Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=5017 |
Page 9 of 9 |
Author: | cocolinoburtosu [ 18 Feb 2010, 18:33 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
) Si eu am patit aceeasi chestie in toamna, dupa ce am dat curent unui prieten alternatorul a incetat sa mai incarce. Norocul meu este ca am alternator Bosch si am putut schimba releul. |
Author: | IRBabuin [ 18 Feb 2010, 21:19 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
Mda, e discutabil, daca aveti timp si prietenul este prieten adevarat, insa va e frica de experiente d-astea, scoateti masa de la bateria moarta, prindeti crocodilii de bateria buna si de masa scoasa+plusul (care inca e conectat la bateria moarta). In felul asta masina lui porneste cu bateria voastra. Dupa aia, cu mare grija montati masa la bateria moarta fara sa deconectati crocodilul de la bateria buna. Dupa ce ati strins bine surubul la masa, puteti sa deconectati bateria buna. Daca dai curent cu motorul oprit si omul are un motor diesel similar cu al tau, e posibil sa ramii si tu fara. |
Author: | marius [ 17 Oct 2010, 11:38 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
A trecut ceva timp de cand n-am m-ai scris aici. Vorba francezului - no news is good news. Cum zilele trecute m-am trezit si fara asigurare, uitasem de ea desi trecusera trei saptamani de cand imi expirase, mi-am zis sa imi iau la verificat toate cele. Asa am descoperit ca in curand expira si verificarea tehnica, asadar pe asta n-o mai ratez ! Ceea ce ma face sa realizez ca imbatranim si noi odata cu bucatile astea de fier carora le atribuim si suflet. Unde au disparut ultimii doi ani si cei 60.000 de kilometri parcursi la volanul acestei masini ? Pentru referinta, si sa nu se creeze impresia ca merge doar cu motorina si vorbe bune, iata ce-am mai facut anul asta : Pe la sfarsitul primaverii a venit vremea rotilor mari cu care Alfa mea se simte cel mai bine. Continentalurile SportContact 3 cu care luasem masina isi facusera treaba cu brio, dar trebuiau inlocuite. Dimensiunea asta 235/40/18 este folosita pe putine masini, si acelea nu dintre cele mai des intalnite, poate cea mai “populara†fiind Passat CC. Spun asta pentru ca initial, nici nu ma gandeam sa folosesc altceva decat anvelope second aduse din Nemtia. N-am gasit insa dimensiunea asta, asa ca a trebuit sa sfidez criza cum spunea un coleg si sa imi cumpar anvelope noi. Nu Hankookurile acelea care dadeau bine in teste dar erau cam scumpute, ci unele mai omenesti asa, potrivite timpurilor pe care le traim – Vredestein Ultrac Sessanta, la 526 lei/bucata. Anvelope sunt medii, in adevaratul sens al cuvantului, si ca pret, dar si ca performate. Singurul lucru la care exceleaza este poate modelul profilului, dar asta nu inseamna nici pe de parte ca ar fi mediocre in cea ce conteaza cu adevarat la bucata asta de cauciuc care ne tine pe pamant. Sunt niste anvelope corecte, normale, cu suficienta aderenta incat sa ma incurajeze sa ma arunc in viraje atat de mult cat masa masinii o permite. Dupa parerea mea, sunt si destul de rezistente, cele de pe fata sunt deja pe la 4 mm, dar gasesc o scuza pentru asta in stilul meu de condus cat si in faptul ca am parcurs cu ele deja mai bine de 20.000 de km, o buna parte din ei in 2 eurotripuri. Attachment: Imagine002 (Medium).jpg [ 102.41 KiB | Viewed 5391 times ] Attachment: Imagine004 (Medium).jpg [ 88.46 KiB | Viewed 5391 times ] Attachment: DSC02157 (Medium).JPG [ 84.13 KiB | Viewed 5391 times ] Attachment: scan0002 (Medium).jpg [ 37.64 KiB | Viewed 5391 times ] Alfa 166 TI pentru asta a fost facuta : eurotripuri in care distantele lungi pe autostrada sunt inghitite cat ai clipi cu ochii, alternate cu pasajele de drum national mai virajat, pe dealuri si vai parcurse cu motorul turat ce se incapataneaza sa nu se comporte ca unul pe motorina, ce se cere incontinuu turat, cu frane ce nu par sa oboseasca chiar folosite asiduu, si cu aceeasi filtrare suverana a denivelarilor si a diferentelor de calitate a carosabilului. Specialistii Alfa chiar s-au intrecut pe ei insisi cu setarea suspensiei acestei masini. Evident, totul trebuie privit prin prisma trecerii anilor,si raportat la masinile similare contemporare. Alfa 166 ramane o specie aparte, una din pacate care nu si-a gasit nici urmas nici echivalent in toata industria auto italiana. Attachment: DSC02250 (Medium).JPG [ 85.34 KiB | Viewed 5391 times ] Attachment: DSC02164 (Medium).JPG [ 87.27 KiB | Viewed 5391 times ] Intr-o lume perfecta ar trebui acum sa o vopsesc integral, cei doi ani de trai in Romanica au lasat mai multe urme pe caroserie decat cei 4 din Germania, dar asta o tot aman pentru urmatorii bani, cumva si cu convingerea amaruie ca in tara asta se va putea mentine perfecta doar o saptama dupa vopsirea integrala. Pana atunci, sa vedem ce ne rezerva verificarea tehnica obligatorie de saptamana viitoare. |
Author: | mobyle [ 17 Oct 2010, 13:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
Faine poze, faine vorbe. N-a apus ! |
Author: | mexicanu [ 17 Oct 2010, 21:39 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
Superba masina, iar culoarea rosie o prinde exceptional, impreuna cu interiorul inchis la culoare. Masina argintie, cea cu care ai facut poze am vrut sa o cumpar eu acum un an. E de vanzare ? |
Author: | sv_kdt [ 18 Oct 2010, 08:43 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
Ma uit la tine si ma vad pe mine... Mare noroc are alfita ca te are.. |
Author: | marius [ 25 Oct 2010, 09:03 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
Eu cand ma uit la tine te vad in somnoros si nervos in toiul noptii, in pragul unei usi de hotel, cu tot alfaclubul facand galerie mai ceva ca pe stadion de la parter pana la etajul 4 sau cat o fi fost, tu neintelegand cu ce ai gresit sa ai parte de asa "colegi". |
Author: | marius [ 02 Nov 2010, 20:55 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! | ||
Dupa 2 ani si 60.000 de kilometri, am avut o alta revelatie. Si anume ca masina mea stie sa si consume putin. Inregistrez de cand am cumparat-o consumul pe spritmonitor, si de la bun inceput am fost campionul in lista de masini similare. Chestia asta m-a facut sa ma intreb uneori daca n-o fi si altceva in neregula cu masina, pe langa stilul meu de condus, fapt infirmat definitiv in urma cu cateva zile. Intr-un drum parcurs in zori de zi pana in Bucuresti, cu temperaturi de minus 2 grade pe mai tot traseul, dar depasind tot ce trebuia depasit si mergand cu o viteza de 110/120 in "turbo-zone" si pe centura Ploiestiului, am primit confirmare ca doar talpa mea cea grea este de vina pentru faptul ca ma aflu in josul paginii pe acea pagina de monitorizare a consumului.
|
Author: | adisoru [ 02 Nov 2010, 21:06 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
La toate 166 e unghiul de cadere asa. La unele e mai accentuat datorita suspensiei imbatranite, bucsi terminate, etc, dar in principiu nu am vazut una care sa aiba rotile perpendiculare pe asfalt. |
Author: | carrera [ 02 Nov 2010, 21:07 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
Calculul e un pic eronat.Mie imi arata mereu consumul cu 2-3 litri mai mic fata de ceea ce bag la pompa. |
Author: | tzzivii [ 02 Nov 2010, 21:17 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
adisoru Quote: La toate 166 e unghiul de cadere asa
ba pardon, la prima masina am avut problema asta si s-a remediat prin inlocuirea bratelor spate, la a 2-a nu am avut ce sa remediez pentru ca stateau perfect pe asfalt. problema la 166 e ca putini au grija de ele, se bazeaza ca sunt rezistente. 75% nici nu "au auzit" de bratele spate.legat de consum, computerul de 166 e cam singurul care da consumul real, poate cu o mica eroare. problema la el apare cand nu este resetat sau cand iei piciorul din acceleratie, refresh rate-ul fiind slab. |
Author: | marius [ 02 Nov 2010, 21:23 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
carrera Quote: Calculul e un pic eronat.
Absolut deloc, este intotdeauna exact. La ultimul plin, computerul de bord imi arata 7.1 L/100 km , in realitate el fiind de 7.08 !
tzzivii Quote: problema la 166 e ca putini au grija de ele, se bazeaza ca sunt rezistente. 75% nici nu "au auzit" de bratele spate.
Tare descrierea asta, pentru o secunda am crezut ca vorbesti de vreo nemuritoare Toyota Lancruiser si nu de Alfa cea blamata ca ar fi prea fragila. Se pare ca a venit vremea si alor mele, de cand cu temperaturile mai scazute de saptamana trecuta, am inceput sa fiu incantat in fiecare dimineata de scartaituri la trecerea peste speed-bump-ul de pe aleea din fata blocului. |
Author: | carrera [ 02 Nov 2010, 21:50 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
Eu am probat la pompa facand plinul fiecare 100,200 sau 400 de km.Si asta aproximativ 4 luni la rand.Intotdeauna computerul nu imi arata mai mult de 11,5 % iar calculul la pompa iese undeva la max. 14,5%. Nu stiu daca e posibil ca pompa sa ¨fure¨ insa pun mai mare pret pe metoda plin la plin decat pe estimarea computerului. |
Author: | tzzivii [ 02 Nov 2010, 21:53 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! | ||
pe fata probleme apar de la bratele superioare sau de la bara stabilizatoare. cele inferioare mai greu la 166 (nici cu cele superioare nu imi e rusine) iar pe spate, verifica amortizoarele si bratul din poza.
|
Author: | marius [ 21 Feb 2011, 01:19 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! | ||
S-au mai adunat kilometri, am mai facut cate ceva... for future reference, vorba francezului, m-am gandit sa le scriu si aici... Furtunul minunat de la intercooler la motor (in poza de mai jos) a cedat si la mine, cum am auzit ca se mai intampla in cazul motorizarilor cu turbina. N-am simtit cadere de putere, dar suna teribil a uraganul Katrina, si riscam sa inund totul pe acolo cu vapori de ulei. Mi-ar fi placut sa-l pot inlocui cu unul siliconic, mandru de rosu, chiar asa cum vinde Gabi Dima pentru 156 diesel, dar pentru 166 nu se fac. Am cochetat apoi cu posibilitatea de a-l inlocui cu un tub de inox, dar nenea Stelco m-a facut sa renunt : primul cot al furtunului e mai strans de 90 de grade, diametrul furtunului original e 65 iar teava lui de inox era de 60. In cele din urma am cumparat tot un furtun original, macar pe asta nou mansonul ala de panza e lipit mai bine. Attachment: 13012011217 (Medium).jpg [ 87.42 KiB | Viewed 5625 times ] Dupa revizie, si pentru ca daca va fi sa vand masina chiar vreau s-o dau intr-o stare cat mai apropiata de cea in care am luat-o eu din Nemtia, mi-am zis sa iau taurul de corne si sa remediez si zgarieturile adunate de-a lungul timpului pe barile fata/spate. Intentia in sine n-a fost rea, pacat de modul de aplicare. Bineinteles ca vopsitorii n-au nimerit culoarea, sper ca poza de mai jos sa ilustreze ceea ce eu vad foarte usor dar ei mai greu. Am asistat si am devenit parte intr-o saga in care n-as fi vrut sa fiu implicat si care e prea lunga sa fie reprodusa aici, deh...traim in Romania, iar restul il stiti de la Mircea Badea. Rezolvarea sper s-o am de maine incolo, cu o alta vopsea cumparata de mine si manopera lor, masina mea sa redevina Rosso Alfa si nu Multi Rosso.
|
Author: | marius [ 26 Jul 2011, 14:53 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
Dupa aproape trei ani si peste 90.000 de kilometri minunati petrecuti impreuna, a venit si momentul despartirii. Pentru conformitate, ar mai fi de adaugat ceva chestii de i le-am facut si poate o poza doua, dar doar ce "m-am adunat" sa scriu aici despre asta. Masina a ajuns in posesia unui baiat din Bucuresti, nu este membru alfa club si nici nu frecventeaza forumul nostru, dar este la a doua Alfa si sunt sigur ca o va aprecia si el. Nu am vandut-o la pretul pe care mi-l doream, poate si datorita anti-talentului meu innascut de vanzator, dar una peste alta sunt multumit ca cel ce a cumparat-o s-a ales cu o masina cinstita. Undeva, candva, daca mai exista, mi-ar placea sa mai am asa un exemplar, poate chiar acesta. |
Author: | alfetta [ 26 Jul 2011, 14:55 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
pai si acum esti pieton ? |
Author: | ALXege [ 26 Jul 2011, 16:21 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
deci "ie" adevarate zvonurile.. eu zic sa fie intr-un ceas bun si sa te vedem cat mai repede cu o noua alfa, mai frumoasa si mai potenta (un spider, ceva?) |
Author: | mobyle [ 26 Jul 2011, 22:48 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
Acum poti posta aici: de ce fanii Alfa isi schimba masina? La mai mare! |
Author: | marius [ 27 Jul 2011, 12:10 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
Topicul ala sincer mi s-a parut de tot rahatul, la vremea respectiva m-am amuzat citindu-l. Alfistii NU isi schimba masinile, in nici un caz nu abandoneaza marca pentru ca ar fi nu-stiu-cum sau i-ar lipsi nu-stiu-ce. Masina asta am vandut-o strict din necesitati financiare, intr-o lume perfecta n-as fi avut nici un motiv sa o vand niciodata. Iti multumesc pentru urare, strict aspirational sunt impresionat oarecum de baiatul asta, avem doua chestii in comun : si eu sunt un fost posesor de 166 si indelung admirator al Tridentului. Bineinteles insa ca e un drum lung pana acolo, dar e bine sa iti fixezi obiective. In procesul asta mare consumator de nervi care a fost vanzarea masinii am avut parte si de momente mai luminate, in care un baiat imi spusese ca n-am de ce sa vand 166-le pentru ca in gama Alfa Romeo nu mai am unde sa merg mai sus, 159-le fiind inferior ( ) sau altele in care pur si simplu am ramas fara replica, cum a fost atunci cand cineva mi-a spus ca masina mea e suspect de curata, si este imposibil sa nu fi fost implicata intr-un accident. Deocamdata sunt pasager intr-un Smart, nu stiu daca asta se califica ca fiind o treapta sub sau peste aceea de pieton, dar este absolut obligatoriu ca pe drumul pana la acel Maserati sa mai incerc emotiile cauzate de o Inima Sportiva ! |
Author: | ALXege [ 27 Jul 2011, 12:17 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
Excelent tastes (nu ca m-as fi indoit de asta pana acum) Nu am citit povestea baiatului, dar mi-am dat seama din poze unde bati.. si eu ma gandeam acum ceva vreme ca, asa cum spui tu - intr-o lume perfecta, asta ar fi adevaratul inlocuitor al GTului, ba chiar predecesorul lui (un pic mai aproape de realitate dpdv financiar). |
Author: | Tag [ 27 Jul 2011, 13:20 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
Sper ca va avea grija de ea....era cea mai frumoasa din Bv |
Author: | LEONE [ 27 Jul 2011, 14:29 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 FL TI 2.4 JTD - A MEA !!! |
Grrrrr,eu trageam speranta ca n-ai s-o vinzi pana in toamna cand vin in tara Asta e,cautam altceva.Te salut |
Page 9 of 9 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |