Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=22816 |
Page 8 of 12 |
Author: | spooky [ 07 May 2015, 23:03 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Superba din orice pozitie. Gaseste un SportPack de pe un 156. Cum zice si Ibiza, e perfect. Plus ca parca e mai comfortabil decat suspensia stock. Sau poate doar mi se parea mie... |
Author: | ALXege [ 07 May 2015, 23:09 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Terminati ma cu sportpack-ul, pune eibach Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | nesquick [ 07 May 2015, 23:10 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Asteapta eibach-ul in garaj... amortizoarele sa vina si timp sa am. Presimt ca tzivii ma va injura daca nu ma misc mai repede |
Author: | comanr [ 07 May 2015, 23:20 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
vinde tot din garaj ia 4 amortizoare misto si o bara stabilizatoare, asta daca vrei sa mai mergem la sarata masina o sa fie o nasoala lasata pe jos iar tu mergi prin romania, exclus flatulente! |
Author: | nesquick [ 18 May 2015, 16:00 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello | ||
In weekend am lucrat la masina si am rezolvat franele pe spate. Au fost schimbate urmatoarele: - discuri; - placute; - arcurile ce tin placutele; - cabluri frana de mana; - vopsit etrieri. LE: incep sa o iau pe urma lui hermanoli cu vopsitul @hermanoli, la fest poate le facem cunostinta
|
Author: | nesquick [ 18 May 2015, 18:37 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Da, arcuri, clemute sau cum vrei sa le numesti. Eu le-am cumparat separat. Niciodata nu am comandat placute si sa vina cu acele clemute / suport placuta sau cum vrei sa-l numesti in pachet. Vaselina pe baza de cupru? unde? Porcaria aia de surub hexagonal, este chiar cuiul oem de ghidaj. Probabil din cauza pozei nu se vede prea bine si ai impresia ca e un surub hexagonal. |
Author: | nesquick [ 03 Jul 2015, 23:30 ] | |||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello | |||
E funky rau masina asta... dupa cei 2000km parcursi in concediu la volanul ei, am realizat ca este foarte foarte misto de condus la drum lung.
|
Author: | nesquick [ 04 Jul 2015, 23:54 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello | ||
Drive mode on !
|
Author: | nesquick [ 18 Jul 2015, 10:05 ] | ||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello | ||||
Sa produs si revizia de fluide dupa cum urmeaza: - Ulei Castrol Magnatec 5w40 DPF ( fisa tehnica arata mult mai bine ca la selenia 5w40 sau 5w30 si am zis sa-i acord o sansa ); - filtru ulei MAN; - filtru aer MAN ; - filtru motorina MAN; Pe langa acestea am mai schimbat si o tripoda pe partea dreapta care incepuse sa bata la viteza mare sau in accelerari apasate. Cost tripoda: 90 lei + o cutie de vaselina fina pentru rulmenti ( 25 lei ); Toate operatiunile le-am facut singur si chiar a fost o placere sa mesteresc. De asemenea as vrea sa revin putin asupra ultimei revizii unde am folosit ulei selenia PE 5w30 si filtrul de aer Clean. Uleiul nu pot spune ca a fost prost, insa nici vreo incantare... raportat la pretul per litru lasa de dorit ( 45lei / litru ). Filtrul de aer clean arata ca naiba cand l-am dat jos, hartia deformanduse foarte mult, formand ca niste mici gauri, ceea ce nu mi sa parut deloc normal... De cand am alfa nu am vazut un filtru sa se deformeze atat de rau... imi pare rau ca nu i-am facut o poza, insa nu aveam telefonul la indemana si mai eram si murdar pe maini. In rest, imi place aceasta masina pe zi ce trece mai mult. Cateva fotografii cu arcurile eibach -30mm, posibil ultimele. Va urma o inlocuire de amortizoare si ma bate gandul foarte mult sa revin la arcurile stock, datorita faptului ca noi in Romania nu avem drumuri pe care sa conduci relaxat fara a avea ochii cat cepele sa nu dai in vreo groapa sau vreun damb unde sa-ti lasi bara sau baia de ulei, iar pe langa asta eu folosesc masina zi de zi... uneori chiar imi doresc si alte lucruri de la o masina decat sa ma dau pe 3 curbe cu viteza
|
Author: | ALXege [ 18 Jul 2015, 14:28 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Daca nu cumva vrei sa escaladezi borduri, sport pe care nu-l inteleg cu un coupe, nu prea inteleg logica pentru care ai schimba arcurile... Daca ti-e frica sa nu atingi in mers datorita garzii la sol mai joase, pai mi-e mila de masina in general, indiferent de arcurile cu care-i echipata, inseamna ca mergi in dusmanie! Asta presupunand ca nu stii ca arcurile sunt progresive, adica pe final de cursa se comprima mai putin si deci nu fac la fel de mult balans ca arcurile stock. Iar ca si duritate, cel putin astea de la Eibach sunt marginal mai dure fata de cele stock. Nu inteleg de ce vrei sa-ti faci masina ca o Octavia cu pachet de drumuri grele, in sfarsit arata asa cum ar fi trebuit sa iasa din fabrica! Mai bine pune-ti un set de amortizoare noi, ca inteleg ca acolo-i de fapt problema de masina nu sta pe strada... |
Author: | valerica [ 18 Jul 2015, 17:06 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Eu la 147 cu suspensie normală, cu scut de pe alfisti care ceva mai coborât ca un scut normal, ating în toate stațiile de autobuz unde asfaltul este denivelat, ating toate bordurile în colț când urc din față și nu pe lateral. Îl înțeleg pe @nesquik și chiar știu unde are probleme, parca nu toată ziua stai să cauți locuri bune de parcat. |
Author: | nesquick [ 18 Jul 2015, 17:17 ] |
Post subject: | Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Valerica are dreptate... Pana si in afi mall cand cobor in parcare sau trec peste un speed bump, daca nu trec putin in diagonala uneori ating. Unde sunt statii de autobuz si asfaltul este deformat iarasi fac ochii cat cepele... Serios cand faci multi km devine frustrant. Referitor la nu sta masina pe strada, cand a mers cip cu ea nu era geometria facuta cum tre ( ps. Problema e de la 130kmh in sus la viraje bruste ). Amortizoarele sunt mai moi, motiv pt care balanseaza mai mult...si am decis sa le inlocuiesc. Un alt motiv pt care as revenii la arcuri stock ar fi faptul ca daca acum vara tre sa fac ochii cat cepele, la iarna ce fac? O bag in garaj si o scot la primavara. Distanta intre bara fata si asfalt este de inaltimea unei doze de pepsi... Ps. Si mie-mi place foarte mult cum arata cu arcuri, insa de la o varsta incepi sa gandesti mai rational si sa-ti doresti lucruri mai practice care pur si simplu sa-si faca treaba in orice conditie. Ps2. 939 e mult mai inalta cu arcuri -30 si mult mai confortabila... Personal mi se pare enervant sa descanti orice devinelare de 5cm si sa stai cu teama daca atingi sau nu... Sent from my mobile |
Author: | nesquick [ 23 Aug 2015, 20:38 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello | ||
Astazi, dupa 2500km parcursi la volanul GT-ului cu noile anvelope Michelin CrossClimate, castigate in cadrul evenimentului Alfafest - editia 10, revin cu feedback-ul promis. Datorita faptului ca Michelin CrossClimate sunt anvelope de vara, ce pot fi folosit si in sezonul rece, ma voi axa mai mult pe raspunsul anvelopelor, in functie de temperatura exterioara. 1. Daily use car in bucuresti unde temperatura externa ( indicata de computerul de bord ) 30-48 grade Celsius // Distanta parcursa ±1000km: Pros: - distanta de franare foarte buna; - anvelopele destul de 'gumoase' la temepraturi ridicate ( 48grade ), insa aderenta foarte foarte buna; - In cazul virajelor abordate foarte strans masina intra usor si controlat in derapaj, aproape insesizabil daca compar cu vechile anvelope ( Bridgestone turanza ), unde masina derapa mult mai mult de spate si eram obligat sa abordez virajele cu o viteza mult mai redusa, pentru a evita pierderea controlului. - la franare, ABS-ul isi face simtita prezenta foarte tarziu, ceea ce denota o anvelopa de calitate; Cons: - la temperaturi inalte ( peste 42 grade indicat de cb ), anvelopele uneori scartaie in viraje stranse ( insesizabil ); 2. GT on Romanian roads, temperatura externa ( indicata de computerul de bord) 12- 45 grade Celsius // Distanta parcursa ±1500km Pros temperaturi ridicate ( 40-45grade celsius ): - la temperaturi ridicate masina se comporta exemplar, franarea de la viteza de 160-170kmh este foarte eficienta; - aderenta si tinuta de drum foarte buna; - abordarea virajelor stranse sunt o adevarate placere ( predeal-brasov-predeal ) - la franare, ABS-ul isi face simtita prezenta foarte tarziu, ceea ce denota o anvelopa de calitate; Pros temperaturi scazute ( 10grade ): - segmente de drum cu carosabil umed si temperatura externa destul de scazuta ( 10 grade ), spre uimirea mea anvelopele aveau o aderenta de invidiat comparativ cu niste anvelope dedicate senzonului cald. Diferenta intre raspunsul la 10grade si raspunsul la 40 grade as putea spune ca este insesizabila. - aderenta si distanta de franare foarte buna; - anvelopele nu scartaie la abordarea virajelor stranse, asa cum o fac la temperaturi ridicate; - la franare, ABS-ul isi face simtita prezenta foarte tarziu, ceea ce denota o anvelopa de calitate; Pros precipitatii (autostrada si drumuri nationale // 12 - 24 grade celsius ): - stim cu totii ca imediat dupa ploaie apa se amesteca cu praful si pe carosabil se formeaza un fel de mazga, iar controlul masinii si franarea difera foarte mult comparand cu carosabilul uscat. Am ramas placut surprins sa constat ca aceste anvelope se descurca mai mult decat decent... nu vreau sa sune a lauda, insa din punctul meu de vedere se descurca excelent... chiar franeaza si chiar poti controla masina foarte bine. - abordarea virajelor stranse: excelenta, poti controla masina foarte foarte bine. - Un atu foarte bun ale acestor anvelope este raspunsul pe carosabil ud. Aici tehnologia si inovatia celor de la Michelin isi face simtita foarte bine prezenta. Efectiv uiti ca conduci pe un carosabil ud. Anvelopele se comporta excelent de bine, distantele de franare si controlul sunt de invidiat. Poti reduce viteza brusc si in siguranta de la viteza ridicata pana mult sub limita legala, intr-un interval foarte scurt. - la franare, ABS-ul isi face simtita prezenta foarte tarziu, ceea ce denota o anvelopa de calitate; Cons: none; Voi revenii cu nou feedback, la inceperea toamnei sau peste urmatorii 2500km. Referitor la masina, zilele trecute am facut urmatoarele modificari: - inlocuit amortizoare spate cu Kayaba Excel G ( multumesc Valak ); - am renuntat la arcurile sport si am montat din nou arcurile stock pentru o garda la sol mai ridicata ( da stiu, arata ca o struto-camila, insa pentru mine este mai practica asa ) - inlocuit bielete anti-ruliu fata/spate; - am dorit sa inlocuiesc si amortizoarele fata, insa se pare ca erau intr-o stare f buna si nu avea rost, concluzie am ramas cu 2 amortizoare noi Magnetti Marelli care vor fi oferite spre vanzare pe aria dedicata. - geometrie fata/spate; De asemenea revin cu un feedback asupra bratelor superioare: - montate de aprox 7000km; - joc in bucsi 0; - joc in pivot 0; concluzie, ne tinem bine... preventiv am mai gresat putin bucsile cu un spray sa nu inceapa sa scartaie cu inceperea sezonului rece.
|
Author: | Valak [ 24 Aug 2015, 11:01 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Ma bucur ca ti-au fost de folos, era pacat de ele, problema trebuie sa fi fost in alta parte la mine ! Sunt tentat si eu sa trec la suspensia stock, acum nu filtreaza nimic. Cu 3 pasageri in masina lucrurile se imbunatatesc foarte mult, ceva imi spune ca cineva a facut o echivalenta gresita pe undeva si arcurile astea ar trebui montate pe o masina mai grea. |
Author: | nesquick [ 24 Aug 2015, 11:18 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
La mine filtra destul de bine denivelarile, insa am revenit la suspensia stock pentru a nu mai sta incordat atunci cand ploua afara si gropile sunt acoperite cu apa... nahh gusturi... |
Author: | Valak [ 24 Aug 2015, 11:26 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Am inteles, pe tine garda prea joasa te-a facut sa revii la arcurile stock. Eu nu am o problema chiar atat de mare cu garda, pur si simplu m-am plictisit sa simt toate mucurile de tigara peste care trec, e deranjant de rigida, atunci cand sunt doar eu in masina. |
Author: | nesquick [ 24 Aug 2015, 11:33 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello | ||
147le chiar e mai inalt decat GT-ul, iar garda la sol cu arcuri -30mm parca ar fi fix ce trebuie. De asemenea am sa scriu si aici, poate mai sunt si alti doritori. Initial vroiam sa montez arcuri de 156sportpack, insa am constatat ca acestea sunt mai lungi decat arcurile stock de GT cu aproximativ o spira. Grosimea arcului este acceiasi. Am refuzat sa cred ca otelul este calit diferit si are o alta duritate, tinand cont ca 156 este o masina mai grea decat GT-ul, iar GT-ul o masina mai grea decat 147, am considerat ca duritatea arcului este acceiasi singura diferenta fiind greutatea masinii. In fotografia de mai jos avem in partea stanga un arc stock de 147, la mijloc arcul meu original de GT si in dreapta un arc de 156 sportpack. Probabil ca daca as pune pe GT niste arcuri de 147, ar fi fix cum mi-as dorii ( -10mm / -15mm ), insa din pacate nu am avut timp si chef de astfel de teste... mai am timp pana primavara, mai studiez problema, etc.
|
Author: | nesquick [ 24 Aug 2015, 13:08 ] | |||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello | |||
Meet my strutzo GT
|
Author: | Razvan29 [ 24 Aug 2015, 14:14 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Esti gata de offroad Glumesc, si eu am aceeasi problema, n-ai ce sa faci cand masina e daily driver, trebuie sa lasi esteticul la urma din pacate. E imposibil sa fii atent non stop, mai devreme sau mai tarziu iei o groapa din aia la care te bucuri ca ti-au sarit pietrele de la ficat dar apoi incepi sa plangi ca ai rupt masina. |
Author: | ALXege [ 24 Aug 2015, 14:27 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Ai avut candva o masina frumoasa... |
Author: | VladimirG [ 24 Aug 2015, 14:29 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
odorizantul conteaza |
Author: | nesquick [ 24 Aug 2015, 14:32 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Nu mai puneti si voi paie pe foc... si pentru mine este destul de greu... |
Author: | VladimirG [ 24 Aug 2015, 14:59 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
incepe sa semene cu a lui coman ) te bagi si la un q4? |
Author: | goldfinger [ 24 Aug 2015, 15:15 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Primul suv coupe din istoria Alfa. Not bad... |
Page 8 of 12 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |