Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
xenon aftermarket https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=3354 |
Page 8 of 9 |
Author: | theodanila [ 04 Apr 2013, 16:32 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
La AR dotate cu spalator, acesta cum se activeaza? Odata cu spalatorul de parbriz sau are comanda separata? |
Author: | yux_mm [ 04 Apr 2013, 16:50 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
La 47 odata cu spalatorul de parbriz. |
Author: | theodanila [ 04 Apr 2013, 17:44 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
Si stii cumva daca are pompa si rezervor separat, sau foloseste aceeasi apa cu parbrizul? Ma gandeam sa montez doua duze pentru faruri, si sa bifurc furtunele care se duc la duzele pentru parbriz, dar nu stiu daca va mai fi presiune suficienta. |
Author: | Nelu1973 [ 04 Apr 2013, 18:53 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
Folosește același rezervor dar are câțiva litri in plus si o a doua pompa mai mare. Se acționează in același timp cu cel pentru parbriz numai dacă pozițiile sunt aprinse. Cel puțin așa e la Alfa 147 GTA Inviato da mio iPhone usando Tapatalk |
Author: | yux_mm [ 04 Apr 2013, 21:01 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
La 47 rezervorul normal are 3 litri. Cel pentru versiunea cu spalator de faruri are 6 litri. Si asa cum a spus si colegul Nelu, se activeaza numai daca e pornita faza scurta. |
Author: | MrHollow [ 11 Mar 2014, 21:43 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
Ridicam un pic threadul de jos. Uitandu-ma pe 2 grupuri de FB legate de nenea politisti pentru Bucuresti si jud. Ilfov se pare ca bajetzii au inceput sa ia masinile la oprit si verificat daca au sau nu xenon pe masini si worst case scenario ridicat taloane. Stiindu-ma cu farurile modificate ma simt oarecum cu musca pe caciula si o sa vad ce dracu fac sa nu bata la ochi desi am lupe si xenon de 4300K... cam tricky :/ |
Author: | mishu87 [ 11 Mar 2014, 22:45 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
Am auzit si eu de chestia asta cu taloane luate pentru xenon, dar am înțeles ca se leagă doar de cei care nu au lupa, deși teoretic ar trebui sa ii ia si pe cei fara autoleveling si Spalatoare. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | adisoru [ 12 Mar 2014, 22:15 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
E suficient sa ii ia la paruit pe cei cu xenon fara lupa. Asa macar circulam cu ochii mai odihniti noaptea. |
Author: | gabrieldima [ 12 Mar 2014, 22:20 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
Nu se va face nici o diferentiere. Ai fire bagate prin capacele farurilor , talon oprit , degeaba ascunzi balastrul becului ... Trimis de pe al meu HTC One folosind Tapatalk |
Author: | comanr [ 12 Mar 2014, 23:40 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
exista xenoane far' de lupa insa pe foarte putine modele. majoritatea au o astra odarlita dar cu xenon sau un logan si nu prea au cum sa scape, nu prea am auzit la logan de optiunea asta. deasemenea cred ca vor fi mult mai pregatiti si greu de pacalit cu logan sau alte masini autohtone, la masini americane/italiene nu cred ca o sa insiste pentru ca nu sunt stapani, vor fi cativa care vor putea sa scape. principalul factor o sa il constituie prezenta firelor in aranjament "paianjen" iar in 99% din cazuri, balastul va atarna ca o scula in vecinatatea farului (din constanta). nu mai vorbim de cei cu lumini albastre-violet. e foarte posibil ca cei care le au montat perfect, cu lupa,cu mare atentie si pe masini care pot veni din fabrica deja cu xenon, sa scape. sincer nu mi ar parea rau daca scapa insa procentul va fi de sub 1%. mai exista si cei care au inlocuit balastul original trosnit cu unul aftermarket din cauza costurilor, iarasi e discutabil, probabil vor scapa. in curand am inteles ca va fi si o campanie pentru sistemele de depoluare, atunci sa te tii, daca acum o sa dea in cei mai chinuiti, pentru ca sa fim sinceri majoritatea masinilor cu xenon aftermarket sant tigai, cele cu filtre de particule dezafectate pot fi si CLS uri. |
Author: | tomi_alfa [ 24 Nov 2015, 03:16 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
Pentru cei care au 159/Brera cu xenon din fabrica, imbunatatirea asta e super, mai ales ca pare a fi plug & play, fara a fi nevoie sa se scoata si sticla. In descriere spune si cum se poate pune si pe cele cu halogen. |
Author: | PabloBVR [ 24 Nov 2015, 08:58 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
de e as schimba lupa si nu becul? Nu prea inteleg rostul. |
Author: | tomi_alfa [ 20 Jan 2016, 13:39 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
Probabil ca sa ai dubla faza lunga si ca lumina sa fie mai puternica si mai bine focalizata. Ma refer la cele doar cu halogen. |
Author: | tomi_alfa [ 08 Apr 2016, 19:56 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
Alfa 166 facelift |
Author: | tomi_alfa [ 09 Oct 2019, 13:33 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
Cei de la Retrofitlab au acum mai multe Kit-uri pentru Alfa halogen si xenon (147 ambele modele, 156 ambele modele, 159/Brera, Giulietta, 166 si GT). Cele care au doar pe faza scurta, acum pot avea bixenon. |
Author: | tomi_alfa [ 04 Jan 2020, 21:30 ] | ||
Post subject: | Re: xenon aftermarket | ||
Se ia o Alfa 159 si se instaleaza 6 bi-xenoane cu lupa Link Link Vedeti detalii in descrierea de la al doilea.
|
Author: | nesquick [ 05 Jan 2020, 01:57 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
Mda... un cioban din vârful muntelui cu siguranta are mai multa logica si bun simt decât gagiul asta. Sent from my SM-G973F using Tapatalk |
Author: | Vlzz [ 05 Jan 2020, 10:00 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
Daca ramane echipa locala de fotbal fara nocturna pe stadion, poate oricand sa bage masina pe calea de acces pt ambulanta si se joaca meciuri noaptea fara nicio problema. Altfel, pe strada... |
Author: | plimbvaca [ 07 Jan 2020, 18:30 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
Daca tot subteti atat de ahtiati dupa becuri xenon, dc dracu nu luati o msaina dotata cu asa ceva din fabrica? Nu sunteti satui de cata carne mancati zilnic in trafic si flashuri? Acu serios. Cereti de la restul sa fie civilizati dar noi sa ne cacam pe restul.... si nu veniti cu vrajeala ca lupa si p..a mea. Cu lupa si fara, tot nu are leveling... si tot o mizerie iese |
Author: | tomi_alfa [ 07 Jan 2020, 19:48 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
Calm, calm Multa lume apeleaza la solutia asta din cauza costurilor clar mai mici. Unde mai pui ca multe din lupele aftermarket pot fi mai bune decat cele de fabrica la felul cum proiecteaza lumina pe strada. Cred ca toti am intalnit pe sosea masini cu led si xenon cu leveling si tot te sagetau in retina pentru ca sistemul, efectiv, nu raspunde imediat la hopuri, damburi etc.. Are latenta destul de mare. Dupa mine leveling-ul asta e praf in ochi, o chestie de luat banii pe optiune. De ce? Pai ca sa coste, sa incaseze baietii la greu pe o chestie supra apreciata, mai ales cand ea poate fi reprodusa la costuri mult mai mici. La fel si spalatoarele. Unele masini au spalatoare chiar si pe faruri fara xenon, inclusiv 156, semn ca e mai mult o optiune, decat o necesitate. E un lucru foarte deranjant ca tampeniile astea de autoritati de pe mapamond, gen RAR, TUV si restul, nu vor nici in ruptul capului sa faca o lista cu criterii care sa duca la legalizarea instalatiilor aftermarket, doar ca sa hraneasca constructorii de masini, iar daca intr-adevar vrei sa omologhezi chestia asta iti cer o gramada de bani, absolut inutil. Daca ar tine intr-adevar la siguranta circulatiei ar face lista si ar lasa lumea sa-si puna si sa faci verificarea pe o suma modica care sa-ti dea verdictul ca e in regula sau nu si de ce nu. Sau sa faca asa cum au facut cu ABS-ul, care este absolut obligatoriu pe orice masina noua. Orice masina noua sa aiba xenon de fabrica, dar nu la peste 1k euro optiunea ci la 300-500. Ce piese asa sofisticate are un auto leveling? Pai 2 prostioare de parghii plasate pe brate, unul in fata, unul in spate, cu un potentiometru care comanda motorasului din faruri mai sus/mai jos printr-un ecu mic. Iar flash-uri nu iei daca le reglezi corect. Si crede-ma ca nu iese nici o mizerie. Pe mine ma deranjeaza mai mult cei care folosesc farurile de ceata cand nu este ceata decat cei cu xenon cu lupa aftermarket. P.S. Singurii care au facut un test mai amanuntit pe faruri sunt cei din America, unde au dat calificative in functie de marci. https://www.iihs.org/ratings/class-summary/midsize-cars Eu am 156 si pot sa spun ca farurile halogen ale ei sunt printre cele mai proaste din cate am vazut eu. Pana si dacia 1310 le are mai bune, aia cu faruri patrate. |
Author: | plimbvaca [ 07 Jan 2020, 20:31 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
tomi_alfa Quote:
Calm, calm Multa lume apeleaza la solutia asta din cauza costurilor clar mai mici. Unde mai pui ca multe din lupele aftermarket pot fi mai bune decat cele de fabrica la felul cum proiecteaza lumina pe strada. Cred ca toti am intalnit pe sosea masini cu led si xenon cu leveling si tot te sagetau in retina pentru ca sistemul, efectiv, nu raspunde imediat la hopuri, damburi etc.. Are latenta destul de mare. Dupa mine leveling-ul asta e praf in ochi, o chestie de luat banii pe optiune. De ce? Pai ca sa coste, sa incaseze baietii la greu pe o chestie supra apreciata, mai ales cand ea poate fi reprodusa la costuri mult mai mici. La fel si spalatoarele. Unele masini au spalatoare chiar si pe faruri fara xenon, inclusiv 156, semn ca e mai mult o optiune, decat o necesitate.
Produsele aftermarket in marea majoritate sunt mai slabe decat cele de fabrica. Clar si indiscutabil. E un lucru foarte deranjant ca tampeniile astea de autoritati de pe mapamond, gen RAR, TUV si restul, nu vor nici in ruptul capului sa faca o lista cu criterii care sa duca la legalizarea instalatiilor aftermarket, doar ca sa hraneasca constructorii de masini, iar daca intr-adevar vrei sa omologhezi chestia asta iti cer o gramada de bani, absolut inutil. Daca ar tine intr-adevar la siguranta circulatiei ar face lista si ar lasa lumea sa-si puna si sa faci verificarea pe o suma modica care sa-ti dea verdictul ca e in regula sau nu si de ce nu. Sau sa faca asa cum au facut cu ABS-ul, care este absolut obligatoriu pe orice masina noua. Orice masina noua sa aiba xenon de fabrica, dar nu la peste 1k euro optiunea ci la 300-500. Ce piese asa sofisticate are un auto leveling? Pai 2 prostioare de parghii plasate pe brate, unul in fata, unul in spate, cu un potentiometru care comanda motorasului din faruri mai sus/mai jos printr-un ecu mic. Iar flash-uri nu iei daca le reglezi corect. Si crede-ma ca nu iese nici o mizerie. Pe mine ma deranjeaza mai mult cei care folosesc farurile de ceata cand nu este ceata decat cei cu xenon cu lupa aftermarket. P.S. Singurii care au facut un test mai amanuntit pe faruri sunt cei din America, unde au dat calificative in functie de marci. https://www.iihs.org/ratings/class-summary/midsize-cars Eu am 156 si pot sa spun ca farurile halogen ale ei sunt printre cele mai proaste din cate am vazut eu. Pana si dacia 1310 le are mai bune, aia cu faruri patrate. 2. E de ajuns sa pui in spate 3 persoane (ca romanul rwgleaza farul cu masina goala sau cu soferul doar) si te ai pisat pe toti participantii la trafic. Asta pt cei care macar au o lupa. 3. In pante/dealuri te ai pisat iar pe toti. Sunt satul de combinatii si inventii d astea facute in garaj. Ambalate frumos ca sa vanda. Acelasi lucru si cu latimea/marimea cauciucurilor. Acum ceva timp citeam pe net un reportaj foarte amplu despre marimea corecta pt anvelope. Era in calcul un golf 5. Au luat in calcul diferente de temperatura gen 15-25 grade, uscat ai umed. Si marimea optima cu cea mai buna aderenta era de 195. Ciudat nu? Tot romanu stie, lat, aderent. Dar uite ca nu e asa. Atunci nu au putut imita si conditii de iarna ai alte rahaturi ca anotimpul nu ajuta. Cam avelasi lucru si cu luminile aftermarket. Hai sa ne pisam si pe toti constructorii care investesc milioane sa scoata ceva acxeptabil ca, chinezul cu 4 dolari a facut ceva mai bun. Un alt idiot iti orezinta doar niate avantaje partiale si tu le iei de bune. Conduc multe ore pe I si stiu ce inseamna xenonu asta minune. D aia se retine taloane pt el |
Author: | tomi_alfa [ 07 Jan 2020, 21:37 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
Daca nu stii ce sa alegi, da, pot fi mai slabe. Ma asteptam sa spui ca si cu halogenul in rampe orbesti pe cei din fata. Vrand-nevrand orbesti pe altii, inclusiv la hopuri, valuri din sosea. Nu stiu unde ai vazut tu investitia aia de milioane in dezvoltarea farurilor, cu exceptia BMW, Mercedes, Audi si Opel, ca la restul bate vantul tare. Ultimii care au venit cu led pe faruri au fost Renault si aia doar pe Clio. Dupa mine, halogenele ar trebui sa dispara si sa fie cel putin xenon. Pentru anvelope, urmareste asta. |
Author: | nesquick [ 07 Jan 2020, 22:01 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
Bai băieți, ajutati-ma si pe mine... Datele problemei: - faruri OE cu xenon - lupe in stsre f bună ( nu sumt afumate, arse, etc... iti faci freza'n ele sa zic asa) - sticla de la far clară, nematuita - becuri OE osram xenarc - faruri reglate corect Problema: - lumina slabă, faruri chioare, un halogen de reno clio luminează de 2x mai bine. Aveți vreo soluție? Sent from my SM-G973F using Tapatalk |
Author: | tomi_alfa [ 07 Jan 2020, 22:04 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
nesquick Quote:
Bai băieți, ajutati-ma si pe mine...
Da. Ii faci update de lupe. Precum spuneam, solutiile aftermarket pot fi mai bune. Datele problemei: - faruri OE cu xenon - lupe in stsre f bună ( nu sumt afumate, arse, etc... iti faci freza'n ele sa zic asa) - sticla de la far clară, nematuita - becuri OE osram xenarc - faruri reglate corect Problema: - lumina slabă, faruri chioare, un halogen de reno clio luminează de 2x mai bine. Aveți vreo soluție? Solutia Alege varianta Ultimo. Conteaza forma din spatele lupei. De aia e chioara. E kit complet, cu placuta adaptoare si firele adaptoare pentru D1S sau D2S la H1. Nu ai de taiat fire, lipit, ciocanit, taiat etc. E plug & play. Lupa veche iese prin spate. Trebuie sa dai bara si farurile jos, evident. P.S. Ai xenon si pe faza lunga, nu doar pe scurta cum e de fabrica. |
Author: | coasamihai [ 08 Jan 2020, 00:02 ] |
Post subject: | Re: xenon aftermarket |
nesquick Quote: Bai băieți, ajutati-ma si pe mine... Treci pe led. Este plug and play și sunt mult superioare din ce am auzit. Eu am pe faza lunga și sunt foarte mulțumit de ele.Datele problemei: - faruri OE cu xenon - lupe in stsre f bună ( nu sumt afumate, arse, etc... iti faci freza'n ele sa zic asa) - sticla de la far clară, nematuita - becuri OE osram xenarc - faruri reglate corect Problema: - lumina slabă, faruri chioare, un halogen de reno clio luminează de 2x mai bine. Aveți vreo soluție? Sent from my SM-G973F using Tapatalk Având xenon OM nu o sa ai probleme cu politia pentru ca nu faci modificări la instalație și gauri în capacul farului etc. Trimis de pe al meu SNE-LX1 folosind Tapatalk |
Page 8 of 9 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |