Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Supapa EGR https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=13983 |
Page 9 of 9 |
Author: | piticu74 [ 22 Feb 2016, 16:07 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
maryus_17eco Quote: Salut.O problema asemănătoare am și eu în sensul ca la accelerație lina îmi cam da în nas dar nu mereu.erori nu am momentan..sa suspectez tot egr.ul? Legat de pompa servo la a mea se simte o vibrație când virez.nivelul este ok însă volanul este greoi.acum nu știu cum e în general la alfe dar la golf îl învârteam foarte usor
Alfele sunt renumite pt directia precisa si mai rigida
|
Author: | piticu74 [ 22 Feb 2016, 16:13 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
mihai.ciocan1990 Quote: maryus_17eco Quote: Salut.O problema asemănătoare am și eu în sensul ca la accelerație lina îmi cam da în nas dar nu mereu.erori nu am momentan..sa suspectez tot egr.ul? Legat de pompa servo la a mea se simte o vibrație când virez.nivelul este ok însă volanul este greoi.acum nu știu cum e în general la alfe dar la golf îl învârteam foarte usor
Salut, eu am facut urmatoarele operatiuni, ca sa rezolv problema cu datul in nas la acceleratii line, am schimbat EGR-ul (era defect, aveam eroare si in bord), am curatat clapeta de la admisie, sensor de presiune de pe galeria de admisie si galeria de admisie. Toate astea a trebuit sa le curat din cazul EGR-ului care a fost defect si mi-a bagat funingine peste tot. Cu primul drum la Bucuresti o sa-l anulez si eu, chiar daca l-am schimbat si e nou, pentru ca aduce numai probleme. Cam asta recomanda toti baietii de pe forum, sa le anulam. Eu n-am gasit pe nimeni in Sibiu sa mi-l anuleze si am hotarat sa-l schimb, dar nu cred ca a fost cea mai buna idee si cum spuneam cand o sa am drum la Bucuresti, o sa-l anulez. Legat de pompa servo si vibratia care o ai, ai putea sa incerci acceasi operatiune care mi-a facut-o mie, sa scoti tot uleiul din instalatie si sa bagi unul nou. La mine s-a rezolvat problema. |
Author: | yux_mm [ 22 Feb 2016, 18:38 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
Nu aduce numai beneficii, dar tragand linie, pe termen lung e mai ok pentru motor. Printre dezavantaje: - poluarea mai ridicata a aerului pe care il respiram cu totii - motorul se va incalzi mai greu in perioadele reci deoarece nu mai sunt recirculate gazele calde. Asta duce mai departe, in cascada si la alte neajunsuri, in special daca masina e folosita preponderent in oras si pe distante scurte, cand motorul face multe porniri la rece si functioneaza sub parametrii de temperatura: uzura mai mare, consum mai mare Pe termen lung eu sunt de parere ca motorul traieste mai sanatos, desi noi s-ar putea sa nu. Eu am optat pentru a il anula deoarece la mine urban/extraurbat inseamna 20/80%, deci capitolul dezavantaje e minimizat. Oricum, decizia apartine fiecarui utilizator in parte, dupa ce isi pune in balanta optiunile, avantajele si dezavantajele. |
Author: | maryus_17eco [ 22 Feb 2016, 19:46 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
Îl mai las puțin asa sa vad cum se comporta pe viitor.Este posibil ca de la egr sa am și smucelile care le face când intra în regenerare? Nu știu cum e la voi dar la mine eșapamentul este negru de la funingine.Asa treb sa fie chiar dacă are filtru de particule? (Este posibil sa fie asa și pt ca la finala am un ornament care nu știu dacă e din inox?) o sa fac schimbul de ulei asa cum mi.ai zis.Merci de sfaturi! |
Author: | piticu74 [ 22 Feb 2016, 19:50 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
Cred ca incalzirea motorului ar fi singurul dezavantaj,cat despre poluare..in momentul inchiderii EGR-ului,deobicei se efectueaza si o mica modificare a softului,daca cel ce isi baga manutele stie ce face,pot sa-ti garantez ca emisiile poluante sunt egale daca nu mai mici. |
Author: | yux_mm [ 22 Feb 2016, 22:29 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
Emisiile nu au cum sa fie mai mici decat daca modific curbelw dupa care functioneaza ecu. Si in general nimeni nu face asta, ori pentru ca nu are rost ori pentru ca vei mai pierde din putere. Ca principiu, EGR-ul nu e un lucru rau, insa toata treaba a fost gandita cu compromisul scurtarii vietii motorului. Daca se intervine pentru mentenanta suficient de des, se poate pastra masina intr-o stare buna pentru mult timp. |
Author: | mihai.ciocan1990 [ 23 Feb 2016, 14:06 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
yux_mm Quote: Daca se intervine pentru mentenanta suficient de des, se poate pastra masina intr-o stare buna pentru mult timp.
Salut, la ce te referi cand spui mentenanta, te referi la general? Filtre si dinastea sau te referi la mentenanta la EGR?
|
Author: | yux_mm [ 23 Feb 2016, 16:18 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
Curatat EGR, admisie, senzori. Practic, tot traseul pe care recircula gazele. |
Author: | maryus_17eco [ 23 Feb 2016, 23:55 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
Salut.Revin cu probleme din ce în ce mai deranjante.Azi când a fost destul de cald abia reușit sa o pornesc la a 3-a cheie.Am avut și o eroare ceva legat de "header" și nu mai știu cum dar știu ca acul de la apa a urcat la maxim.Am întreruperi în mers la accelerari line (dacă accelerez mai tare tare nu are nimic) iar dacă apăs brusc pe accelerație parca se îngatuie și abia apoi începe sa tragă.Apropo când pornește greu da și fum mai negru semn ca baga mai multa motorina.Ideea e ca nu am nicio eroare pe ea și nimeni nu știe ce sa ii facă.Ma gândesc ca e vreun senzor ceva care o ia razna pt ca sub 2 grade mașina pornește la sfert.Cand e cald o ia razna.Sa aibă legătură cu egr.ul asta? |
Author: | Marius_cim [ 24 Feb 2016, 00:19 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
sper sa nu va suparati pe mine insa ,daca esti interesat de supapa egr am eu una noua nouta, bineinteles asta daca esti interesat sa o schimb! |
Author: | 156gta [ 24 Feb 2016, 20:11 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
maryus_17eco Quote: Salut.Revin cu probleme din ce în ce mai deranjante.Azi când a fost destul de cald abia reușit sa o pornesc la a 3-a cheie.Am avut și o eroare ceva legat de "header" și nu mai știu cum dar știu ca acul de la apa a urcat la maxim.Am întreruperi în mers la accelerari line (dacă accelerez mai tare tare nu are nimic) iar dacă apăs brusc pe accelerație parca se îngatuie și abia apoi începe sa tragă.Apropo când pornește greu da și fum mai negru semn ca baga mai multa motorina.Ideea e ca nu am nicio eroare pe ea și nimeni nu știe ce sa ii facă.Ma gândesc ca e vreun senzor ceva care o ia razna pt ca sub 2 grade mașina pornește la sfert.Cand e cald o ia razna.Sa aibă legătură cu egr.ul asta?
Dupa erorile aparute, cu apa urca la maixm, si altele, s-ar putea sa ai nevoie de o baterie noua. A mea a fost la fel, chiar daca m-am dus si am verificat-o cea veche, si mi-au spus ca nu are nimic, insa am schimbat-o si erorile au disparut. Mecanicul mi-a zis ca acele erori apar din cauza bateriei. |
Author: | Florynu88 [ 03 Jun 2019, 18:19 ] |
Post subject: | Re: probleme relanti |
salut! am si eu o problema sau niste probleme la Alfa Romeo 156 1.6 16v ts din 98. imi oscileaza relantiul 1200,1300-500 si am aprins becul rosu parca de la injectoare (tin sa precizez ca sa aprins la 180 km/h) nush ce are astazi am schimbat debitmetrul de aer si cateodata da sa moara mai nou imi da si rateurii maine schimb si sonda lambda si daca mai face asa ii dau foc |
Page 9 of 9 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |