Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Reconditionare Alfa Romeo GT https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=26041 |
Page 10 of 11 |
Author: | nesquick [ 18 Apr 2018, 21:13 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Dragoste cu năbădăi Sent from my VTR-L29 using Tapatalk |
Author: | MirceaR [ 19 Apr 2018, 12:34 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
valerica Quote:
Diesel power, e ceva firesc.
Valerica cred ca iti datorez niște scuze.... Nu am înclinații mecanice și de aceea nu prea am înțeles la ce băteai când ai făcut inițial remarca la "diesel power , e ceva firesc"După ce am asistat la schimbarea capătului de planetară am înțeles de ce această a cedat. Se pare ca aceea siguranță inelara ce tine capătul fixat de restul ansamblui este destul de șubredă când vine vorba de transpunerea de forță a cuplului, aceasta în special ne fiind arcuita și posibil și destul de uzată cedează destul de ușor. Scuzele mele de necunoscător. ... Sper ca nu te-am jignit |
Author: | stig53 [ 19 Apr 2018, 13:10 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
valerica Quote:
Diesel power, e ceva firesc.
Nu zau... Si daca era 3.2 V6 care are acelasi cuplu ca JTD-ul, tot diesel power era de vina?
|
Author: | MirceaR [ 19 Apr 2018, 13:27 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
stig53 Quote: valerica Quote:
Diesel power, e ceva firesc.
Nu zau... Si daca era 3.2 V6 care are acelasi cuplu ca JTD-ul, tot diesel power era de vina?
Pana și la JTD am observat ca sunt 2 tipuri de planetare când vine vorba de schimbat vreo componentă. Nu știu dece , posibil deoarece pe varianta de 170CP stock de fabrica sa fie folosite alte materiale. Oricum după explicațiile amănunțite din partea vânzătorului de piese precum și ale mecanicului ce mi-a schimbat planetara, ca sa nu mai zic de faptul ca acea siguranță inelara ce a venit cu capul de planetară a dat de furca vreo 2 ore pana când a fost înlocuită cu una de VW, tind sa cred ca am înțeles unde bătea Valerica. |
Author: | valerica [ 19 Apr 2018, 15:22 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
In scurtele mele plimbari cu GT-ul diesel, am observat ca nu putea pune puterea la roti in primele doua trepte si nu doar la GT am intalnit problema asta. Am mers un timp cu Octavia si Jetta 2.0 tdi 140cp, acelasi lucru se intampla, in momentul acceleratiilor puternice planetarele vibrau sau invarteau in gol ca si cand lucreaza abs-ul. Posibil sa fi remarcat si la alte masini, dar astea trei fac treaba asta cu brio, de Passat nu mai stiu sigur. In schimb Octavia, Jetta, Passat cu 1.6 105cp nu fac asa, ori sunt planetarele bine dimensionate, ori nu e suficient cuplu, ori cumva se leaga ansamblul incat sa functioneze normal. La GT e o planerata scurta si una lunga sau cu un ax intermediar si undeva cedeaza tripoda, nu mai stiu cum era exact dar undeva e un punct slab si cu cat mergi mai tare in primele trepte si accelerezi tare de jos cu atat risti ca undeva sa cedeze. |
Author: | yux_mm [ 20 Apr 2018, 15:04 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Remarca ta e valabila pentru toate masinile cu tractiune fata si ceva cuplu si putere. 1.6 le de care vorbesti misca masina...dar cam atat. O planetara scurta si una lunga cred ca e prezenta la orice masina cu tractiune fata si motor transversal. Din motive lesne de inteles: cutia e intr-o parte. |
Author: | MirceaR [ 24 Apr 2018, 12:22 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
[url] https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... um=android I found this offer at mobile.de: Alfa Romeo GT 1.9 JTDM M-JET First Registration: 09/2008 Mileage: 85,000 km Fuel: Diesel Power: 110 kW (150 PS) Price: €8,990/url] |
Author: | mugurel [ 24 Apr 2018, 19:48 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Pacat |
Author: | MirceaR [ 24 Apr 2018, 20:23 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Știu. ..Dar m-a dus în pragul exasperarii. Degeaba este frumoasă dacă la nici 7000km de la câte am făcut la ea încep sa scârțâie. ... calitatea materialelor este de *&#$ și nu merita. Schimb suspensii pe fata și după 7000km încep sa scârțâie flansele de la amortizoare???!!!... fuck this shit.... Nu avem noi șosele pentru ce cere masina precum de altfel nici materialele nu sunt făcute bine.... Din păcate pentru mine plăcerea s-a transformat intr-un coșmar pe bani mulți. |
Author: | yux_mm [ 25 Apr 2018, 00:58 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Bo$$, undeva ceva nu faci bine. Pentru ca: 150K km, bratele originale pe fata le-am schimbat acum aproximativ 85k km. Toate 4. Inca nu scartaie...desi pe racoare unul a facut galagie dar se pare ca i-a trecut. |
Author: | MirceaR [ 25 Apr 2018, 01:25 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
yux_mm Quote:
Bo$$, undeva ceva nu faci bine.
Pentru ca: 150K km, bratele originale pe fata le-am schimbat acum aproximativ 85k km. Toate 4. Inca nu scartaie...desi pe racoare unul a facut galagie dar se pare ca i-a trecut. Și anume ce crezi ca nu fac bine? ... ca o conduc. ..probabil ca ăsta o fi... Evit pe cât posibil orice groapă, canal, crater. ... Am ajuns sa fiu claxonat și înjurat ca trec orice linie de tramvai cu 15 km/h. Merg ca un boșorog doar ca sa am grijă să nu o supăr. .. Dao dreaqu de mașină. ...Am 13 mașini , multe cu peste 120-170k km la bord rupte în 3 pe închirieri și nici una nu cedează /scârțâie în halul ăsta. Alfa a stat peste iarna și acum plânge .... Nu te supara pe mine...Îmi spun offul ..Dar sunt scârbit de materiale de rahat pe care dai o gramada de bani și nu fac nici cât 1 euro. Nu am investi în ea mii de euro ca sa o țin în garaj și sa o scot 1 zi pe lună .... Am facut-o sa mă bucur de ea. Am schimbat tot pe ea tocmai sa nu aud ceva care cârâie / scârțâie etc.... Dar nu mă așteptam sa fie așa de firavă. Poate greșesc sa am asemenea așteptări de la o mașină pe drumurile noastre...Dar în comparație cu alte branduri pe care le dețin, asta este o bătaie de joc. Doar un mic exemplu. .dețin un Seat Leon 2012 cumpăr de la 8500km. La activ are 123k km. Nu am schimbat nici cureaua de distribuție la ea încă. Merge ca și unsa cu excepția unor vibrații în volan care provin de la cauciucuri tocite și jante distruse. Despre ce vorbim aici. ... |
Author: | bluecar [ 25 Apr 2018, 08:31 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
imi pare rau de ce ti se intampla.... probabil ai citit pe topicul meu conditiile in care am cumparat gt-ul... avea 133 k km si destule probleme.bineinteles ca suspectez ca ar avea mai multi km.99% din reparatii le-am facut eu si pot spune ca tot ce a fost legat de suspensie era original din fabrica. arcurile si amortizoarele erau inca in stare buna,excepand rugina.. bratele inferioare si superioare la fel originale.doar cele inferioare erau ceva mai uzate. cu toate acestea nu batea sau scartaia...totusi avea 12 ani atunci. acum pe masina sunt bratele superioare ale ei,bratele inferioare+ansamblu amortizoare,arcuri,flanse de pe gt-ul gri si dupa 12 k km nu se aude nimic.masina este teapana si de mult nu mai evit gropile mici...dar pe nevazute intru in cele mari. vreau sa spun ca bratele inferioare au cam 40 k km si flansele de la amortizoarele de pe fata sunt cele originale din fabrica ale gt-ului gri care se apropie de 200 k km... |
Author: | nesquick [ 25 Apr 2018, 09:10 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Flanșele de la amortizoare sunt fixe. Uzura lor este aproape minima... Teoretic duc cu brio peste 200k km dacă sunt de calitate. Deci cel mai probabil la tine scârțâie bucsile de la brațele superioare. Nu știu ce brațe ai pus, dar mnohh ar fi ok de trecut pe lista celor de care sa te ferești. Anul trecut am pus niste gunoaie de brațe superioare (Metzger). Prețul a fost la jumătate față de unul de trw. Sa zic că am făcut undeva la 10-15k km de când le-am schimbat și acum scârțâie la fiecare limitator de viteza. Nu am ce comenta, pentru cat am platit, nu mă așteptam la prea mult. Dacă aș fi pus lemforder sau trw probabil as fi fost la fel de supărat ca și tine. Ce am învățat despre aceasta platforma in cei 7ani de când o folosesc, ar fi că cel mai mult ii plac piesele de origine și nici alea nu garantează marea cu sarea. Platforma este firava și nu este pt București. Rulata zilnic in București, trebuie sa te obișnuiești cu ideea că la 1-2ani schimbi cam tot ce tine de suspensie (max 50k km). Sent from my VTR-L29 using Tapatalk |
Author: | yux_mm [ 25 Apr 2018, 09:36 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Schimba mecanicul, ce sa zic. Tocmai iti spuneam ca bratele fata la mine au in jur de 85k km. Deci se poate. Si nu cred ca sunt singurul. La tine cineva a gresit ceva. Ori montaj, ori calitatea pieselor, ori amandoua. Ma uitam la pozele de la inceputul topicului. Desi ai luat o masina cu putini km pe bord, ai luat o masina hartanita vai mama ei. Comparatia cu Leonul...hmm. ala are un McPherson obosit pe fata si o semirigida pe spate, (adica o teava de chiuveta) daca nu ma insel, pentru motorizarile de baza cel putin. Vs double wishbone unequal length pe fata si McPherson/multilink pe spate. Pai despre ce vorbim? Ce e corect e ca la 47/56/GT bucsele alea pe fata sunt usor subdimensionate. Dar daca la tine cu piese noi schimbate incepe sa scartaie ceva la piesele montate dupa 7000km, apai iou nu ma supar dar undeva ceva e gresit, sau cineva a gresit. Intreaba-l pe mecanic de ce se intampla ce se intampla. Mno, oricum, pornit sa o vinzi esti si probabil asta vei face. Deci noi si mari succese. PS si loganul are aceeasi arhitectura a suspensiilor ca si Leonul ala si costa jumatate... |
Author: | Pedala [ 25 Apr 2018, 10:02 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Leon 2012 are Multilink pe spate. La platforma 156, 147, GT este foarte important ca suruburile urmatoare sa fie stranse in pozitia de lucru: -brat fata superior -prindere amortizor fata de bascula -toate bratele de pe spate. Daca sunt stranse cu masina pe elevator, cand suspensiile vor ajunge in pozitia de lucru, bucsile vor fi tensionate si se vor autodistruge in scurt timp. |
Author: | AndreiMR [ 25 Apr 2018, 10:20 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Legat de brate, nu cred ca problema e la stilul de condus sau la montaj cand cedeaza asa rapid...pur si simplu sunt multe mizerii pe piata, chiar daca sunt vandute sub marci consacrate. Am patit si eu acelasi lucru cu niste brate superioare Lemforder...dupa vreo 2000 de km au inceput sa scartaie bucsele. Dupa un timp s-au crapat de tot, si ma refer efectiv crapate pe partea metalica...in mod cert era vorba ori de piese contrafacute, ori rebuturi cumparate de marii distribuitori de piese. 159 cica e o platforma ok din punct de vedere al bratelor...yeah right. E la fel de buna cat sunt piesele cu care inlocuiesti elementele uzate. Si poti sa le iei de oriunde si sa scrie orice pe cutie, pana la urma e loterie. La capitolul brate, am un TRW inferior care are aproape 70k km si 3 ani jumatate...si e inca bine-mersi. Pe partea cealalta a masinii, a rezistat doar un an, si a trebuit inlocuit. Tot TRW, tot cumparat de la magazine de piese mari. Ca sa nu creada cineva ca problema e numai la Alfa, acelasi lucru l-am patit bratele de suspensie de la Mazdoiul din semnatura. Schimbat ambele bascule cu ceva AM, una tine fara probleme, una a cedat dupa vreun an si ceva...s-a dus burduful de la pivot si usor-usor a inceput sa bata. N-am un stil de conducere nesimtit, evit gropile, nu prea merg pe drumuri proaste, incerc sa am grija cat mai mare de masina. Si tot pica elementele de tren de rulare...sau poate sunt eu cel mai ghinionist client de brate de suspensie Apoi mai e vorba de standardele fiecaruia. Daca vrei sa se comporte masina exact ca una noua, sa nu scartaie nimic, sa nu se simta aiurea la rulare...trebuie sa cheltui bani. Cunosc bine fenomenul asta, l-am practicat si inca il practic. Am mers cu cineva cu o masina veche de vreo 8 ani, omul era incantat ca n-a bagat niciun leu in ea si ca merge ca una noua. Pentru pretentiile lui probabil ca asa era, mie mi s-a parut ca scartaie si troncane ca o caruta...dar deh, era o nemuritoare VW, si se stie ca alea sunt masini care n-au moarte |
Author: | yux_mm [ 25 Apr 2018, 12:40 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Pedala Quote:
Leon 2012 are Multilink pe spate.
Ok. My bad. Dar chiar si la modelele de baza? Ca la un moment dat aveau aceasta politica de a pune ceva basic la modelele de baza.
... |
Author: | AndreiMR [ 25 Apr 2018, 13:08 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Modelele de baza au punte semirigida, doar variantele de putere mai mare au multilink. La Leonul actual, generatia precedenta avea multilink peste tot. Aceeasi situatie ca la Golf sau Octavia, cu care imparte platforma. |
Author: | Valak [ 25 Apr 2018, 13:39 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Nu cred ca ma hazardez daca spun ca peste jumatate din piesele existente pe piata sunt contrafacute. In ceea ce priveste Bosch-ul sigur asa stau lucrurile, ori daca se importa masiv din China componente electrice si electronice care nu au nicio legatura cu ce scrie pe cutie, sunt destul de sigur ca in cazul componentelor de suspensie/transmisie lucrurile stau chiar mai rau, cauciucul folosit la bucse e de aceeasi calitate cu cel folosit la presurile de interior, iar otelul nu are nici un fel de tratament termic. Daca in ecuatia asta mai adaugam si un mecanic fara chemare... |
Author: | MirceaR [ 28 Jun 2018, 04:32 ] | ||
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT | ||
Salutare. A trecut ceva vremea de cand nu am mai facut un post. Ultima oara eram destul de certat cu domnisoara dar ehh, m-am obijnuit cu dna ca fiind batranica si obraznica dar nahhh...am iertat-o. Se pare ca totusi nu flansele sunt de vina pentru scartait, ci culpabile sunt bucsile de la bara de directie. Cum in curand ne apropiem de urmarorul schimb de ulei. ..am implinit 87k km , le voi schimba si pe ele, cu toate ca Tzzivii mi-a recomandat sa o schimb cu totul . In rest Alfita se comporta ok so far.... Imi pare rau ca nu am avut timp sa particip anul acesta la Alfafest .... din pacate timpul nu a permis. Miercuri o duc la atelier pentru un retusat pe bara spate, deoarece am avut un eveniment mai putin placut cu un neatent care m-a pupat putin in dos la un semafor... Sper ca se vor mai tine intalniri prin Bucuresti sau ceva festuri pana la sfarsitul verii. ..mi-ar face placere sa mai revad oamenii prietenosi din club.
|
Author: | yux_mm [ 28 Jun 2018, 23:56 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Capetele de bara sau bara stabilizatoare? Daca e bara stabilizatore mergi pe bucse de poliuretan. Cu gresarea potrivita sunt lifetime |
Author: | MirceaR [ 29 Jun 2018, 02:00 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Bara stabilizatoare. ..pardon. Capetelede bara au fost schimbate |
Author: | yux_mm [ 29 Jun 2018, 02:16 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Mno, mergi pe poliuretan si vaselina pe baza de cupru din belsug ca sa nu scartaie. Altfel, in 15-20k km le schimbi din nou pe cele de cauciuc. Si e ceva de lucru sa le schimbi, asta daca mecanicul nu se pricepe sa slabeasca doar cadrum motor ca sa scoata bara. |
Author: | georgeg [ 29 Jun 2018, 10:54 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Probabil tzivii recomands schimbarea barei cu totul pe motiv de uzura a acesteia, atunci degeaba pui bucsi noi, nu rezolvi mare lucru. |
Page 10 of 11 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |