A venit primavara, sa mai dam praful zic:
Anul trecut masina a primit un soft la tibi, care btw... este exceptional! Multumesc TiBi!
Pe timpul iernii masina a circulat mai putin ( am incercat sa o protejez oarecum... ), iar eu am tot adunat piese pentru revizia ce tocmai a avut loc si in care am schimbat urmatoarele:
- Amortizoare fata ( TRW JGM871T, versiunea sport ca cica asa a fost echipata masina )
- Amortizoare spate ( TRW JGM870T, versiunea sport ca cica asa a fost echipata masina )
- Arcuri fata Monroe OE Spectrum ( nu am gasit TRW )
- Arcuri spate TRW JCS512 ( cica sunt accelasi arcuri ca si pe 3.2, adica mai scurte cu 2cm fata de echiparea standard )
- Flanse fata TRW
- Flanse spate KYB ( nu am gasit TRW )
- Protectie amortizoare fata/spate KYB
- Bielete anti-ruliu spate TRW
- Bielete anti-ruliu fata, Brate superioare, brate inferioare ABS. (Da... o marca de nici eu nu am auzit... dar pretul a fost f bun... incat a meritat incercat. Dat fiind ca au sediu in Olanda, am zis sa le dau o sansa )
- Bucsi bara stabilizatoare fata Meyle
- Brate spate ( cele 4, marca ABS )
- Filtru ulei OE ( ricambi originali )
- Filtru aer OE ( ricambi originali )
- Filtru motorina FIAM
- Filtru habitaclu carbon activ DENSO
- Ulei Total Quartz 9000 5w40 ( 4L+1L )
- Rezolvat greierasi din cauza plasticelor ( inlocuit braduti si refixat unele ornamente )
Cost total piese: ±3000lei
Toate bune si frumoase... Sambata pe la pranz reglez geoemtria la un service unde am mai fost in trecut si am fost multumit. Si de data aceasta baietii au fost la inaltime si au facut o treaba ireprosabila. Duminica am iesit la un drum scurt extraurban Bucuresti - Buzau - Bucuresti sa testez noul setup.
Dat fiind ca inca am montate anvelopele de iarna, nu am trecut de 140kmh, insa pot spune ca se simte total diferit. Nici cel mai mic zgomot, masina foarte ferma... ce sa mai, o placere la condus. Am avut un zambet tamp dus/intors.
Iar cum este alfa si orice bucurie nu tine foarte mult... la intrarea in bucuresti, pe sos colentina... dupa cateva semafoare, brusc si subit rulmentul de presiune de la ambreiaj sa gandit sa cedeze... Kit-ul de ambreiaj l-am inlocuit in urma cu aproximativ 2ani si nu fusese folosit mai mult de 25-30k km. Ulterior am inteles ca este o problema comuna daca se folosesc piese aftermarket ( eu am folosit un kit de ambreiaj VALEO ).
Am comandat un kit nou de ambreiaj OE ( ricambi originali ) cat si o volanta cu masa dubla OE ( ricambi originali ). Daca este sa fie balci, sa fie pana la capat. Astept sa ajunga piesele apoi ne punem pe montaj.
Meantime am indreptat jantele pe 18, iar acum sunt la vopsit. Cica ar fi gata vineri, cel tarziu saptamana viitoare. Anvelope inca nu am achizitionat, insa foarte probabil sa merg pe tigar/taurus UHP din lipsa de buget. Treaba cu ambreiajul mi-a cam stricat planurile.
Multumesc TiBi, CatalinKDK si dcmilitarul pentru suportul tehnic, informational si logistic !
Revin cu update-uri
Drumuri bune baieti!