BZ-76-DIA Quote:
antonelcodreanu Quote:
Poti sa traduci offtopicul ca sa inteleaga ce ai vrut sa spui si fostii, si actualii, si viitorii posesori de Dacia, dar nu numai?
Morala offtopicului e simpla: Laudam New Dacia, dar conducem Alfa Romeo... ni se propune (de exemplu) sa dam la schimb o Alfa diesel, nici macar face-lift (sa zicem din anul 2000), pe un Logan 1.5 dCi din 2008... Refuzam categoric, de ce ??? ...Refuzam fiind constienti de calitatea Daciei, in fapt am obtine fara niciun cost, o masina mai tanara cu 8 ani, ce sa intelegem de aici ???
Ar trebui sa intelegem esentialul care sta subconstientul nostru (impulsul care detemina refuzul) si nu in ceea ce afirmam in forumuri (chipurile de promovare a noilor solutii high tech, adoptate de industria auto romaneasca, bla, bla, bla...)
Adica: Loganul, sub toate formele sale, este o masina JALNICA !!! Nu comentez de ce, lipsurile sunt cunoscute de catre toata lumea !
Pentru cei care doresc sa contrazica ideea commentului meu, o sa va pun Alfele la vanzare pe autovit pe cheltuiala mea si cu banii obtinuti pe ele, va doresc sa va luati toti Loganuri !!!
(Sper ca m-am explicat si sunt sigur ca in sensul ideii din randul de mai sus n-o sa am bad reply !
)
Schimbul de care pomenesti nu e deloc un argument bun pentru mine! Eu am vandut un Ambition din 2005 si mi-am luat 155 din 1995! Si as fi putut sa-mi iau la fel de bine 156, dar am vrut 155. Si alegerea nu a fost deloc intamplatoare!
Cat despre calitatea Loganului... calitatea se reflecta in pretul de vanzare ca masina noua (care e oarecum mic), iar pretul de vanzare ca masina sh (a se citi depreciere) are legatura cu fiabilitatea!
Iesi un pic de sub perdeaua de alfist, priveste in jur si raspunde la unele intrebari! Imi permit sa te si ajut:
-de ce Loganul se vinde masiv in Germania unde salariile sunt net superioare fata de Romania?
-de ce MCV-ul are asa succes in Franta, tara in care Renault-ul impune standarde?
-de ce Pickup-ul se vinde foarte bine in America unde Pickup-ul reprezinta un simbol?