Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=27630
Page 8 of 10

Author:  GiuliaLover [ 07 Jan 2021, 16:09 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

Numarul de inmatriculare ar trebui sa fie montat la 2 cm masurati in sus de la marginea de jos a suportului original de numar de pe bara fata.
Asta e lege si la Giulia si la Stelvio.
Celelalte nu stiu - radarul din bara s-a umplut de zapada la Stelvio si a trebuit curatat, intr-adevar pina la curatare se dezactiveaza toate cele.

Author:  jfcars [ 07 Jan 2021, 16:34 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

Senzorii de parcare sunt ultrasonici. Daca ii obturezi, mai mult decat sa semnalizeze obstacol nu ar trebui sa patesti.

Author:  m3ph0 [ 08 Jan 2021, 11:46 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

Pai asa ar fi fost de dorit, dar uite ca devin indisponibili de la un punct si nu stiu de ce.

Author:  GiuliaLover [ 08 Jan 2021, 11:56 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

Inca o data, pentru ca suntem la capitolul pareristica, nu stiu cum e cu senzorii ultrasonici, dar sistemul ACC daca este obturat o perioada mai lunga de timp, se dezactiveaza singur.

Author:  m3ph0 [ 08 Jan 2021, 13:00 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

Numarul este montat pe suportul lui, doar ca este mai aproape de un senzor. Cel de FCW cred ca este pozitionat in alta parte.

Author:  jfcars [ 08 Jan 2021, 15:05 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

Eu as incepe cu verificarea ramurii din cablajul fata care merge la senzori si radar. Nu m-as mira sa gasesc umezeala sau oxid in mufa. Daca nu e asta, as cauta punctele de masa ale caroseriei din partea din fata si as verifica, la fel, sa nu fie oxidate. Ma gandesc la asta mai ales din cauza ca inclusiv lonjeroanele sunt de Al la modelul asta, iar Al oxideaza usor.
Acum astea pot fi mai putin sau mai bine ascunse si pentru o parte din ele s-ar putea sa fie mai usor accesul de jos in sus.

Author:  m3ph0 [ 11 Jan 2021, 11:26 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

Multumesc pentru sfat. Personal nu o voi face, dar daca problema perista si dupa ce voi schimba numarul, o voi duce la service si voi transmite mai departe informatia.

Author:  m3ph0 [ 17 Feb 2021, 11:27 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

Eram sigur ca se va ajunge iar in momentul in care masina nu va mai porni si asa s-a si intamplat. Iar cred ca a murit bateria sau cel putin asta presupun. Masina se deblocheaza doar din telecomanda, dar nu porneste, cand apas butonul butonul de start imi afiseaza mesajul ca nu identifica telecomanda.

Oare exista vreun update de soft ca sa rezolve problema cu consumatorii care raman activi dupa ce motorul s-a oprit si masina s-a blocat?

Author:  GiuliaLover [ 17 Feb 2021, 11:43 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

Din ce stiu eu, s-au facut mai multe update-uri de soft in sensul asta, dar solutia care pare ca rezolva problema este cea de montare a pachetului de tari cu clima rece, respectiv alternator mai mare si baterie mai mare, cu tot cu regulatorul de incarcare al bateriei corespunzator.
Eu am gasit la a mea bateria sub 40% si am redresat-o la birou, masina nu mai facuse drumuri lungi din august.
O alta solutie este sa montezi permanent un redresor pe ea (nu e nevoie sa dai 650 de lei pe cel branduit Alfa Romeo, unul identic dar nebranduit de la CTEK e circa 300 de lei pe emag), vine cu priza de curent montata permanent pe baterie si cind prinzi un loc favorabil, poti redresa bateria.

Author:  m3ph0 [ 17 Feb 2021, 11:57 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

Banuiesc ca pachetul de tari cu clima rece nu este acoperit de garantie.

Ai cumva un link cu modelul despre care zici?

Author:  GiuliaLover [ 17 Feb 2021, 12:07 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

Daca e vorba de redresori, pot fi oricare din astia:

https://www.emag.ro/redresor-acumulator ... ction=view

https://www.emag.ro/redresor-acumulator ... ction=view

samd functie de ce capacitate are bateria de pe masina ta.
Eu il am pe asta dar e cumva overkill

https://www.emag.ro/redresor-acumulator ... ction=view

Author:  nesquick [ 17 Feb 2021, 12:13 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

Sa nu fie cu suparare... insa mi se pare jenant sa stai cu masina in priza cand noaptea sunt minime de -10grade... Nu as face asta niciodata pentru nici o masina... mi se pare o gluma proasta. Faptul ca nu se circula cu ea cu lunile si trebuie pusa bateria pe redresor e una si faptul ca nu ai pornit-o 3 zile, iar ziua 4 cand trebuie sa pleci dimineata, te uiti la ea si chemi un uber este cu totul diferit...

Sunt sofer de mai bine de 10ani si nu am pus niciodata bateria pe redresor iarna. Daca a dat semne de slabiciune, alta noua si aia e. Nu am patit niciodata se descarce bateria din senin. Masina pana la urma este o chestie de confort... adica eu ma ridic acum de la birou, ma duc jos, bag cheia, am plecat. Sau stau cu teama... 'oare porneste?' sau... seara cand inainte sa ma culc ma duc sa bag redresorul in priza... iar in caz ca uit... iarasi chem uber?

Author:  GiuliaLover [ 17 Feb 2021, 12:22 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

Bateria nu se descarca la frig ... se descarca la stat mult sau la multe drumuri scurte. Problema vine de la faptul ca masina are multa electronica activa, iar BCM ul este programat ca la un anumit prag de incarcare al bateriei, sa inceapa sa opreasca din sisteme.
Cei care merg mult cu masina nu au asemenea probleme, altfel in carti, la cei care folosesc masina doar urban, indiferent de marca, scrie ca o data pe luna trebuie redresata bateria ... Giulia nu e diferita nici ea, doar ca la un anumit SOC se dezactiveaza demarorul.

Author:  alfetta [ 17 Feb 2021, 12:23 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

gasesti si la 70 de lei , la Lidl sau Kaufland :

Attachments:
618679F1-5532-450E-87FB-766F258D5293.jpeg
618679F1-5532-450E-87FB-766F258D5293.jpeg [ 425.14 KiB | Viewed 1157 times ]
690F7741-EE7F-48DB-8D72-E735D46D0A3C.jpeg
690F7741-EE7F-48DB-8D72-E735D46D0A3C.jpeg [ 415.1 KiB | Viewed 1157 times ]

Author:  GiuliaLover [ 17 Feb 2021, 12:25 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

Eu am recomandat CTEK pentru ca asta vinde si Alfa Romeo, doar ca mai scump ... iar cele de la Kaufland/Lidl fac treaba la o reincarcare simpla dar au niste limitari. Altfel, sunt foarte bune.

Author:  nesquick [ 17 Feb 2021, 12:25 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

Si ti se pare normal?
Iar evolutia tehnologica este unde? Ca dimineata iau uberul? Si daca stau in camp ce fac?

Daca consideram asta normalitate, ne mintim singuri.

Author:  m3ph0 [ 17 Feb 2021, 12:33 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

alfetta Quote:
gasesti si la 70 de lei , la Lidl sau Kaufland :
Din cate stiu eu nu e chiar indicat sa pui orice fel de redresor pe masina sau sa o pornesti cu orice fel de robot de pornire, ci recomandat ar fi sa fie mai de calitate.

Author:  GiuliaLover [ 17 Feb 2021, 12:40 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

Limitarile redresorilor "ieftini" sunt in primul rind ca nu stiu sa redreseze o baterie complet descarcata, nu desulfateaza si nu toti sunt garantati ca pot incarca fara probleme bateria direct pe masina, cu sistemele cuplate.
Cit priveste daca e normal sau anormal, e doar un fapt de folosire, cu titlu de can can la mine la munca toate limuzinele premium gen S Klass sau A8 care fac carausie prin oras, stau toata ziua cuplate la redresor fix din acelasi motiv.

Author:  alfetta [ 17 Feb 2021, 12:46 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

nu e normal sa se descarce nici dupa o saptamana .

ps : pe giulietta si pe compass 2017(care are agm) , nu am bulit nimic cu redresorul de 70 lei , incarcand direct pe masina fara sa decuplez nimic .

Author:  valerica [ 17 Feb 2021, 12:56 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

GiuliaLover Quote:
Cit priveste daca e normal sau anormal, e doar un fapt de folosire, cu titlu de can can la mine la munca toate limuzinele premium gen S Klass sau A8 care fac carausie prin oras, stau toata ziua cuplate la redresor fix din acelasi motiv.
:shock: din moment ce sunt masini care merg zi de zi, cum e posibil sa le lase bateria? Pe mine unul ma uimeste ce citesc, cum e posibil ca masini de zeci de mii de euro sa stea cu redresorul pe ele?
Nu e nici o rezolvare pentru asta, poate e un defect sau poate bateria trebuie inlocuita. Am un powerbank pentru telefon cu mine, ar fi de neinteles sa am unul si pentru masina :blink:

Author:  GiuliaLover [ 17 Feb 2021, 13:09 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

Foarte simplu: nu parcurg zilnic distanta necesara sa incarce curentul consumat la pornire si incalzire. De exemplu eu merg max 10 kilometri zilnic, numai oras, cu 2 - 3 porniri.

Author:  doraneko [ 17 Feb 2021, 13:59 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

m3ph0 Quote:
alfetta Quote:
gasesti si la 70 de lei , la Lidl sau Kaufland :
Din cate stiu eu nu e chiar indicat sa pui orice fel de redresor pe masina sau sa o pornesti cu orice fel de robot de pornire, ci recomandat ar fi sa fie mai de calitate.
Asa e, CTEK are un mod de iarna care e potrivit pentru bateriile AGM si in plus are un program in mai multi pasi care ajuta la intretinerea bateriei - desulfatare etc. Deasemenea ultimii 20% se incarca diferit.
O baterie incarcata ingheata la -32C, una descarcata pe la -4C. La inghetare e posibil sa se strice definitiv. Pentru cine are garaj/curte si e usor sa conecteze masina la un CTEK durata de viata a bateriilor se poate dubla, iar sansele sa ramai pe undeva sa te uiti lung la masina scad considerabil.

In plus Giulia pare foarte sensibila la baterie descarcata, exista tot felul de erori electronice raportate de utilizatori care au fost ulterior legate de bateria descarcata.

Author:  alfetta [ 17 Feb 2021, 14:14 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

pai are acceleasi functii, eu oricum l-am folosit doar la 1 A.
https://youtu.be/6iLXHFjmXaM

Author:  yux_mm [ 17 Feb 2021, 14:39 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

GiuliaLover Quote:
... se descarca la stat mult sau la multe drumuri scurte. Problema vine de la faptul ca masina are multa electronica activa...
Probabil ca asta e si motivul pentru care industria cauta sa treaca la sistemul de 24V.

In alta ordine de idei, solutia partiala pentru o masina caer nu merge foarte mult este cea mai mare baterie care incape in locasul respectiv, cu cele mai mari capacitati disponibile pentru marimea respectiva.
Ca idee: la 47 1.9JTDM ai nevoie de o baterie de minim 60mA. Dar in locasul respectiv pot monta si o baterie de 100mA. Bine, e nejustificat de scumpa, dar asta e alta poveste. Ma gandesc ca un artificiu asemanator se poate face si la Giulieta ca sa rezolvi partial faptul ca drumurile nu sunt suficiente sa incarce baeria la loc dupa descarcarea de la pornire.

PS: S-urile si A-urile area probabil ca folosesc si din plin functia start-stop. Deci mumu incarcare la semafor.

Author:  GiuliaLover [ 17 Feb 2021, 14:56 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0

Nu numai - au o multime de sisteme electronice care functioneaza si cind sunt parcate, se aude din cind in cind in garaj cum pufaie, trosnesc sau pocnesc. Si la Giulia cind SS opreste motorul se aude compresorul sistemului de frinare. Banuiesc ca merge pe baterie ...

Page 8 of 10 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/