It is currently 04 Dec 2024, 11:04

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 317 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 1113 Next
Author Message
PostPosted: 06 Oct 2010, 12:27 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
dupa cum ti-am zis, se aude genial. cel putin mie imi place de mor. sa o stapaneasca sanatoasa, si sa mai vina :D

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2010, 09:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
sorin159 Quote:
Buna Dragos,

te rog sa-mi comunici preturile pentru ambele variante ( cu/fara DPF delete).
ce probleme pot sa am privind garantia ( mai am un an de garantie) si cu ITP-ul ???

merci
Te rog frumos sa iti citesti mesajele private, ai acolo raspunsuri.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2010, 21:40 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
@sorin159

nici cu garantia si nici cu ITP-ul nu vei avea probleme! cel putin eu am trecut de ITP in urma cu cateva zile, cu softul de care se vorbeste aici.


Top
   
PostPosted: 18 Oct 2010, 13:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Acum putem oferi si equal length front pipes, "bolt on"(se potrivesc direct) pentru galerii V6 euro 2(fara catalizatoare). :wink:

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 18 Oct 2010, 13:27 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
La ce pret?

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 18 Oct 2010, 13:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Ai pm.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2010, 14:52 
Offline

Joined: 19 Aug 2006, 02:36
Posts: 28
Location: Bucuresti
Ramasesem dator cu niste feedback, dar poate e mai bine acum dupa ce a trecut ceva timp. Voi fi rapid, pentru ca scriu totusi pe fuga si poate revin in perioada urmatoare cu noi date.

Vorbesc de o Alfa 159, 2.4 JTDM, 200CP, 2006
Practic, Gus mi-a scos filtrul de particule impreuna cu Dragos/Seth, am facut niste teste rapid pe autostrada, mers cu 240 km/h si cred ca aveam resurse sa termin cifrele de pe bord, masina era chiar violenta in acceleratie (Gus, spunea ca aveam undeva la 265CP), dar ardeam multa motorina si scoteam fum. Astfel, m-am ales cu o alta harta fara fum, cu vreo 248CP, cu o harat de acceleratie din cate am inteles similara cu cea de pe 2.4 cu 210 CP.

Ce sa zic, 50 CP in plus care se cunosc, motorul parca e aerisit, masina se simte foarte libera si de curand am facut 10.000 km de cand am facut toata tarasenia. In plus, consumul a scazut, as putea spune grav, chiar nu ma asteptam - la inceput nu era nici o diferenta, dar in momentul de fata e chiar mic. Spre exemplu, in weekendul care tocmai a trecut am fost pe Transfagarasan, mers normal - nu prea imi place sa stau in spatele altor masini, iar pe autostrada 160-200, cand am ajuns sus la Balea, aveam un consum mediu de 9l, in conditiile in care inainte la drum in afara sub 11-12-13 nu scadeam.

_________________
Ford Focus 1.6 16v 105CP
In curand Alfa Romeo 159 2.4JTDM 200CP Distinctive


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2010, 14:59 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Intrebare: DPF removal se refera la eliminarea fizica a DPF-ului de pe traseul de evacuare + anulare soft sau doar anularea DPF din soft?

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2010, 15:15 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4281
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Salut

Sunt curios daca 2.4-le de 210 de care spui e cumva cel rosu cu care ai rulat pe A2? Daca da, atunci e bine intrucat si el e modificat, insa e q4 deci are ceva greutate in plus si niste pierderi pe transmisie.

Legat de consum cel mai bine ar fi sa faci un consum plin/plin in paralel cu resetatul computerului de bord....nu iti zic decat ca vei avea niste suprize, nu neaparat placute. Eu cel putin asa am patit, strict legat de consum.

Oricum e bine ca iti place cum merge masina, caii si/sau iepele de sub capota mai putin conteaza ca numar. :)

_________________
ex: Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2010, 17:58 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
alexmirica Quote:
Intrebare: DPF removal se refera la eliminarea fizica a DPF-ului de pe traseul de evacuare + anulare soft sau doar anularea DPF din soft?
Dpf`ul se inlocuieste cu o teava goala+remap


Attachments:
Brera_DPF_bypass.jpg
Brera_DPF_bypass.jpg [ 4.16 KiB | Viewed 2264 times ]

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.
Top
   
PostPosted: 27 Oct 2010, 20:22 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Schumy Quote:
(Gus, spunea ca aveam undeva la 265CP)
Schumy Quote:
o alta harta fara fum, cu vreo 248CP
Pai parca nu vroia sa "arunce" cifre! Cum vine asta cu "vreo 248CP?" S-a facut dyno? Pare o cifra destul de exacta, mai lipseau vreo cateva zecimi de cal...

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2010, 20:41 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
Aceeasi remarca am vrut s-o fac si eu dar dupa aceea imi auzeam iarasi vorbe ca sunt carcotas, etc etc.
Dar daca tot veni vorba, pe langa metoda asta super exacta de aproximare a puterii, as fi curios sa aflu cum e cu acea 'harta de acceleratie similara cu cea de pe 2.4 cu 210 CP' :roll:

Si inca ceva...265cv cu turbina KKK de pe 2.4 200cv...fumul ca fumul, dar eu in locul proprietarului as fi fost in primul rand curios cu ce presiune merg, cunoscand 'fragilitatea' acestei turbine...

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2010, 21:39 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Bun, si cat esti de sigur ca e safe asa? Cum mai protejezi motorul la valori anormale? DPF-ul era bun, saracul, ca atunci cand de exemplu ii dai valori tampite de injectie sau, mai rau, de avans, se evacueaza excesiv funingine si alte particule ce imbacsesc DPF, creste presiunea si da MCSF. Treaba buna, zic eu, inseamna ca s-a exagerat cu ceva la remap. :ph34r: Or, scotand DPF, adio protectie. O tampenie. Nu mai vorbesc ca dauneaza foarte grav sanatatii! Nu glumesc!

Recent am vazut un motor cu remap exagerat si arata... speechless... pardaf!
Unde mai pui ca se poate strica ECU in special EDC16. Stiu cine a facut remap, nu vreau sa dau nume, insa vrei dovezi ca se poate arde? Dar cauza o pastrez pentru mine, nu o spun, deoarece e in sarcina tunerului sa isi cunoasca limitele!!!
Nu vreau sa fiu carcotas, dar toti tunerii raman pentru mine tuneri foarte prosti pana la proba contrarie, adica sa vad eu un motor remapat de ei sa il studiez dupa ~10-15,000km ce parametri are, etc. Tunerii buni se numara pe degetele de la o mana! Spun astea pentru ca majoritatea tunerilor modifica valorile deampulea, fara sa calculeze, fara sa faca loguri sau alte teste relevante. Nu mai vorbesc ca multi habar n-au cu ce se mananca functionarea sistemului de injectie! Nu ma refer la modul superficial, ci intern, adica LOGICA DE FUNCTIONARE a ECU.

De-abia astept sa vad de ce e in stare Gus! La modul amical vorbind! :)

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2010, 22:30 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15264
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Cu DPFul nu sunt de acord cu tine. Un tuner se presupune ca ar trebui sa stie ce face, nu ar trebui sa foloseasca DPFul pe post de fail-safe :) In plus, 1.9JTDm a existat si cu si fara DPF, dovada ca se poate si nu face nici un rau lipsa lui (cu un soft aferent, evident). Mai departe nu te contrazic ca nu ma pricep :)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2010, 23:34 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Din intamplare, la AHMotorsport era un 159 de 200 cai(tot pentru dpf removal), am pus harta pe el si atat a avut pe dyno.


:wave:

Cat despre remarca lui Mirica,

Gus tuner prost.


Listed below are just a few highlights of our championship wins:

1986 John Liddle
Alfa 33 Class 'C' (Fully Modified) AROC Class Champion
Dave Carter
Alfasud Class 'E' (Road Modified) AROC Class Champion
1987 Ari Arnosson
Alfa 33 4x4 Icelandic Rally Championship
Group 'N' & 2nd overall
John Liddle
Alfa 33 Class 'C' (Fully Modified) AROC Class Champion
1988 John Liddle
Alfa 33 Class 'C' (Fully Modified) AROC Class Champion
Andy Reeves
Raffo XII 750 Motor Club - Marlow Kit Cars
1989 Andy Reeves
Raffo XII 750 Motor Club - Marlow Kit Cars
1993 Kim Mather
Alfa 75 3.0V6 Class 'A' (Fully Modified) AROC Class Champion
Mark Peers
Alfetta GTV 2.0 Class 'E' (Production) AROC Champion and Constructor Award
2005 Nik Mantikas
Alfa 33 Class 'F' (Production) ARCA Class Champion
2006 Andy Woodall
Alfa 146Ti Class 'E' (Production) ARCA Class Champion
2007 Phil Donaghy
Alfa 145 Cloverleaf Class 'G' (Production) ARCA Champion
2008 Phil Donaghy, John Clonis, Chris Bentley, Phil Brough, Anna Walewska
BMW 330 Diesel Britcar Silverstone 24-Hour
2nd in class
20th overall from 50 starters
2010 Phil Donaghy, John Clonis, Chris Bentley, Robert Day, Paul Phipps
BMW 330 Diesel Britcar Silverstone 24-Hour
1st Diesel
33rd overall from 60 starters

Se descurca destul de bine pentru un prost.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2010, 23:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Mai Dragos, tu vrei sa pricepi ce vrei.
N-am afirmat NICAIERI ca Gus e un tuner prost! Sa reformulez:
Ci toti tunerii sunt considerati prost pana la proba contrarie, adica sa vad si eu cu ochii mei lucrarile lor!

Limpede?
ALXege Quote:
Cu DPFul nu sunt de acord cu tine. Un tuner se presupune ca ar trebui sa stie ce face, nu ar trebui sa foloseasca DPFul pe post de fail-safe :) In plus, 1.9JTDm a existat si cu si fara DPF, dovada ca se poate si nu face nici un rau lipsa lui (cu un soft aferent, evident). Mai departe nu te contrazic ca nu ma pricep :)
Tocmai aici e problema, nu ma refer strict la Gus, ci la tunerii "de cartier", care crede-ma ca nu au auzit de DPF si fac remap si iau bani grei pe niste modificari de harti si gata.
Iar cu DPF off din soft, am inca rezerve, trebuie sa ma lamuresc si eu live inainte sa trag o concluzie ca da, e safe.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 04:57 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
seth Quote:
Din intamplare, la AHMotorsport era un 159 de 200 cai(tot pentru dpf removal), am pus harta pe el si atat a avut pe dyno.

:wave:
Dyno run-ul ala a intrat in pretul de 700 de lire + tva?


Quote:
Cat despre remarca lui Mirica,

Gus tuner prost.


Listed below are just a few highlights of our championship wins:

1986 John Liddle
Alfa 33 Class 'C' (Fully Modified) AROC Class Champion

[...]

BMW 330 Diesel Britcar Silverstone 24-Hour
1st Diesel
33rd overall from 60 starters

Se descurca destul de bine pentru un prost.
Impresionant... a bagat ceva bani in R&D.

Bine ca the terbo doesn't stick, in timpul curselor ca atunci ar fi naspa rau.

In alta ordine de idei, referitor la serviciile post-vanzare (parte importanta cam pe peste tot in lumea asta) ma chinuiesc sa imi iau backup-ul hartii originala de ceva vreme si ma lovesc numai de amanari, si nu sunt singurul.

Singura parte pozitiva e ca mi s-a schimbat radical stilul de condus de cand mi-am facut remap si cu toate ca pe BC imi arata un consum mai mic, de la plin la plin, surprinzator e cu 2-3-4l/100km mai mult decat era inainte. E probabil din cauza puterii aia pe care o vroiam eu mai jos in ture si mi s-a spus take it or leave it chestie care m-a fortat sa apas pedala mai tare acum...


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 09:10 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15264
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Alex, nu te supara, dar ai o problema de atitudine in cazul asta. Inteleg sa nu ai incredere deplina intr-un om pana nu vezi cu ochii tai niste rezultate, dar nu poti sa-l consideri prost din oficiu :) E ca si cum altcineva ar spune ca toti mecanicii, electronistii etc. sunt prosti pana la proba contrarie, implicit tu, in cuida referintelor bune pe care le primesti, nu te-ai simti jignit? :) Iar cu DPFul, tot nu ma convingi :)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 11:18 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
Quote:
Bine ca the turbo doesn't stick, in timpul curselor ca atunci ar fi naspa rau.
Asta e mult prea tare :haha:
Scuze da iarasi n-am putut sa ma abtin...

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 13:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6701
Location: Brasov... oarecum.
In legatura cu DPF: iou cand am luat masina aveam ca optional filtrul, 500euro+tva. Ma felicit zilnic pentru alegerea de a nu-l alege :lol:
In alta ordine de idei: luam o masina ca a mea dar cu DPF, luam harta mea si o punem pe acea masina, scoatem fizic DPF si teoretic tre sa avem acum doua masini identice cu a mea. Nu cam asa ceva ar trebui sa rezulte si la 2.4 DPF "remuval"?

Treaba cu "vreo 248CP, cv, hp,...uatevar". iou am inteles ca gagiul in Anglia pune masinile pe dino (dyno,...), sau macar o parte din ele. in momentul in care vine aici banuiesc ca foloseste harti pe care deja le-a probat pe n masini pe dino, deci ce rost mai are sa o puna si pe asta. si ce rost are sa inventeze acum o harta pentru masina lu' cutare? nu e economic. e ca si cum ai verifica fiecare chibrit dintr-o cutie sa vezi daca merge. e limpede ca diferente vor fi intre masini, una e mai uzata, alta e mai noua, alta foloseste combustibil de la X alta de la Y, uleiul la una e selenia, altul e castrol, si tot asa. iar chibritele se vor aprinde, unul mai repede altul mai incet iar cateva deloc. banda aspra de pe cutie e softul, aceeasi pentru toate chibritele, doar catranul de pe fiecare bat difera, adica motorul de pe fiecare masina.

eu personal as fi bucuros sa stiu ca a testat un soft pe care il pun pe masina, pe alte 15 inaintea mea, iar eu nu trebuie sa forjez motorul pe dino.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 13:48 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
yux_mm Quote:
In legatura cu DPF: iou cand am luat masina aveam ca optional filtrul, 500euro+tva. Ma felicit zilnic pentru alegerea de a nu-l alege :lol:
In alta ordine de idei: luam o masina ca a mea dar cu DPF, luam harta mea si o punem pe acea masina, scoatem fizic DPF si teoretic tre sa avem acum doua masini identice cu a mea. Nu cam asa ceva ar trebui sa rezulte si la 2.4 DPF "remuval"?

Treaba cu "vreo 248CP, cv, hp,...uatevar". iou am inteles ca gagiul in Anglia pune masinile pe dino (dyno,...), sau macar o parte din ele. in momentul in care vine aici banuiesc ca foloseste harti pe care deja le-a probat pe n masini pe dino, deci ce rost mai are sa o puna si pe asta. si ce rost are sa inventeze acum o harta pentru masina lu' cutare? nu e economic. e ca si cum ai verifica fiecare chibrit dintr-o cutie sa vezi daca merge. e limpede ca diferente vor fi intre masini, una e mai uzata, alta e mai noua, alta foloseste combustibil de la X alta de la Y, uleiul la una e selenia, altul e castrol, si tot asa. iar chibritele se vor aprinde, unul mai repede altul mai incet iar cateva deloc. banda aspra de pe cutie e softul, aceeasi pentru toate chibritele, doar catranul de pe fiecare bat difera, adica motorul de pe fiecare masina.

eu personal as fi bucuros sa stiu ca a testat un soft pe care il pun pe masina, pe alte 15 inaintea mea, iar eu nu trebuie sa forjez motorul pe dino.
Pai hai sa-ti spun eu ce rost are: daca muschiu' meu de client care plateste 400 euro pt un soft vrea ca acel soft sa-mi traga bine la turatii joase, sau vreau ca la turatii joase sa traga fix ca cel original ca sa protejez transmisia si ambreiajul dar vreau sa rupa de la 300 rpm, tu ca tuner trebuie sa-mi faci ca acel soft sa respecte cerintele mele, nu sa-mi pui tu unu deja pus pe alte 15 masini.
Si nu sa-mi zici 'take it or leave it'!
Eu cel putin asa vad lucrurile...

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 14:06 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6701
Location: Brasov... oarecum.
ai dreptate, dar doar pe jumatate. adica daca tu te duci la vanzator si ii spui ca vrei sa platesti pentru o harta 100% custom, da, ai dreptate.

dar nu te poti duce la vanzatorul de mere sa ii spui ca vrei gogosari cu pata alba cand el nu are asa ceva de vanzare. si vanzatorul de mere iti va raspunde la fel: "teic it or liv it". el asta vinde, doar gogosari fara pete. vrei, cumperi, nu vrei, nu cumperi. nimeni nu te obliga.

acum depinde si baietii aia nemultumiti ce anume au avut in cap cand s-au dus la vanzator. si nici macar asta nu e de ajuns, ca daca s-au exprimat gresit degeaba au gandit bine.

sau hai sa punem altfel problema. hai sa zicem ca tu faci doar softuri custom (nu ma intelege gresit, eu oricum nu prea stiu ce faci tu :D ) pe care le vinzi clientilor tai. deci nici o masina nu va fi asemenea alteia chiar daca baza mecanica e aceeasi. de asemenea sa zicem ca tu ti foarte mult la imaginea ta, custom maker sa-i zicem, si nu vrei sa faci 2 masini la fel, chiar daca unii clienti ti-ar cere asta. pai in cazul asta nu ii tratezi asemanator? cu "teic it or liv it"? ca doar asta vinzi tu: softuri personalizate.

acum, din cate am vazut eu cum se petrece treaba, ar fi cam in felul urmator: omul iti pune pe masina un soft. nu esti multumit ca vrei nu stiu ce. iti pune altul care e mai aproape de ceea ce vrei, si tot asa in continuare. pana la urma daca nu iti convine nici unul, iti pune softul original si tu pleci inapoi acasa asa cum ai venit, cu banii in buzunar. corecteaza-ma daca gresesc.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Last edited by yux_mm on 28 Oct 2010, 14:28, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 14:28 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4281
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Alo nenea, aici e aria de tuning nu taraba de la piata...lasa-ne cu merele si gogosarii tai vopsiti. :)

Back on-topic, nu prea ai dreptate, atata timp cat se spune ca softurile sunt custom expresia "teic it or liv it" nu-si are locul.
Plus ca procedeul descris de tine la sfarsit nu prea are loc, sau cel putin unii pot confirma ca nu au auzit decat celebra expresie mentionata mai sus in momentul in care ar fi vrut ceva mai "lucrat" pe masina lor.
Parerea mea este ca sunt sanse mari sa iti dai singur cu firma in cap daca faci astfel de lucruri si sa te tii batos in fata clientilor ca tu asta faci, ori o iei, ori teic it or liv it. :wink:

_________________
ex: Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 14:51 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
yux_mm Quote:
ai dreptate, dar doar pe jumatate. adica daca tu te duci la vanzator si ii spui ca vrei sa platesti pentru o harta 100% custom, da, ai dreptate.

dar nu te poti duce la vanzatorul de mere sa ii spui ca vrei gogosari cu pata alba cand el nu are asa ceva de vanzare. si vanzatorul de mere iti va raspunde la fel: "teic it or liv it". el asta vinde, doar gogosari fara pete. vrei, cumperi, nu vrei, nu cumperi. nimeni nu te obliga.

acum depinde si baietii aia nemultumiti ce anume au avut in cap cand s-au dus la vanzator. si nici macar asta nu e de ajuns, ca daca s-au exprimat gresit degeaba au gandit bine.

[ctrl-x generously applied on the remaining bullshit]

AHM MOTORSPORT WEB PAGE Quote:

We always take the time to find out your own individual requirements and what you want to achieve from a remap. We then tailor the map to suit.
restul e aici.


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 14:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6701
Location: Brasov... oarecum.
georgeg Quote:
Alo nenea, aici e aria de tuning nu taraba de la piata...lasa-ne cu merele si gogosarii tai vopsiti. :)
:lol: mi-era pofta de o salata de gogosari si la final un mar savurat pe-ndelete. de aici si comparatiile
georgeg Quote:
Back on-topic, nu prea ai dreptate, atata timp cat se spune ca softurile sunt custom expresia "teic it or liv it" nu-si are locul.
se spune, asta inseamna ca nu e batut in cuie, si acum revenim la ce am zis eu mai devreme: daca pleca de acasa cu o treaba in gand, dar ajuns la fata locului exprim prin viu grai ceva diferit,...pai nu prea e bine
georgeg Quote:
Plus ca procedeul descris de tine la sfarsit nu prea are loc, sau cel putin unii pot confirma ca nu au auzit decat celebra expresie mentionata mai sus in momentul in care ar fi vrut ceva mai "lucrat" pe masina lor.
pai stai sa inteleg si eu un lucru: sa zicem ca eu am probat 1-2-3 softuri, si nu mi-a convenit nici unul dar l-as fi preferat pe al doilea sa zicem dar cu ceva ajustari. omul a zis nu, teichit or liv it. sunt obligat sa platesc daca plec acasa cu softul original al masinii?
georgeg Quote:
Parerea mea este ca sunt sanse mari sa iti dai singur cu firma in cap daca faci astfel de lucruri si sa te tii batos in fata clientilor ca tu asta faci, ori o iei, ori teic it or liv it. :wink:
nu prea vad rostul comentarii politicii dupa care isi face omul afacerile. daca el asa crede de cuviinta sa le faca, e treaba lui. el va avea de pierdut si nu tu. nu te obliga nimeni sa cumperi ce nu vrei. trebuie doar sa va intelegeti din capul locului asupra a ce vrei tu sa cumperi cu ce vrea el sa vanda

LE: corect toshy, dar (intotdeauna exista un dar), sa verificampreturile. la cele oficial afisate mai punem taxe si suplimentar mersul la dyno. corect?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Last edited by yux_mm on 28 Oct 2010, 15:05, edited 1 time in total.

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 317 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 1113 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited