Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Romeo GT
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=19863
Page 9 of 48

Author:  GabiNS [ 30 Jun 2013, 13:40 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Intrebare: ce simptome ai la opritoare "defecte"? Trozneste usa la fazele intermediare de deschidere, ca sa zic asa? Banuiesc ca nu exista alta solutie, decat unele noi. Am si eu problema asta.

Author:  bluecar [ 30 Jun 2013, 15:14 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Lovecraft Quote:
Intrebare: ce simptome ai la opritoare "defecte"? Trozneste usa la fazele intermediare de deschidere, ca sa zic asa? Banuiesc ca nu exista alta solutie, decat unele noi. Am si eu problema asta.

da trosneste,nu este alta solutie decat altele noi :(

Author:  GabiNS [ 30 Jun 2013, 17:10 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Aha, ok! Spor la treaba si un "to do list" cat mai subtire iti urez ;)

Author:  bluecar [ 06 Jul 2013, 08:10 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

salut,
ieri am schimbat garniturile la returul de la turbina,curgea doar pe la cea de pe blocul motor dar daca le-am avut pe amandoua.....
cea mare este din metal(tabla subtire)acoperita cu un strat subtire de ceva gen teflon sau silicon rezistent la temperatura sa izoleze mai bine,la mine cred ca sa dus acel strat pe o portiune si in cepuse sa curga.
au costat in jur de 50 lei si daca aveti scurgeri este bine sa le cumparati pe amandoua,cea de la turbina este foarte fragila si daca este nevoie sa desfaceti tot cotul este posibil sa se rupa,asa puneti noi la ambele capete.

Attachments:
2013-07-05_11-38-22_17.jpg
2013-07-05_11-38-22_17.jpg [ 208.03 KiB | Viewed 1407 times ]

Author:  bluecar [ 11 Jul 2013, 09:47 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

salut,
daca nu am ce face pe langa ca mai poluez topicurile ma-m gandit sa pun si eu navigatie in viitor dar (spre rusinea mea nu stiu nimic despre asta,am igo pe telefon dar nu-l folosesc)nu stiu spre ce sa ma orientez si daca merita sa pun una.
as vrea ceva compatibil cu sistemul bose si comenzile de pe volan, nu vreau sa modific,tai sau improvizatii ceva plug&play ,daca pun originala trebuie sa schimb comenzile de pe volan sa pun cu 4 butoane?
am mai citit cate ceva dar nu sunt familiarizat cu termenii: HU,2DIN....
am gasit asta:

http://car-audio.anunturi-auto.4tuning. ... 67088.html" onclick="window.open(this.href);return false;

o sa sun sa vad daca este compatibil cu sistemul bose si ce modificari se fac.

o zi placuta!

Author:  yux_mm [ 11 Jul 2013, 09:59 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

bluecar Quote:
...am igo pe telefon dar nu-l folosesc)nu stiu spre ce sa ma orientez si daca merita sa pun una...

Daca igo-ul de pe telefon nu-l folosesti, ce te face sa crezi ca o vei folosi pe cea instalata pe masina? si din perspectiva asta eu spun ca nu merita investitia. Cu 1400 de marafeti se pot face lucruri mai interesante, pentru masina sau pentru tine sau pentru familia ta sau pentru tine si familia ta.

Author:  MrHollow [ 15 Jul 2013, 00:03 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Daca prinzi pe el Nasul TV si Transilvania Look eu zic ca isi merita toti banii :naughty:

Author:  bluecar [ 15 Jul 2013, 06:43 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

pacat ca posturi cu manele nu,ca atunci chiar il cumparam :lol:

acum serios,mai mult ma interesa pentru telefon sa nu mai folosesc casca bluetooth,si sa pun carkit e tot aia,dar dupa mai multe sfaturi deocamdata renunt, oricum era pentru viitor.

Author:  bluecar [ 16 Jul 2013, 09:34 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

salut,

dupa ce am cumparat masina si am schimbat uleiul si filtrele,mecanicul a spus ca o sa am o trepidatie la relanti pentru ca nu am pus filtrul de motorina original ufi, (atunci au fost cheltuieli mari si l-am cumparat pe cel mai ieftin 100lei greseala mea :bash:,zilele trecute am intrebat cat este unul original si nu este mult peste 100lei cam 120,cel de la piese atunci a spus ca original este scump si mi-a recomandat clean mai ieftin)
si acum merg tot cu acel filtru(peste 3000k schimb uleiul si toate filtrele) si cred ca alta este sursa la o parte din vibratii:
cand accelerez putin(mai ales cand motorul este rece)intre 1000-1200rpm si iau brusc piciorul de pe acceleratie vibreaza cureaua de accesorii,sa uitat mecanicul si a spus ca sar putea sa fie fulia de la alternator blocata.
sa mai lovit cineva de problema asta?
mica vibratie de la relanti sa nu fie de la filtru?
poate sa fie si de la fulia arborelui sau rola intinzatoare?ca daca ma iau dupa mecanici le schimb pe toate.
si la alfa 145 vibra chiar si la turatii mai mari(pe cand gt-ul nu) si a fost de la fulia arborelui,era uzata rau o misca mecanicul cu mana (partea de cauciuc),atunci am schimbat si fulia de la alternator.

inca o intrebare gasesc la cineva in apropiere de braila o aparatoare roata stanga de 147 sau 156 sparta?ma intereseaza doar partea de sus din jurul amortizorului la mine are o gaura(lipseste o bucata chiar de langa amortizor )si arunca apa si noroi in zona bateriei.
si poate reusesc cumva sa dublez partea aceea.

o zi placuta!

Author:  tzzivii [ 16 Jul 2013, 10:00 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Vibratia nu are nici o legatura cu filtru.

Author:  stig53 [ 16 Jul 2013, 11:10 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Si mie imi vibreaza la relanti doar ca se manifesta putin divers. La rece aproape ca nu se simte insa pe masura ce se incalzeste incepe sa vibreze mai tare. Eu sunt convins ca e de la tampoanele de la motor(unul sau mai multe) cu siguranta sunt imbatranite si nu mai amortizeaza bine.

P.s. Vezi sa nu fie fulia, la mine nu facea galagie dar era imbatranit cauciucul si avea si joc. Schimb-o repede sa nu faca daune.

Author:  stig53 [ 16 Jul 2013, 14:27 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

La mine vibratia e de mica intensitate si de frecventa mare numai si numai pe loc, la relanti, daca accelerez putin, dispare(masina se comporta absolut normal) ce altceva ar putea cauza vibratia(cineva mi-a zis de volanta dar nu cred caci vibreaza si cu ambreiajul apasat si nici nu face zgomot la apasare) in plus, cum se explica faptul ca odata ce se incalzeste masina se simte mai tare vibratia(deabia pornita nu se simte)?. Injectoarele le-am verificat in iarna, am unul putin "defazat" dar in limitele permise.

Author:  comanr [ 16 Jul 2013, 14:57 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Sant masini dizel . Vibreaza , e normal.

Author:  bluecar [ 16 Jul 2013, 15:36 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

da este normal sa vibreze insa la mine problema este ca vibreaza cureaua de la accesorii si asta dupa cum am mai spus doar cand iau brusc piciorul de pe acceleratie la 1000-1200rpm sau numai daca ciupesc putin pedala,daca sunt nevoit sa misc masina 20cm in momentul cand iau piciorul de pe acceleratie apare vibratia.

Author:  comanr [ 16 Jul 2013, 15:55 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

schimba fulia de la alternator

Author:  bluecar [ 17 Jul 2013, 08:53 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

salut,
da o schimb dar momentan sunt in mare criza financiara,vrea sa cumpere cineva alfa 145 si daca o vand cumpar fulia si ce mai trebuie,greu se vinde 145-ul :( ,locuiesc langa o intersectie unde vand samsarii masini,unele din ele sunt din doua bucati si se vand foarte repede.

o intrebare am citit aici pe forum despre clapetele swirl de pe admisie eu am asa ceva ?ce rol au?ce probleme pot cauza daca nu functioneaza corect?

o zi buna!

Author:  comanr [ 17 Jul 2013, 10:35 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Euro3 nu are clapete swirl

Author:  bluecar [ 17 Jul 2013, 13:40 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

comanr Quote:
Euro3 nu are clapete swirl

ok,multumesc

Author:  bluecar [ 19 Jul 2013, 22:52 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

salut,
o noua zi o noua problema:
in dupa amiaza asta am pornit masina si dupa 2 secunde erroare "crankshaft sensor code p0335",este senzorul de pe volanta am inteles.
am pus testerul am sters eroarea si am mai pornito de cateva ori dar nu a mai aparut.poate sa fie o eroare accidentala sau sa ma gandesc la unul nou?

Author:  tzzivii [ 20 Jul 2013, 09:44 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Unul nou preventiv

Author:  bluecar [ 23 Jul 2013, 09:03 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Am vazut poze de la fest si am ramas impresionat cat de bine arata masinile :oops: "Fratilor cum de puteti tine masinile asa fara zgaraieturi?"le vopsiti in fiecare luna?eu aproape in fiecare zi gasesc cate o zgarietura,mai nou am vazut ca la aripa spate aproape de roata(unde am atins-o in iarna de bara unei epave de dacie care sta de 3 ani in parcare)o crapatura de chit,cred ca este chit la greu acolo din ce vad eu are 2-3mm grosime si domnisoara de la care am lua masina(proprietarul nu era in tara)sa jurat ca masina nu a fost lovita, a fost vopsita ca avea multe zgarieturi.la fel am patit cu alfa 145 masina este la vanzare intr-o intersectie pe trotuar unde mai sunt inca 30 de masini cred si din toate numai pe a mea sambata dimineata am gasit o zgarietura pe stanga de 50-60cm.
ma gandesc ca vara viitoare sa vopsesc gt-ul, dar imi este frica ca dupa o luna arata la fel.daca nu aveam datorii pastram 145 pentru oras si gt-ul pentru fripturi.
poate in unele zone oamenii sunt mai civilizati si de aceea masinile arata bine :(

Author:  bluecar [ 31 Jul 2013, 08:15 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Se pare ca toate mi se intampla numai mie :(
sambata eram in trafic a sunat telefonul am tras pe dreapta sa vorbesc, dar am atins putin un colt de bordura si a facut explozie cauciucul fata dreapta(Barum Bravuris 2 dot 2012,asa am cumparat masina),fiind pe talon care este foarte subtire nu am avut ce sa-i fac si pe moment am pus unul sh.
asa ca am transferat unul din spate cu tot cu janta pe fata,problema este ca cel de la vulcanizare a spus ca nu mai trebuie echilibrate.luni am plecat la constanta si pe drum am observat ca la franare trepideaza volanul si vajaie cauciucul sh,astazi ma duc sa-l schimb
tot in drum spre constanta mscf,am vrut sa-i dau treapta a 6-a dar cum nu am rezolvat inca problema ei si tot u inelul tras o bag a durat ceva si motorul a scazut in turatie pe la 1800rpm si a aparut erorile:

READING ERROR CODES:
1: P0704 - Clutch switch
Clutch pedal switch signal circuit malfunction
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
2: P0238 - Boost pressure sensor
Boost control solenoid or boost pressure sensor faulty
The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.

noroc ca am avut laptopul cu mine si le-am sters,ca intrase in" limp mode"

prima cred ca este switch-ul de vina,o sal-l dau jos sa vad daca cumva a oxidat ceva pe acolo.

a doua eroare sa fi aparut pentru ca motorul era subturat?pentru ca pana acum dupa ce am schimbat senzorul de pe galerie nu a mai aparut eroarea si nici dupa ce am sters-o,am schimbat a6-a la 3500rpm dar nu a mai aparut,in schimb masina a consumat in 400km 38 litri consum la pompa in conditii de mers 90-120, cu reprize 160-190 km/h si foarte aglomerat, mi se pare cam mult,acest consum il am in oras.
o alta problema: de ceva timp usa stanga se deschidea foarte greu din interior si geamul cobora si urca de cateva ori,am fost la un tinichigiu si mi-a aratat(ceea ce si eu vazusem de mult) ca portiera este prea sus pe pozitia inchis,cand o deschidea cobora.
ce se intamplase:propietarul imi spusese ca vajaie geamul pe stanga,acum eu cred ca a incercat sa ridice geamul sau portiera cumva,nu a reusit probabil asa ca ridicat cremalierul in care intra broasca usii si cand se ichidea usa cremaliera forta usa sa se ridice.
tinichigiul a lasat jos cremaliera si usa se inchidea bine dar a ramas geamul coborat cam 3-4mm,desteptul de tinichigiu a spus ca nu o sa vajaie dar nu a fost asa si 400km ma omorat.plus ca geamul nu mai cobora cand deschideam usa.

ieri am desfacut tot ce era pe portiera satoza,geam,maner,broasca si macaraua,am descoperit ca acolo mai fusese umblat:
- dopul de la manerul interior era lipit cu superglue cred
-folia de sub satoza era praf
-manerul nu era prins bine,in partea de jos avea un luft si intra praf si apa in portiera
-broasca era plina cu praf amestecat cu ce fusese inaite vaselina
-geamul era reglat in pozitia cea mai de jos

m-am apuca de treaba si am curatat broasca si manerul,am pus vaselina,am dat cu spray pentru curatat componente electronice toate mufele,un vecin ma ajutat sa reglez geamul(l-am ridicat maxim si acum intra bine in cheder.
nu stiu de unde era problema cu geamul (eu cred ca era undeva oxidata si greu mergea din cauza murdariei din broasca)dar acum totul este bine,asta se intampla cu masina cumparata sh de la persoane care nu au grija de masini

am pus si cateva foto:

Attachments:
2013-07-30_08-55-24_259.jpg
2013-07-30_08-55-24_259.jpg [ 146.73 KiB | Viewed 1533 times ]
2013-07-30_10-37-22_583.jpg
2013-07-30_10-37-22_583.jpg [ 161.78 KiB | Viewed 1533 times ]
2013-07-30_10-47-24_941.jpg
2013-07-30_10-47-24_941.jpg [ 124.53 KiB | Viewed 1533 times ]
2013-07-30_10-47-15_281.jpg
2013-07-30_10-47-15_281.jpg [ 240.06 KiB | Viewed 1533 times ]
2013-07-30_10-47-45_124.jpg
2013-07-30_10-47-45_124.jpg [ 217.57 KiB | Viewed 1533 times ]
2013-07-30_09-07-20_61.jpg
2013-07-30_09-07-20_61.jpg [ 153.45 KiB | Viewed 1533 times ]

Author:  comanr [ 31 Jul 2013, 10:01 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

pentru codul de limp
ai o problema la controlul geometriei la turbina, trebuie verificat:

-valva actuatoare
-furtunase vacuum
-valva pierburg
-trasee vacuum

pentru codul cu ambreiajul , nu e o problema, poti sa il lasi asa.


pana la urma ai a 6 a , adica pana la constanta ai nimerit o?

Author:  bluecar [ 31 Jul 2013, 18:56 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

da o are pe a 6-a dar intra cu inelul ridicat,probabil din cauza uzurii timoneriei.

valva pierburg este noua furtunele sunt rasverificate, este posibil sa fie vala actuatoare? ca pana la 2000rpm parca nu am turbo,abia dupa 2000rpm te lipeste de scaun.cand a dat eroarea turatia scazuse sub 2000rpm cu a 6-a)

astazi am descoperit ca nu cauciucul sh pe care l-am cumparat era sursa vajaitului pe spate ci cred ca rulmentul (se aude un huruit proportional cu viteza pe spate dreapta)
nu mai spun ca amortizoarele spate sunt facute in turcia cu sigla alfa pe ele.nu stiam ca fac amortizoare acolo.

Author:  comanr [ 31 Jul 2013, 19:10 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

ai uns tija actuatorului, unde intra in capsula?

Page 9 of 48 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/