu mai are aceste proprietati deoarece am trecut la powerflex, bucse care sunt cilindrice, construite din polioretan dur. A crescut foarte mult stabilitatea dar a disparut si ultima urma de comfort. Este practic un fel de kart de 1400 kg
Sta incredibil pe viraje dar pe harta oraselor scoti complet de la socoteala strazile cu piatra cubica. Este ca si cum ai merge cu tramvaiul pe piatra cubica
Asadar, recomand aceste modificari (amortizoare sport, arcuri sport si bucse de curse) doar pentru cei care vor sa mearga exclusiv pe asfalt bun si care nu tin prea mult la comfort.