Cum n-am mai scris cam de mult timp pe-aici, am gasit acum si motivul sa o fac:
Dupa deschiderea oficiala a Salonului International Auto de la Geneva din acest an si confirmarea anumitor zvonuri, prezentarea Alfa Romeo 4C Concept la acest eveniment mi-a starnit curiozitatea atat de mult incat am hotarat ca, intr-un fel sau altul, trebuie sa ajung la fata locului pentru a vedea masina "live".
Cum o astfel de calatorie merita facuta doar alaturi de prieteni la fel de nerabdatori si si mai pasionati de subiectul in cauza, am inceput sa intreb in stanga si-n dreapta potentialii amatori. Acestia nu au intarziat sa apara, astfel incat de aici si pana la o escapada la Geneva n-a mai fost decat un pas.
Pe scurt, am plecat pe traseul cel mai scurt si mai rapid, adica Ungaria-Austria-Germania-Austria-Elvetia si ne-am intors prin Franta-Italia-Slovenia-Ungaria.
La intoarcere, dupa traversarea Mont Blanc-ului si o bucata de drum prin Italia pe parcursul caruia am zarit mai multe Giuliette, in jurul pranzului ne-am abatut putin de la traseu ca sa vizitam Muzeul Alfa Romeo de la Arese. Din pacate nu am avut aceasta sansa, muzeul este inchis "pentru amenajari" pe termen nedefinit
.Atmosfera si privelistea cenusie de la fata locului ne-au stricat ziua indeajuns de mult incat sa nu mai facem nici macar o fotografie cu masina care ne-a purtat in acesta excursie-fulger.Spre final am reusit insa sa fac o fotografie: (cele cu 4C-ul vor aparea pe topic-ul dedicat
)
Attachment:
C.B..JPG [ 73.56 KiB | Viewed 4661 times ]
Din cei 5865 km mentionati in Trip B, ultimii 4600 sunt facuti in cele 5 zile care ne-au fost necesare parcurgerii drumului pana la Salon si inapoi.
Despre masina numai de bine, pe zi ce trece imi place tot mai mult cum se comporta motorul, singura chestie pe care vreau sa o fac dupa acest drum este aerisirea franelor si pentru ca mai sunt doar 4 luni pana cand va implini 2 ani ma gandesc sa schimb tot lichidul de frana din instalatie.
Cum n-am insa in plan sa schimb (si) furtunele, am un dubiu: sa pun ce recomanda producatorul, Tutela TOP4, sau Motul RBF600 (pe care pana acum l-am folosit doar la motocicleta)?