Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=18532
Page 10 of 12

Author:  tzzivii [ 25 Aug 2011, 13:43 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

oriunde mi-am propus sa merg, normal ca nu pe drumuri pe unde a mers Florin :lol:

Author:  mugurel [ 25 Aug 2011, 14:25 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

madkat Quote:

Oricum - drumul asta m-a decis sa nu mai iau suspensia de GTA care era de vanzare pe aici - imi trebuie fiecare centimetru de garda.
cred ca niciodata nu ai avut masina mai inalta decat e una cu suspensie de GTA ... am vazut-o si pe a lui Iluzoriu si pe a lui Adrian ambele echipate cu suspensie d`asta ... am ramas uimit cat de mare e distanta pana la sol cu o suspensie sport . nu stiu de ce sta asa ca pe GTA nu arata la fel .
deci daca vrei sa mergi fara probleme pe drumuri d`astea ca in pozele tale ia-ti suspensia de GTA :)

Author:  Jaggguar [ 25 Aug 2011, 15:22 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

mugurel Quote:
nu stiu de ce sta asa ca pe GTA nu arata la fel .
oare nu din cauza pragurilor "altfel"?

Author:  adriand78 [ 25 Aug 2011, 15:42 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

Scuze Florin ca ''poluam'' topicul masinii tale...dar, cineva care se pricepe la Alfa Romeo, mi-a zis ca suspensia de GTA pe care o am acum, ar fi de fapt de pe un GTA sw si de aici garda tare ciudata pe care o are masina mea si a lui Iluzoriu.
Asadar, daca vrei o suspensie sport care sa mearga si pe drumuri forestiere, ia-ti de GTA SW :D

Author:  tzzivii [ 26 Aug 2011, 14:55 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

gandeste-te la capacitatea portbagajului, plus ca, cea de GTA SW sta mai ridicata si pe GTA SW.

Author:  Cypy [ 30 Aug 2011, 18:28 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

Nu semnala nimic martorul pentru ca probabil era firul rupt sau erau uzate inegal. Chiar sunt curios cum o sa se comporte Delphi stiu ca erau mai ieftinioare, astept feedback dupa o mie,doua de km.

Author:  tzzivii [ 30 Aug 2011, 18:32 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

Delphi sunt intradevar mai ieftine, dar pentru "daily use" sunt foarte ok. multe componente pe 156 vin OEM Deplhi, deci nu cred ca sunt proaste.

Author:  ChitZu [ 30 Aug 2011, 23:19 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

Asa am patit si eu...la fel am ramas surprins ca nu s-a aprins becul pana la urma tot "senzorul" vizual ii sfant.

Author:  Andrei2303 [ 31 Aug 2011, 17:11 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

Martorul de frana in bord se aprinde foarte tarziu, cand placutele mai sunt in stare de aproximativ 200km din cate stiu eu. Am avut aceasi problema la schimbarea placutelor, anume le vedeam aproape terminate insa nimic in bord, am mai mers cam 500km prin oras ccand m-am decis sa le schimb. Erau uzate perfect egal fata spate si incepusera sa ciupeasca senzorul. Mentionez ca erau placutlee masinii din fabrica si cele din spate erau evident o idee mai intregi.

Author:  andreiblitz [ 31 Aug 2011, 17:14 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

Scuze de off topic dar nu se pot estima corect cati km se fac de la aprinderea martorului.

Author:  Dany [ 03 Oct 2011, 17:15 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

Sunt curios si eu de cum decurge treaba. Practic la mine situatie e similara si ma gandeam de mult sa curat turbina preventiv.

Author:  alexmirica [ 03 Oct 2011, 17:37 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

Nu e mare inginerie... Dai jos turbina, demontezi carcasele, cureti totul de funingine, inclusiv lagarele de la paletii geometriei variabile (cu WD40 sau ceva similar), montezi la loc si gata. Nu va atingeti de surubul de reglaj al cursei actuatorului!

Author:  ALXege [ 03 Oct 2011, 17:48 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

Dupa ce o sa desfaci turbina o sa iti dai seama ca deranjul sigur a meritat. La mine mecanismul de la geometria variabila era aproape gripat. Chiar daca nu o sa sesizezi imbunatatiti majore in felul cum trage, tot ii faci un bine. Elimini macar o cauza si te apuci apoi de verificat altele :wink:

Author:  ALXege [ 03 Oct 2011, 17:59 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

Hehe.. admisie, intercooler, catalizatoare infundate, injectoare, pierburg..

Author:  ALXege [ 03 Oct 2011, 18:07 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

am uitat MAP,MAF,EGR :lol: Ce se poate demonta si curata, le-as curata din principiu, incusiv turbina, la km tai..

Author:  IRBabuin [ 05 Oct 2011, 20:02 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

Masina asta nu are MAF stricat?

Author:  ALXege [ 06 Oct 2011, 11:03 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

Duda, nu te supara, dar n-ai vrea tu sa incepi prin a conecta mufa aia pe un debitmetru BUN?

Author:  tzzivii [ 06 Oct 2011, 20:40 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

tu compari un accent relativ nou, cu un jtd cu km multi si cu maf-ul scos?

Author:  IRBabuin [ 07 Oct 2011, 00:20 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

Ai masurat reprizele sau pur si simplu impresia ta este ca Accidentu trage mai bine ca 156? Macar pe film asa, 80-140 in 4 si 5 eventual.

Author:  Tag [ 10 Oct 2011, 12:55 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

0-100? 50-150? Sunt chiar curios, am masurat si eu zilele astea. :)

Author:  ALXege [ 10 Oct 2011, 13:31 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

Conform datelor oficiale, la 0-100 sta mai bine Alfa cu 1s+, ma indoiesc sa se schimbe raporturile pe 80-120 (cu atat mai mult cu cat, teoretic, odata pusa in miscare, diferenta de greutate ar trebui sa nu mai fie atat de evidenta).
Oricum, timpii 80-120 spun ceva, dar nu spun tot. Poate masina ta accelereaza mai bine pe 80-100 in treapta a 3a si pe 100-120 in treapta a 4a, ceea ce pe strada va fi infinit mai important decat 80-120 in treapta a 4a :wink: Discutia asta imi aduce aminte de un test facut de TopGear unde demonstrau ca o masina oarecare (nu mai retin modelul) este mai rapida decat un Evo (parca) accelerand de la 100 in treapta finala (ceva de genul..)

Author:  Tag [ 10 Oct 2011, 13:42 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

ALXege Quote:
Conform datelor oficiale, la 0-100 sta mai bine Alfa cu 1s+, ma indoiesc sa se schimbe raporturile pe 80-120 (cu atat mai mult cu cat, teoretic, odata pusa in miscare, diferenta de greutate ar trebui sa nu mai fie atat de evidenta).
Oricum, timpii 80-120 spun ceva, dar nu spun tot. Poate masina ta accelereaza mai bine pe 80-100 in treapta a 3a si pe 100-120 in treapta a 4a, ceea ce pe strada va fi infinit mai important decat 80-120 in treapta a 4a :wink: Discutia asta imi aduce aminte de un test facut de TopGear unde demonstrau ca o masina oarecare (nu mai retin modelul) este mai rapida decat un Evo (parca) accelerand de la 100 in treapta finala (ceva de genul..)

Fiat stilo 1,6

Author:  yux_mm [ 11 Oct 2011, 21:21 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

accidentul e cu 5 sau cu 6 viteze?

intreb pentru ca la mine spre exemplu 80-120cred ca ii face mai bine cu a 3-a decat cu a 4-a. si sunt 6 viteze. in acest fel poate s-ar explica diferentele

Author:  IRBabuin [ 12 Oct 2011, 04:04 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

Nu tin minte nici un JTD recunoscut ca trage de jos (<2000rpm).
Interesante cifrele la Accident, eu scot cam tot pe acolo desi vitezele sint mai scurte, n-am clapete de swirl ca 1.5...prea slaba scuza.....

Author:  IRBabuin [ 12 Oct 2011, 20:01 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"

Ia de colea poza, daca vrei iti dau si manualu de service pentru CRDI 1.5.

Attachments:
Swirl Accident.png
Swirl Accident.png [ 226.94 KiB | Viewed 3370 times ]

Page 10 of 12 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/