Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Rosso Inferno https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=17135 |
Page 10 of 21 |
Author: | Hermanoli [ 03 Apr 2012, 22:41 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Eram pornit pe un tips oval, dar la fata locului acesta rotund mi s-a parut ca umple cel mai bine "orificiul" barii. L.E. Capacele satinate au fost montate, revin maine cu poze. Ms Tzzivii cu aceasta ocazie! |
Author: | Hermanoli [ 04 Apr 2012, 09:39 ] | |||
Post subject: | Re: Rosso Inferno | |||
Am revenit cu poze.
|
Author: | DacianM [ 04 Apr 2012, 09:50 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Perfect vine tipsu ala. |
Author: | bogdan156 [ 04 Apr 2012, 09:57 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
La fel si oglinzile satinate. |
Author: | goldfinger [ 04 Apr 2012, 14:29 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Hermanoli Quote: Am revenit cu poze.
arata mai bine live decat in poze. Bravo!
|
Author: | Valak [ 04 Apr 2012, 17:20 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Cel putin in cazul tips-ului, numai din poze, aveam ceva rezerve, dar in realitate arata chiar bine. Cat priveste oglinzile, am incercat in toate felurile sa le fac sa se rabata, dar nicio sansa, materialul a oxidat si in timp s-a sudat, pur si simplu. |
Author: | PabloBVR [ 04 Apr 2012, 17:48 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Capacele alea ii vin manusa ! Felicitari Suspensie ? |
Author: | thenuts [ 04 Apr 2012, 18:55 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Valak Quote: Cel putin in cazul tips-ului, numai din poze, aveam ceva rezerve, dar in realitate arata chiar bine. Cat priveste oglinzile, am incercat in toate felurile sa le fac sa se rabata, dar nicio sansa, materialul a oxidat si in timp s-a sudat, pur si simplu.
Nu le forta daca s-au oxidat ca o sa le rupi Mie asa mi-au rupt una pe feribot
|
Author: | Valak [ 04 Apr 2012, 20:20 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Suspensia ramane stock, poate daca am fi fost in alta tara altfel ar fi stat lucrurile, dar aici chiar nu se pune problema ! |
Author: | Hermanoli [ 11 Jul 2012, 20:41 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Dupa un lung weekend petrecut la Best'fest, cu macadam, miriste si mult mult praf, Rosso Inferno a meritat pe deplin o mica atentie din partea mea: interior, exterior & igienizare sistem ventilatie (pachetul lux ) .... Attachment: 147.jpg [ 141.39 KiB | Viewed 2214 times ] Attachment: QV.jpg [ 148.79 KiB | Viewed 2214 times ] Attachment: Consumabile.jpg [ 138.67 KiB | Viewed 2214 times ] - discuri & placute spate - amortizoare fata & spate (dupa ce o sa primesc confirmarea unui test de amortizoare) In rest, multa motorina, lichid de parbriz si drumuri fara prea multe cratere. |
Author: | Valak [ 11 Jul 2012, 21:46 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Or fi bune de ceva ATE alea ? |
Author: | valerica [ 11 Jul 2012, 21:53 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Sunt bune, eu Ate mi-am pus pe fata si se comporta ok. |
Author: | yux_mm [ 12 Jul 2012, 08:40 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
"igienizare sistem ventilatie" -unde? -cu cat? -ce a presupus? ma intereseaza si pe mine sa fac treaba asta pentru ca desi am schimbat filtrul de polen se simte, mai ales dupa ce ii dau drumu, un miros de....sosete |
Author: | antonelcodreanu [ 12 Jul 2012, 08:55 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
yux_mm Quote: "igienizare sistem ventilatie"
Pozele sunt facute la o spalatorie la Lujerului, e ca un tun, iti baga furtunul la pedalier, ii da drumul, iese gazul care igienizeaza, iar aerul trebuie sa fie pe recirculare.
-unde? -cu cat? -ce a presupus? ma intereseaza si pe mine sa fac treaba asta pentru ca desi am schimbat filtrul de polen se simte, mai ales dupa ce ii dau drumu, un miros de....sosete |
Author: | ionutp [ 12 Jul 2012, 09:01 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Cat fu toata distractia cu igienizarea ? |
Author: | Hermanoli [ 12 Jul 2012, 10:07 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
La 5 spalari ai un bidon de 5 L lichid parbriz & igienizare gratis. Si da, spalatoria este vis a vis de Plaza. |
Author: | Valak [ 14 Jul 2012, 21:20 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
La numai o zi dupa revizie si pentru a patra oara in 10000 de km, ambreiajul a cedat din nou. Cel mai probabil, din felul in care s-a manifestat, aceeasi problema, fie s-a rupt una din urechile rulmentului, fie s-a declipsat de pe placa. Tocmai cand speram ca toate astea sa fi ramas in spate. |
Author: | ionutp [ 14 Jul 2012, 21:24 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Iar ??! Si Herma in ce stare e ? |
Author: | Valak [ 14 Jul 2012, 22:03 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Catatonic. |
Author: | yux_mm [ 15 Jul 2012, 19:01 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
a 4-a oara?!...problema nu cred ca mai e la ambreiaj ca piesa in sine, ci in alta parte. |
Author: | alexmirica [ 15 Jul 2012, 22:14 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Exact... Asta si spuneam atunci. Daca cedeaza a doua oara, problema e in alta parte!!! Oricat de turceasca ar fi o piesa, nu are cum sa cedeze atat de repede!!! |
Author: | Valak [ 15 Jul 2012, 22:24 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Eu unul am ramas in pana de idei. Si de bani. Toata lumea spune: "Repar-o si scapa dracului de ea, asa cum trebuia facut de prima data, vinde-o, da-i foc, numai scapa de ea !". Problema e ca mie chiar imi place masina asta. Am de ales intre a o duce pentru a 5-a oara la AutoItalia si a lucra cu piesele lor, in asa fel incat daca mai pica sa nu ma mai arda la buzunar, sau a o duce undeva unde cineva chiar sa stie ce face, asta daca in cazul masinii asteia chiar exista asa ceva. N-am cum sa presupun ca cei care au lucrat pana acum la masina sufera de retard sever. |
Author: | ILuzoriu [ 15 Jul 2012, 22:33 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Daca de fiecare data s-a rupt urechea rulmentului probabil ai aceeasi problema pe care am avut-o eu la 156. Ci care i-au dat de cap la mine au fost ungurii care mi-au intarit si ambreiajul, si din cate am inteles de la ei (romana lor lasa un pic de dorit... ) treaba statea in felul urmator: in momentul in care pedala era apasata la fund, cursa ambreiajului (care este 'prin tragere') era mai mare decat ar fi trebuit, deci de fiecare data forta in urechile rulmentui. Cert e ca dupa ce am montat ambreiajul de la ei n-am mai avut absolut nici o problema... Ai putea sa faci un ultim efort financiar (care este oricum mai mic decat pretul unui kit nou) si sa le trimiti totul (inclusiv volanta). Cu ocazia asta te alegi si cu un ambreiaj intarit si sper sa scapi si de problema ta |
Author: | antonelcodreanu [ 15 Jul 2012, 22:41 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Volanta... |
Author: | Valak [ 16 Jul 2012, 08:51 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Tibi, are logica ce spui tu, sau ce spun ungurii, numai ca se stie de problema asta cu pedala care are cursa prea lunga, a fost o informare de service pe treaba asta si s-a montat un fel de opritor pe pedala de ambreiaj. Acuma, kitul e nou, pe al doilea l-am montat acum 4000 de km, parca n-as mai dai alti bani, ca sa-l trimit la ranforsat, in conditiile in care cu masina asta se merge de parca ar transporta numai cartoane cu oua. Crezi ca ungurii modifica in vreun fel cursa cilindrului, pentru ca in informarea de service opritorul se monteaza la pedala ? Scriu aici si nu pe PM, ca sa poata citi si altii. |
Page 10 of 21 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |