Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Brera 22, Italia
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23414
Page 10 of 15

Author:  goldfinger [ 04 Aug 2018, 21:33 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

(very) poor man's Chiron :lol: :twisted:
Attachment:
20180804_172942_rsize.jpg
20180804_172942_rsize.jpg [ 3.94 MiB | Viewed 5285 times ]

Author:  goldfinger [ 31 Aug 2018, 14:01 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

am ajuns la 26k km, ne pregatim de urmatorul schimb de ulei, al doilea pe anul asta. Merge tigaia. Si consuma.... :drunk:

In alta ordine de idei:
- stopul dreapta a cedat definitiv, este permanent aburit. Necesita inlocuire pentru ca strica aspectul masinii. :money:
- folii ATR (all around)
Attachment:
20180827_071700.jpg
20180827_071700.jpg [ 4.78 MiB | Viewed 5045 times ]

Author:  goldfinger [ 20 Sep 2018, 11:37 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

update:
- rezolvat buba cu stopul dreapta (solutie romaneasca la conceptie italiana; 3 (trei) gauri in cele mai joase puncte, pe partea inferioara a stopului). DPDV vizual nu se observa nicio diferenta fata de cel din stanga.
- reglat geamuri - pt ca folie si pt ca ... Masina avea o chestie ciudata pe care o incadrasem la "ciudatenii italiene", in anumite momente nu vroia sa inchida geamul soferului. Trebuia sa il cobor maxim si apoi sa dau comanda de urcare. In urma reglajului si aceasta problema a disparut.

Mai trebuie sa vopsesc eleronul. Daca ma ajuta cineva cu un cod de culoare, dau o bere. :drunksinging:

:sig:
Attachment:
geam.jpg
geam.jpg [ 1.24 MiB | Viewed 4818 times ]

Author:  ALXege [ 20 Sep 2018, 13:39 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Pai ce culoare e masina?

Author:  georgeg [ 20 Sep 2018, 13:40 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Parca nero carbonio.

Author:  goldfinger [ 20 Sep 2018, 14:22 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

eleronul vine vopsit in negru indiferent de culoarea masinii. Pt ca pitici pe creier, nu vreau sa il fac nero carbonio ci negru cum vine din fabrica.
#neroelerono :lol: :lol:

Author:  goldfinger [ 24 Sep 2018, 13:46 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Fara pretentii, just for fun (si sa mai curatam JTSu' un pic), in configuratie stock (de la amortizoare la placute de frana), a intrat doua sesiuni, consecutive, pe Adancata...
Attachment:
20180923_010614.jpg
20180923_010614.jpg [ 2.06 MiB | Viewed 4620 times ]
Attachment:
20180922_172758_.jpg
20180922_172758_.jpg [ 3.25 MiB | Viewed 4620 times ]
M-as mai fi dat un pic, dar ... alt'data! :naughty:
Attachment:
gume.jpg
gume.jpg [ 2.2 MiB | Viewed 4625 times ]

Author:  goldfinger [ 30 Dec 2018, 15:55 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

acelasi eveniment, poza "noua".

:worthy: Subturat, Laura etc etc
Attachment:
49064813_2226884480663919_6421313550215544832_o.jpg
49064813_2226884480663919_6421313550215544832_o.jpg [ 199.29 KiB | Viewed 4256 times ]

Author:  goldfinger [ 19 Jan 2019, 15:46 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

TLC 😍😗

- curatat superficial praful din compartimentul motor, aplicat tratament antirozatoare
- interior: tratament leatherique
- exterior: Meguiars compound pt inlaturarea zgarieturilor fine rezultate in urma dezapezirilor, ceara + protectie ceramica
Attachment:
IMG_20190118_175739_193.jpg
IMG_20190118_175739_193.jpg [ 644.98 KiB | Viewed 4112 times ]
Attachment:
IMG_20190118_180143_838.jpg
IMG_20190118_180143_838.jpg [ 619.95 KiB | Viewed 4112 times ]
Attachment:
20190118_211538.jpg
20190118_211538.jpg [ 6.82 MiB | Viewed 4112 times ]

Author:  goldfinger [ 20 Jan 2019, 00:11 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Si exteriorul, poza ne-editata.
Attachment:
IMG_20190119_231006_894.jpg
IMG_20190119_231006_894.jpg [ 1.32 MiB | Viewed 4057 times ]

Author:  adiwrx [ 21 Jan 2019, 00:08 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

La exterior te-ai ocupat singur de tratamente cu ceara si alte cele sau ai fost la un atelier de detailling?

Author:  goldfinger [ 21 Jan 2019, 01:20 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

adiwrx Quote:
La exterior te-ai ocupat singur de tratamente cu ceara si alte cele sau ai fost la un atelier de detailling?
Dub detailing s-a ocupat de treburile mai complicate, eu doar de intretinere. Ceara si protectia ceramica o aplic eu, da. 😀

Author:  adiwrx [ 21 Jan 2019, 21:40 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Pai in cazul asta poate-mi dai si mie un sfat cu ce produse folosesti si cum,sa-mi fac si eu de lucru la primavara.. :wink:

Author:  goldfinger [ 22 Jan 2019, 12:21 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

singurul sfat pertinent pe care ti-l pot da este sa mergi la un atelier de detailing profi, intretinerea ulterioara este facila (doar) daca se pleaca de la o baza buna. ;)

Author:  goldfinger [ 09 Feb 2019, 19:07 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

29k km:
- Revizie ulei & filtre (5w40 folosit doar temporar, pentru maxim 2-3 k km). Un fel de curatare motor.
- Schimb ulei CV
- demontat (iarasi :ziped: ) stopuri. Se aburesc ambele in continuare, unul dintre ele fiind nou (montat in vara 2018).
Attachment:
20190209_180024.jpg
20190209_180024.jpg [ 2.23 MiB | Viewed 3705 times ]
Attachment:
20190209_175939.jpg
20190209_175939.jpg [ 3.35 MiB | Viewed 3705 times ]

Author:  dan.c. [ 09 Feb 2019, 23:17 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Din ce am citit nu prea scapi usor de problema cu aburirea. Eu cand am luat masina se aburea doar cel de pe stanga. Acum, 6luni mai tarziu se aburesc ambele. Intre timp am inteles care a fost faza. Cel de pe dreapta are la baza 2 gauri mici astupate cu ceva poxipol. Lumea zice ca doar asa poti sa scoti umiditatea din ele, dai 1-2 gauri la baza pe unde scoti umiditatea (sufli cu aer sau lasi stopul pe calorifer o zi) apoi astupi gaurile cu ce poti :) O sa tina o perioada... pana se infiltreaza iar apa si repeti operatiunea. Ar mai fi si varianta sa le desfaci complet si sa le refaci lipiturile dar mi se pare complicat.

Author:  goldfinger [ 09 Feb 2019, 23:23 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Asa moare. Daca stopul nou rezista doar cateva luni, sa fie sănătoși (si sa invete sa faca faruri/stopuri, sau macar sa ceara specificatii cum trebuie). Eu asa le las, toate operatiunile astea sa le faca viitorul proprietar. 😂😈

Author:  dan.c. [ 09 Feb 2019, 23:26 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Eu o sa ma apuc in curand de gaurit stopuri. Astept sa se incalzeasca un pic, sa las masina peste noapte la garajul unde lucrez la ea si sa vin acasa cu stopurile in rucsac, pe bicicleta, sa le pun pe calorifer. :)))

Author:  adiwrx [ 09 Feb 2019, 23:27 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

dan.c. Quote:
Eu o sa ma apuc in curand de gaurit stopuri. Astept sa se incalzeasca un pic, sa las masina peste noapte la garajul unde lucrez la ea si sa vin acasa cu stopurile in rucsac, pe bicicleta, sa le pun pe calorifer. :)))
He,he,lasa ca te aduc eu,daca pici cu bicicleta si spargi stopurile?[emoji23]

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk


Author:  nesquick [ 10 Feb 2019, 09:21 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Fericitule... mie la GT îmi aburește un far plus un stop foarte rar.
In alta ordine de idei, un mecanic mi-a spus cândva ca orice stop, far, trebuie sa aibă 2 găuri de aerisire, pentru a se crea un flux de aer. Dacă una dintre ele sau ambele sunt înfundate sau acoperite exista șanse sa se aburească.
Sincer, personal nu cred aceasta teorie, însă voi cerceta la primăvara.
Sper ca acea mașina sa ajungă la cineva care sa o aprecieze așa cum trebuie.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  goldfinger [ 10 Feb 2019, 12:33 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Stopul stanga e nou, arata 🤢 dupa doar 6 luni.
Dreapta are gauri date, doua, se abureste in continuare. Am mai dat ieri doua, sita il fac. :censored:

Solutia este !? Probabil sa o tin bibelou, in living.
Si mai interesant este ca pana acum, timp de doi-trei ani de cand e la mine, stopurile nu se abureau deloc.

De mers, merge bine tigaia, peste orice asteptari. 😍😘
:peace:

Author:  IObi [ 11 Feb 2019, 11:12 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

cel cu gauri se abureste cand e umezeala sau frig, pentru ca pe gaurele alea nu doar iese umezeala ci si intra. in schimb se si rezolva problema de la sine intr-o zi dupa ce a trecut vremea urata. Cel fara gauri in schimb, odata aburit nu se mai rezolva de la sine. Eu cred ca asta e cel mai bun compromis (pentru mine cel putin), dat gauri, nu le acoperi, cand va fi ger, ploaie, umezeala multa se vor aburi, dar apoi se rezolva si nu raman asa.

Author:  goldfinger [ 11 Feb 2019, 12:40 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

nu ma agit. Le-am dat jos doar pentru ca a ajuns masina intr-un service, altfel nici nu ma uitam la ele.
Solutia cu dat gauri e :disgust1: , mi-e rusine sa si postez asa ceva. La mine gaurile sunt date pe interior, in partea de jos .
Attachment:
60698078-5243-1-800.jpg
60698078-5243-1-800.jpg [ 73.64 KiB | Viewed 3473 times ]
Nu intra apa la spalatorie etc. Probabil se aburesc din cauza variatiilor mari de temperatura (interior/exterior). Nu cred ca are leac. Bine, conceptia e cel putin dubioasa. Stop neinchis cu capac sau ceva, doar o panza care teoretic ar trebui sa izoleze insa nu prea face... E durere la banana tipic italiana, poti doar sa injuri si cam atat.

PS. Nu stiu la ce se refera cei care spun ca usuca stopul si apoi izoleaza cu silicon, cred ca nu au vazut stopul desfacut niciodata. :twisted:

Author:  bele_mihai [ 11 Feb 2019, 21:17 ]
Post subject:  Re: Brera 22, Italia

Pe langa tot ce-ati spus voi cu aburit, dezaburit, gaurit etc (ideile si variantele sunt maxim ce se poate face) mai plusez si eu ca la faza cu gaurile neacoperite dupa o vreme se murdaresc la interior. Condens zilnic usor usor afecteaza plasticul..
Era una cameleon pe net la vanzare "super tunata" si tin minte ca avea niste stopuri cu fatza sparta/data jos. Aia e singura varianta cred sa ramana curat. Da arata nasol ca design.

Author:  nesquick [ 11 Feb 2019, 21:57 ]
Post subject:  Brera 22, Italia

Baieti, stăteam astăzi la semaforul de la timpuri noi și citeam posturile voastre de pe acest topic... m-am uitat in fata mea, un logan, in stânga un golf 4, in fata golfului o Toyota, in dreapta un A4 mai vechi, in fata A4-ului un BMW 3 (pisicuța).... și ghiciți ce, niciunul nu avea stopurile aburite... Cristi are dreptate... durere la banana din partea producătorului.

Este totuși o mașina premium care a costat niște bani... este jenant sa schimbi stopul la 6 luni.

Drumuri bune sa avem!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Page 10 of 15 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/