Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo Giulia https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4560 |
Page 82 of 178 |
Author: | BZ-76-DIA [ 03 Aug 2016, 23:37 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
@Valak: Cam ai dreptate in ceea ce spui, insa continuarea topicului pe linia asta are si ea logica ei... Aud cum un numar din ce in ce mai mare de useri alfaclub, in crestere exponentiala de altfel, stau cu teancul gros in punga si cu sufletul la gura nefiind 100% convinsi pentru ce configuratie de Giulia sa opteze in viitorul imediat. Ori, citind si informandu-se temeinic din ultima parte, majoritatea covarsitoare va decide sa achizitioneze dieselul de 2.2, cativa rebeli vor cumpara QV-ul, iar o mica parte (foarte consevatoare, de altfel) va decide sa nu ia in considerare modelul datorita lipsei din portofoliu a motorizarilor cu taxe mici, indreptandu-si atentia in mod evident si legitim catre modelul Polo al grupului VAG. Pe cale de consecinta, este imperios necesara crearea unei sectiuni Alfa Romeo Giulia in cadrul forumului, unde numerosii fericiti posesori sa poata dezbate in concret toate aspectele legate de noile achizitii. Aaa, btw, ca nu-s prea conectat cu subiectul... AL are in agenda sa exporte Giulia si catre Romania ? Macar catre capitala, la Budapest.. |
Author: | ALXege [ 04 Aug 2016, 00:13 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Vine in Septembrie |
Author: | plimbvaca [ 04 Aug 2016, 00:33 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Valak Quote: E o vorba, "Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia." Pentru orice potential client de Giulia e irelevant daca motorul are cu 200 cmc mai mult sau mai putin. Daca te intereseaza aia 200 de cmc poate ar trebui sa te uiti la o Giulietta 1.6 JTDm, nu prea ai treaba cu Giulia.
Altfel, e amuzant sa vad cum aceiasi care acum cateva pagini in urma se dadeau cu fundul de pamant de suparare ca nu are si Giulia un motor diesel corect, regulamentar - macar un V6, de vreo 3 litri - acum nu reusesc sa digere aia 200 cmc in plus. Discutam discutii, stiu, dar chiar si asa, putina decenta n-a omorat pe nimeni ! hai ca asta.i buna. aici daca ai un nr de postari ai permisiunea sa jignesti pe cineva sau asa procedezi de obicei cand n ai argumente? si merc a avut 2.2 si e out, si bmw a avut un benzinar si a renuntat. si mazda o duce de minune.. in fine... i rest my case. eu am terminat pe tema asta. |
Author: | toshy [ 04 Aug 2016, 00:37 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Cred ca unii au tras lozul necastigator si au fost vaccinati cu autism cand erau mici. Totusi, daca faptul ca firmele de masini isi asigura supravietuirea cu modele de volum e un pic mai greu de inteles, imbecilitatea aruncarii cu bani pe fereastra, indiferent de cat de multi ai, e la genunchiul broastei. Daca voi nu vedeti legatura, si credeti ca nu exista alta specie decat ce a sugatorilor de esapament de Alfa, o sa incerc sa fac incerc sa fac o recapitulare: lumea normala (care face grosul vanzarilor din modele base spec) fuge de Alfa din cauza imaginii (nemeritate) de masini cu o fiabilitate dubioasa si nu o vede ca pe o marca destul de premium incat sa plateasca o taxa de lux pentru motoare mari. |
Author: | Valak [ 04 Aug 2016, 01:01 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Si pentru lumea asta normala obsedata de fiabilitate si costuri zici tu ca tractiunea spate era un must, nu ? @plimbvaca: Nu am vrut sa jignesc pe nimeni, era doar o expresie care mi s-a parut ca surprinde bine esenta discutiei. Daca a lezat pe cineva imi cer scuze ! |
Author: | alfetta [ 04 Aug 2016, 01:29 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
am vorbit eu cu astia de la fca , nu vor sa faca bani cu alfa din "volume" , e un hobby al conducerii ! do not panic , putine dar bune , ca si pana acum ca si broker , citind pe aici , nu stiu ce sa fac cu banii clientilor ! sa-i bag , sa nu-i bag ? nu o luati in serios , dar este foarte interesant ce se dezbate pe aici , nici in presa de specialitate nu gasesti asa ceva ps : cateva posturi sunt memorabile , imi plac maxim si sper sa nu fie sterse , e ca si cum ai baga pe foc o carte de nichita , cum ca ar fi porno. |
Author: | lucianm [ 04 Aug 2016, 10:06 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Eu, dupa cum s-a putut observa de-a lungul timpului, nu-l prea sufar pe Marchionne. Pe de alta parte, imi dau seama ca, daca printr-un aranjament hilar al sortii, unii colegi forumisti ar ajunge mari bossi la FCA, Marchionne ar fi fost colacul de salvare si un soare la orizont. Nici Microsoft nu le-ar putea rezista... |
Author: | marius [ 04 Aug 2016, 10:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
O sa râdeți poate, dar în Italia cea mai mare societate de leasing și închirieri pe termen lung pentru firme a comandat în alb (adică înainte sa fie lansata) nus' cate mii de Giulii. A spus-o și Marchionne cu ocazia prezentării de la Quirinale, Alfa va acorda atenție și cererilor deținătorilor de flote. Și cat ai vrea sa ții coada sus când vine o firma (una) și îți comanda câteva mii de bucăți dintr-o data iti dai seama ca e un bun business case sa faci și Giulia pentru flote. Oare ăștia s-or fi stresat ca e 2.2 în loc de 2.0? |
Author: | Godzzi [ 04 Aug 2016, 10:52 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
eu totusi cred ca s-au concentrat atat de tare sa produca QV-ul incat au uitat ca au nevoie si de un diesel. Asa ca ce sa faca, ce sa faca.....pai s-au uitat la 2.2 de la Jeep care era singurul lor motor Euro6 diesel, si s-au apucat sa modifice putin la el. Din cate stiu i-au inlocuit blocul cu unul din aluminium si au modificat ceva pe la cilindrii. Eu sunt destul de convins ca urmatoarea generatie de Multijet europene o sa fie din nou pana in 2000cm3. LE> posibil sa fi zis o prostie. Nu sunt sigur daca motorul de 175cp indeplineste normele euro6. poate ne lamureste cineva. |
Author: | marius [ 04 Aug 2016, 12:19 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Este, dar nu aici e buba. Unu-i așezat transversal, altul longitudinal. Din cate bunghesc eu despre mecanica un motor conceput sa fie amplasat intr-un anume fel nu mai poate fi răsucit - cutie de viteza, accesorii etc. |
Author: | toshy [ 04 Aug 2016, 12:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Si eu credeam la fel pana acum ceva ani, dar se pare ca nu e asa. Stiu, manualele din negura timpului ne invata ca inca de la desenarea blocului trebuie sa stim amplasarea motorului, dar lucrurile au progresat - Audi isi pune de ani de zile motoarele de-a lungul sau de-a latul fara modificari, Volvo foloseste acelasi motor si pentru diesel si pentru benzina.... |
Author: | marius [ 04 Aug 2016, 12:33 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Pai vezi, ăștia de la FCA încă o ard old school. |
Author: | Valak [ 04 Aug 2016, 12:36 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Poti proiecta un motor atat pentru amplasare longitudinala, cat si pentru amplasare transversala, dar iti bati joc de tine. Vezi OM 651 de la Mercedes, montat longitudinal pe C-Klasse si transversal pe A-Klasse si probabil unul dintre cele mai proaste motoare construite de ei. |
Author: | Godzzi [ 04 Aug 2016, 13:22 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
vorbim exact la obiect: uite 2.2-ul pe jeep si uite 2.2-ul pe Giulia cum am zis, blocurile difera deoarece la Giulia e din aluminium dar se pare ca totusi se poate monta in ambele variante fara multe modificari. deci poate asta intareste si mai mult, ideea ca au "uitat" sa faca un diesel pentru Giulia asa ca au luat unu deja existent si l-au modificat putin. |
Author: | yux_mm [ 04 Aug 2016, 17:34 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Motorul ala nu stie daca sta transversal sau longitudinal. Pana la volanta il poti pune si in unghi de 43.6, numai nu uita sa ii modifici lui, sau masinii, punctele de sustinere. Cutia difera evident ca si constructie dar cu prinderile in aceleasi puncte sa se potriveasca pe blocul motor. Traseele de tevi, conducte, cabluri etc vor diferi si ele, evident. Faptul ca pe Giulia l-au facut din aluminiu, din cate inteleg, tine din cu totul alte ratiuni decat de pozitia de functionare. Vad ca Toshy mi-a luat-o inainte cu Audi, dar mai sunt si alte exemple: BMW-Mini-PSA care folosesc acelasi motor de 1.6 diesel in pozitii diferite. |
Author: | nae [ 04 Aug 2016, 17:59 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Uhm...Busso? |
Author: | tudyniuz [ 04 Aug 2016, 18:36 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Mda, am fost la un test drive in Paris si parca am condus un Audi A4 cu Dynamic Steering. Motorul asta de 2.2 e ok comparat cu 2.4 de pe 159, masina e mai silentioasa si confortabila. Nu e la fel de babană, accelereaza mai bine dar mai putin smucita, e mai lină. De ce nu s-au incadrat in sub 2l cu motorul habar n-am, la un 2.2 te astepti la mai multa putere. La naiba, VW are un 2.0tdi biturbo cu 300cp. Lipsește varietate in gama Giuliei. Dar mie nu mi-a spus nimic masina. Ma asteptam sa fie precum un Jag XE, dar n-are nicio treaba cu aia, sunt in lumi total diferite, desi la preturi foarte apropiate. Poate QV-ul e altceva, dar varianta standard e ca la competitia clasica de la nemtii de la VW/Audi. Cu BMW nu compar pentru ca nu am condus destule. |
Author: | TwinTwin [ 04 Aug 2016, 21:53 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
tudyniuz Quote: Mda, am fost la un test drive in Paris si parca am condus un Audi A4 cu Dynamic Steering. Motorul asta de 2.2 e ok comparat cu 2.4 de pe 159, masina e mai silentioasa si confortabila. Nu e la fel de babană, accelereaza mai bine dar mai putin smucita, e mai lină. De ce nu s-au incadrat in sub 2l cu motorul habar n-am, la un 2.2 te astepti la mai multa putere. La naiba, VW are un 2.0tdi biturbo cu 300cp. Lipsește varietate in gama Giuliei. Dar mie nu mi-a spus nimic masina. Ma asteptam sa fie precum un Jag XE, dar n-are nicio treaba cu aia, sunt in lumi total diferite, desi la preturi foarte apropiate.
În sfârșit aprecieri personale . Restul e can-can ..Poate QV-ul e altceva, dar varianta standard e ca la competitia clasica de la nemtii de la VW/Audi. Cu BMW nu compar pentru ca nu am condus destule. si totuși critica pe marginea gamei de motoare mi se pare mai bine argumentata decât pufurile de marketing aruncate pe piața. Nici un producător auto nu ar trebui sa ignore piața sh. De aici rezulta un criteriu destul de important în decizia de achiziție a unei mașini noi, valoarea la revanzare. Mi se pare aiurea și folosești sub diverse forme argumentul " da ce ai tu bani sa îți cumperi una?" La categoria longitudinal/transversal, tot în curtea alfa, 2.0 TS pe 75/164. |
Author: | zveroboy78 [ 04 Aug 2016, 22:23 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
@tudyniuz: bravo! Desi Bariz-ul nu=i chiar cel mai bun loc de teste. Fusei si eu azi (pe fuga) intr-o reprezentanta Alfa/Fiat/Abarth in FR (un oras mediu cu 300 k locuitori). Fata de ultima vizita (ian 2016) m-a uimit oferta, pur si simplu abia mai incapeau in showroom: Pe langa Fiat-urile obisnuite (500, Panda, 500L si XL, noul Doblo, Abarth etc), MiTo, Giulietta, au aparut: Giulietta 2016, Fiat Tipo (20k eur/ 1.6 diesel), Fiat 124 Spider (absolut bestial, int/ext) M-am urcat (de fapt scufundat) intr-o 4C Spider, te inconjura STRANS din toate partile, ca un cockpit de avion de vanatoare; instalarea la bord nu-i insa un sport potrivit pentru mosnegi cu artroze. Avea un "casetofon" Alpine care arata cam nelalocul lui, gen gasit in bazar si indesat acolo Aveau si 3 (!) Giulia, 2 pt test-drive. Preturi chele: 33k oiro/2.2 diesel 150 CP; 39k oiro/2.2 diesel 180 CP; ambele cutie manuala. Exterior de bestie compacta si zdravana, un fund "musculos", nu foarte lata, dar lungimea e la limita diimensiunilor unui garaj standard de bloc; jante de 18 (cu Pirelli P7 sau Michelin); mi-a placut inscriptia "AlfaRomeo" pe laterala farurilor din fata, silueta globala de berlina cu curu' sus, foarte eleganta. Mai mica decat m-asteptam (si nu-i rau) Interior: in fata, cam acelasi spatiu si vizibilitate ca la Giulietta, senzatie de compacta, soferul e miezul, totul e la-ndemana, interiorul de piele maro rosiatic e... class. Concluzie: - oferta Fiat/Alfa s-a imbogatit simtitor - Giulia chiar e masina, bre! (static vorbind) Nu mai cartiti atata. In realitate e ceva... Poate vreodata sa am timp si eu de test drive. Astept sa apara si alte motorizari, benzina mai ales, sigur nu raman ei doar cu 2 dizele lesinate. - 124 Spider e o capodopera. Imediat dupa Brera, sa zicem Facui si vr'o doua poze, da' nu merita puse. |
Author: | marius [ 05 Aug 2016, 12:25 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia | ||
Siglele Giuliei, una dintre ele bate la ochi. Oare ce reprezinta... Advanced Eficiency? Electric?
|
Author: | doogy [ 05 Aug 2016, 14:22 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
@zvero, testeaza si tu Fiat Abarth, MiTo si spune-ne o parere obiectiva |
Author: | Razvan29 [ 05 Aug 2016, 16:01 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Marius, good catch cu Ae. Sigur trebuie sa fie vre-un sistem electric ceva, recuperare energie prin franare, cine stie. |
Author: | Godzzi [ 05 Aug 2016, 16:22 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
cred ca e ceva echivalent cu: greenline bluemotion efficient dynamics eco active..... si asa mai departe. deci nu cred ca o dau deja in electric sau hibrid. |
Author: | alfetta [ 05 Aug 2016, 16:53 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
alfa efficiency |
Author: | Godzzi [ 05 Aug 2016, 21:18 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
configuratorul site-ului italian a introdus si varianta pe benzina, pentru cine este curios. http://carconfigurator.alfaromeo.com/it_IT/Giulia/ |
Page 82 of 178 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |