yux_mm Quote:
Cred ca iti trebuiau cateva sesiuni pe circuit sa te acomodezi cu masina dupa modoficarile facute. Cumva ma mir ca nu ti-a trecut prin cap.
A fost cam greu de ajuns. Au fost doar doua trackday-uri prin martie, la care nu am putut ajunge. Iese mult haos cand faci upgrade-uri la gramada. Anvelopele au ajuns cu 2zile inainte de rotac.Am avut timp de un dyno si cam atat . La trackday de vineri am prins fix 4 ture, si alea chinuite. Am fost mereu pe graba. Scrie softu ,rescrie softu , rererescrie softu....
Insa pt etapa 2 strategia e sa profit cat de mult pot de trackday de vineri , fara sa ma intereseze timpul scos, ci acomodat,trase , viteze pe viraj ,etc
Ce pot sa-ti spun e ca inainte imi placea sa fac masina sa fuga un pic de spate, se rotea mai repede si o simteai cand da sa fuga. Acum insa , e mult mai plantata dar cand fuge, daca nu esti 100% concentrat , esti pa. Adica sta mult mai bine, dar cand pleaca...pleaca
ALXege Quote:
Nu mai ai ce da jos, sa incerci sa compensezi greutatea cage-ului?
Ceva ceva tot am mai dat jos din plasticele spate. Anul trecut aveam 1206kg ,acum am 1235. Rollcage are sigur mai mult de 30kg.
O sa mai dau jos pana la cursa urmatoare fetele usi , airbag genunchi si torpedoul - astea cred ca au 5 kile .
Am cumparat si un kit de delete AC - mai scot si din compresor + radiator 6-7 kg, si cam asta e. Se mai pot face multe lucruri dar..in viitorul nu tocmai apropiat