Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Romeo GT
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=19863
Page 10 of 48

Author:  bluecar [ 31 Jul 2013, 21:59 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

comanr Quote:
ai uns tija actuatorului, unde intra in capsula?


da sigur cu vaselina pe baza de cupru

Author:  comanr [ 31 Jul 2013, 23:30 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Schimba valva pierburg, pune o pe aia veche , numai sa o speli putin inainte.

Author:  tm08alt [ 01 Aug 2013, 11:31 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

bluecar Quote:
astazi am descoperit ca nu cauciucul sh pe care l-am cumparat era sursa vajaitului pe spate ci cred ca rulmentul (se aude un huruit proportional cu viteza pe spate dreapta)
Sa sti ca totusi s-ar putea ca problema sa fie de la cauciuc. Se intampla de multe ori chestiunea asta cu un cauciuc sh luat de pe o masina cu probleme la suspensie sau cu o geometrie mai speciala, iar simptomele sunt exact astea - zgomotul "ca de rulment".
Ca exemplu, la un moment dat am luat 2 cauciucuri de pe Thesisul din familie si, desi au fost cumparate de noi, la 20.000
km cat aveau atunci faceau un zgomot infernal la mine.
Le-am pus inapoi pe Thesis - liniste totala (cu geamul deschis)
O verificare simpla pe care o poti face este sa treci cu mana peste cauciuc si sa vezi daca "patratelele" sunt la acelasi nivel. (spala-l inainte daca nu vrei sa-l mangai murdar :lol: ) Daca nu sunt as putea sa garantez ca asta este sursa zgomotului -evident in cazul in care rulmentul este in regula-

Author:  bluecar [ 01 Aug 2013, 22:03 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

tm08alt Quote:
bluecar Quote:
astazi am descoperit ca nu cauciucul sh pe care l-am cumparat era sursa vajaitului pe spate ci cred ca rulmentul (se aude un huruit proportional cu viteza pe spate dreapta)
Sa sti ca totusi s-ar putea ca problema sa fie de la cauciuc. Se intampla de multe ori chestiunea asta cu un cauciuc sh luat de pe o masina cu probleme la suspensie sau cu o geometrie mai speciala, iar simptomele sunt exact astea - zgomotul "ca de rulment".
Ca exemplu, la un moment dat am luat 2 cauciucuri de pe Thesisul din familie si, desi au fost cumparate de noi, la 20.000
km cat aveau atunci faceau un zgomot infernal la mine.
Le-am pus inapoi pe Thesis - liniste totala (cu geamul deschis)
O verificare simpla pe care o poti face este sa treci cu mana peste cauciuc si sa vezi daca "patratelele" sunt la acelasi nivel. (spala-l inainte daca nu vrei sa-l mangai murdar :lol: ) Daca nu sunt as putea sa garantez ca asta este sursa zgomotului -evident in cazul in care rulmentul este in regula-

am schimbat roata de pe fata si tot asa face :(

Author:  bluecar [ 02 Aug 2013, 08:09 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

stie cineva daca oglinzile la gt se pliaza?am incercat dar sunt tepene,imi este frica sa le fortez mai tare sa nu fac altceva.
sper sa nu fie si acestea lipite cu loctite :lol:

Author:  mitza [ 02 Aug 2013, 10:33 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Da, se pliaza.Daca sunt intepenite, incearca cu niste WD-40.

Author:  mugurel [ 02 Aug 2013, 10:41 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Incearca mai cu forta . Doar daca sunt lipite nu va merge . Sau va fi decisiv :lol:

Author:  theodanila [ 02 Aug 2013, 15:09 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Si eu patesc acelasi lucru, nu se pliaza oglinda din dreapta. Am desfacut oglinda, adica am scos sticla, si am dat peste un butuc metalic care este coclit. Am incercat cu WD40, insa nu am reusit. Am renuntat...

Nu incerca sa o fortezi, pentru ca de fapt tu fortezi plasticul oglinzii, care se prinde pe acel butuc metalic, si riscul de a se rupe/ sparge este foarte mare.

In alta ordine de idee, patesc iarasi acelasi lucru si cu huruitul rotii, doar ca la mine este fata dreapta, si este cel mai evident la viteze mici, intre 30 si 50 km/h. Am schimbat cauciuc, am schimbat rulment, nu am scapat.

La masuratori de geometrie s-a constatat ca exista cadere proasta pe roata, adica este lasata pe exterior, si a presupus inginerul ca de acolo este zgomotul, necalcand drept pe anvelopa, huruie.

Dupa multe incercari de a indrepta unghiul de cadere prin diferite schimburi de piese, am renuntat si la asta. Incearca si tu sa faci aceste masuratori, vezi ce iti iese. Daca mai ai vreo idee, spune-mi si mie te rog, ca ma roade rau...

Author:  Godzzi [ 02 Aug 2013, 22:05 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Din cate stiu eu, masinile sport care au rotile "cracanate" si guma nu calca drept pe asfalt se toceste neuniform si se creeaza uzura de tip feathering.
Se poate vedea aici despre ce vorbesc:
http://g35driver.com/forums/attachments ... ering1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

La astfel de problema apare un zgomot aparte la rulare in special la viteze mici pana in 80km/h ca un fel de "um-um-um". Seamacu zgomotul de rulment uzat. Chestia asta se poate diminua sau chiar sa dispara daca se practica schimbul rotilor prin rotatie in asa fel incat interiorul rotii sa cada la exterior dupa remontare.

Author:  bluecar [ 02 Aug 2013, 22:54 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

salut,

pe masina au fost 4 anvelope barum.....cu dot 06/12 pana sa ating bordura cu dreapta fata.acum au mai ramas 3,anvelopele nu au mai mult de 5000km.nu am cumparat unul nou ci un sh Michelin Primacy cred si l-am mutat pe spate,iar cel de pe spate pe fata sa faca pereche.asta sa intamplat sambata,luni am plecat spre constanta si am auzit uruitul(in oras nu am auzit trafic,mers incet, radio),la intoarcere am schimbat iar anvelopele michelin pe fata si barum inapoi pe spate plus echilibrat din nou acelasi uruit.
nu cred ca o anvelopa la 5000km sa se uzeze asa mult(nu se vede) ca aici:http://g35driver.com/forums/attachments ... ering1.jpg incat sa scoata zgomotul asta,de ce nu si stanga?
maine o sa vad ce fac :(

pun si foto cu anvelopa,nu se vede complet pentru ca poza a fost facuta pentru chitul de acolo.

la oglinzi am dat cu WD40 la baza lor dar tot tepene sunt o sa incerc sa le desfac.

Attachments:
2013-07-23_09-38-22_886.jpg
2013-07-23_09-38-22_886.jpg [ 109.42 KiB | Viewed 1235 times ]

Author:  comanr [ 02 Aug 2013, 23:19 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

@godzzi

:goodpost:

Author:  bluecar [ 02 Aug 2013, 23:46 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Godzzi Quote:
Din cate stiu eu, masinile sport care au rotile "cracanate" si guma nu calca drept pe asfalt se toceste neuniform si se creeaza uzura de tip feathering.
Se poate vedea aici despre ce vorbesc:
http://g35driver.com/forums/attachments ... ering1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

La astfel de problema apare un zgomot aparte la rulare in special la viteze mici pana in 80km/h ca un fel de "um-um-um". Seamacu zgomotul de rulment uzat. Chestia asta se poate diminua sau chiar sa dispara daca se practica schimbul rotilor prin rotatie in asa fel incat interiorul rotii sa cada la exterior dupa remontare.
si daca trenul de rulare este asimetric cum le intorc?

Author:  BZ-76-DIA [ 02 Aug 2013, 23:54 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

bluecar Quote:
si daca trenul de rulare este asimetric cum le intorc?
Culca-te bre, altfel nu te mai trezesti la 7... :mad2:
Si lasa intorsul rotilor, e Alfa, nu BMW.

Author:  bluecar [ 02 Aug 2013, 23:56 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

BZ-76-DIA Quote:
bluecar Quote:
si daca trenul de rulare este asimetric cum le intorc?
Culca-te bre, altfel nu te mai trezesti la 7... :mad2:
Si lasa intorsul rotilor, e Alfa, nu BMW.


OK! noapte buna!

Author:  Godzzi [ 03 Aug 2013, 10:23 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Poate nu m-am exprimat prea bine in postul anterior.
Exista 2 tipuri de gume: Asimetrice si Directionale. Nu stiu sa exista si o varianta care sa fie si directionala dai si asimetrica.
O explicatie foarte buna in filmuletul urmatoru
http://www.youtube.com/watch?v=QXrEqGopV2I" onclick="window.open(this.href);return false;

IN cazul in care guma are si directie de rotatie dar si indicatie de perete interior si exterior nu prea ai ce sa faci decat sa muti rotile intre punti fata/spate.

Eu de exemplu am Vredestein Sessanta care sunt de tip ASIMETRIC .Le vezi mai jos:
Image
unde se vede ca nu are indicator de rotatie si doar indicator de perete interior. In cazul in care apare featheringul din cauza rotatie schimb cele 2 roti intre ele si se rezolva. Fiecare guma se v-a invarti in sens invers decat inainte de schimb.

Daca ai gume directionale poti schimba la fel gumele intre roti DAR trebuie scoase dupa jante si puse din nou deoarece trebuie sa pastrezi rotatia. In felul asta perete interior devine exterior dupa montare....si invers.

Author:  bluecar [ 04 Aug 2013, 15:08 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

buna ziua!

astazi nu am avut ce face si am mai mesterit la masina:
am schimbat opritorul la potiera dreapta ca trosnea bineanteles cu unul sh dar bun,lipsa buget pentru unul nou :(
am schimbat si grila de plastic de la stergatoare,pentru ca aia de la parbrize au rupt toate clemele de pe dedesubt.

am ridicat masina pe cric sa verific roata spate dreapta cu probleme,la cat am putut eu sa invart se aude huruitul si cred ca are si putin joc maine o sa schimb fuzeta cu totul.

ce vreau sa intreb,am curatat pamantul adunat sub grila si am dat de o mufa stie cineva de unde este?pun si o poza.

Attachments:
2013-08-04_12-35-33_249.jpg
2013-08-04_12-35-33_249.jpg [ 176.22 KiB | Viewed 1775 times ]

Author:  dcmilitaru [ 04 Aug 2013, 17:59 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

E mufa de la motorasul stergatoarelor de parbriz pentru varianta cu volan pe partea dreapta.

Author:  MrHollow [ 05 Aug 2013, 15:55 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

bluecar Quote:
buna ziua!
am schimbat si grila de plastic de la stergatoare,pentru ca aia de la parbrize au rupt toate clemele de pe dedesubt.
Unde ai gasit grila aia si la ce bani? M-ar interesa si pe mine deoarece pe partea stanga sunt rupte clemele si cauciucul e varza pe toata portiunea parbrizului.

Author:  bluecar [ 05 Aug 2013, 16:52 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

MrHollow Quote:
bluecar Quote:
buna ziua!
am schimbat si grila de plastic de la stergatoare,pentru ca aia de la parbrize au rupt toate clemele de pe dedesubt.
Unde ai gasit grila aia si la ce bani? M-ar interesa si pe mine deoarece pe partea stanga sunt rupte clemele si cauciucul e varza pe toata portiunea parbrizului.
ai PM

Author:  bluecar [ 05 Aug 2013, 17:13 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

salut,
asa cum banuiam nu a fost de la anvelopa zgomotul ci de la rulment,asa ca am schimbat fuzeta cu totul nu rulmentul pentru ca din ce am auzit se pune greu pe fuzeta daca nu ai scule.
a fost foarte greu cu suruburile 4 ore m-am chinuit la ele si jumatate de WD40,erau foarte ruginite dar am reusit.
am desfacut capacul de la butucul masinii si inauntru nu avea deloc vaselina doar putina la exterior,inauntru se vede uscat pe bile se vede praf fin de metal cum a ros fier pe fier.
zilele urmatoare o sa ma uit la cele de pe masina si eventual pun vaselina (am pe baza de lithiu),si o sa incerc sa o spal inauntru pe cea veche si pus vaselina,o sa o tin de urgenta ca am vazut ca joc nu are.
pe viitor imi trebuie si bara spate ca bara mea a ros bucsele din ea si bineinteles sa schimb amortizoarele turcesti.

Attachments:
2013-08-05_13-43-53_171.jpg
2013-08-05_13-43-53_171.jpg [ 268.09 KiB | Viewed 1723 times ]
2013-08-05_15-28-23_429.jpg
2013-08-05_15-28-23_429.jpg [ 166.62 KiB | Viewed 1723 times ]

Author:  BZ-76-DIA [ 05 Aug 2013, 17:19 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Inteleg ca a fost totul ok in legatura cu piesele ?

Author:  bluecar [ 05 Aug 2013, 17:21 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

BZ-76-DIA Quote:
Inteleg ca a fost totul ok in legatura cu piesele ?
da multumesc frumos am avut emotii cu senzorul abs dar dupa cateva franari bruste nu a dat nici o eroare :roll:

ps. ai avut dreptate "e alfa nu bmw" :lol:

Author:  BZ-76-DIA [ 05 Aug 2013, 17:26 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

E ok, ti-am zis ca butucul de 156 facelift semana cel mai mult cu cel de pe GT. Bine ca s-a rezolvat atunci. Iti caut si 2 amortizoare spate si daca imi amintesc bine gasim si o bara de torsiune pentru JTD. Ramane in atentie.

Bafta !

Author:  tzzivii [ 05 Aug 2013, 21:01 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Pe viitor, rulmentul pe spate se schimba f usor.

Author:  comanr [ 05 Aug 2013, 22:46 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

@bluecar

pe viitor incearca sa nu pui rulmenti second hand pe masina. ajungi sa muncesti de doua ori in functie de noroc, nu stii ce rulaj are piesa second hand.

e foarte aiurea ca peste 1 an sa inceapa si asta sa huruie si sa trebuiasca sa desfaci iar, ai sentimentul ala ca nu mai dovedesti cu reparatiile.

no offence.

Page 10 of 48 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/