Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Al meu 156 V6 - WFA https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=18531 |
Page 8 of 12 |
Author: | danutmesther [ 18 Jan 2013, 00:23 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
madkat Quote: apropo de suflet latin: am umplut frigiderul de carne celui care a gandit pozitionarea bateriei vs furtun admisie Dar ar fi plictisitor sa fie totul simplu, nu?
Subscriu
|
Author: | _mircea_ [ 18 Jan 2013, 12:29 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Author: | mugurel [ 21 Jan 2013, 13:41 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
am schimbat si io la GT ca avea o fisura mica ala original ... tot de 2.5 am pus . merge bine , apa sta fix la 90 tot timpul . pune si tu un filmulet cu evacuarea ca io nu am facut vreodata si poa sa vada si fionut cum se aude Remusu` ... |
Author: | Fionut [ 21 Jan 2013, 16:57 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
"Calul de dar nu se cauta la dinti". Mai ales daca e si v6 calul respectiv |
Author: | cristih [ 22 Jan 2013, 15:38 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Poti filma cu S3-ul |
Author: | mugurel [ 22 Jan 2013, 16:34 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
D90 filmeaza sigur dar nu stiu cum se va auzi... microfonul intern e o mizerie deobicei . Oricum , merita sa incerci . |
Author: | TwinTwin [ 22 Jan 2013, 17:41 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Nici Giulia nu cred ca se va lasa asa mult asteptata! |
Author: | Fionut [ 15 Apr 2013, 12:01 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Asa asa, fa-o frumoasa. Misto pedalele numai sa nu te tenteze sa te uiti la ele cand conduci . Legat de ezitarea la acceleratie, fa testul cu interfata si daca nu da nimic uita-te si la clapeta putin (am eu asa o banuiala). madkat Quote: Aseara am iesit la un drum cu ea si ma gandeam - suna prea fain, inregistrarea cu microfoane amarate s-ar putea sa nu fie relevanta...
Am facut alegerea intre timp, dar tot trebuie sa o aud si pe a ta. Poate la fest, daca se mai face asa ceva si anul asta.
live se aude cel mai ok |
Author: | Fionut [ 15 Apr 2013, 12:23 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Te cred, eu daca prind loc liber o parchez sub balcon in asa fel incat sa se vada in geamurile de la magazinul de vis-a-vis. Legat de acceleratie, nu are astfel de ezitari, doar ma gandeam ca inafara de ceva baiuri electrice ascunse, asta ar putea fi una dintre cauze (suna ca si cum senzorul de pozitie "atipeste"). |
Author: | Fionut [ 15 Apr 2013, 13:15 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
E o nebunie ce inghesuiala e in zona bateriei. Ar fi foarte indicat sa faci o verificare vizuala cat mai detaliata la zona aia sa nu fie prajit ceva. Legat de evacuare, exact asta e motivul pentru care am optat pentru Novitec in detrimentul altor variante. Are un sunet jos, extrem de "suparat" pana la vreo 3000 ture, dupa care suna foarte aproape de de varianta stock, poate doar putin mai puternic, insa fara sa creeze deloc disconfort. Oricum, eu inca sunt in perioada in care nu pornesc cealalta muzica decat la drumuri ceva mai lungi |
Author: | lucianm [ 17 Apr 2013, 11:51 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Vezi, de aia e bun selectorul DNA. Si eu am inteles asta acum. |
Author: | comanr [ 17 Apr 2013, 12:00 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Uneori sa faci evacuarea sa ragaie nu I cea mai buna idee.te oboseste si e aiurea, eu prefer o masina cu tobele originale vechi de 10ani decat una cu tiuning |
Author: | comanr [ 17 Apr 2013, 12:35 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Da am vazut ca unele stau linistite in turatie , creca e si o problema a varstei , nu stiu ce sa zic , la mine singurele momente linistite erau la volan, daca si atunci te toaca cineva la cap(bas,tobe,pasager) incepi sa innebunesti |
Author: | comanr [ 17 Apr 2013, 13:04 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
daca operatia nu a fost prea adanca , poate merita sa achizitionezi ceea ce lipseste de acolo sau sa inlocuiesti ce nu e stock.cand vine vorba de evacuare , preturile nu sant deloc neglijabile am observat, costa destul.. |
Author: | ALXege [ 17 Apr 2013, 13:35 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Florine, tu singur ai zis ca nu e masina de zi cu zi, pentru asta ai Bora! P-asta las-o asa cum e, cu suspensie si evacuare, menirea ei e sa-ti aduca zambetul pe buze, nu sa te transporte confortabil.. |
Author: | cristialex80 [ 25 Apr 2013, 15:15 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Si ce material ai matale prin debarale pt antifonat?? Poate facem o afacere .. |
Author: | ALXege [ 25 Apr 2013, 15:48 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
de ce vrei sa muti bateria in portbagaj? |
Author: | ALXege [ 25 Apr 2013, 16:02 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Mmm.. cam mare deranjul in opinia mea pentru 4Kg mutate din fata in spate, nu vei putea simti vreodata diferenta. Daca iti statea in calea vreunei admisii mai bune sau alta modificare care necesita spatiul bateriei, intelegeam.. daca nu ma insel, la Nae asta a fost motivul. |
Author: | comanr [ 25 Apr 2013, 16:04 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Aproape toate masinile sanatoase pe care le am avut aveau bateria sub bancheta spate. |
Author: | triesse [ 25 Apr 2013, 22:01 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
madkat Quote: Pana la 20 kile cu tava cu tot, trust me Rombatul asta mic de il am acum are vreo 14 iar varta aia mare 16
Ar merita sa pui bateria undeva mai in spate, dar pe langa asta sa o inlocuiesti cu una lightweight. Sunt baterii gen 7 kg, dar scumpe.Asezate foarte in fata puntii. Asta e singurul lucru de reprosat tinutei de drum a masinii asteia (de fapt 156 in general) - este nose heavy... orice poate imbunatati asta este binevenit. . Cat despre tinuta de drum, la 156 V6 se simte clar kg in plus. Un 156 TS, pe circuit (si nu numai) chiar este mai echilibrat. Cat despre scaune, de cand am modelul Sport (2, Recaro), in curbe parca te tine cineva pe locul tau, au un excelente sprijin lateral. p.s: imi place pliantul original, il poti trimite in formatul original? p.s 1: iar HU original se incadreaza excelent! stii ce marca este sau ceva specs? Numai bine. |
Author: | comanr [ 09 May 2013, 13:28 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Principalul avantaj care s a simtit cu bateriile in spate a fost ca tineau foarte mult, nu se coceau zilnic, stateau la temperatura mai omeneasca cumva decat in compartimentul motor. dezavantajul major e ca daca aveai vre un splicing oxidat sau probleme de orice fel la conectica , masina nu pornea si aveai de treaba in ziua aia. pe atunci nu realizam ca e vorba si de greutatea distribuita, anyway erau doar awd sau rwd. |
Author: | comanr [ 09 May 2013, 15:37 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
good news, la un sistem bun, dupa un drum mai lung(baterie incarcata bine), la urmatoarea pornire dupa repaos de o noapte , gasesc tensiune pe baterie 12,6V. la incarcare e perfect daca ai 14,2 fara nici un consumator. |
Author: | comanr [ 10 May 2013, 10:30 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
daca ai pompa de apa cu impeller din plastic , uneori se fisureaza plasticul si la cald nu ai racire calumea. sper ca nu e cazu. in alta ordine de idei pare in regula daca e benzina ,la benzina mea abia la 95C pleaca prima treapta , iar la 102C a doua . eu mai fac un test batranesc uneori. pun un led pe relul de tr1 de la ventilator pana in habitaclu, si merg cu 90km/h. in mod normal ventilatia nu trebuie sa intre. sau cu masina pornita dupa un drum oarecare prin oras, vara, ajung in parcare si o las la relanti , las sa intre treapta1 , si sant atent sa vad daca se opreste dupa cca 40 secunde/1min. daca de exemplu ai motorul la relanti si dupa ce merge pe treapta1 pleaca pe treapta2 si abia atunci se raceste suficient exista o problema. treapta 2 ar trebui sa intre dupa forje sanatoase , sarcini mari , treapta 1 ar trebui sa isi faca treaba , mai ales in perioada asta cand nu avem 40C afara. multi neglijeaza motorasul ventilatorului care trebuie sa se miste cum trebuie(rulmenti buni),sa nu bazaie ,caraie,sau sa fie putin gripat, tre sa fii sigur ca turatia pentru racire merge cum trebuie. foarte important este si caloriferul intern ,trebuie sa nu fie infundat, se poate face un bypass pentru teste in compartimentul motor, daca e loc usual check, in order: -nivel -etanseitate -termostat -pompa apa -senzori , conectica si ceasuri se presupune ca lichidul de racire e in parametri si radiatorul nu e infundat. |
Author: | IRBabuin [ 12 May 2013, 13:24 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Nu e chiar asa anormala pozitia aia. putin mai in stinga ajunge a mea si porneste treapta 1 (radiator de 1 an, distributie si pompa tot de 1 an), pe diagnoza ar fi undeva la 92 grade. Incearca cu diagnoza, sa nu schimbi degeaba cine stie ce p-acolo. Busonul e ieftin si accesibil, radiatorul nu prea. Referitor la baterie, sfatul e sa iei un cablu mai gros decit originalul, nu e scump si nici vreun pericol nu e daca setizezi bine papucii aia (mecanic, cu forta). Eventual il montezi p-asta de 166 pe linga masina, vezi ce cadere de tensiune e pe el. |
Author: | comanr [ 12 May 2013, 16:47 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
@madkat galati rasnov si retur cu faza mica aprinsa, mereu 14.4(pe beltronics). clima pornita imediat aveam 13.9 pe detector, decuplat iarasi 14.4 stabil 100%. |
Page 8 of 12 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |