Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
New love (GT) https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=19447 |
Page 10 of 19 |
Author: | comanr [ 23 Jun 2014, 15:41 ] | ||
Post subject: | Re: New love (GT) | ||
cand directia e foarte usoara ai probleme la supapa de presiune care e la aprox 120bar si care nu mai deschide cand trebuie, exista pericol real pentru instalatia hidraulica sa se fisureze sau sa inceapa sa curga pe undeva datorita presiunii mai mari din sistem, uneori se mai blocheaza acea supapa. primul pas ar fi sa inlocuiesti lichidul servo apoi supapa care e chiar la iesirea din pompa sub acel fitting/reductie. ti am incercuit pe poza supapa, pompa din poza e de la o alta masina, dar toate s la fel, acolo faceam un swap de interne.
|
Author: | goldfinger [ 23 Jun 2014, 16:21 ] |
Post subject: | Re: New love (GT) |
ceva similar am patit si eu, facut figuri (directie "artificila") si apoi totul a revenit la normal. Am mers pe mai multe piste: de la geometrie la presiune roti, fara sa am vreo certitudine despre cauza exacta. Deocamdata si-a revenit insa din ce zice Coman ar cam trebui sa ma pregatesc de o interventie. Lichidul e la nivel si in termen, are doar un an. Coman, un cod de piesa pentru acea supapa ? L.E. am scos pozele, daca tot nu erau ce trebuie. |
Author: | comanr [ 23 Jun 2014, 16:43 ] |
Post subject: | Re: New love (GT) |
aia nu e pompa servo aia e caseta. supapa e pe pompa, pompa e cea din imaginea pusa de mine, nu am un cod pentru acea supapa e posibil sa fie doar murdara dupa cum v am zis, un schimb de ulei si o spalare a vasului rezolva de obicei genul asta de probleme. |
Author: | Godzzi [ 23 Jun 2014, 18:42 ] |
Post subject: | Re: New love (GT) |
astazi nu mi-a mai facut probleme dar o sa fac schimbul cat mai curand posibil. Acum intrebarea pot face schimbul singur? Daca da, pe unde scot lichidul vechi? Are nevoie de aerisire ca la frane/ambreiaj? Comane.....inca o data, esti mare om! Cred ca ar trebui sa-ti depui cv-ul la Torino la fabrica |
Author: | comanr [ 23 Jun 2014, 20:43 ] |
Post subject: | Re: New love (GT) |
cel mai ok este sa desfaci mufa de jos de sub farul dreapta care duce la racitorul de servo, e un conector rapid, suspenzi masina de ambele roti fata si cu motorul oprit iei maxim stanga , maxim dreapta sa golesti si caseta de directie, apoi scoti vasul si il speli bine, il pui la loc, mufezi instalatia si bagi uleiul nou, la sfarsit pornesti atelajul si completezi la nivel cu lichid, e bine sa faci o tura maxim stanga/dreapta sa aerisesti si caseta, sistemul se aeriseste singur. ps: nu are sens, acum servodirectia e electronica, sistemele s au schimbat, folosesc un motor DC stepper infipt in coloana volanului si o caseta de directie clasica, mult mai ieftin mai simplu si mai andurant, problema e ca nu mai exista acel feeling al directiei hidraulice, acel feedback fain care de ce sa nu o spunem, a definit alfa romeo ca o masina precisa. |
Author: | Godzzi [ 23 Jun 2014, 21:48 ] |
Post subject: | Re: New love (GT) |
desi iti dai perfecta dreptate, nu ma refeream doar la expertiza ta in servodirectii, ci in general. Am avut servo electrica pe vechiul Stilo si nici nu se compara cu feelingul de pe alfa. Ca si completare, dupa ce scot tot lichidul din instalatie pot sa scot si supapa de pe pompa. Imi imaginez ca este montata intre popa si furtun nu? (tur sau retur). Ai idee daca e accesibil fara sa dau popa jos? |
Author: | comanr [ 23 Jun 2014, 21:51 ] |
Post subject: | Re: New love (GT) |
e foarte greu la jtd, nu ai pozitie, ea e infipta in pompa in tur, las o acolo linistita, faptul ca acum iti merge bine directia inseamna ca a fost doar ceva mizerie in instalatie si ea e ok si eu faceam asa odata in liceu, am desfacut complet motorul intr o seara la un junghi de vw, cu timpul m am mai desteptat, o iau mai incet, incerc sa renunt la sintagma "noi muncim nu gandim". |
Author: | Godzzi [ 11 Jul 2014, 14:10 ] | |||
Post subject: | Re: New love (GT) | |||
Astazi au venit piesele iar weekedul viitor o sa ma apuc de treaba. Nu sunt 100% sigur daca lichidul pentru servodirectie este ceea ce imi trebuie, de accea am facut poza la el. Poate imi confirma cineva. Vreau sa fac aceasta revizie scurta pentru a pregatii masina de drum lung. In August ajung in Bucuresti cu ea pentru a 2 a oara de cand am cumparat-o. Cel mai important motiv este ca eu si partenerea ne oficializam si deci cu ocazia asta o sa fiu in Bucuresti pentru vreo 20 de zile. Cu ocazia asta o sa fac si cateva lucrari la masina: - polish complet. Am un prieten care se ocupa de asa ceva. Intre timp am cumparat si 100ml de vopsea pentru retusuri. - geometrie roti. volanul e putin stramb dupa ce am schimbat o bascula + ca acum schimb basculele superioare, deci mai mult ca sigur trebuie facut. - cred ca vreau sa fac o vizita si la un service de roti. La ultima spalare am observat o foarte mica fisura pe interior in una din spitele jantei spate. Ceva sfaturi aici? Nu ma pricep foarte bine dar poate o sa fie nevoie de sudura. - ITP. Ceva sfaturi privind locatia? Nu cred ca masina ar avea motive sa nu treaca ITP-ul din motive de siguranta in trafic. Problema mea e ca, gumele mele de vara sunt 225/45 R17, marime care e doar pe motorizarea de 3.2, si de asemenea mai am si Xenonul aftermarket. La xenon nu ar fi mare problema ca pot sa scot balasturile si pun becurile vechi asa acolo in lupa chiar daca nu se prind bine . De asemenea doresc sa particip la o intalnire daca tot sunt in Bucuresti. Se tine asa ceva in weekend? Locatie si ora? Multa bafta !
|
Author: | Godzzi [ 20 Jul 2014, 01:41 ] | ||||
Post subject: | Re: New love (GT) | ||||
Astazi am schimbat uleiul de la servodirectie si am schimbat si basculele superioare. Ambele task-uri au fost destul de usoare doar ca atunci cand m-am apucat de treaba, soc si groaza. Ambele gume de pe fata tocite excesiv pe partea din interior. Am ales ca nu mai merg cu ele si am montat rotile de iarna. O sa le tin pe astea pana in primavara si atunci o sa ma gandesc ce gume sa cumpar pentru vara. Acum intrebare, ce a cauzat asta? - primul raspuns ar fi "geometria". Am facut geometria la masina atunci cand am cumparat-o adica acum 19 luni. ce este insa ciudat este ca exact acum o luna si 20 de zile m-am bagat sub masina si rotile aratau normal. Ce este drept, de atunci si pana acum am facut cam 4000km din care un drum lung de 2000 acum 2 weekenduri. - a 2-a varianta ar mai fi chiar basculele superioare? Acum sfat, uitati-va la frumoasele voastre macar o data pe luna, ca sa nu ajungeti ca mine. Bine ca am depistat la timp si nu pateam o explozie pe autostrada la viteze mari.
|
Author: | comanr [ 20 Jul 2014, 10:19 ] |
Post subject: | Re: New love (GT) |
fiind unul din userii care mergeam zilnic sute de km am tras un semnal de alarma cu privire la dereglarea rapida a geometriei la alfa 156 din cauza bratelor superioare apoi am incercat sa aduc acea imbunatatire simpla a lor, momentan proiectul este in teste, dar eu zic ca nu i tarziu niciodata. http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=20&t=22148" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | Godzzi [ 04 Aug 2014, 14:29 ] | ||
Post subject: | Re: New love (GT) | ||
de ieri am ajuns in bucuresti si primul lucru care l-am facut a fost sa fac geometria. poate cei mai buni dintre voi pot interpreta valorile de mai jos.
|
Author: | yux_mm [ 04 Aug 2014, 23:40 ] |
Post subject: | Re: New love (GT) |
Unghiul de cadere si unghiul de fuga, daca nu ma insel, la masina asta nu se poate regla. Deci la ala chiar daca nu e bun te uiti, te scarpini in ceafa si asta e tot. Convergenta se regleaza si indicat ar fi sa il pui pe 0, pentru a nu avea cauciucuri tocite aiurea. |
Author: | Godzzi [ 05 Aug 2014, 00:35 ] |
Post subject: | Re: New love (GT) |
Ca sa terminam ziua frumos, am ramas fara numarul de inmatriculare frontal. Dupa ce am facut azi geometria am mai facut 2 drumuri pana in obor si in popesti leordeni si acum 2 ore cand ajuns acasa, logodnica face o "gluma": Ia uite nu mai ai numar. Eu rad, rad si apoi imi pun mainile in cap ca el chiar lipsea. Asa am ajuns sa fac o plimbare ca pietonnsi nocturna pri locul pe unde am crezut eu ca ar putea fi. Din pacate nu era la santierul de la Mihai Bravu si trecusem d 2x ori pe acolo azi. Daca va intra cumva pe la roti o tabla cu b 173 gdz Scrisa p ea sa nu ma injurati. |
Author: | Godzzi [ 06 Aug 2014, 13:58 ] |
Post subject: | Re: New love (GT) |
pentru toti cei care mai trec prin asa ceva iata de ce este nevoie astazi 6 August 2014. - talon + copie - carte masina + copie - Buletin + Copie al propietarului din talon - Propietarul sau cineva imputernicit cu procura de la notar - taxa 20 lei/tabla - se plateste direct la Pipera - declaratie de furt/pierdere - se poate completa direct acolo la Pipera - cerere pentru o placuta noua - se poate completa direct acolo la Pipera Dupa ce depuneti toate astea, asteptati cam 60 min max si plecati cu o placuta noua. Asa ca de data asta o prind direct in suruburi de suportul de numar, ca sa nu mai patesc asa ceva, mai ales in afara tarii. |
Author: | Hermanoli [ 06 Aug 2014, 14:15 ] |
Post subject: | Re: New love (GT) |
Author: | Godzzi [ 13 Aug 2014, 21:00 ] | |||
Post subject: | Re: New love (GT) | |||
maine devin barbat asa ca am facut si masina frumoasa. Tocmai acum cateva minute am luat-o de la mester si arata ca noua.
|
Author: | marius [ 13 Aug 2014, 23:13 ] |
Post subject: | Re: New love (GT) |
Arata fain, sa fie intr-un ceas bun! Ah, casa de piatra! |
Author: | Godzzi [ 24 Aug 2014, 11:46 ] | ||
Post subject: | Re: New love (GT) | ||
de cateva zile am ajuns acasa pe meleagurile italiei si dupa atata drum masina s-a comportat excelent. Pe toate autostrazile am mers cu 140(ac) si am ajuns acasa cu consum 5.7. Intre timp am aflat si ce inseamna "NAPLATA" in sarba. Am parcat undeva prin centrul Belgradului pentru a vizita putin orasul si la nici dupa 10 minute dupa ce parcasem am primit o amenda. deci NAPLATA = Na Bani ! Fiind ROMAN, mi-am continuat drumul fara sa ma agit prea tare. Cred ca mi-ar fi luat cel putin 6 ore sa descifrez unde trebuie platita amenda. Weekendul viitor scot iar masinuta la plimbare ca o sa facem o mica luna de miere (3 zile) Acasa-Insbruck-Garmish-Munich-Salzburg-Acasa. Intr-o alta nota, masina are acum 134k km si deja incep sa ma gandesc ca o sa vina vremea sa ma despart de ea. Eu personal cred ca un prag "cel putin psihologic" pentru mine ar fi sa nu depasesc 180k km cu ea pentru a nu scadea pretul foarte mult. Credeti ca am dreptate? Teoretic in ritmul in care am facut kilometri, ar trebui sa incep sa caut cumparator undeva in vara lui 2016.
|
Author: | Godzzi [ 05 Sep 2014, 20:09 ] | |||
Post subject: | Re: New love (GT) | |||
Am revenit din micul concediu cu un consum de 5.5% pe 1200km. Masina a mers si merge excelent. noutati......domnul care a facut polishul la masina, a tratat si geamurile cu o solutie care respinge apa si e intradevar magica. Recomand la toti sa folositi pentru ca in caz de ploaie, aprope ca nici nu trebuie sa folosesti stergatoarele si am mai observat ca nu mai scartaie deloc stergatoarele. Solutia poate fi cumparata de aici: http://www.emag.ro/solutie-anti-aderent ... DLFQ1BBBM/" onclick="window.open(this.href);return false;
|
Author: | yux_mm [ 05 Sep 2014, 20:29 ] |
Post subject: | Re: New love (GT) |
Genul ala de solutie chiar e magica. Mi-a fost si mie spalat parbrizul cu asa ceva, insa nu am ajuns sa intreb despre ce e vorba, eu nestiind treaba asta, si oricum am realizat asta cateva zile mai tarziu. Ploaia a inceput si apa pur si simplu se scurgea in sus spre plafon. Ploaia destul de sanatoasa si timp de vreo 50km n-a trebuit sa folosesc stergaoarele. Eram fascinat de ce se intampla si am mers asa sa vad cat tine treaba. Singura conditie e ca drumul sa nu fie murdar, astfel incat cel din fata ta sa nu arunce la tine decat apa. Daca drumul e murdar s-a dus dracu tot. |
Author: | Godzzi [ 06 Sep 2014, 11:31 ] | ||||
Post subject: | Re: New love (GT) | ||||
azi noapte a plouat si iata rezultatul. apa ramane pe masina si nu se usuca (comparativ cu a vecinului). Tabla a fost tratata cu o ceara care pare sa reziste ceva timp. tot din cauza asta am observat ca daca masina se murdareste, l-a prima ploaie se spala singura
|
Author: | Godzzi [ 23 Sep 2014, 20:39 ] | |||||
Post subject: | Re: New love (GT) | |||||
o zi de munca obisnuita......numai ca s-a intamplat o neintamplata la final de zi. Un incepator a reusit sa intre in spatele meu cand eu eram stationat in coloana. E prima oara cand mi se intampla si nu prea am idee cum sa procedez...am exemplarul meu de constatare amiabila iar maine o sa incerc sa contactez asiguratorul lui. Nu am inca idee ce v-a urma...
|
Author: | stig53 [ 23 Sep 2014, 22:31 ] |
Post subject: | Re: New love (GT) |
Deobicei in it, odata ce ai facut cid si isi recunoaste vina respectivul mergi cu masina la un service care repara pe asigurare si se ocupa ei... contacteaza ei pentru expertiza stabilesc costuri si iti repara masina. Inca o chesti masina este reparata pe banii asigurarii tale odata acceptat devizul, ca sa nu ai tu de stat pana se scarpina asigurarea lu' peste sa-ti dea banii, iar apoi isi vad intre ele companiile ce bani au de dat/luat. In cazul tau cred ca ar trebui sa contactezi asiguratorul tau sa intrebi cu cine lucreaza din italia si eventual sa iei legatura cu aia, la asiguratorul lui nu prea ai ce cauta... |
Author: | Godzzi [ 26 Sep 2014, 13:47 ] |
Post subject: | Re: New love (GT) |
update la situatia mea......e o poveste destul de ciudata. Masina care m-a lovit era sigurata la Generali iar soferul era un incepator. Masina era defapt propietatea unui service auto care ii repara masina tatalui soferlui si astfel i-au dat o masina la schimb cat aceasta era la reparat. Ce este si mai hilar este ca service-ul auto este defapt service partner Generali......asa ca pasul meu urmator a fost sa ma duc direct la ei in speranta ca poate imi repara masina fara sa mai implice asigurarea. Zis si facut...La momentul in care eu m-am dus, celalalt sofer nu raportase accidentul iar cei de acolo mi-au facut poze la masina pentru a scoate un cost estimativ de reparatie dar mi-au zis ca nu-mi dau un raspuns final decat dupa ce vad masina cealalta. Daca reparatiile depaseau 500 Euro.....atat cat celalalt sofer trebuie sa plateasca "Fransciza" o sa implice asigurarea. (daca stiam eu de faza asta.....il taxam eu direct pe sofer de 500 Euro )) si nu mai raportam niciun accident, ca masina lui nu prea arata sifonata). Deci acum oricum ar fi el tot v-a platii cei 500 euro. Ieri m-au sunat de la service sa continui sa contactez asigurarea deoarece ei vor sa-mi schimbe bara cu totul iar asta inseamna cam 650 Euro. Ei m-au sfatuit sa contactez asiguratorul meu ca apoi "Astra" sa contacteze "Generali" pentru a trimite in constator in zona, ca dupa sa merg in acelasi service sa-mi repare masina. Am sunat azi dim la Astra si mi-au zis ca aia e procedura "ITALIANA" si nu este nevoie sa se supuna si ei ca in Romania poti merge direct la asigurarea celui care te-a lovit. Pana la urma am reusit sa dau de cineva care mi-a dat un numar de fax de la Generali unde am trimis prin fax constatarea noastra amiabila. Mi-au zis ca dureaza circa 7 zile pana sunt contactat inapoi pentru a ma instinta statusul dosarului. Sper sa se termine cu bine, ca birocratia e groaznica. Stiu ca cel mai relaxant e sa ai CASCO, dar nu ma gandeam ca e chiar asa dificil sa rezolvi ceva care nici macar nu e din vina ta. |
Author: | Andrei.P [ 26 Sep 2014, 14:09 ] |
Post subject: | Re: New love (GT) |
Asta e intradevar procedura de lichidare directa pe legea din Italia, au propus sa se faca ceva similar si la noi insa nu a fost acceptata inca. In teorie asta e un incident pe Carte Verde asa ca se va instrumenta pe legile sistemului carte verde adica sa te duci direct la asigurator. Mai mult decat atat, poti sa te intorci in tara si sa o repari aici recuperand daunele de la reprezentantul pe directiva a IV-a a lu Generali in Romania, care probabil ca e Generali Romania |
Page 10 of 19 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |