It is currently 28 Nov 2024, 18:18

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 502 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 1121 Next
Author Message
PostPosted: 17 Dec 2008, 01:07 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3338
Car: Giulia Q
http://www.choiceful.com/choiceful-id-9 ... 400ml.html

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2008, 19:56 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3338
Car: Giulia Q
sau asa pe alb ... albe pe masina rosie arata fain
http://www.autopartuk.com/index.php?pag ... hstr=white

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2008, 20:21 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
imi pare rau, dar cum am mai spus, nu o fac pom de craciun.
nu poti sa faci din rahat bici. chestii gen red stripes ca sa arate mai racing pur si simplu nu merg.
e un sedan diesel, n-am pretentii "sportive" de la ea.
in primavara o sa le fac inapoi pe astea cum erau sau eventual un gri un pic mai inchis.


Top
   
PostPosted: 08 Mar 2009, 20:49 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
...................................
din pacate, criza asta (existenta doar in imaginatia tuturor prostilor si credulilor) cred ca o sa ma oblige sa mai raman cu alfa inca un timp, pana o s-o pot vinde. in orice caz s4 inca nu e adus oficial la noi, deci nici o graba :)
pana atunci iar am facut tampenii si m-am apucat de bagat bani in ea... so, here we go, upgrade de primavara:

- kw coilovers v2
- discuri cross drilled brembo fata
- placute de frana redstuff fata/spate
- jante noi ti (my08 aveam my07 care erau cu 2kg mai grele) + gume noi (pirelli pzero nero)
- distantiere novitec
- bara de rigidizare
- covorase my08
- praguri iluminate
+ restu' de chestii care trebuiau facute gen revizie si vopsit capota si ce mai era plin de stone chips

cel mai fericit sunt de covorase, cele pe care le-am avut erau pentru modelele vechi, cu un sistem de prindere complet aiurea si cu spatele de cauciuc care s-a macinat si mi-a murdarit covoarele masinii. astea sunt mult mai cu cap facute si au pe spate un material care se "lipeste" + sistemul de prindere cum trebuie. cand se termina cu mizeria de pe strada o sa fac o vizita la expert detailing si o s-o curat bine, bine + polish and stuff.

probabil ca alexandrus o sa-mi spuna ceva de genu' "overkill" si ca pragurile iluminate sunt haudi style, dar... meh :)

sunt inca nehotarat daca trec la 245/35r19 sau raman pe 235/40. iarna asta am avut 245 si am prins zile calde unde masina statea in curbe si frana incomparabil mai bine decat cu 235-urile. 245/35 au talonul destul de mici si mi-e ca suspensiile noi ar putea rezolva stabilitatea si probabil franarea odata cu cresterea "duritatii" masinii... inca nu stiu, singurul lucru care ma oftica e ca nu are alfa jante de 8,5 ca sa pot pune 255 - nu o fac de looks si nu ma intereseaza cat costa atat timp cat masina franeaza cum trebuie.

dupa ce termin cu toate astea o sa-mi rezolv si sistemul audio asa cum trebuie ca sa fie - chiar daca nu ma intereseaza sa particip - macar la nivel de entry level sq :)

am uitat: tot regret ca i-am ascultat pe toti si mi-am luat diesel cu atat mai mult cat motoarele diesel, cuplul de la turatii joase, te fac sa conduci ca un mos... :(


Attachments:
discuri.jpg
discuri.jpg [ 59.9 KiB | Viewed 1892 times ]
kw.jpg
kw.jpg [ 116.39 KiB | Viewed 1897 times ]
strutbar.jpg
strutbar.jpg [ 59.01 KiB | Viewed 1896 times ]
praguri.jpg
praguri.jpg [ 65.92 KiB | Viewed 1894 times ]
covorase.jpg
covorase.jpg [ 59.67 KiB | Viewed 1892 times ]
distantiere.jpg
distantiere.jpg [ 59.17 KiB | Viewed 1892 times ]
pads.jpg
pads.jpg [ 112.37 KiB | Viewed 1889 times ]
Top
   
PostPosted: 08 Mar 2009, 21:06 
Offline
User avatar

Joined: 01 Apr 2007, 14:31
Posts: 245
Location: Bucuresti
frumos cadoul de primavara adus masinii tale! sa ii priasca

_________________
ex.Alfa 147 1.9 JTD 8v 115cp Progression


Top
   
PostPosted: 08 Mar 2009, 22:48 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
Asteptam poze cu upgrade-urile montate.

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
PostPosted: 08 Mar 2009, 23:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
frumoase upgrade-uri! inclusiv pragurile luminate, care oricat de haudi style or fi, si eu ma uitam dupa ele pe vremea cand vanam Brera!
Am sa te rog doar sa iti reconsideri putin felul in care ai inceput postarea pe acest topic.. :roll:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 08 Mar 2009, 23:50 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Covorasele sunt atit de ... bej incit o sa pui lumea sa se descalta cind se urca in masina ta ;) Dar arata bine.
Pragurile...nu sunt fan.
Cu jantele deja o dai in manie. Discurile nu isi au rostul, in afara de looks si eventual daca alea vechi erau uzate, nu au nici un avantaj. Iar in ce priveste placutele, eu consider ca nu puteai alege mai rau, sper sa nu am dreptate. Suspensia e aproximativ cea mai buna optiune in banii aia, mai ales ca pentru 159 nu ai prea multe optiuni.


PS. S4 ? Se puteai mai gay de atit ?


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2009, 00:25 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
covorase bej... am avut si pana acum. identice, doar ca prinderile erau diferite si s-au pastrat chiar foarte bine - exceptand that one time cand s-au suit aia de la service cu bocancii plini de ulei in ea...
discurile isi au rostul pentru ca cele vechi cred ca au suferit un mic accident si s-au dus iar pentru cat costa in plus era chiar si culmea sa nu-mi iau altceva
despre placute... lasa ownerii de gta de pe ao care se duc pe circuit si spune-mi ca tu ai avut redstuff si te-au dezamagit. stiu toate povestile si ne dam pe aceleasi forumuri ca sa stim ce zice gura targului, dar asa din auzite si review-uri pot sa zic si eu exact pe dos fata de ce ai zis tu. o sa-ti spun cum se comporta fata de alea stock (care sunt pure fail tbh).

nu e gay deloc. e painless si rewardless. oricum, nu imi dau seama care sunt optiunile 'mai putin gay'. :wink:


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2009, 01:33 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
mai toshy...eu ma bucur sa te "revad"!
:clapping: :clapping:
de amortizoare stiam de mult de restul nu...felicitari!

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2009, 02:10 
Offline
User avatar

Joined: 03 Apr 2007, 12:26
Posts: 883
Location: Constanta
Ba toshy si io ma bucur sa te vad , dar astept sa vina S4 si in coltul asta uitat de lume . Bine ai revenit si felicitari pentru upgrade .

_________________
Image

AR 156 2.5 V6


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2009, 05:56 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Toshy, nu am obiceiul sa cred nici 10% din ce mai citesc pe AO, daca eram convins ca tot ce scrie acolo e adevarat....
Am putut compara YellowStuff si BlueStuff(astea ar fi cele mai de sus in gama, teoretic, ma refer la blue) cu DS2500 si mai nou cu PF Z-rated. Nicio treaba. EBC sunt, din cite imi dau seama, tari dpdv al compozitiei, cam omoara discurile si fac zgomot, iar ca feeling nu mi-au placut deloc. Ce-i drept, daca nu sunt montate cu cap, toate fac cit de cit zgomot, iar pe unde am umblat eu, mecanicii au un sictir maxim, nu stiu sa puna si ei pasta sub placute, sau alte finetzuri de genul. In fine, deja nu ma mai astept sa gasesc un loc unde sa lucreze bine la toate capitolele, fac puzzle, tinichigerie acolo, vopsitorie dincolo, mecanica la aia, electrica la ceilalti.
Dap, placutele stock pe 159 sunt cam crapo, din pacate. Nu ajuta nici faptul ca masina are 7 tone goala. Dar oricum, daca tot te-ai apucat de schimbat pe la frine, try a better brake fluid, niste furtune in plasa metalica, toate combinate de obicei dau rezultatul corect. Iar costul e undeva la 100 Euro pentru astea, adica 1.5-2.0 litri (daca iei, ia mai mult cu 0.5l decit capacitatea masinii, ca sa poti face un flush corect, si nu schimba lichidul decit daca au tester original sa poata dezamorsa pompa de ABS, eu am facut greseala sa incerc fara si a iesit....) de Brembo LCF600 sau Motul RBF600, plus Goodridge facute custom(le spui masina si stiu ei, iar daca nu stiu, e simplu, vezi ce mufe au fiecare in parte si aia e tot, furtunul in sine e un furtun), ia varianta cu mufe inoxidabile.


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2009, 10:28 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
pai cam asa e, dar daca mergem pe logica asta inseamna ca bagam noul cayenne diesel in aceeasi oala cu 911-urile... mai rau decat alea stock care au murit dupa o franare de la 200kmh la 0 nu au cum sa fie... o sa vedem.
furtunase gasisem si chiar ma gandeam si la lichid, dar te rog spune-mi UNDE sa fac toate aste pentru ca imi aduc aminte de ultima data cand mi-au adus masina din spate deschizand usa in ducato-ul de langa: "ce are dom'ne? nu a patit nimic! unii oameni au doar chef de scandal!"

@all: merci


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2009, 11:50 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3338
Car: Giulia Q
:wave:

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2009, 12:48 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Toshy sunt unele chestiuni in care sunt de acord cu tine,altele nu.Cum ar fi atitudinea abordata in prima parte a mesajului.Daca ai de rezolvat ceva cu cineva,fa-o.Dar provocarea asta aruncata tuturor moderatorilor/aka cacati cu ochi nu e benefica nimanui.
N-as vrea ca lucrurile sa degenereze mai mult decat au facut-o deja.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2009, 16:32 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Sa inteleg ca s-a sters de pe aici pina sa vad si eu ? In fine, ar fi frumos sa aiba totusi o logica si o continuitate daca tot dispar chestii.

Toshy, unde sa faci ? Pai o vizita prin Bucuresti cred ca ar rezolva problema frinelor(iti spun pe PM ca sa nu existe discutii). La urma urmei, placute, discuri, lichid si furtune se pot schimba si de catre tine, la lichid e mai problematic din cauza pompei de ABS, deci ai nevoie macar de tester.


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2009, 16:39 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
nu s-a sters de aici, s-a sters cu ceva vreme in urma de pe alte topicuri, cand am zis ca nu mai trec pe aici.
discurile si placutele le-am pus azi - nu eu ca nu am skillu' tehnic necesar, nici scule, nici unde - la autobrescia, impreuna cu revizie completa dar am stat langa ei si am vazut absolut tot. trebuia sa fac asta de vineri dar trebuia sa plec la drum si cu discuri noi netestate mi-a fost cam frica. la noapte o sa le fac "rodaju' " si o sa-ti spun ce si cum, da' pana atunci nu te sfii cu pm-ul :)


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2009, 17:00 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
nu le da forja din primele zile..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2009, 17:13 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ba, daca nu ma insel, tocmai cam asta trebuie facut. Incalzite putin placutele si discurile, prin frinari usoare repetate, apoi citeva(5-10) frinari mai serioase pentru toci puuutin atit discurile cit si placutele. Si discurile si placutele au un strat ce trebuie eliminat, "meseriasii" de pe la service-uri mai dau placutele pe polizor inainte de a le monta, ca in mintea lor asa e cel mai bine.


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2009, 18:02 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
yup, asa e. trebuie data "forja" la inceput. cateva cicluri de incalzire/racire si alte alea. e plin netu' de ghiduri.
la noapte o sa fac asta pentru ca prin oras ziua nu prea am cum.


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2009, 20:18 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4279
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
El toacse revine.....good to see you back friend.

De ce ai schimbat discurile, probleme la cele vechi sau doar pitici?Despre restul modificarilor nu pot sa spun decat ca vreau sa vad masina pe sosea....cu suspensia cat de jos vrei sa ajungi?

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2009, 22:39 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
nu cred ca vrea sa ajunga foarte jos. mai degraba inclin sa cred ca doreste un raspuns mai prompt al suspensiei si mai multa stabilitate pe viraje atunci cand se crede Schumacher ;)

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2009, 23:46 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
ambele. probabil ca in jur de 3-4 cm, un pic mai mult decat ti-uril, dar daca citesti cateva pagini mai in spate o sa vezi ca zic de comportamentu' de barcuta care nu-mi place la masina asta :)

procedura aia de bedding pe care o stia si alexandrus e pentru racing pads, astea de oras trebuie lasate un pic inainte sa faci ciclurile alea de care ziceam... ma rog, asa zic astia de la ebc pe site, deci probabil ca in weekend o sa fac si treaba asta.


Top
   
PostPosted: 09 Mar 2009, 23:54 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
marius Quote:
Toshy sunt unele chestiuni in care sunt de acord cu tine,altele nu.Cum ar fi atitudinea abordata in prima parte a mesajului.Daca ai de rezolvat ceva cu cineva,fa-o.Dar provocarea asta aruncata tuturor moderatorilor/aka cacati cu ochi nu e benefica nimanui.
N-as vrea ca lucrurile sa degenereze mai mult decat au facut-o deja.
Da Marius...am vazut si eu si cu greu m-am abtinut de la comentarii cu toate ca eu nu prea ma feresc de cuvinte ! Nu stiu cine a facut sa dispara randurile respective dar atitudinea asta nu prea este in regula...cu toata simpatia mea pentru Toshy !
Adica....e vreunul superior pe aici doar ca masina lui valoreaza vreo 25000 Euro ?!...are cumva sange arian...e vreo rasa superioara ???
Hai sa fim seriosi !!! Si eu am mai avut discutii in contradictoriu...m-am mai luat de unul, altul dar parca nu cu asemenea exprimari !
Sincer....si eu am renuntat sa mai scriu pe un anumit forum cu doua roti exact din aceleasi motive ca si cele enumerate de Toshy...dar nu de maniera asta ! Am renuntat si atat ! Simplu...GATA ! La revedere ! Fara valuri si impresii de doi lei! Si chiar acolo nu m-am contrat cu nimeni. Insa s-a umplut forumul de copii plini de figuri in cap, incat nu mai am niciun chef sa ard gazul ! Prefer sa ma plimb cu motocicleta !
In rest...sa ma cert cu Toshy ca placutele EBC sunt mai bune decat Ferodo...sau invers...mi se pare chiar lipsit de sens ! Eu intamplator vand ambele marci, le-am folosit pe amandoua(si pe patru si pe doua roti)....dar eu cred ca trebuie sa fii vreun Schumy sau Rossi ca sa poti sa simti tu diferente ....asa....de finete ! Hai sa fim seriosi ! Se "da" vreunul pe la curse....la raliuri...pe la motocros cumva ? A reusit vreunul sa "incinga" lichidul de frana si placutele in asa hal incat "nu se mai suporta" ?
Si exprimari de genul "painless si rewardless"....bai fratilor....vorbiti ma ROMANESTE ca o dam in penibil !
Acuma...ca sa fiu si eu la moda...cu Alexandrus am un "gentelman's agreement" :D in ceea ce priveste subiectul "certuri"....despre Toshy ...ce sa zic ...a gresit....in opinia mea este un mare domn...DAR.... aici e vorba de schimb de IDEI si sper ca ambii(se stiu ei care) sa fie atat de inteligenti incat sa priceapa asta !
Intre noi... trebuie sa existe respect ! Cam asta e...asa ...pe scurt.
Bafta !

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2009, 00:00 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3338
Car: Giulia Q
marian Quote:
nu cred ca vrea sa ajunga foarte jos. mai degraba inclin sa cred ca doreste un raspuns mai prompt al suspensiei si mai multa stabilitate pe viraje atunci cand se crede Schumacher ;)


Attachments:
TOSHY.jpg
TOSHY.jpg [ 187.95 KiB | Viewed 2337 times ]

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 502 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 1121 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited