Salut.
In primul rand multumesc pt gandurile frumoase. Ma bucura faptul ca masina este apreciata.
Am mai facut niste update-uri , bineinteles , asa ca profit de asta pt a face o lista intreaga cu tot ce am modificat pana acum (pt ca incep si eu sa le pierd sirul)
So , masina este la baza un Mito multiair de 135 cp cu urmatoarele upgrade-uri
- Motor + Cutie
- axa cu came Stage 1 MTD
- turbina 1446 hybrid (Evolution Turbo) (210 CP la dyno in primavara la TCM , cu 1.2 bar - masina merge acum cu 1.3 deci aprox 215-220cp) . Maxim scos - dyno Maha 233 cp cu 1.45 bar
- Forge induction kit + Pipercross cone filter
- Airtec intercooler
- Baie de ulei Prometeo (~5 litri) _ Motul 300v Power 5w40
- Cutia in 6 trepte de pe mito QV (c635) cu tot ce implica ea - planetare , tampoane , timonerie , volanta + ambreiaj etc + Shortshifter Novitec
- LSD Quaife
Evacuare
- Galerie de evacuare HRE
- Downpipe TBF performace - 70mm
- Traseu custom - SYL Garage 63.5mm
- Finala Novitec
Suspensie
- Bilstein B14 PSS coilovers (veriga slaba dpmdv)
- Flanse amortizoare DNA Racing (reglare camber/caster 2.2/3.2)
- Brate fata uniball DNA Racing
- Bucse bara stabilizatoare fata - Powerflex black
- Bielete antiruliu reglabile Whiteline (heavy duty dar nu prea)
- Bara antiruliu spate DNA Racing (uniball) cu 3 setari de duritate
- Bucse puntea spate Powerflex black
Frane
Fata:
- 330 mm Brembo 4pot calipers
- Scara73 2 piece discs (directionale)
- Ferodo DS Uno
Spate
- EBC Turbo groove discs
- DS 2500
- Stainless steel brake lines
- Motul RBF700
Misc
- Scut metalic Prometeo (teoretic o racire mai buna pentru baie)
- Novitec 15mm Spacers (allround)
- Forge turbo blanket
- Prezoane roti cu piulita (habar n-am cum se cheama)
- Brake ducts (trase din proiectoare. Inca nu sunt gata , sunt prinse pe bascule dar vor fi prinse intr-un suport prins pe etrier)
- Cold induction (o gaura din bara fata care duce fix sub filtrul de aer - Si aici mai e de lucru , filtrul ala de aer trebuie inchis cumva )
- Custom 1L oil catch can
- Scaune sparco sprint
- Volan Sabelt
- Faruri mito qv
- AEM AFR gauge
- Turbo boost gauge
Cam astea ar fi , probabil am mai uitat cate ceva.
Dupa 4 etape de rotac , doua reusite dpmdv dar doua destul de slabe (sau foarte slabe) eram atat de suparat incat ma hotarasem sa vand masina. Dar dupa 2-3 zile mi-a trecut si am reinvestit in ea, drept pt care o sa mai ramana la mine cel putin un an . las aici si cateva poze
Ah si sa nu uit. Un mare multumesc lui Bogdan , care m-a ajutat la fiecare etapa si fara de care cu siguranta mai adaugam cateva secunde
( si il si recomand pt cine vrea sa-si personalizeze puntea spate)