Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=26231
Page 8 of 10

Author:  ionutp [ 27 Nov 2019, 12:19 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

georgeg Quote:
adica la mers destul de tare sa stea temperatura sub 70gr, cu fluctuatii chiar spre 50gr si imediat urcare spre 70. Pe mine asta ma intriga, ca fluctueaza destul de mult si in timp scurt
Sa stii ca asta nu suna bine, nu stiam ca fluctueaza asa mult. Nu ar trebui, poate e termostatul lenes, si isi da duhul. La mers forja ar trebuie sa stea aproape de 90, usor mai sus cateodata.

georgeg Quote:
cu toate ca, vorbind cu Dans, el spune ca a lui nu trece deloc de 90, chiar si in mers bara la bara cate 1 ora
Nu am vazut gta sa stea la 90 in trafic aglomerat. Asta e caracteristica de 47, nu de 56. Interesant atunci.

Oricum, schimbi termostatul si vezi. Radiatorul e de 3.2 sau 2.5?

Author:  goldfinger [ 27 Nov 2019, 12:23 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

M-am lovit de ceva similar la un cacat, ma scuzati, de Opel. Buba era de fapt o siguranta (senzor) integrata in ventilator. Urca apa pana la 100, apoi intra ventilatorul pe treapta maxima si o cobora la 70. Practic nu mergeam niciodata cu apa la 90, oscila in continuu. Am schimbat si un termostat pana sa imi dau seama exact ce are. :sig:

Author:  stig53 [ 27 Nov 2019, 13:01 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

Rotile arata foarte fain, stylish :naughty:
Legat de temperatura si la mine odata ajunsa temperaura la 90 acolo sta, nici mai sus nici mai jos indiferent de circumstante.

Author:  Vlzz [ 27 Nov 2019, 13:21 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

goldfinger Quote:
M-am lovit de ceva similar la un cacat, ma scuzati, de Opel. Buba era de fapt o siguranta (senzor) integrata in ventilator. Urca apa pana la 100, apoi intra ventilatorul pe treapta maxima si o cobora la 70. Practic nu mergeam niciodata cu apa la 90, oscila in continuu. Am schimbat si un termostat pana sa imi dau seama exact ce are. :sig:
Asta e rezistenta ventilatorului (GMV parca ii zice). Am schimbat-o si eu la 156 jts pentru ca facea fix la fel ca Opelul tau - urca pana la 100-105 grade, apoi pleca ventilatorul pe treapta 2 si cobora pe la 80-85, dupa care iar se oprea ventilatorul & repeat. Cred ca la George e mai degraba termostatul, pentru ca el zice ca ii sta temperatura sub 70 grade in mers...

Author:  pui de drac [ 27 Nov 2019, 15:39 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

George, pot sa confirm cu 100% precizie ca la '56-le meu acum cu swap-ul la 2,5 la drum lung temperatura variaza intre -2mm si + 2mm peste linia de 90 de grade de pe ceas. In trafic de bara la bara, da, sta lipit de 90 si urca peste, apoi porneste elv-ul si iar scade. Insa in mers normal, ata prin oras cu trafic mai lejer cat si pe extern, atat pe frigul nou sosit cat si pe caldurile de asta vara, acelasi comporament.

Am urmarit treaba asta tot drumul pana in Elvetia si inapoi, trecut muntii, autostrada, etc. pt ca termostatul meu a venit cu motorul si nu stiam ce-i de capul lui. Nu am mai verificat si cu diagnoza insa din amintiri, cand aveam 1,8-ul, dupa cum e etalonat ceasul simpatic de apa, tre sa fie peste 80 de grade la -2mm sub linia de 90. Linia dintre 50 si 90 corespunde undeva in jurul a 70-75 de grade.

Cel mai sigur o sa afli daca stai cu diagnoza pe ea cativa km la plimbare si urmaresti ceasul. Sau mai simplu in parcare astepti sa se incalzeasca si incerci sa vezi discrepanta intre realitate si ceas. Insa stiu ca nu-ti spun nimic nou :roll:

Despre muzica... personal imi ajunge bose-ul de fabrica, aici e chestie de gusturi. Nu e greu de legat daca faci rost de tot kit-ul

Despre insonorizare.. recomand cu toata inima, eu am fost bolnav si am desfacut absolut tot interiorul pana la tabla, am lipit folie de aluminiu cu bitum si strat de pasla de 2 cm absolut peste tot pe unde era posibil, cred ca am ingreunat masina cu vreo 20 de kg dar si-a meritat munca. Diferenta de decibeli in interior e foarte mare, sunetul portierelor inchise ca de tanc, recomand operatiunea :lol:



Stig53, daca nu ma insel, tu ai ceasuri la fel ca la '47 care-s mai destepte si au un mic "buffer" incluse in asa fel incat acul sa nu varieze in timp real atat de tare cum variaza la '56 prin urmare e normal sa fie "mai fix" pe 90 daca pot spune asa fata de '56. La 47-le meu e mult mai buna si cursiva indicarea temperaturii din ceas fata de cea de pe 56.

Author:  georgeg [ 29 Nov 2019, 21:15 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

Da, partea cu termostatul urmeaza sa o investighez mai bine cu diagnoza cuplata, sa vad exact ce se intampla.
La capitolul audio, e bine ca inca am amplificatorul Bose pe masina. Partea mai putin buna e ca boxele nu mai sunt cele oe, cine s-a uitat in fuga la ele zicea ca ar fi mai bune, insa nu-s multumit nici de sunet nici de legaturi, undeva exista intreruperi, mai ales la boxele de pe parte dreapta. Pe langa asta, bineinteles, si nelipsitul zgomot de distorsionare a wooferului din polita spate...ce sa mai, e de lucru, trebuie luat tot si verificat cap coada. Probabil voi merge direct la un atelier specializat pe audio, ca sa nu mai improvizez. :peace:

Author:  ALXege [ 29 Nov 2019, 21:29 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

Din experienta cu Spiderul, izoleaza neaparat usile!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  georgeg [ 29 Nov 2019, 22:54 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

Clar, e unul din punctele ce vreau sa le bifez.

Author:  DanS [ 29 Nov 2019, 23:33 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

Care i treaba cu izolatul? La ce ajuta?

Author:  stig53 [ 29 Nov 2019, 23:42 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

DanS Quote:
Care i treaba cu izolatul? La ce ajuta?
Sa nu-ti mai intre busso in masina si sa faca galagie :lol:
:ban:

Author:  DanS [ 29 Nov 2019, 23:50 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

stig53 Quote:
DanS Quote:
Care i treaba cu izolatul? La ce ajuta?
Sa nu-ti mai intre busso in masina si sa faca galagie :lol:
:ban:
Deci strica :lol:

Author:  georgeg [ 29 Nov 2019, 23:54 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

stig53 Quote:
DanS Quote:
Care i treaba cu izolatul? La ce ajuta?
Sa nu-ti mai intre busso in masina si sa faca galagie :lol:
:ban:
Exista optiunea de 2x60, cum ar zice un prieten. :lol:

Author:  georgeg [ 11 May 2020, 10:21 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

Reluam jurnalul de bord de unde l-am lasat ultima data.

Masina a ajuns la #Tzziviibranded pentru ceva retusuri la vopsea - urmare a damage-ului facut cand am iesit in pietris la Adancata acum 1 an. Daca tot a ajuns pe mana barbosului s-au mai adresat urmatoarele probleme despre care vorbeam anterior:
- inlocuit parbriz - cel vechi crapase inainte de festul de la M.Ciuc. Daca tot e parbriz nou am baga si itp ca expirase. Masina a trecut noxele cu bine si pe bune, aviz haterilor, SÂC!
- inlocuit piesa plastic + cabluri timonerie si shortshifter - maneta schimbatorului avea joc destul de mare si cursa imprecisa. Desi piesele le-am gasit oarecum repede(a se citi norocos) munca efectiva de inlocuire e o corvoada, dat jos evacuare, multa munca si migaleala, etc.
- inlocuit tampon central motor eliminand astfel din balansul rezultat in momentul cand dupa acceleratii brutale se lua piciorul din gaz
- inlocuit o sonda lambda - eroare de check nu a disparut insa motorul parca merge mai bine, mai invetigam cu sondele pana se stinge check-ul. Mersul mai lin al motorului cred ca se datoreaza si faptului ca s-a lucrat si la evacuare, refacut traseul de dupa catalizatoare pana in toba finala. Thanks thepipesguy Silisteanu!
- verificat termostat si inlocuit niste rezistente de treapta - aici s-a constatat ca termostatul functioneaza perfect, indicatorul din bord fiind cel care induce oarecum in eroare, in momentul cand acul ajunge aproape de prima linie dupa 90, de fapt pe diagnoza sunt 93gr. Mai investigam si in sens invers, cand arata putin, deocamdata all-good si la drum lung si in orase, nu a mai avut caderi spre sau sub 70gr.
- inlocuit maneta semnalizare si panou mic bord cel cu reset trip - aici aveam o problema ca butonul cb-ului nu mai functiona. Multumesc pe aceasta cale si Alex Onita pentru piese :peace:
- desfacut complet toate usile, izolat cu material STP, scos afara boxele vechi care erau foarte mari si grele, montat in loc boxele OE BOSE, refacut cablaje, mufe, inlocuit pini lipsa etc.. Foarte multumit de rezultat, muzica se aude bine, parca e si ceva mai liniste in masina daca vorbim de zgomot de rulare din exterior.
- reconditionat pedalier si inlocuit bumbi de cauciuc - aici nu cred ca bogdan va mai presta vreodata aceasta munca de chinez :))
- sablat/vopsit electrostatic cateva piese exterioare precum brate stergatoare, brate oglinzi etc. Needless to say very good job SRZ.
- schimbat ulei(am trecut pe Shell Racing) + filtre, am mai coborat putin suspensia pe spate si am reglat diferit bara stabilizatoare spate
- inlocuit amortizoare portbagaj
- vopsit laterala stanga - multumit de rezultat, nu sunt diferente de nuanta
- comandat capace prag de la un baiat din Slovenia, astept sa vina sa le vopsesc, mai greu cu partea de montat, caut o solutie de fixare fara a le gauri cu forante, insa nu vreau nici sa le pun si apoi sa le pierd pe drum.

E posibil sa mai fi ratat una alta din lista, cert e ca iar s-a muncit mult la masina, de fiecare data e cu nervi si injuraturi pe traseu, de la mine ca dureaza, de la mester ca s-a saturat de ea, totul ca la sfarsit sa fie cu zambete si bucurie. Probabil asta e farmecul masinilor vechi, ori le accepti asa cum sunt, ori treci mai departe pe langa ele. :peace:
La sfarsit pun si cateva poze, masina a primit si o baita rapida, ca de iesire din service, la prietenii de la DUB. Probabil urmeaza sa revin la ei pentru aplicare protectie ceramica si eliminare mici impuritati din lacul proaspat aplicat.

Pana atunci, sa curga benzina, ca tot e ieftina, si sa urle Busso! :clapping:
Va salut si multumesc ca ati parcurs atata polologhia de poveste!

Attachments:
949fdefd-0b7f-4036-a177-b55b07b0ff10.JPG
949fdefd-0b7f-4036-a177-b55b07b0ff10.JPG [ 350.45 KiB | Viewed 3579 times ]
IMG_6684.JPG
IMG_6684.JPG [ 299.08 KiB | Viewed 3579 times ]
c9f8681a-cded-4ed7-b90d-aba946e99299.JPG
c9f8681a-cded-4ed7-b90d-aba946e99299.JPG [ 274.73 KiB | Viewed 3579 times ]
IMG_7785.JPG
IMG_7785.JPG [ 6.1 MiB | Viewed 3579 times ]
File comment: Lineup aproape complet
IMG_6827.jpg
IMG_6827.jpg [ 5.41 MiB | Viewed 3579 times ]

Author:  ALXege [ 11 May 2020, 10:31 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

Mamaaa, ce lista!! Iar ai lasat-o la revizie si ati sfarsit prin a demonta juma’ de masina? [emoji23] foarte tare ca poti s-o ingrijesti (si ai cu cine) atat de bine!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  DanS [ 11 May 2020, 10:58 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

Bravo, multa munca migaloasa! :clapping: Din cauza ta m-a tot amanat Tzzivii :tongue:
Sper sa reusim sa le facem cunostinta dupa ce-mi rezolv si eu problemele :)

Author:  mugurel [ 11 May 2020, 11:02 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

Si cine draq se gandea ca poti inlocui bumbii din pedale ?? Acolo cred ca te-a injurat tzzivii pentru cativa ani buni :lol:
Daca nu te-a taxat cu 100 ron/ bumb nu a meritat :lol: :lol:

Author:  triesse [ 11 May 2020, 23:08 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

Arata TOP! :dribble:

E bine ca a trecut noxele fara primele catalizatoare. M-am gandit si eu sa fac treaba asta dar momentan raman la locul lor ca sa evit posibile probleme tot la inspectia periodica. Ca si sunet de evacuare, cu si fara ele diferenta este mare?

Author:  m3ph0 [ 12 May 2020, 10:19 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

Doamne cat de bine arata! Felicitari pentru modul in care o intretii!

Author:  stig53 [ 12 May 2020, 11:35 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

georgeg Quote:
Masina a ajuns la #Tzziviibranded
Va invidiez maxim pe toti care aveti access la #Tzziviibranded :peace:
georgeg Quote:
Pana atunci, sa curga benzina, ca tot e ieftina, si sa urle Busso! :clapping:
Exact, covidul merge bine cu Busso, strazile libere, benzina ieftina, busso in fundal, ce mai... :naughty:

triesse Quote:
E bine ca a trecut noxele fara primele catalizatoare. M-am gandit si eu sa fac treaba asta dar momentan raman la locul lor ca sa evit posibile probleme tot la inspectia periodica. Ca si sunet de evacuare, cu si fara ele diferenta este mare?
Si pe mine ma bantuie gandul asta sa le dau jos catalizatoarele insa cum mai trec noxele? A mea e si euro 4...
Ar fi ideal de scos pre catalizatoarele, sunet mai frumos, extra power, temperatura compartiment motor scazuta, risc scazut pentru ganiturile de la chiulasa si cel mai important nu mai pornesc ventilatoarele la fiecare semafor :censored: . Foarte enervanta treaba, citisem pe undeva ca 3.2-ul are acelasi radiator cu 2.0 :shock:
Legat de sunet, unii zic ca fara pre catalizatoare si chiar cu cat-back stock e deajuns pentru uz daily insa pasul urmator e fara rezonator central si o finala de inox insa e delicata treaba caci poti da intr-o evacuare obositoare in uz daily.

Author:  tzzivii [ 12 May 2020, 11:39 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

Ca prinderi este acelasi radiator insa cel de 2.0 este mai mic ca si volum. Solutia e custom, mai mare putin decat cel de gta, cu bazine de aluminiu etc..

Author:  Hermanoli [ 12 May 2020, 12:05 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

Bravo, George! :clapping: Daca mi-as lua vreodata 156 GTA as vrea sa fie fix ca al tau, doar ca pe argintiu :tongue: (aici ar fi vorba de traditia personala, nu ca pe rosu nu i-ar sta mai bine :peace: ).
stig53 Quote:
Si pe mine ma bantuie gandul asta sa le dau jos catalizatoarele insa cum mai trec noxele? A mea e si euro 4...
Ar fi ideal de scos pre catalizatoarele, sunet mai frumos, extra power, temperatura compartiment motor scazuta, risc scazut pentru ganiturile de la chiulasa si cel mai important nu mai pornesc ventilatoarele la fiecare semafor :censored: . Foarte enervanta treaba, citisem pe undeva ca 3.2-ul are acelasi radiator cu 2.0 :shock:
Legat de sunet, unii zic ca fara pre catalizatoare si chiar cu cat-back stock e deajuns pentru uz daily insa pasul urmator e fara rezonator central si o finala de inox insa e delicata treaba caci poti da intr-o evacuare obositoare in uz daily.
Pot intelege avantajele catalizatoarelor lipsa (temperatura mai scazuta in compartimentul motor, o circulare mai buna a gazelor etc.) dar, daca ne referim strict la sunet, zgomotul evacuarii stoc, cel putin pe GT, este fix ce trebuie pentru mine. N-as schimbat absolut nimic. Pentru George inteleg perfect toate aceste modificari: are un stil mai sportiv de condus si nu rateaza vreo ocazie de a intra cu masina pe circuit.

Sincer, eu as investi banii necesari operatiunii "catalizatoare" pe un radiator mai performant, niste protectii termice mai bune, furtune de silicon etc.

Mai este si acel sentiment cand, nevoit sa faci ITP-ul la RAR, baietii "inspectori" nu-ti gasesc nimic in neregula.

L.E. Ca tot s-a pomenit de radiator.

Author:  georgeg [ 12 May 2020, 12:24 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

ALXege Quote:
Mamaaa, ce lista!! Iar ai lasat-o la revizie si ati sfarsit prin a demonta juma’ de masina? [emoji23] foarte tare ca poti s-o ingrijesti (si ai cu cine) atat de bine!
Revizie e putin spus, aveam oarecum diverse planificate.
DanS Quote:
Bravo, multa munca migaloasa! :clapping: Din cauza ta m-a tot amanat Tzzivii :tongue:
Sper sa reusim sa le facem cunostinta dupa ce-mi rezolv si eu problemele :)
Bai sa stii ca alt gta ne-a tot amanat, si pe mine, deci implicit, si pe tine.
mugurel Quote:
Si cine draq se gandea ca poti inlocui bumbii din pedale ?? Acolo cred ca te-a injurat tzzivii pentru cativa ani buni :lol:
Daca nu te-a taxat cu 100 ron/ bumb nu a meritat :lol: :lol:
Am zis, cine nu are un chinez naturalizat in forma de tzzivii, sa se descurce.
P.S. aia 25% ii iei de la el. :lol:
triesse Quote:
Arata TOP! :dribble:

E bine ca a trecut noxele fara primele catalizatoare. M-am gandit si eu sa fac treaba asta dar momentan raman la locul lor ca sa evit posibile probleme tot la inspectia periodica. Ca si sunet de evacuare, cu si fara ele diferenta este mare?
stig53 Quote:
georgeg Quote:
Masina a ajuns la #Tzziviibranded
Va invidiez maxim pe toti care aveti access la #Tzziviibranded :peace:
georgeg Quote:
Pana atunci, sa curga benzina, ca tot e ieftina, si sa urle Busso! :clapping:
Exact, covidul merge bine cu Busso, strazile libere, benzina ieftina, busso in fundal, ce mai... :naughty:

triesse Quote:
E bine ca a trecut noxele fara primele catalizatoare. M-am gandit si eu sa fac treaba asta dar momentan raman la locul lor ca sa evit posibile probleme tot la inspectia periodica. Ca si sunet de evacuare, cu si fara ele diferenta este mare?
Si pe mine ma bantuie gandul asta sa le dau jos catalizatoarele insa cum mai trec noxele? A mea e si euro 4...
Ar fi ideal de scos pre catalizatoarele, sunet mai frumos, extra power, temperatura compartiment motor scazuta, risc scazut pentru ganiturile de la chiulasa si cel mai important nu mai pornesc ventilatoarele la fiecare semafor :censored: . Foarte enervanta treaba, citisem pe undeva ca 3.2-ul are acelasi radiator cu 2.0 :shock:
Legat de sunet, unii zic ca fara pre catalizatoare si chiar cu cat-back stock e deajuns pentru uz daily insa pasul urmator e fara rezonator central si o finala de inox insa e delicata treaba caci poti da intr-o evacuare obositoare in uz daily.
Hermanoli Quote:
Bravo, George! :clapping: Daca mi-as lua vreodata 156 GTA as vrea sa fie fix ca al tau, doar ca pe argintiu :tongue: (aici ar fi vorba de traditia personala, nu ca pe rosu nu i-ar sta mai bine :peace: ).
stig53 Quote:
Si pe mine ma bantuie gandul asta sa le dau jos catalizatoarele insa cum mai trec noxele? A mea e si euro 4...
Ar fi ideal de scos pre catalizatoarele, sunet mai frumos, extra power, temperatura compartiment motor scazuta, risc scazut pentru ganiturile de la chiulasa si cel mai important nu mai pornesc ventilatoarele la fiecare semafor :censored: . Foarte enervanta treaba, citisem pe undeva ca 3.2-ul are acelasi radiator cu 2.0 :shock:
Legat de sunet, unii zic ca fara pre catalizatoare si chiar cu cat-back stock e deajuns pentru uz daily insa pasul urmator e fara rezonator central si o finala de inox insa e delicata treaba caci poti da intr-o evacuare obositoare in uz daily.
Pot intelege avantajele catalizatoarelor lipsa (temperatura mai scazuta in compartimentul motor, o circulare mai buna a gazelor etc.) dar, daca ne referim strict la sunet, zgomotul evacuarii stoc, cel putin pe GT, este fix ce trebuie pentru mine. N-as schimbat absolut nimic. Pentru George inteleg perfect toate aceste modificari: are un stil mai sportiv de condus si nu rateaza vreo ocazie de a intra cu masina pe circuit.

Sincer, eu as investi banii necesari operatiunii "catalizatoare" pe un radiator mai performant, niste protectii termice mai bune, furtune de silicon etc.

Mai este si acel sentiment cand, nevoit sa faci ITP-ul la RAR, baietii "inspectori" nu-ti gasesc nimic in neregula.
Treaba cu catalizatoarele de pe galerii sta cam asa: le dai jos, sunetul devine mai ascutit, se pierde acel mormait gros al motorului. Se castiga, asa cum ati zis si voi, mai putina caldura in compartiment, ture ceva mai rapide, sunet mai metalic. Depinde fiecare ce isi doreste, recunosc, nu sunetul a fost principalul motiv la mine. Insa da, ma bucura ca a trecut noxele fara "interventii", cum zice si fratele Hermanoli sentimentul de "n-avem sefu ce sa-i facem, e pe bune" e priceless. De asta de exemplu nu voi pune jante de 18' pentru strada, nu vreau probleme cand sunt oprit.

Radiatoare mai bune, sunt urmatoarele optiuni: flexeo in franta, autolusso in uk(scumpi), sau custom facut aici in tara, fiecare il poate face unde doreste, dupa dimensiuni. Eu asa am, cred ca e super suficient.

Cred ca urmeaza cat de curand un dyno, masina ma uimeste de multe ori, ultima data aseara, la o plimbare prin judet, cand am vrut sa depasesc un x4m, acesta simtindu-se lezat a accelerat, eu in paralel cu el la fel, pana cand am trecut de el eram mult peste cele 7000rpm. Iar asta imi da de gandit, ori e scos doar limitatorul de turatie, ori are vreun soft de naiba stie ce natura. Vedem, va tin la curent.

Multumesc tuturor de aprecieri, masina cred ca este acum cam 95% cum ar trebui sa fie, mecanic e perfect, poate la interior mai e ceva de lucru, curatat/inlocuit diverse trimuri, curatat piele, revopsit poate pielea scaunelor fata. Sanatosi sa fim, bani sa facem, timp sa aiba #tzziviibranded. :peace:

Author:  Hermanoli [ 12 May 2020, 12:35 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

georgeg Quote:
....
Radiatoare mai bune, sunt urmatoarele optiuni: flexeo in franta, autolusso in uk(scumpi), sau custom facut aici in tara, fiecare il poate face unde doreste, dupa dimensiuni. Eu asa am, cred ca e super suficient.
....
Ca fapt divers, unde ti-ai facut radiatorul custom la noi in tara?

Author:  georgeg [ 12 May 2020, 12:41 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

Radiatorul e facut la niste baieti la brasov, call tzzivii the guy.

Author:  tzzivii [ 12 May 2020, 13:45 ]
Post subject:  Alfa Romeo 156 GTA 3.2 V6 24V

Nu stiu cel de la autolusso, dar cel de la flexeo este replica a celui de gta. Adica acelasi volum.

Page 8 of 10 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/