Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Foarte tare!
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4659
Page 75 of 91

Author:  andreiblitz [ 12 Sep 2015, 18:15 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

Era si in Timis un S6 din asta, cu motor 2.2 sau 2.3 turbo si vreo 230 cp ai era foarte tare, ma gandesc ca asta e "ceva" mai tare. :naughty:

Author:  comanr [ 12 Sep 2015, 18:37 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

sant mai multe in romania, varianta stock S4 are 230bhp/motor AAN 2.2 L platforma C4, audi 200/motor 3B 2.2L are 220bhp pltforma C3, iar varianta cea mai tare este RS2 315bhp/ motor ADU 2.2L platforma B4 (nu imi place interiorul ala de audi 80)

audi 200/20v e fain rau si rar, full galvanizat, acel S4 e slabut fiind deja in epoca de plastic cu ambele picioare dar avantaj la el erau cutia cu 6 rapoarte si ceasurile albe, de ozeneu, plus look ul mai rotund cine apreciaza, oricum motoarele si transmisiile erau interschimbabile si se lucreaza foarte usor la aceste masini care au devenit platforme serioase de tuning, reusesc sa dea peste bot cu eforturi relativ modeste financiare la multe avioane sofisticate, pe scurt, lucru bun, atemporal si heavy duty.


Image


Image

Image

Author:  andreiblitz [ 12 Sep 2015, 18:47 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

Intr-o benzinarie pe langa Munchen am prins o intalnire de 3 Audi de genul asta, dar toate erau aspirate V8 :shock:

Author:  comanr [ 12 Sep 2015, 18:55 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

am mers cu multe v8 uri 200, foarte misto, erau mai mult pentru piata americana, aveau si un body mai evoluat ca bumpere, se simtea totusi ca erau foarte grele si nu fluierau asa frumos ca inline5, practic in sufletul fanilor tot motorul in 5 pistoane a ramas etalon, a fost ceea ce trebuie, bulletproof.

asta e 200 v8, also known as audi v8(3.6 si 4.2):

Image

Author:  yux_mm [ 12 Sep 2015, 19:09 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

Comane, sti ce e de fapt foarte tare? ca daca la vremea modelelor pe care le elogiezi, tehnologia fibrei de carbon era suficient de dezvoltata, nu pregetau o clipa sa o foloseasca.
Inteleg ca blamezi utilizarea intensiva a plasticului la noile masini, si cu asta pot fi de acord. Insa nu inteleg ce ai cu fibra de carbon, care oricum este viitorul. Sau poate consideri ca si un cockpit de carbon de F1 e tot vreo vuvuzea?

By the way: in UK s-au pus bazele unui proiect de inlocuire a vechilor poduri metalice de cale ferata care si-au trait traiul, si-au mancat malaiul, cu unele din ghici ce... fibra de carbon.
In alta ordine de idei, in domeniul constructiilor se practica de ceva vreme ramforsarea sau repararea cladirilor vechi de beton cu fasii, placi sau bare de carbon pentru aducerea la standardele actuale. Ma rog, fibre de carbon. Tot in industria constructiilor se vorbeste tot mai mult despre metode alternative, iar carbonul, si fibra de carbon sunt pe prima pagina.
In industria bicicletelor se foloseste tehnologia de mai bine de 15 ani, cu progrese uimitoare.

In final, nu prea inteleg care e nemultumirea fata de fibra de carbon. Poate ai imbatranit prea mult si esti reticent la dezvoltare si orice este nou si necunoscut. Sau poate ar trebui sa cercetezi mai serios problema.

Author:  comanr [ 12 Sep 2015, 19:32 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

din moment ce ai o structura de carbon, esti limitat, clar e vorba de greutate vs rezistenta dar in caz de un accident minor structura este permanent afectata, un alt mod de a spune masini de unica folosinta.

la sumele din F1 nu conteaza, se pune un sasiu nou daca se fisureaza sau e atins, aici e tot spilul, un user nu isi permite sa cumpere un sasiu pentru un proiect cu care se da pe circuit si inevitabil mai si iese in decor, de aia fanii acestor masini au gasit ceea ce trebuie la aceste structuri usor de reparat, usor de intretinut, pentru ca o masina buna din punctul meu de vedere este o masina care traieste in primul rand.

fibra de carbon daca este fisurata este aproape ireparabila, mai ales la elemente de structura singurul atu actual este pretul si doar pretul metalul va deveni din ce in ce mai scump si greu de gasit(furat).

aveam o discutie cu un adept al plasticului ambulant, bai tata tu crezi ca extraterestrii au masini din plastic sau vehicule de plastic, alea stau adormite 6 mii de ani si pornesc, clar plasticul asta e o etapa in cea a evolutiei insa a crede ca el e apogeul sau ca e mult mai bun pe toate planurile decat alte materiale folosite in trecut este o iluzie inginereasca, iar pentru utilizatorul care mai intelege niste lucruri carbonul nu este o solutie, decat pentru elemente de dizain si pentru aplicatii pretentioase de unica folosinta, unde se vrea totul, ieftin, mult si degraba, pentru ca tehnologia s a ieftinit, inca o treaba nasoala ar mai fi de precizat pentru ingineri, restul pot sa nu citeasca, materialele astea compozite ard foarte bine, nu sant cele mai bune in caz de incendiu, degaja si niste gaze extrem de otravitoare, incearca sa iei o bucata de fibra de carbon sa o pui pe aragaz, gonesti un bloc.

@yux

sa stii ca nu e o rusine ca inginer sa mai pui mana pe carte, sa mai intrebi, multe clisee din mintea ta vor disparea, rezerva ti niste indoieli.

Author:  yux_mm [ 13 Sep 2015, 03:32 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

Mda.
Attachment:
WP_DS20150913(1).jpg
WP_DS20150913(1).jpg [ 668.78 KiB | Viewed 2402 times ]
Attachment:
WP_DS20150913.jpg
WP_DS20150913.jpg [ 753.14 KiB | Viewed 2402 times ]
...este un model pentru un pod pietonal. S-a discutat intens problema focului si exista cateva solutii. Decizia depinde de costuri.
Este realizat de firma la care lucrez, in parteneriat cu cei care il vor produce efectiv...

Author:  comanr [ 13 Sep 2015, 04:39 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

cu siguranta se pot face lucruri interesante din fibra, insa eu intotdeauna am incercat sa separ gargara ieftina si subiectiva de avanntajele si dezavantajele unei solutii.
in ziua de azi toti se zbat cu niste minti luminate sa iasa in fata dar in auto nu prea mai sant secrete, adaugand noi compromisuri la cele existente avand ca motor principal reducerea de costuri cu siguranta nu va genera un lucru de valoare ca cel de odinioara.
valabil si in multe alte domenii. :peace:

Author:  lucianm [ 13 Sep 2015, 16:52 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

In domeniul auto nu ma bag, dar in constructii se intampla sa stiu multe despre solutiile structurale cu fibre de carbon. Nu sunt deloc cele mai ieftine, mai ales de cand cererea de fibre de carbon de foarte mare (pt aviatie, auto, etc) si iti rezolva multe probleme de consolidare a structurilor de beton, metal si lemn foarte elegant, usor si rapid. Se poate consolida o cladire cu oamenii in casa! Totul e sa le folosesti acolo unde trebuie si cum trebuie. Nu rezista decat la alungire, dar au o rezistenta la alungire cam de 8-9 ori cat a otelului. Pentru solicitari statice (gen incovoiere, marire a capacitatii de preluare a fortei axiale sau fortei taietoare), ca si pentru unele solicitari dinamice, sunt de neinvins. Ma rog, deocamdata, pentru ca isi face loc aramida mai nou (aka Kevlar, pe numele ei de fabrica).
Daca te gandesti la foc, fibrele astea se pot proteja cu vopsele speciale, antifoc, sau cu alte solutii, gen mortare sau placi de gips-carton antifoc. Nu e nimic nerezolvabil.
Prin urmare, as fi in locul tau mai atent cu parerile in domenii pe care le cunosti mai putin.
Sa ma scuze colegii care s-au plictisit citind postul meu. :peace:

Author:  comanr [ 13 Sep 2015, 16:56 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

consiglere, plusezi aiurea stii ca imi plac comentariile tale, noi nu santem in stare sa varuim ce avem....

Author:  yux_mm [ 13 Sep 2015, 18:53 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

@lucian: in functie de cum sunt dispuse fibrele, elementele din fibra de carbon pot prelua diverse eforturi. Acelasi element, cu aceleasi cote, greutate, densitate, etc... poate avea rezistente diferite la diferite solicitari, functie de cum sunt dispuse fibrele.
In constructii, compatibilitatea cea mai mare o au cu structurile din beton armat.

Este un cerc vicios: daca nu se aplica intensiv tehnologiile noi, nu exista rezultate de analizat. Iar multe din rezultatele ce trebuiesc analizate implica scurgerea timpului, care nu poate fi simulata prea bine intr-un laborator.
Legat cumva de aceasta idee, exista producatori de elemente de fibra de carbon care produc profile pentru constructii avand aceleasi cote cu cele ale profilelor metalice uzuale. Rezistentele de calcul comunicate de producator sunt in fapt, in medie, de 4 ori mai mici decat rezistentele de calcul caracteristice. Asta se intampla, cred eu, ca masura de protectie/siguranta deoarece nu exista suficiente aplicatii. E nevoie de timp pentru a se interpreta rezultatele. Cu toate astea greutatea unei structuri din fibra echivalenta unei constructii metalice conventionale, este aproximativ 20% din cea de otel.

Exista cateva aspecte care inca pun probleme in ceea ce priveste fibra de cabon: focul - nu neaparat flacara directa e problema, care poate fi rezolvata cu solutiile adoptate in mod curent la structurile de otel, ci caldura excesiva; oboseala - cicluri repetate de incarcare-descarcare.

Author:  comanr [ 13 Sep 2015, 19:06 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

baieti, e foarte ok ca se expun pareri ingineresti, astfel pot vedea si cei care se uda la aflarea vestilor ca bobeda e din fibra, cum stau lucrurile, imi cer si eu scuze ca am adus in discutie fierbinte fibra de carbon, nu i prea place la cald :mrgreen: , pana la urma e vorba de altceva, despre lucrul bine facut, tractiune integrala permanenta, caroserii galvanizate integral, geamuri heliomate, motoare care suporta incarcare tripla la sarcina fata de cea de uzina(transmisiile stau nemodificate, greu de imaginat), pasiune, dedicatie, valoare, pe mine nu intereseaza fibra in mod deosebit in auto :mrgreen:

interesant este si faptul ca oricare dintre aceste masini , defecte fiind si intr o stare nasoala costa cat o giulietta, daca sant de la un pasionat in stare perfecta ajung la valori greu de imaginat, comparabile cu alfe noi, de duzina, asta spune totul.

Author:  lucianm [ 13 Sep 2015, 20:33 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

@coman: nu vorbesc din carti, firma la care lucrez a vandut o multime de fibre de carbon din 2001 si pana azi. Cu know-how-ul aferent, ma intelegi. Daca chiar te intereseaza, ceea ce ma indoiesc, pentru ca esti prea preocupat sa iti expui ideile, iti pot spune obiective importante din Galati,Moldova(nu din Tokyo) consolidate cu fibra de carbon. Daca ramaneam la tehnologia care iti e atat de draga, le-ai fi vazut: ar fi avut o colivie de sine de otel pe ele.
Dar nu ma pot supara pe tine, fiindca si eu am aceeasi parere in privinta telefoanelor, tabletelor si altor device-uri de astea semi-inutile si care iti consuma o gramada de bani ca sa te invete sa respiri.
@yux: cand vrei si ai timp, suna-ma si discutam la obiect. E un domeniu fascinant si avem tehnologia pusa la punct.
In rest, sa ramanem la Alfa Romeo. :)

Author:  alfa146 [ 13 Sep 2015, 21:33 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

De la atata "teknika" , a trecut la english :haha: : https://www.youtube.com/watch?t=167&v=lbzGFcMiXwU

Author:  comanr [ 13 Sep 2015, 21:36 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

lucianm Quote:
@coman: nu vorbesc din carti, firma la care lucrez a vandut o multime de fibre de carbon din 2001 si pana azi. Cu know-how-ul aferent, ma intelegi. Daca chiar te intereseaza, ceea ce ma indoiesc, pentru ca esti prea preocupat sa iti expui ideile, iti pot spune obiective importante din Galati,Moldova(nu din Tokyo) consolidate cu fibra de carbon. Daca ramaneam la tehnologia care iti e atat de draga, le-ai fi vazut: ar fi avut o colivie de sine de otel pe ele.
Dar nu ma pot supara pe tine, fiindca si eu am aceeasi parere in privinta telefoanelor, tabletelor si altor device-uri de astea semi-inutile si care iti consuma o gramada de bani ca sa te invete sa respiri.
@yux: cand vrei si ai timp, suna-ma si discutam la obiect. E un domeniu fascinant si avem tehnologia pusa la punct.
In rest, sa ramanem la Alfa Romeo. :)
consiglere, cate lucruri pot sa te intereseze intr o viata de om, totul e in regula, nu neg, tehnologiile se schimba insa putem avea anumite afinitati pentru anumite solutii, nu vreau sa ma pricep la constructii, desi baza la orice institutie de invatamant cu acest profil nu difera foarte mult de ceea ce am studiat, nu ca ar fi fost mare lucru, dar inginerii inteleg despre ce este vorba, ma refer la inginerii adevarati nu cei facuti la apelul de seara, care se duc cu carbonul in panzele albe si se excita la el ca ghitzeii la poarta noua, totul trebuie privit ca si solutie cu bune si cu rele, pentru ca altfel nu este cale, iar pentru mine folosirea materialelor compozite in automotive ca si elemente de structura mi se pare un lucru egoist, mai ales pentru vanzarea in masa, din cauza posibilitatilor ulterioare de interventie si reparatie reduse, stiu ca asta este viiorul, al masinii de plastic, insa ma bucura gandul ca e doar un alt episod in evolutia omului, un episod care are radacinile in reducerea costurilor si in corporatism sinistru, in nonsens si nonvaloare, neonest, dar dupa cum stii nimic nu tine o viata, chiar si aceste noi concepte vor fi la garla candva.

in constructii e altceva, prin zidul vechi pui o bara de fibra sau ceva in genul, nu vad nimic rau in asta. :peace:

Author:  VladimirG [ 17 Sep 2015, 22:01 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

https://www.youtube.com/watch?v=6XFThUxJ1sw" onclick="window.open(this.href);return false;

Author:  tomi_alfa [ 22 Sep 2015, 21:55 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

VladimirG Quote:
Frumos. A accelerat in ultimul moment.

On topic: Romanii isi cumpara Dacii la mana a doua din afara, mai nou
Nu mai e mult si unii isi vor cumpara una din UK, si o inmatriculeaza in Bulgaria :roll2:

Si cam ce a ajuns cheia de la masina (BMW)

Author:  yux_mm [ 22 Sep 2015, 23:32 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

La mine linkul cu romanii nu merge. Dar judecand dupa titlu iti pot spune ca nu ar fi prima data cand s-ar intampla lucrul asta. Poate ca esti prea tanar sa iti amintesti cum se importau inapoi in anii '90 daciile exportate la unguri. Umbla cel putin zvonul ca erau facute mai cu simt de raspundere.
A fost una si in familia noastra.

Author:  tomi_alfa [ 23 Sep 2015, 00:15 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

Stiu si de importul Daciilor de la unguri, ca erau facute mai bine pentru export, dar chiar si acuma?... La naiba cu istoria asta care se repeta, de ce fel o fi ea.
Deschide cu Internet Explorer. Nici mie nu-mi functioneaza pe chrome sau pe firefox si n-am inteles de ce. E o problema a lor.

Author:  yux_mm [ 23 Sep 2015, 03:39 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

Cel mai probabil se "importa" din alte tari Daciile pentru ca pretul de achizitie este mult mai mic decat in tara.
Sau mai sti? subconstientul le dicteaza ca vezi doamne ar fi mai bune...

Author:  alfa146 [ 25 Sep 2015, 22:12 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

Au scos si clip, pe tema emisiilor VW :lol: : https://www.facebook.com/meccanicodim3r ... 434933782/

Author:  andreiblitz [ 26 Sep 2015, 17:46 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

Interesanta jucarie. Motor V2 de motocicleta si tractiune pe roata spate.

Attachments:
IMG_20150926_163236.jpg
IMG_20150926_163236.jpg [ 411.52 KiB | Viewed 3492 times ]
IMG_20150926_163246.jpg
IMG_20150926_163246.jpg [ 416.09 KiB | Viewed 3492 times ]
IMG_20150926_163324.jpg
IMG_20150926_163324.jpg [ 299.45 KiB | Viewed 3492 times ]

Author:  Razvan29 [ 26 Sep 2015, 19:01 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

Am zis prima data ca e un Morgan 3-wheeler, insa nu pare a fi; probabil o varianta low budget a unui alt producator/ kit car

Oricum, intradevar foarte tare!

Attachments:
morgan-3-wheeler-front-three-quarters-top-view.jpg
morgan-3-wheeler-front-three-quarters-top-view.jpg [ 188.66 KiB | Viewed 3479 times ]

Author:  andreiblitz [ 26 Sep 2015, 19:03 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

Ce ai postat tu e mai tare ca aia vazuta de mine! Interesante masinute.

Author:  mugurel [ 26 Sep 2015, 19:26 ]
Post subject:  Re: Foarte tare!

Aia bleu e ceva facut de vreun pasionat . Motorul e Honda . Oricum , arata aproape la fel de bine ca si Morgan , fara atentia aia deosebita la detalii si finisaje . Probabil a iesit si de 10 ori mai ieftin :)

Page 75 of 91 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/