Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Al meu 156 V6 - WFA https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=18531 |
Page 10 of 12 |
Author: | comanr [ 21 Nov 2013, 22:53 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
se aseaza foarte bine, daca ai putea sa faci ceva cu "muscaturile" alea din laterale ar fi si mai bine. |
Author: | ALXege [ 21 Nov 2013, 23:24 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Tu nu aveai consola carbon ?! |
Author: | Mustafa [ 22 Nov 2013, 02:27 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Foarte bine arata si se incadreaza ok cass-ul. Asta e culoarea de care tot zic si pe care tot o caut. Nu stiu daca de asta zici tu ca-i argintie, dar asta e Poate ai tu un aparat de pozat profi. |
Author: | MainEvent [ 22 Nov 2013, 10:46 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Quote: Nu stiu daca de asta zici tu ca-i argintie, dar asta e
E argintie, pot confirma. La lumina naturala ar fi iesit cum trebuie poza. Quote: Se vor rezolva - un pic de pistol de aer cald si rabdare. La pretul dat (comparativ cu talhariile din dezmembrari) este chiar ok.
Apropos de talharie, eu am schimbat-o in ideea de a trece la una "carbon" pe care am cumparat-o din dezmembrari la un pret de 4ori mai mare decat cel pe care ti l-am oferit. Si mai avea si vreo doua urechi de prindere belite pentru ca idiotii care dezmembreaza n-au rabdare sa le scoata frumos ori nu-i duce capu si trag de ele aiurea.Nu ma intreba de ce am dat atat, pur si simplu mi se pusese mie pata sa o asortez cu volanul si nu mai aveam rabdare sa astept. Daca asteptam faceam schimb cu tine, tu ai vrut sa faci conversia inversa. Ma bucur ca vine la fix si esti multumit. |
Author: | comanr [ 22 Nov 2013, 12:18 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
pot sa iti donez eu pini cu cablu, nu am negru si rosu insa. |
Author: | MainEvent [ 22 Nov 2013, 12:49 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
madkat Quote: Multumesc, dar e mai mare daraua - trebuie sa mai am niste mufe iso prin debara. Si teoretic arata cam la fel pinii indiferent de producator
E posibil sa poti transplanta pinii de la o alta mufa similara. E treaba de migala dar daca nu ai alta mufa asta poate fi solutia.
Apropos de componente in mintile lor si demontate cu grija. JTD-ul l-am luat de la o firma de leasing, fusese masina de firma. Se vedea in absolut toate colturile ca a fost masina servisata cum trebuie, si nu umblase nimeni neavenit prin ea. Toate erau la locul lor, pana la ultimul surub / mufa / plastic. Pana si cd-ul era cel original, cu cheitele de deblocare in portbagaj la roata de rezerva. In fine... |
Author: | comanr [ 22 Nov 2013, 13:58 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
e aiurea functia aia, te trezesti ca urla cass ul mai tare, la mine la renault am un blaupunkt oem care are un meniu secret din care se poate ajusta factorul de compensare in functie de viteza sau anula de tot. keep up the good work, in final va iesi cum trebuie. |
Author: | comanr [ 25 Nov 2013, 11:46 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
omfg , ce era acolo! |
Author: | cristialex80 [ 25 Nov 2013, 12:44 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Fa ceva cu capacul scrumierei si cu nuca schimbatorului. In rest...ai pitici nu gluma |
Author: | MainEvent [ 26 Nov 2013, 15:19 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
madkat Quote: Capacul scrumierei asa trebuie sa fie. Asa am avut si pe diesel. OEM vine gri.
Am si o maciulie de piele pe care ai putea imbraca-o la un mester adevarat.
maciulia de schimbator - de invelit in piele iese naspa. Exista varianta cu maciulie de Megane 2/ Laguna 2 / Duster. Dieselele au tot marche-arriere cu inel, insa alta schema a marchearriere-ului... Asa, mai am si pedalele de la Guru - inca un pic si se face anul de cand sunt prin portbagaj Si era sa uit: Carpa recaro in loc de piele momo. La asta m-am proptit. |
Author: | mugurel [ 26 Nov 2013, 15:22 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Pai nu cred ca merge daca e de la a ta . Parca doar 2.4 mai are maciulie rotunda si cu inel pt mersul inapoi ... |
Author: | mugurel [ 26 Nov 2013, 15:26 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
pai o avea dar la 1.9 maciulia e lunguiata ... |
Author: | MainEvent [ 26 Nov 2013, 15:29 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
mugurel Quote: pai o avea dar la 1.9 maciulia e lunguiata ...
E indentica, daca era altfel nici nu mai ziceam de ea.
|
Author: | MainEvent [ 26 Nov 2013, 15:42 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
madkat Quote: JTD si V6 au maciuliile la fel indiferent. TS-urile/JTS-uril au toate cutii cu marchearriere fara inel.
Aolo, pai atunci nu o imbraca pentru ca apoi te apuci s-o descosi p-aia de piele, din cauza obisnuintei
Ce am acum este foarte misto antistres. In coada in trafic mai racai oleaca lacul sa nu te plictisesti |
Author: | Fionut [ 11 Jan 2014, 00:17 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
madkat Quote: Lucru ciudat dar nu merita studiat mai departe - pe bord aveam 3 grade si fulguletul, si totusi compresorul de AC a cuplat. La JTD nu pornea sub 5 grade (si asa scrie si prin DTE). Nevermind, oricum nu il pornesc eu la temperaturi negative - aseara eram doar curios ce se intampla daca apas butonul.
Nu te stresa ca asa face si la mine, doar la temperaturi negative nu porneste. Eu il las tot timpul pornit pentru ca nu mi se pare ca ar face mare diferenta la motoru asta si in plus pauzele prea lungi cresc sansele sa se defecteze compresorul. |
Author: | yux_mm [ 31 Jan 2014, 01:16 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Pisica nebuna, esti mic copil. Bateria originala, in a 3-a iarna, dupa 2 saptamani de stat in ger, -10-15 grade noaptea, a pornit din prima, fara chin. In a 4-a iarna, aceeasi experienta, 2 saptamani nepornita, a luat-o doar la a doua cheie. Si ceva imi spune ca de pornit Mjet-ul este cel putin la fel de greu ca V6-le ala, daca nu cumva mai greu. |
Author: | yux_mm [ 31 Jan 2014, 14:36 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Bateria originala a murit subit intr-o benzinarie vara trecuta. Nici sa inchida centralizata nu a mai fost in stare, nici plafoniera, nici becuri in bord, nimic, nimic. Direct la schimb a mers pentru una noua. Am luat ce am gasit, un Bosch. Pana acum totul ok, vedem cat ma tine. |
Author: | tzzivii [ 28 Feb 2014, 19:37 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
S-a intamplat ceva aiurea acolo. Montaj incorect ceva. |
Author: | Fionut [ 28 Feb 2014, 21:18 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Am vazut si eu cateva seturi de powerflex la preturi alarmant de mici. Ca orice lucru care devine cunoscut incepe sa fie facut de proasta calitate, asa ca e foarte posibil sa fie doar de calitate indoielnica. P.S. Totusi sustin ce spune Tzzivii si cred ca principalul motiv a fost o montare incorecta. |
Author: | jUkebOx [ 28 Feb 2014, 22:36 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Cum a dat un pic soarele, gata s-au pornit V6-urile.... |
Author: | comanr [ 28 Feb 2014, 22:40 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
as folosi poliuretan doar unde exista preponderent frecare fara socuri mari (ex:bara stabilizatoare) iar la ciolanele care trebuie sa ia toate socurile as merge pe un cauciuc de calitate, pentru ca altfel daca pui numai poliuretan din ala dur o sa bata si eventual o sa se sparga cum a patit nenea ala. rolul unei bucsi este sa preia socul si sa ofere grad de libertate, daca anulam prima conditie avem lagar. e normal ca masina sa se simta mai inchegata cu poliuretan insa va fi mai teapana la denivelari, ultimul lucru pe care il vrei in alfa e sa ti sara pe langa pietrele de la rinichi si lucrarile din gura. chiar si audi r8 are bucsi de cauciuc insa de calitate. unele unsori pot afecta poliuretanul si cauciucul, de preferat unsoare pentru epdm/plastic. la bascula superioara de 156 beleua e ca exteriorul(bratul) se misca mult fata de ax din cauza ca este scurt bratul si nu au putut sa puna o bucsa vulcanizata, este facuta cu alunecare iar metalul dupa un timp ramane fara ungere si roade cauciucul dupa ce in prealabil scartaie ca o usa de cavou. cea mai buna solutie este folosirea unui teflon grafitat in locul miezurilor alea din fier mort sau gresarea lor mai buna la montaj insa nu m as baza pe a doua varianta. cu miezurile din teflon nu o sa cada roata pentru ca orice ar fi exista axul care trece prin bascula, insa trebuie facute piesele ca oglinda sa nu sape in cauciuc. in final problema la golf e posibil sa fi aparut din cauza ca nu a fost stransa bucsa pe pozitia normala a suspensiei, in genere este bine ca bucsile de la brate sa se stranga pe pozitia normala a suspensiei, nu pe elevator sau cric ci pe groapa cu masina lasata normal. la bratul superior de 156 nu e cazul , bascula este facuta sa alunece din start si poate fi stransa cum vrei. LE: fortele care actioneaza asupra bratului superior la alfa 156 sant foarte mici de aia si bucsile si surbul ala de fixare sant mititele, forta mare e pe bratul inferior si pe amortizor, bascula superioara are rol mai mult de ghidaj insa nu este proiectata cum trebuie articulatia aia. eu de exemplu as fi pus un rulment in bucsa , un rulment cu ace cum este la bara stabilizatoare de citroen axel(oltcit), insa era pe viata si nu cred ca era eficient dpdv marketing. deasemenea folosind un poliuretan dur acolo e posibl ca pivotul acela anemic sa cada mai repede si sa trebuiasca inlocuit bratul cu totul. |
Author: | comanr [ 28 Feb 2014, 23:19 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
erata: bara de torsiune de la citronel axel |
Author: | comanr [ 01 Mar 2014, 00:04 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
nici eu nu cred ca este ce trebuie. |
Author: | yux_mm [ 01 Mar 2014, 05:02 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
comanr Quote: ...LE: fortele care actioneaza asupra bratului superior la alfa 156 sant foarte mici de aia si bucsile si surbul ala de fixare sant mititele, forta mare e pe bratul inferior si pe amortizor, bascula superioara are rol mai mult de ghidaj insa nu este proiectata cum trebuie articulatia aia...
Eu n-as fi atat de sigur. La un McPherson da, toata treaba e luata jos de brat si sus de amortizor. La doble-wishbone e luata jos de brat si sus ... tot de brat. Amortizorul flescaie in legea lui in sus si in jos. Ce sens ar mai avea bratul de sus daca fortele laterale/orizontale ar fi preluate tot de amortizor? Nu ar avea sens.Dovada este si faptul ca primul care cedeaza e bratul superior si in special bucsa/pivotul de pe elementul suspensiei. Acea bucsa este mult prea mica, acolo e greseala de proiectare. La 59 spre exemplu unde suspensia are acelasi principiu, acea bucsa e dimensionata generos. M-am uitat si la alte masini avand aceasta arhitectura si bucsa respectiva e cat pumnul pe cand la 47-56 e cat varful degetului de copil de 5 ani. |
Author: | comanr [ 02 Mar 2014, 00:04 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
la mine pana acum la 200k nu s a schimbat nimic pe spate iar pe fata am inlocuit eu totul la 130k, nu am stat sa aleg, in mod sigur unele piese mai mergeau. multi merg cu ele batand la greu, eu nu am intalnit nici un 156/147 care sa nu bata pe drum insa mergeau intr o parere. acuma la iesire din iarna si din fantanile galatiului plus zeci de coclauri, bate ceva pe stanga atunci cand iau gropi cu partea dreapta dar mai merge binisor inca, eu oricum am facut off road cu ea la greu, insa recunosc, cu multa grija. infara de bucsile de la bratul superior, hai sa zicem tot bratul nu vad lucruri asa negre insa daca e sa compari cu alte atelaje care nu dau atatea batai de cap poate deveni enervant. totusi masina sta pe curbe intr un mare fel. |
Page 10 of 12 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |