Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

155 1.8 16V S
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=14015
Page 9 of 11

Author:  antonelcodreanu [ 17 Oct 2013, 10:06 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Murim cu ele!?

Author:  mugurel [ 17 Oct 2013, 11:37 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

De batranete ... e bine de specificat :)

Author:  Alfa Romeo 1750 [ 17 Oct 2013, 14:43 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

antonelcodreanu Quote:
Murim cu ele!?
Nu avem incotro, prietene!
Mugurele, se subintelege.

Author:  armand06 [ 18 Oct 2013, 14:58 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

O poza si cu alfa mea. A trecut un an de la nefericitul accident care m-a facut sa ma despart de 155-ul meu. Avea putin peste 300.000 km si cred ca as fi tinut-o o vesnicie. Pot spune ca era mereu tanara. Va urmaresc si acum forumul cu placere...
Sa aveti grija de ele.

Attachments:
DSCN0483.JPG
DSCN0483.JPG [ 191.68 KiB | Viewed 6948 times ]
DSCN0485.JPG
DSCN0485.JPG [ 182.71 KiB | Viewed 6948 times ]

Author:  Alfa Romeo 1750 [ 07 Mar 2014, 15:56 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Scut motor termic.

Attachments:
scut motor desen.JPG
scut motor desen.JPG [ 16.83 KiB | Viewed 6845 times ]
scut 11.JPG
scut 11.JPG [ 47.34 KiB | Viewed 6845 times ]
scut 1.JPG
scut 1.JPG [ 64.59 KiB | Viewed 6845 times ]
scut 2.JPG
scut 2.JPG [ 48.75 KiB | Viewed 6845 times ]
scut 3.JPG
scut 3.JPG [ 64.73 KiB | Viewed 6845 times ]

Author:  antonelcodreanu [ 07 Mar 2014, 16:24 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Alfa Romeo 1750 Quote:
Scut motor termic.
Da, da bine, am o viziune cu un motor curat, care nu va mai necesita dese curatari...
Bravo!

Author:  Alfa Romeo 1750 [ 10 Mar 2014, 10:37 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Urmeaza cautarile pentru scut protectie spate.

Attachments:
Scut protectie rezervor.JPG
Scut protectie rezervor.JPG [ 33.16 KiB | Viewed 6785 times ]

Author:  antonelcodreanu [ 10 Mar 2014, 10:57 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Alfa Romeo 1750 Quote:
Urmeaza cautarile pentru scut protectie spate.
Nume de cod: Reintregirea
Succes!
(Mai vorbim noi: 50E nu stiu ce scut, 100E nu stiu ce piesa, 20E jaluzelele, 10E un rahatis: uite ca mai bine mai luam o masina intreaga pentru piese...)

Author:  Adytza1980 [ 10 Mar 2014, 12:27 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Da, dar nici pe alea de piese nu am vazut scuturi :))


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  Alfa Romeo 1750 [ 10 Mar 2014, 12:34 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Are masina lui Antonel, astept sa o faca el de piese. :scratch:

Author:  Valak [ 10 Mar 2014, 13:02 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

:lol:

Author:  Stefan155 [ 12 Mar 2014, 08:07 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Imi place cum arata scutul montat si sunt sigur ca la drum lung o sa ai un consum mai mic!

Author:  mugurel [ 12 Mar 2014, 09:02 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Cat de lung ?

Author:  Stefan155 [ 28 Mar 2014, 10:54 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Sa spunem ca Bucuresti-Constanta dus intors raman bani sa incingi un gratar! :D

Author:  comanr [ 28 Mar 2014, 11:14 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

@alfa 1750


eu zic ca sursa economiei nu este acea bucata de hier mort/deflector ce o fi el.

vad ca lipsesc sonde lambda pe acolo si nu numai.

stii si tu, sondele, consumu, amestecu, economia...

Author:  antonelcodreanu [ 28 Mar 2014, 16:08 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

comanr Quote:
@alfa 1750


eu zic ca sursa economiei nu este acea bucata de hier mort/deflector ce o fi el.

vad ca lipsesc sonde lambda pe acolo si nu numai.

stii si tu, sondele, consumu, amestecu, economia...
Afara-i vopsit gardul, inauntru-i leopardul...

Author:  Alfa Romeo 1750 [ 29 Mar 2014, 00:20 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

comanr Quote:
@alfa 1750


eu zic ca sursa economiei nu este acea bucata de hier mort/deflector ce o fi el.

vad ca lipsesc sonde lambda pe acolo si nu numai.

stii si tu, sondele, consumu, amestecu, economia...
1. nu am specificat eu nimic de economie / nu e "hier" este plastic
2. cum vezi sonde lambda lipsa? motorul este euro 2 , are o singura sonda, si este prezenta.
3. stiu.

Author:  comanr [ 29 Mar 2014, 01:21 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

da scuze era altcineva care spunea...

totusi evacuarea ta e cam carpita, vad niste prinderi nefolosite, ai eliminat ceva sau asa pare.

Author:  Valak [ 29 Mar 2014, 11:56 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

@comanr: Omu' chiar STIE ! Trust me, you don't wanna go there ! :peace:

Author:  Alfa Romeo 1750 [ 29 Mar 2014, 13:41 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Incercuieste ce vezi in neregula si-ti explic!

Author:  Stefan155 [ 29 Mar 2014, 15:00 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Asa am si eu, doar 1 sonda lambda pusa inainte de catalizator, cat despre scut il gasesc util.
Nu am scutul de la motor si de cate ori dau intr-o baltoaca imi scartaie curelele iar daca merg pe un drum de pamant cand porneste electroventilatorul de racire imi ridica tot praful de sub masina deci clar scutul ere un rol important pentru drumurile din Romania.
Pe autostrazile din Germania, Austria, Italia am facut cateva mii de km cu 155-ul meu si nu am avut probleme cu baltoci sau praf si noroi chiar daca nu aveam scut, pe autostrazi mergeam cu 140-180 km h, viteza la care ma gandesc eu ca daca as fi avut scut aerul de sub masina ar fi curs altfel si asa as fi avut un consum mai mic

Author:  comanr [ 29 Mar 2014, 16:49 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Alfa Romeo 1750 Quote:
Incercuieste ce vezi in neregula si-ti explic!

nu ca n ar fi in regula, mai ales la o masina mai veche.

se mai fac suduri/modificari insa erau curioase prinderile alea doua incercuite de pe sasiu care nu fac nimic, stutzul ala blindat care seamana cu un strutz pentru sonda si bucata aia de teava de dimensiune mai mare decat restul evacuarii care pare ca inlocuieste o toba sau catalizator.

Attachments:
scut 2 mod.JPG
scut 2 mod.JPG [ 50.52 KiB | Viewed 6511 times ]

Author:  Alfa Romeo 1750 [ 29 Mar 2014, 22:20 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

1. Cele 2 suruburi de prindere, tot timpul au fost libere. De curiozitate m-am uitat si la alte 155-uri, ex. Antonel, Stefan155, Adrian, Mihai(155 2.5 V6), si la ei acele suruburi sunt libere, poate pentru motoarele diesele faceau ceva, dar nu am prins nici un diesel sa ma uit.
2. Bucata de teava mai mare, inlocuieste racordul flexibil, s-a spart iar la momentul respectiv asta era solutia, in viitor o sa remediez situatia.
3. Acea reductie este a segmentului acela de evacuare. Este pentru diagnoza.

Attachments:
evacuare.jpg
evacuare.jpg [ 10.76 KiB | Viewed 6491 times ]

Author:  comanr [ 29 Mar 2014, 23:30 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

multumesc pentru info, oleaca de carpeala este normala la masini trecute de prima tinerete, nu e o problema.

la masinile care se respectau de la sfarsitul anilor 80, inceputul anilor 90, acea extensie din galerie pentru analizorul de gaze era foarte accesibila din compartimentul motor , o sa incerc sa gasesc o poza.

stutzul ala ruginit sub masina e penibil, da stii cum este, fiecare producator cu nivelul sau.

sper sa nu te superi pentru observatia cu evacuarea carpita, nu era in sens negativ.

Attachments:
audi-200_engine_15.jpg
audi-200_engine_15.jpg [ 105.24 KiB | Viewed 6870 times ]

Author:  Stefan155 [ 30 Mar 2014, 10:43 ]
Post subject:  Re: 155 1.8 16V S

Hai ca ma-ti facut curios!, oare pentru ce or fi sunt cele 2 suruburi (suporturi)?, ma gandesc ca or fi pentru varianta q4 v6 cu doua tevi de avacuare!

Page 9 of 11 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/