Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=22816
Page 10 of 12

Author:  nesquick [ 10 Sep 2015, 17:49 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

Fac apel la colegul Valak sa va explice el cum e daily use cu arcurile alea :lol:

PS. Cel mai probabil nu am avut arcurile adecvate pe GT. Pe 47 era pace si frumos, aici insa nu mi-au placut.

Posibil sa fi imbatranit... La o discutie cu colegii ieri, le spuneam ca mi-as cumpara un Mercedes... concluzie, tre sa ma apuc de mers cu bicicleta, fitness ceva nush... incep sa ma pensionez rau daca o mai tin mult asa.

Author:  Valak [ 10 Sep 2015, 18:09 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

Eu nu mai intru in discutiile astea, am spus ceea ce am avut de spus. Daca unii cred ca anvelopele cu profil jos, arcurile tari si o garda la sol cat mai coborata sunt fix ce trebuie pentru drumurile noastre, atunci...Sigur ca e important cum arata masina, in mare masura de-aia conducem Alfa, dar e si mai important cum se conduce, ori din nou, de-aia conducem Alfa.

Author:  comanr [ 10 Sep 2015, 22:22 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

e la mintea oricui intelege "oleaca de masini", daca eu am masina X cu garda la sol aferenta, am o anumita distanta de lucru deasupra amortizorului, adica o anumita lungime de tija ce iese din teaca amortizorului, daca o trantesc in 99,99% din cazuri acea distanta scade dramatic deci probabilitatea ca sa ma simt ca intr o caruta la primul damb este foarte mare pentru ca amortizorul ajunge la capat de cursa si loveste abuzand acea protectie poliuretanica care se distruge rapid, apar acele berbece in caroserie, de aici asemanare cu o caruta care nu are suspensie si e fer pe fer, halal inginerie :lol:

Author:  nesquick [ 10 Sep 2015, 22:46 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

Cei de pe alfisti mi-au recomandat kit sportiva, adica bilstein B6 + eibach pro kit. Au spus ei ca ar fi Combinația ideală pe GT confort/sportivitate.

Partea proasta ca e destul de piperată toata distracția si nu stiu daca merita :)


Sent from my mobile

Author:  comanr [ 10 Sep 2015, 22:49 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

la kituri cu amortizoare dedicate rezultatele sant mai bune, nu neaparat excelente, dar problema e ca esti legat mereu de acel fabricant si de acel reper, daca cedeaza un amortizor momentan ai de unde alege, dupa buget, daca ai avea acel kit ar trebui sa iei doar b6.

bine exista si necazuri gen crosswagon unde nu ai decat oem, nimeni nu le face, asta e sepukku cu buna stiinta, 600 ron un amortizor.

Author:  nesquick [ 10 Sep 2015, 22:51 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

Se merge pe ideea ca au garanție si nu crapă in primii 50k km.


Sent from my mobile

Author:  comanr [ 10 Sep 2015, 22:54 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

cristianmiu Quote:
Se merge pe ideea ca au garanție si nu crapă in primii 50k km.


Sent from my mobile
timpul trece repede, km la fel, dupa doi ani nimeni nu mai da nici o garantie, fix atunci crapa primul amortizor.

Author:  Freccia [ 11 Sep 2015, 06:50 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

comanr Quote:
e la mintea oricui intelege "oleaca de masini", daca eu am masina X cu garda la sol aferenta, am o anumita distanta de lucru deasupra amortizorului, adica o anumita lungime de tija ce iese din teaca amortizorului, daca o trantesc in 99,99% din cazuri acea distanta scade dramatic deci probabilitatea ca sa ma simt ca intr o caruta la primul damb este foarte mare pentru ca amortizorul ajunge la capat de cursa si loveste abuzand acea protectie poliuretanica care se distruge rapid, apar acele berbece in caroserie, de aici asemanare cu o caruta care nu are suspensie si e fer pe fer, halal inginerie :lol:
Daca mergi cu o astfel de masina ca si cu o caruta, da. Daca mergi mai cu grija, luand in considerare conditia in care se afla masina, mergi cu masina. Plus ca, afirmatii de la un CW-ist... :bash: :D

Author:  comanr [ 11 Sep 2015, 09:33 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

cu toata grija mai vine si iarna, nu stiu ce sa zic, o grija in plus. :bash: :mrgreen:

Author:  nesquick [ 11 Sep 2015, 12:45 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

incognito...

10x alxege

Attachments:
11992464_10153593866204812_1091211787_n.jpg
11992464_10153593866204812_1091211787_n.jpg [ 68.08 KiB | Viewed 2236 times ]

Author:  comanr [ 11 Sep 2015, 12:50 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

alfist golan! :mrgreen:

Author:  Freccia [ 11 Sep 2015, 15:16 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

comanr Quote:
cu toata grija mai vine si iarna, nu stiu ce sa zic, o grija in plus. :bash: :mrgreen:
Devine polemica, dar... Merg si iarna, cu zapada troienita, merg si la cioban dupa branza, pe drum de camp. Nu am scut. Never had any problems. :)
Oricum, omu' face ce vrea si simte. Ca, dupa parerile voastre, ne ia dreacu in drum, sprijiniti pe niste arcuri... Ca un fapt divers, cand aveam 147..."ba, e misto, dar e prea cocotata!". Asa ca... lasa-ma, frate, sa rulez linistit! :wink:

Author:  goldfinger [ 11 Sep 2015, 15:28 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

madkat Quote:
nessule - daca masina o folosesti zi de zi prin bucuresti - si aici nu comentez demersul, chiar daca ar trebui - suspensia stock e ce trebuie.
orice incercare de coborare si jante cu talon invizibil nu fac decat sa iti chinuie nervii si sa distruga suspensia masinii.

daca tii masina de bibelou bun doar de detailing si poze (cum sunt destule pe aici pe forum si nu numai) atunci, coboar-o...
mda, cred ca sunt printre putinii de pe aici care folosesc o alfa ca masina de zi cu zi in Bucuresti, traversand efectiv orasul de doua ori pe zi.
Se poate. si cu suspensie. Si fara falsa modestie, se poate sa arate si bine. Nu e chiar bibelou, dar arata bine. Trebuie doar un pic de interes fata de masina, sau, altfel vorbind, trebuie sa nu ai o mare durere-n :censored: fata de propria-ti masina.

in fine - fiecare decide cum ii e mai bine.
:peace:

Author:  ALXege [ 11 Sep 2015, 16:01 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

Florin, poti sa elaborezi putin? Ce inseamna greseala, si ce inseamna poc?
Garda la sol pe care o confera niste arcuri Eibach este comparabila cu orice masina moderna (evident, nu vorbim aici de Octavia cu pachet de drumuri grele), iar duritatea lor este marginal mai mare fata de echiparea stock. Jantele 17" au fost deasemeni echipare stock pe majoritatea GTurilor, deci, despre ce vorbim?

Author:  ALXege [ 11 Sep 2015, 16:22 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

ALXege Quote:
Garda la sol pe care o confera niste arcuri Eibach este comparabila cu orice masina moderna (evident, nu vorbim aici de Octavia cu pachet de drumuri grele), iar duritatea lor este marginal mai mare fata de echiparea stock.

Author:  bluecar [ 11 Sep 2015, 17:14 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

ege are dreptate,de cand am schimbat arcurile ma tot uit la alte masini si am observant o tendinta de a nu le mai cocota.bineinteles ca a mea este mult mai lasata(imi este frica doar sa nu sparg baia de ulei),daca era cu 1,5cm mai sus era perfect.nu sunt foarte tari si filtreaza bine denivelarile.nu stiu cat or rezista amortizoarele cursa lor este foarte mica.daca imi va merge bine poate iau unele -25 mm.la noapte plec iar pe "raurile din europa'
am inceput sa conduc foarte atent,sunt cu ochii cat cepele dupa gropi si denivelari pe care inainte nu prea le bagam in seama.

@cristianmiu si mie mi-a placut foarte mult cum arata masina cu arcurile sport.acum tu stii mai bine ce ti se potriveste.

Author:  georgeg [ 11 Sep 2015, 22:18 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

Masina proprie, cu suspensie sport si jante inutil de mari, dupa parerea specialistilor de pe acest forum-unii conducatori probabil de atelaje agricole- a fost condusa in bcuuresti mai bine de 5 ani de catre subsemnatul. Multa lume stie ca nu plec ultimul de la semafor, nici coada dupa mine nu se face la linia de tramvai, ba chiar o folosesc cu incredere. Si ma mai si misc cu usor talent cand traversez orasul de cateva ori pe zi. Si am si urcat cu ea in cateva locuri din tara asta unde era de mers doar cu wc-uri, pardon, cw-uri. Si ghiciti ce ? Nu am spart nici o baie de ulei, nici un diferential, nu am rupt nimic, nu am taiat cauciuc. Acum ce mai ziceti ?

Fiecare merge cu ce vrea, cum vrea, atat cat se simte el in linistea lui. Dar de aici si pana la a trasa dogme ideologice cum ca unele masini de pe forum sunt doar pentru poze si atat e cam mult.


Hai, liber la sarit cu gura, ca oricum se sterge tot, orice s-ar scrie pana la urma. :bash:

Author:  mugurel [ 11 Sep 2015, 22:27 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

Culmea e ca suv-ul de fata e printre cele mai pozate :scratch:

Author:  comanr [ 11 Sep 2015, 22:56 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

probabilitatea sa ti faci treaba fara necazuri mai ales in bucuresti scade odata cu tranteala, 159 are diametre mai mari decat gt , inaltimea reala a unui vehicul e data de roata, adica degeaba inalt eu o vitara cu roti de bicicleta , planetara e la aceiasi distanta de sol, , in cazul tau george e gasca in alta traista cu 159

Author:  bluecar [ 11 Sep 2015, 23:19 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

pana la urma nu este suspensia mai coborata de vina,ci drumurile pline de gropi si denivelari.alfa gt este o masina cu forme sportive si ii sta bine cu o suspensie coborata si jante pe masura,nu mai spun de tinuta de drum...

Author:  comanr [ 11 Sep 2015, 23:35 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

lumea nu intelege nimic in genere, o masina grea are nevoie de cursa la amortizor , pentru ca e o caramida pe roti, masinile usoare pot fi trantite cele grele nu pentru ca dau cu botul de asfalt.

Author:  nesquick [ 20 Sep 2015, 14:34 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

Initial vroiam sa fac un roadtrip si un city break prelungit la budapesta... insa din cauza conflictelor cu refugiatii am facut rerouting si am ales sa vad partea de vest/sud-vest a Romaniei, fiind singurele locuri unde inca nu ajunsesem. Concluzie, am bagat motorina si am plecat la drum.
Am mers pe ruta Bucuresti - Brasov - Sibiu - Sebes - Deva - Arad - Timisoara - Oravita - Baile herculane ( Orsova ) - Targu Jiu - Rm. Valcea - Pitesti - Bucuresti.

Excursia a fost foarte relaxanta, iar o plimbare cu barca de cateva ore la Cazanele Dunarii face toti banii. De asmenea, drumul Timisoara - Baile Herculane este foarte frumos ca si peisaj. Asfaltul este foarte bun si te poti bucura de masina. Bucata Baile Herculane - Targu Jiu este ok, insa nu vreo fericire ( practicabil cu orice masina chiar si cu suspensie si roti pe 19 )

Am parcurs 1450 km, iar pe unele portiuni am putut descoperii noi valente ale anvelopelor Michelin. Pe autostrada, la o viteza de peste 140kmh, carosabil uscat, anvelopele sunt foarte silentioase, iar raspunsul lor este unul foarte bun. Pe drumuri virajate ( oravita - baile herculane ), m-am bucurat maxim de masina aproape rupand aderenta si simtind nevoia de o suspensie sport :lol: ( cine sa ma mai inteleaga? ) .

Sincer, nu credeam nici o clipa ca un motor diesel poate fi atat de elastic si placut la condus in ture, iar ege imi spunea asta de pe vremea cand avea GT-ul ( nu stii ce pierzi ba ). Drumul virajat de regula l-am abordat in treapta 3 ( 3000-4000 rpm ) si treapta 4, iar anvelopele clar fac diferenta cand vine vorba de viraje stranse luate la limita.

Masina sa comportat exceptional, pe toata distanta, a facut 2 regenerari de DPF si a consumat aproximativ 1 rezervor si jumatate de motorina ( 90 litri ), iar inauntru este liniste momentan :lol: ( nu scartaie si nu bate nimic ).

Attachments:
Screen Shot 2015-09-20 at 13.52.54.png
Screen Shot 2015-09-20 at 13.52.54.png [ 1.46 MiB | Viewed 2260 times ]
IMGP3962-2.jpg
IMGP3962-2.jpg [ 211.05 KiB | Viewed 2260 times ]
IMGP4256.jpg
IMGP4256.jpg [ 245.22 KiB | Viewed 2260 times ]
IMGP4259.jpg
IMGP4259.jpg [ 279.8 KiB | Viewed 2260 times ]
IMGP4285.jpg
IMGP4285.jpg [ 297.04 KiB | Viewed 2260 times ]
2015-09-20 13.39.20.png
2015-09-20 13.39.20.png [ 5.19 MiB | Viewed 2260 times ]

Author:  DanS [ 20 Sep 2015, 18:48 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

Bravo ma, frumos traseu! Nu am mai scos un consum ca al tau de pe vremea cand aveam Matiz :lol:
Toate bune si frumoase, mai putin suspensia aia de 4X4 :lol: :peace:

Author:  TwinTwin [ 20 Sep 2015, 20:27 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

Frumoasa si masina si traseul!
Despre suspensie, eu sunt de partea ta. Folosesc masina cca 35000km pe an. Probabil ca daca as face doar 5-10000 pe an as avea timp si nervi sa sacrific utilitatea de zi cu zi pe super stabilitate de circuit si plimbari la sedinte foto.
Referitor la cauciucuri, eu mi- am cumparar CrossClimate dupa fest. Am deja 12000 cu ele. Tote bune exceptand ritmul de uzura :? .

Author:  tudyniuz [ 20 Sep 2015, 20:47 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello

Niste off-roading nu ai facut si tu? Pacat. Cred ca nu sunt singurul curios despre comportamentul suspensiei tale 4x4 in situatii de genul :lol:

Page 10 of 12 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/