It is currently 10 Nov 2024, 15:48

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 10190 Next
Author Message
PostPosted: 07 Jan 2009, 23:09 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Nu stiu daca e o problema dar.. in aceasta seara intorcandu-ma de la servici m-am juct un pic cu schimbatorul de viteze si am observat ca are un mic joc ..nu stiu cum sa apreciez dar cert e ca se misca un pic maneta atat cand e in viteza cat si in punctul mort (nu e miscare pe care o permite acesta). Mi se pare ca se misca putin doar maneta de unde este prinsa . Este acest lucru normal? daca nu cum as putea sa o strang.

Mersi

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2009, 23:19 
si la mine se misca putin , da cred ca e normal , sa ma corecteze cineva care stie mai bine... :)


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2009, 23:49 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Puteti scapa de acel joc schimband o bucsa, parca e din teflon sau poliuretan, nu mai retin exact, stiu doar ca nu este foarte ieftina.

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2009, 00:10 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
In Italia era vreo 18 euro dar nu am gasit pe stoc cand am ajuns acolo, in uk vreo 35 lire, la noi ? fara numar.

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2009, 00:18 
poate cei de la italoparts iti trimit daca ceri


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2009, 00:26 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
Bimm3r Quote:
O sa enumar aici niste "probleme" la masina mea, sper sa ma ajutati:

De cand i-am schimbat alternatorul imi variaza relanti-ul atunci cand pornesc consumatori mai multi: faruri, dezaburire, muzica, clima.
Chiar si cu farurile pornite si fara alti consumatori inafara de faruri si clima tot nu e bine, in sensul ca variata dar mai putin, scade cam cu 100rpm fata de normal, isi revine, scade, isi revine, si se simta ca motorul tremura atunci cand scade relanti-ul. Ce poate fi? Alternatorul sa nu fie bune? sa fie vreo curea obosita? Nu ma pricep.

Eroare MCSF persista, acum vad ca nu ma scuteste nici prin oras, e cam aiurea. O sa ii schimb bujiile poate nu mai face. Are rost sa ii cumpar toate bujiile sau nu? Una din ele cel putin e arsa si o sa o schimb, dar are rost sa le schimb pe toate?

Cum se poate seta la infocenter nr de KM pana la urmatoarea revizie? Eu nu am reusit sa il setez.
din cate inteleg eu tie turatia la relanti iti variaza haotic. Este normala, la unele motoare, o crestere a turatiei de relanti la cuplarea unui consumator mare de curent dar nu trebuie sa varieze. Eu la Alfa nu am observat in schimb un asemenea comportament. Cel mai sesizabil l-am intalnit la un Nissan Primera 1.6 benzina, unde la aprinderea farurilor turometrul sarea de la 900 la 1100 si se stabiliza in jur de 1000. Explicatia pe care am primit-o de la un inginer de service a fost ca in acest mod se face o compensare automata a factorului de putere al alternatorului astfel incat curentul sa nu fie mancat din baterie ci din alternator. Dar asta tot nu explica de ce la tine variaza turatia aleator.
Verifica daca tensiunea livrata de alternator e constanta. Pune un aparat de masura pe baterie si verifica daca iti variata tensiunea functie de variatiile tale de turatie. In mod normal nu ar trebui sa varieze dacat doar atunci cand iti intra in folosinta un consumator. Si aceasta variatie nu ar trebui sa fie decat in momentul cuplarii consumatorului, urmand sa se stabilizeze f repede dupa aceasta. Pe multe aparate de masura aceasta variatie de regim tranzitoriu nu este nici macar vizibila.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2009, 02:08 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Vreo sugestie ÅŸi pentru mine ceva?

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2009, 16:00 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
As fi sugerat brate, dar vad ca le-ai schimbat :scratch:
Si eu am ceva asemanator: am avut batai, am schimbat bieletele de directie, a fost ok 3 sapt si pe urma pe stanga mi-a aparut o bataie (ma rog, intre timp am mai avut un scartzait incredibil care nu a putut fi remediat dar care s-a rezolvat de la sine - vedeti, Alfa e cea mai tare masina ! :lol: ) care o am si acum, e destul de puternica si cred ca este un brat...dar pana la Primavara, adios :)
La tine insa pare mai alambicat din ce spui.. :disgust1:


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2009, 16:06 
am schimbat sonda lambda nr 1 :) si nu mi-a mai dat MCSF , sper sa nu mai dea, inca o chestiune ce am observat , de cand am schimbat sonda lambda nu mai oscileaza relantiul cand am motorul cald , cu sonda veche oscila si cu motorul cald , are legatura? o sonda lambda defecta are simptomul asta de ac turometru oscilaotriu ?


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2009, 16:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
dr00py2nd Quote:
am schimbat sonda lambda nr 1 :) si nu mi-a mai dat MCSF , sper sa nu mai dea, inca o chestiune ce am observat , de cand am schimbat sonda lambda nu mai oscileaza relantiul cand am motorul cald , cu sonda veche oscila si cu motorul cald , are legatura? o sonda lambda defecta are simptomul asta de ac turometru oscilaotriu ?
Cat te-a costat piesa+manopera?

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2009, 16:21 
piesa e MEAT&DORIA ceva producator italian , 380 de lei , manopera ar fi fost 20 de lei dar au spus ca nu au timp numai peste o saptamana , asa ca m-am apucat eu de "treaba" , putin mi-am prins urechile dar am reusit pana la urma, daca o schimbi tu iti trebuie o cheie de 22 si trebuie sa lucrezi dedesubt , deasupra nu poti sa desfaci sonda din cauza ca nu ai loc sa misti cheia , e nasol sa demontezi si sa pui la loc protectia de pe catalizator , tabla aia de AL .


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2009, 16:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Mersi! Nu mi-as bate capul, mai ales ca accesul e pe sub :lol: Sper sa iti mearga bine! :wink:

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2009, 16:25 
merci mult :P , piesa a fost la pret OK fatza de bosch care cica e 650 de lei ..


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2009, 23:36 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
A fost ok, dar o sa te tina nici jumatate din cat te-a tinut aia veche.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2009, 00:06 
apoi stii cum ii , din propriile greseli invatza omul :lol: , daca nu va tzine o sa iau bosch :P


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2009, 14:32 
cine ma ajuta ? cablurile de timonerie de la 147 is aceleasi ca cele de pe 156 ? (cablurile care actioneaza cutia de viteze)


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2009, 18:34 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Revin cu problemele mele. Am făcut 2 poze la oalele amortizoarelor, partea din compartimentul motor. După cum spuneam le găsesc mereu stropite, înainte era mai mult oala de pe partea dreaptă acum, după ultimele intervenții, văd că şi pe oala din stînga e aceeaşi cantitate de mizerie plus că se vede clar stropitura şi pe capitonajul capotei (am uita să-i fac poze). Chestia aia rotundă spre care am pus săgeata e un capac care se desface prin rotire cumva? Pozele sînt făcute cu telefonul, aşa că scuzați calitatea.


Attachments:
Imag0321.jpg
Imag0321.jpg [ 31.39 KiB | Viewed 2076 times ]
Imag033.jpg
Imag033.jpg [ 50.08 KiB | Viewed 2077 times ]

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK
Top
   
PostPosted: 11 Jan 2009, 03:01 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Iti poti da seama din comportamentul masinii, cand sunt duse placutele de frana? Zgomote, de exemplu.

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2009, 10:38 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
este normal sa-ti poti da seama din comportamentul masinii daca ai o probleme la sistemul de franare.Pentru asta ai nevoie in schimb de experienta. Din pacate ce ceri tu este destul de complicat de explicat. Eficienta franarii la orice masina este influentata de multi factori. Acestia ar fi: calitatea/dimensiunea/uzura discurilor, calitatea/uzura placutelor, rigiditatea amortizoarelor/puntilor, buna intretinere a sistemului ABS, calitatea lichidului de frana din sistem si ar mai fi cateva chestii poate mai putin importante. Primul lucru care trebuie sa-l verivici este uzura placutelor. Se spune ca atunci cand placutele sunt uzate incep sa scartaie(vechiul criteriu dupa care se schimbau la dacii placutele). Iti spun sigur ca nu vrei sa ajungi pana acolo. Cel mai corect da jos rotile si verifica vizual starea discurilor si uzura la placute. Nu lasa schimbarea placutelor p[ana in ultimul moment ca poti distruge discurile.
Vrei siguranta in masina ta???? Poti renunta linistit la un bodykit sau chiptuning sau alte chestii de tuning in favoarea unui sistem de franare mai bun (brembo, etc).
Ai o masina din 2001, poate cand dai rotile jos iti faci timp sa ajungi si la senzorii de ABS si-i cureti. Nu ai nevoie decat de putin WD40 o carpa si poate si de o perie de sarma pentru a curata rugina in exces de pe rozeta de metal pe care citeste senzorul ABS.
Am sa repet la nesfarsit: nu te juca cu sistemul de franare! Nefunctionarea lui atunci cand ai mai mare nevoie dauneaza grev sanatatii tale! Ti se pare ca ai o problema la frane: mergi la service!
cu stima, Marian Melinte.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2009, 11:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
Pot folosi pe jentile de 16(cele de alfa) cauciucuri cu dimensiunile 215/55 r 16 , 225/55 r16? Eu fiind nevoit sa ii schimb 2 cauciucuri(cele de pe spate) as opta pt 225/55 r16 pt un look mai "sportiv" din spate si pe fata sa raman cu cele stas 205/55 r16. Am vazut la mai multe masini diferentze de marime intre rotile fata/spate (cei drept cele cu tractiune spate).
Pt alfa mea (cea din semnatura) diferentza de latime a anvelopei (fatza/spate) afecteaza negativ comportamentul masinii?
P.S.:Banuiesc ca ar face-o mai subviratoare ......
Astept pareri...sfaturi....
Multumesc :peace:

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2009, 12:45 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
marian Quote:
este normal sa-ti poti da seama din comportamentul masinii daca ai o probleme la sistemul de franare.Pentru asta ai nevoie in schimb de experienta. Din pacate ce ceri tu este destul de complicat de explicat. Eficienta franarii la orice masina este influentata de multi factori. Acestia ar fi: calitatea/dimensiunea/uzura discurilor, calitatea/uzura placutelor, rigiditatea amortizoarelor/puntilor, buna intretinere a sistemului ABS, calitatea lichidului de frana din sistem si ar mai fi cateva chestii poate mai putin importante. Primul lucru care trebuie sa-l verivici este uzura placutelor. Se spune ca atunci cand placutele sunt uzate incep sa scartaie(vechiul criteriu dupa care se schimbau la dacii placutele). Iti spun sigur ca nu vrei sa ajungi pana acolo. Cel mai corect da jos rotile si verifica vizual starea discurilor si uzura la placute. Nu lasa schimbarea placutelor p[ana in ultimul moment ca poti distruge discurile.
Vrei siguranta in masina ta???? Poti renunta linistit la un bodykit sau chiptuning sau alte chestii de tuning in favoarea unui sistem de franare mai bun (brembo, etc).
Ai o masina din 2001, poate cand dai rotile jos iti faci timp sa ajungi si la senzorii de ABS si-i cureti. Nu ai nevoie decat de putin WD40 o carpa si poate si de o perie de sarma pentru a curata rugina in exces de pe rozeta de metal pe care citeste senzorul ABS.
Am sa repet la nesfarsit: nu te juca cu sistemul de franare! Nefunctionarea lui atunci cand ai mai mare nevoie dauneaza grev sanatatii tale! Ti se pare ca ai o problema la frane: mergi la service!
cu stima, Marian Melinte.
Mersi, marian! :goodpost: O sa incerc ce mi-ai spus tu. Nu cunosc toate cele de care mi-ai spus tu, dar le dibui eu pe acolo. De scartait a fost cazul, dar pe atunci, am intrebat la service si mi-au spus ca placutele sunt in stare buna. Acum se aude un "uruit" si de asta am pun intrebarea cu zgomotele. Insa franele par sa isi faca treaba bine. Totusi, am mers vreo 8000 de km de cand am luat, asa ca, probabil, ar fi cazul sa le schimb. Btw, cam cati km tin, intr-un regim normal de condus?

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2009, 20:18 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
ChitZu Quote:
Astept pareri...sfaturi....
Din punctul meu de vedere singurul inconvenient este legat de abaterea pe care o va inregistra vitezometrul/kilometrajul daca utilizezi anvelope cu dimensiuni ne-standard.Poti vedea cat de mari sunt aceste abateri utilizand acest calculator on-line.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2009, 20:44 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 00:00
Posts: 192
Location: Bucuresti
Uruitul n-ar veni cumva de la un rulment?
Placutele ar trebui sa tina vreo 40-50 de mii de kilometri... depinde mult de cit le folosesti (trafic), de calitatea lor, de mai multe. Cred ca mai bine le schimbi din timp, decit sa risti sa schimbi vreun disc...

_________________
"Eu nu port bijuterii... Eu le conduc!" And beauty is not enough...
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16v 150CP+ 310Nm+ 2005 facelift Giugiaro
Image


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2009, 23:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
"Uruitul" apare doar la franare.
Care e grosimea unei placute noi?

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 00:09 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 12:36
Posts: 1265
Car: 156 1.9 mJTD
Location: Radauti (Bucovina) / Sibiu
Mai degraba sa nu fie discuri ovalizate, le poti verifica si pe alea si eventual rectifica. Simti si ceva trepidatii la franare?

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 mJTD (Bella) Image
Renault Megane2 1.5 DCI (BUG) Image
Renault Clio 1.5 DCI (Barca) Image
Image
ALFA ROMEO dauneaza grav permisului!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 10190 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited