Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=17975 |
Page 9 of 14 |
Author: | dcmilitaru [ 14 Apr 2014, 22:56 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Fa si tu un "T" de fier/inox si foloseste furtune de altceva(Dacia, etc) cu coliere. |
Author: | tudorbuda [ 12 Sep 2014, 12:22 ] | ||||
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow | ||||
Va salut! Ma luasem cu multe altele si n-am mai dat pe-aici. Nu ca nu m-as fi simtit dator sa vin cu noutati, dar mi-a si atras atentia ALXege ca am lipsit prea mult Circul cu blonda de la inceputul lunii august. Am avut tot felul de surprize. Dupa ce i-a pus acel T din circuitul de racire, impingea apa in vasul de expansiune. Garnituri de chiulase. La demontarea chiulaselor - surpriza: cel caruia ii platisem 2000 lei pentru planarea lor (de doua ori mai mult decat mi-au cerut la Bosch service) mi-a planat doar una. Cealalta nu fusese demontata niciodata, arata rau de tot. Garnitura albastrita de la temperatura, etc. Ok, mergem mai departe. Mi-a planat ambele chiulase (sper), schimbat garnituri. Rectificat bloc motor, rectificat vibrochen (ciudat, ca acum, citind postarile mele, imi aduc aminte ca era "oglinda", dupa spusele lui) si cumparat cuzineti noi si de biela si de palier, cota r1. Nici nu stiu ce sa zic... ori nu s-au facut toate astea, ori s-au facut din vina lor, ca or fi fiert iar motorul din neatentie. Cert e ca eu inca mai am impresia ca am o mica bataie la cald. Prietena mea+altii zic ca-s paranoic Am s-o duc la un service mare si organizat, sa-si dea cu parerea. As fi curios sa ma intalnesc cu un alfist cu acelasi motor, ca sa le comparam. Sunt curios daca al meu merge la parametri optimi. Mi se pare ca al meu nu trage cum ar putea sa traga. Mi se pare ca i-a scazut consumul. Dupa calculele mele, am facut un drum de Bn-Cj si retur cu sub 8% si in oras imi ia in jur de 13% (dar mai testez) Am facut 1000 km cu un ulei ieftin (al doilea pe care-l arunc. mi-a zis sa merg lejer, in rodaj), acum urmeaza sa-i pun selenia. Mai am o problema: la rece, cand ii dau viteza a doua, parca ezita sa traga. Asa, in mici hopuri. Se si aud fluctuatii ale sunetului motorului. Nu mai tin minte daca era asa si inainte. I-am revopsit trapa portbagajului si cea care se ridica la decapotare, dar nu sunt 100% multumit. Mai ales in bataia soarelui, se vede o diferenta de nouanta, vopseaua cea noua fiind ceva mai inchisa. Again, daca n-as sti ca a fost revopsita, probabil n-as baga de seama Nu-mi merg ceasurile din consola. Cel de la benzina (litrometrul functioneaza) si cel de temperatura (am schimbat termostatul, restul e ok). Are cineva unele de vanzare? Mi-a ramas o singura mare problema: amortizoarele. Cu cele seccond de la Econet mi-am luat teapa. Nu se potrivesc cele de pe 2.0v6. Seamana, dar nu-s ce trebuie. 3.0 are fuzeta mai mare, amortizoarele au alta prindere si sunt mult mai groase. Pentru ca a durat mai mult de 30 zile de la momentul cumpararii lor, nu mi le iau inapoi. Flansele s-ar potrivi, dar sunt deformate si nu lucreaza. Cei de la Econet spun ca nu se poate. Ma rog. Alti 300 lei aruncati. Nu gasesc nicaieri amortizoare pentru 3.0 si sincer, nu-mi vine sa mai bag 800 euro in masina. Am bagat cateva mii pana acum si ar fi timpul sa iau o pauza Pe de alta parte, proiectele personale mi s-au inmultit considerabil. Unul dintre ele e legat de aducerea masinilor din Germania. E o chestie pe care am facut-o si acum 4-5 ani si a mers foarte bine, dar strict luate de la prietenul meu de la Munchen, masini de pana la un an vechime, cu foarte putini km, usor lovite, la preturi incredibile. Daca imi ies bine treburile, luna asta iau o Skoda Superb 2.0 TDI DSG 180cp, un Passat 2.0 TDI DSG, ambele din luna 06.2014 si un Mercedes E300 Hybrid 12/2013 cu 27.000 km. Pana una alta, putin spectacol filmat ieri: https://www.youtube.com/watch?v=jD9a0uP ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false; Si niste poze
|
Author: | Andrei.P [ 12 Sep 2014, 12:59 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Arata foarte frumos, atat masina cat si Airbase Avenue-ul |
Author: | yux_mm [ 13 Sep 2014, 11:33 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Nice bike, dude! |
Author: | tudorbuda [ 15 Sep 2014, 11:52 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Am mai mult succes cu bicicleta Avenue, decat cu Alfa Si la propriu si la figurat, ca azi, in prima zi de scoala, prima jumate de ora am injurat ca n-am gasit loc de parcare, iar a doua jumate de ora m-am injurat singur ca n-am venit cu bicicleta la birou Ps1: rar se intampla sa treaca o zi si sa nu-mi complimenteze cineva, ori masina, ori bicicleta. ps2: pare greu de crezut, dar nu, culoarea mea preferata nu este galbenul ) |
Author: | tudorbuda [ 15 Sep 2014, 15:45 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Ce parere aveti despre Castrol Edge Sport/Formula RS 10w60, pentru motorul meu? Il iau gratis, made in Germany, direct de la brand managerul pe Bavaria. Cineva imi zicea ca daca folosesc orice inafara de Selenia, merg la reglaje de tacheti la fiecare schimb de ulei. Imi vine greu de crezut, tinand cont ca e ulei, pana la urma. Cu proprietati fizice, nu magice. E drept, ca acuma parca aud ceva zgomot de tacheti, de la uleiul naspa pus pentru rodaj. Azi dimineata am verificat joja, n-a scazut deloc in 1000km, dar e negru, murdar, cu impuritati. Mecanicul zicea ca-i normal, la rodaj. Selenia Racing am gasit la 375 lei/6l. Selenia 20k, la ¬265. |
Author: | ionutp [ 15 Sep 2014, 15:58 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Pentru rodajul la GTA am schimbat uleiul la fiecare 500 km, folosind ulei mineral de rodaj. Te sfatuiesc sa nu mai mergi cu el, mai ales ca e negru si sa-l schimbi, recomandat mai multe schimburi cu mineral de rodaj in functie de cati km faci in rodaj. Eu nu am folosit Selenia, ci Millers si acum Valvoline 10-60. E ok si Castrol, atentie la data fabricatiei. |
Author: | tudorbuda [ 15 Sep 2014, 16:06 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Castrol primesc sample-uri, cel mai nou posibil. Ma sfatuiti sa mai folosesc inca un ulei de rodaj, sau sa-i pun direct Edge-ul? In sensul ca-s de ajuns 1000km, sau sa mai fac 1000? |
Author: | ionutp [ 15 Sep 2014, 16:52 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Eu la gta am facut 1500 km de rodaj, cu ulei de rodaj-mineral, a cate 3 schimburi, dupa fiecare 500 km. Nici prea mult mers cu ulei mineral nu ii face bine, dar nu mai merge cu ea avand in vedere ca uleiul e negru. Fa un schimb neaparat, ori mineral ori direct Castrol. |
Author: | Dany [ 23 Sep 2014, 14:51 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Eu folosesc Castrol 10W60, nu e nicio problema. Amortizoare am luat de pe ebay OEM Magneti Marelli. |
Author: | tudorbuda [ 23 Sep 2014, 20:37 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
I-am facut azi schimbul, am pus Mobil1 10w40 mineral. Nu era inegrit cel vechi. Mi l-a aratat mecanicul. M-a si intrebat de ce-l schimb. Eu ma luasem dupa urmele pe care le-a lasat joja pe servetel, dar am ineles ca acolo se poate sa fi ramas murdarie, sau ceva de genul. Totusi, mi se pare ca merge mult mai bine motorul pe uleiul nou. Au disparut niste sunete (pe care, evident, doar eu le auzeam Anyway, mai fac asa vreo 5-600 km si probabil o cazez intr-un garaj pana la primavara. |
Author: | Dany [ 24 Sep 2014, 23:48 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Daca tot ai refacut motorul macar pune un ulei bun. Ori pui 5W40 cum e recomandat de producator pt 12v sau pui 10W60 ca pentru 24v. |
Author: | tudorbuda [ 24 Sep 2014, 23:54 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
e doar pentru rodaj. il arunc si pe asta peste 2 sapt. Apoi pun castrol Edge formula RS 10w60 LongLife. Revenind, ma poate ajuta cineva cu o informatie? se potrivesc flansele amortizoarelor de la 2.0v6 la 3.0v6? Nu se gasesc decat pe original, la aprox 600 lei bucata. Le-as lua din dez, cu 50 lei bucata iar de restul banilor, niste amortizoare noi, Magnetti Marelli |
Author: | ALXege [ 25 Sep 2014, 00:01 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
squadra916.com, merita sa arunci o intrebare si acolo |
Author: | Stefan155 [ 25 Sep 2014, 00:21 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
E dementiala bicicleta! |
Author: | tudorbuda [ 25 Sep 2014, 00:28 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Deja ma enervati! Mai bine n-o pozam! ) http://avenuebicycles.co.uk/collections/avenue" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | yux_mm [ 25 Sep 2014, 02:00 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Man, daca te incalzeste cu ceva, pe mine nu ma da pe spate eu sunt mai pe modul offroad. Dar ca design arata foarte bine |
Author: | Stefan155 [ 25 Sep 2014, 06:47 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
yux_mm Quote: Man, daca te incalzeste cu ceva, pe mine nu ma da pe spate eu sunt mai pe modul offroad. Dar ca design arata foarte bine
Aaaaa da un Q4 mai ales ca vine iarna , e buna si decapotabila ca vara atrage femeile Apropo de ulei parerea mea e sa bagi doar Selenia, e singurul care face sa dispara zgomotele alea pe care le aud doar unii! |
Author: | tudorbuda [ 21 Jan 2015, 14:11 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Salut! Momentan am ramas fara alte masini disponibile, asa ca am sa scot alfa la primbare. Ii fac azi asigurare. Nu are rost sa-i caut anvelope de iarna, caci sunt peste 7 grade in Cluj. Tot nu i-am rezolvat problema amortizoarelor. N-am gasit nicaieri pentru 3.0 v6. Voiam sa comand KW la 500 euro setul, dar pana la urma erau 850 + tva si nu-s dispus sa dau atat. O varianta de seccond in stare perfecta m-ar coafa cel mai bine. Sugestii? |
Author: | mugurel [ 21 Jan 2015, 14:31 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
ia vezi ... http://www.gazzellaracing.com/home.php?cat=2352" onclick="window.open(this.href);return false; Probabil gasesti si mai ieftin in alte parti . Am mai vazut si FK . |
Author: | Hermanoli [ 21 Jan 2015, 14:44 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
1. Colegul are nevoie de amortizoare pentru 3.0 V6 12v. 2. Cei de la Gazzella sunt niste infecti din ce am citit pe diverse forumuri. Personal as sta departe de ei. |
Author: | Hermanoli [ 21 Jan 2015, 14:49 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
madkat Quote: asta nu merge?
"Suitable for many Spider / GTV 916" http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :6791.html" onclick="window.open(this.href);return false; Quote: sau asta?
"For all Alfa GTV 916 V6 3.0 24V"
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1308.html" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | nesquick [ 21 Jan 2015, 14:50 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Pai si ce treaba are daca e 12V sau 24V, greutatea motorului trebuie sa fie similara... iar sasiul si prinderile amortizoarelor teoretic sunt la fel... sau nu? |
Author: | Hermanoli [ 21 Jan 2015, 14:52 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Pai tocmai la prinderi si la greutatea motorului ar fi probleme! |
Author: | Valak [ 21 Jan 2015, 14:53 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Problema e la bara de torsiune, cel putin la V6 TB asta e problema. Cred ca daca renunti la ea se pot monta si cele pentru 24V. |
Page 9 of 14 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |