Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo GT https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=19863 |
Page 8 of 48 |
Author: | yux_mm [ 05 Jun 2013, 11:37 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
In locul tau as verifica totusi geometria daca e ok. Eu am refacut geometria dupa orice interventie la trenul de rulare. |
Author: | tzzivii [ 05 Jun 2013, 12:42 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
1. verifica geometria. 2. pilotul functioneaza in felul urmator, intai il treci pe on din switch, apoi de la tr4 in sus poti sa ii dai + pentru memorare viteza. dupa ce a memorat-o te poti juca cu +/- in functie de ce viteza vrei. daca diferentele sunt prea mari ti recomand sa le faci manual si apoi sa memorezi iar viteza cu +. in caz de franare (caz in care se decupleaza automat pilotul), poti apasa butonul din capatul manetei si masina accelereaza singura la viteza memorata. sper ca ai inteles ceva din ce am scris. |
Author: | ALXege [ 05 Jun 2013, 19:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Din cate stiu, pilotul functioneaza in orice treapta de viteza, cu conditia ca viteza sa depaseasca 40kmh. |
Author: | tzzivii [ 05 Jun 2013, 19:32 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Incearca la Brera |
Author: | ALXege [ 05 Jun 2013, 19:34 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Nu pot, ca lovesc cu piciorul in maneta de pilot |
Author: | nesquick [ 05 Jun 2013, 21:46 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
La 47 functioneaza in orice treapta cu conditia sa ai minim 30km/h |
Author: | bluecar [ 21 Jun 2013, 17:59 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
bine v-am regasit! iar probleme ,astazi am fost la mecanic ca se auzea o bataie in partea stanga sub pedale eu credeam ca este de la esapament dar nu era asa,mecanicul dupa ce a verificat toate articulatiile spune ca nu ele sunt de vina ci caseta de directie si ca trebuie schimbata sau reconditionata. cand am cumparat masina se auzea o bataie pe stanga dar sa rezolvat schimband bieleta antiruliu. zgomotul se aude doar la denivelari mai adanci nu si la gropi (sau poate nu aud eu) de parca sar misca ceva stanga-dreapta si se simte in pedalier.caseta nu curge nu se aude nimic cand misc de volan si nu se simte ca ar avea joc. eu zic ca bataia asta a aparut dupa ce am desfacut schimbatorul de viteze si tot atunci am schimbat si tampoanele de la esapament(la esapament cand am schimbat tampoanele primele doua de langa motor erau mai lungi decat ce aveam eu asa ca a trebuit sa imping esapamentul mai sus sa intre tampoanele eu le-am comandat pe toate nestiind ca doua sunt putin mai lungi) eu am miscat de esapament nu atinge nicaieri,doar sa nu fi desfacut ceva cand am dat jos aparatoarea de la esapament sa scot schimbatorul de viteze si sa nu fi strans inapoi maine o sa verific. acum ce ma sfatuiti sa incerc sa cumpar bieleta (sau cum so numi)din caseta de directie sau sa ma gandesc sa cumpar una sh ca noua nu cumpar,ori reconditionata? si unde se reconditioneaza? dupa ce modele ar fi copatibila 147 sau 156? este diferenta intre diesel si benzina? mai trebuie sa schimb un semering planetara stanga ca am vazut ca este ulei in zona aia si o garnitura la returul de ulei de la turbina de care stiam ca este putin umed dar acum am vazut ca este mult ulei scurs. un sfarsit de saptamana placut! |
Author: | gabrieldima [ 22 Jun 2013, 00:28 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Din simptome pare a fi caseta caz în care nu se poate face decat recondiționare sau schimbare. Bieleta de directie se schimba doar dacă este caseta buna altfel sunt bani în vânt Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 |
Author: | bluecar [ 25 Jun 2013, 10:24 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
salut, stie cineva un mod rapid de a schimba bucsele la bara stabilizatoare?astazi am pus masina pe un tester directie-suspensie ITP,si mecanicul a spus ca trebuie schimbate bucsele bara stabilizatoare si caseta se directie are putin joc dar nu asa de mult sa se simpta bataia,acum in functie de denivelari bataia se transmite stanga-dreapta destul de tare. de ce va intreb ca la 145 a trebuit sa dau aproape toata puntea fata jos sa dau bara,la modelele 147/156/Gt tot asa trebuie sa decapsez colierele ce inconjoara bucsa? vreau sa cumpar o caseta directie sh sa o montez si cea de pe masina sa o reconditionez dar nu acum poate vara urmatoare,se poate testa inainte sa o pun pe masina? multumesc |
Author: | comanr [ 25 Jun 2013, 10:33 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
trebuie decapsat |
Author: | tzzivii [ 25 Jun 2013, 11:38 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Daca stii ce faci in juma de ora scoti bara. |
Author: | bluecar [ 25 Jun 2013, 11:48 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
tzzivii Quote: Daca stii ce faci in juma de ora scoti bara.
pai asta am si intrebat daca este o alta modalitate in afara de dat jos cadrul,nu ca ar dura mult dar sunt multe suruburi de desfacut
|
Author: | mugurel [ 25 Jun 2013, 11:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
tzzivii Quote: Daca stii ce faci in juma de ora scoti bara.
cu un flex bun , chiar mai repede
|
Author: | bluecar [ 25 Jun 2013, 12:00 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
mugurel Quote: tzzivii Quote: Daca stii ce faci in juma de ora scoti bara.
cu un flex bun , chiar mai repede |
Author: | stig53 [ 25 Jun 2013, 15:23 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
madkat Quote:
Si da, ca sa ajungi la caseta dai jos complet cadrul motor. Si daca tot o sa fii cu cadrul jos, poti umbla si la jegurile alea de bucsi de bara. Pe care ar merita sa le inlocuiesti cu poliuretanice, sa stii ca nu mai umbli pe acolo.
Apropo de bucsi di poliuretan, si eu trebuie sa le schimb, implica vre-un dezavantaj montarea lor? Ma refer la facut galagie(scartait), gen cele pentru brate...
|
Author: | yux_mm [ 25 Jun 2013, 15:54 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Eu am montat pe bara de torsiune de pe fata. Am folosit la montaj si o vaselina pe baza de cupru, daca nu ma insel. Momentan sa tot aiba vreo 10k km si nici o problema cu ele. |
Author: | bluecar [ 25 Jun 2013, 17:52 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Nu pun de polyuretan ca bugetul nu-mi permite acum,singurele pe care le-am gasit au fost marca Birth 41 lei BUC. Eu sa scap pe moment de troncameala si sa le decapsez si in viitor pun si powerflex,oricum trebuie sa umblu la caseta de directie. Miine o sa incerc sa le montez. Sent from my MB526 using Xparent Red Tapatalk 2 |
Author: | spooky [ 26 Jun 2013, 00:54 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Am pus eu Birth, si a fost liniste doar pentru o luna. Eu zic totusi sa faci un efort si sa iei poliuretan |
Author: | tzzivii [ 26 Jun 2013, 01:28 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
spooky Quote: Am pus eu Birth, si a fost liniste doar pentru o luna. Eu zic totusi sa faci un efort si sa iei poliuretan
si diferenta de pret nu e mare. vorbeste cu gabidima, are el ceva bucse.
|
Author: | bluecar [ 26 Jun 2013, 07:53 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
da stiu ca el are, cu trasport dupa calculele mele ar costa cam 250 lei.in scurt timp am schimbat:parbriz,amortizoare,stergatoare,covorase plus asigurare si mai am si alte cheltuieli.sigur in viitor o sa pun de polyuretan ca cheltuielile cu gt-ul nu sau terminat. pocnesc opritoarele de la usi,spalatoarele faruri nu functioneaza,casera de directie,amortizoare spate....etc. |
Author: | stig53 [ 26 Jun 2013, 15:22 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php? ... se#p243384" onclick="window.open(this.href);return false; bucse din poliuretan la 129 lei setul lichidare de stoc!! |
Author: | goldfinger [ 26 Jun 2013, 15:27 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Am eu doua bucsi pentru bara stabilizatoare care stau degeaba in portbagaj. Ti le dau, nu-mi dai niciun ban acum, dar cand o sa fii mai ok d.p.d.v. finanaciar, le cumperi si mi le trimiti inapoi. Cel mai probabil la toamna/iarna o sa trebuiasca sa le schimb si eu. Daca te ajuta varianta asta, vb pe PM. |
Author: | bluecar [ 26 Jun 2013, 18:18 ] | |||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | |||||
salut, @stig53 eu am vrut sa cumpar cele violet si costa 11o buc.daca tot puneam, data viitoare o sa pun. http://www.alfisti.ro/shop/suspensie-di ... 6-gt-.html" onclick="window.open(this.href);return false; @Cristian_Nita multumesc frumos dar deja le-am comandat de ieri si astazi au sosit. bucsele sunt marca birth dar am vazut pe ele ca au sigla alfa romeo. astazi pe la 11.30 m-am apucat de schimbat bucsele (cu un amic) multe suruburi,surpriza a venit dupa ce am desfacut caseta de directie din cele doua suruburi si am miscato putin spre fata am putut sa vad bine bucsele si erau decapsate deci au mai fost schimbate dar prost.(am uitat sa spun ca prima data am desfacut bieletele antiruliu bara se balanganea de parca nu avea bucse) cine a decapsat bridele nu a pilit bine suprafetele si cand a strans la loc bucsele noi partea de deasupra bridei a prins pe pe bucatile mici de metal ramase si asa din montare aveau joc.am facut foto dupa pilire. tind sa cred ca daca bucsele sunt decapsate nu este nevoie sa se desfaca tot cadrul pentru ca nu trebuie scoasa si bara,dupa ce am lasat cadrul motorului 3-4cm amicul meu a tras spre inainte de caseta de directie si am scos bucsele vechi. deci data viitoare o sa incerc sa desfac doar suruburile de la caseta,capetele de bara, si bieletele este putin loc dar decat sa desfaci atatea suruburi. am pus si cateva foto si am incercuit zona care nu a fost pilita bine. vreau sa spun ca nu se mai aude sau simte nici o bataie,deci caseta de directie o mai aman pana o verifica un specialist.
|
Author: | bluecar [ 26 Jun 2013, 23:08 ] | |||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | |||||
acum cateva zile am facut cateva poze cu telefonul dar sa nu va luati de jante cele spitate au ramas cu anvelopele de iarna
|
Author: | bluecar [ 30 Jun 2013, 12:25 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
salut, ieri sa montat semeringul planetara stanga si mai trebuia sa schimb si garnitura retur ulei turbina dar din nou mecanicii astia. cand am urcat masina pe elevator cu cateva zile in urma si a verificat de unde vine bataia pe fata,desteptul de mecanic pe langa faptul ca a spus sa schimb caseta de directie (care sa dovedit ca nu ea este sursa bataii),ma facut sa fac si comanda aiurea de garnitura la returul de la turbina (nu a gresit cu semeringul de la planetara).dupa ce sa montat semeringul urma garnitura dar nu era aceea,cea pe care am comandato eu era mai mica si am asteptat o saptamana sa vina. el mi-a spus sa comand garnitura retur ulei turbina dar acolo la sunt doua,am aflat dupa ce am fost cu ea inapoi la magazinul de piese auto,acolo este un cot de legatura intre turbina si blocul motor si la amandoua capete are garnituri: - una intre cot si turbina - si una intre cot si blocul motor (care imi trebuie) eu am facut comanda cum a spus mecanicul "garnitura retur ulei turbina" si cei de magazin a adus exact pe cea care nu-mi trebuia dintre cot si turbina,bineinteles ca nu au vrut sa o primeasca inapoi (a costat 33 lei)asa ca am comandat alta 14 lei tot pe original si tot o saptamana dureaza sa vina. acum o sa le schimb pe amandoua. daca tot am fost la magazinul de piese auto am intrebat si de opritoarele de la usi si costa 120 lei bucata,momentan nu le cumpar,astept sa-mi revin financiar. |
Page 8 of 48 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |