Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=18244 |
Page 8 of 10 |
Author: | Andrei.v [ 21 Apr 2018, 01:30 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
arcurile fac doar sa scada unghiul de cadere de la 1.48 parca pana pe la la 0.57 0.58 Alex , ce e de modificat atat la geometrie ? Ai convergenta pe fata , pe care o pui pe zero , iar puntea spate e fixa . O poti modifica si pe aia daca nu esti babuin..dar in principiu nu se baga nimeni pentru ca "e fixa bossule" . Sa zicem ca pui puntea spate sa fie in parametrii , cadere fixa , fuga fixa (si ambele in parametrii) deci ? Daca eu iti zic ca am pus gumele noi de vara pe jantele drepte si imi tragea dreapta , apoi am schimbat rotile fata intre ele , si acum masina merge perfect... Inainte sa schimb rotile aveam geometria facuta prost si la strangerea ultimului prezon s-a autoreglat ? Daca zice colosul (man , schimba numele) ca masina mergea drept iar dupa ce a pus cauciucurile NOI de vara , trage foarte tare dreapta , ce legatura are geometria ? Din punctul meu de vedere (si credeti-ma ca am pierdut nopti intregi pe tema asta) e o problema cu toate, adunate - inclinatie drum , grosime roti + torque steering (da , trage mult mai tare in acceleratii) , + senzor coloana (steering angle doar , ca celalalt e fix) , + motoras coloana + puntea spate + cadru motor + dracu sa le ia ! Pe forumul din IT sunt o groaza de pagini cu problema asta - unii au schimbat cadrul motor (in eper apare ca s-a revizuit piesa) , altii fuzeta , altii coloana , altii au setat doar steering angle , altii roti + geometrie , altii au dat retur la masina (nu glumesc) Daca iei problemele astea descrise de fiecare in parte , iti garantez ca nu gasesti un pattern dupa care sa tragi o concluzie logica - bai , de la asta e . Eu pe masina am asa - bascule noi , arcuri+amortizoare +flanse noi, bucse bara stabilizatoare noi , bielete antiruliu noi , bucse punte spate noi , cauciucuri noi si jante indreptate. Mai am de schimbat bielete , captele de bara , caseta si coloana (aici senzorul a fost schimbat) . Le schimbam , dar din fericire nu mai trage Cand mi-a fost schimbat senzorul de pe coloana am vazut cu ochii mei in multiecuscan cum coloana era pe 0 cu 0NM forta pe ea , iar multimetru conectat la senzor arata 1.5 grade diferenta Daca miscai sa fie multimetrul pe 0 , in multiecuscan tot pe 0 era , pt ca era o valoare prea mica. Pe forumul din franta era un post in care scria cineva ca s-a cerut sa vina un tehnician expert de la alfa pe problema asta care a zis ca sunt anumite coloane decalate cu 1.5 grade. Bottom line - man , tie cum iti trage ? tii volanu drept si ea o ia spre dreapta? sau tii volanu drept si daca iei mana volanul o sa f usor dreapta si apoi si masina? Trage si cand accelerezi si cand e pe liber ? |
Author: | Andrei.v [ 30 Apr 2018, 23:23 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
M-am uitat iar pe foaia ta de la geometrie. Vezi ca ai diferenta mare la cadere stanga-dreapta. Ai si o foaie din urma cu cateva luni ? ceva nu e ok acolo. |
Author: | colosul [ 04 May 2018, 20:09 ] | |||
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S | |||
nu am alta , astea sunt de acum , tot dreapta trage problema zic ei este la roata fata stanga . urmeaza sa verific amoritizorul
|
Author: | Tag [ 08 May 2018, 14:43 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
Acolo este singura problema si este normal sa se duca dreapta cand roata de pe stanga sta asa inclinata. Se poate deregla si din pivot unghiul de cadere in urma unui impact, am patit eu. |
Author: | colosul [ 26 Aug 2018, 10:54 ] | ||
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S | ||
Salutari ! am revenit , problema a fost rezolvata din geometrie .... foarte usor de niste baieti care stiau ce fac . Miercuri sunt programat la softare - vedem ce va iesi Voi ce fel de benzina alimentati ? am incercat cu fx de 98 (6.2 lei/L) parca merge mai lin motorul.
|
Author: | Andrei.v [ 26 Aug 2018, 18:00 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
Unde softezi masina ? O sa ai o deziluzie |
Author: | colosul [ 26 Aug 2018, 20:46 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
La A team performance aici in Oradea am vb cu ei si vedem intre 160-170 hp si pana la 320 nm torque de ce sa am deziluzie ? |
Author: | Andrei.v [ 26 Aug 2018, 23:14 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
Pai din mai multe motive. In primul rand , cifrele alea - 160/170 si 320 nb sunt niste fabule incredibile. Cutia de pe masina ta are cuplu maxim 206 nm. In teorie. In practica , ar trebui sa fie C510.5 (Aceeasi de pe abarth500 cu transmisie manuala) . Eu insa n-am gasit pe nimeni sa confirme lucrul asta. In eper apar cu totu alte coduri (atat la toata cutia cat si la interne). Chiar si daca ar fi c510.5 , la 320 nm cred ca iti bubuie pana iesi cu ea din parcare. Turbina e data de garret ca 115-140cp. Baietii astia scot 170 din ea ? Hartile de multiair au cuplul blocat si sunt putini cei care il pot debloca (Doar cei care au pierdut mult timp facand asta , nu cei care tuneaza 2 multiair pe sezon) In dynamic cuplul la mine e 206 dat de producator. In multiecuscan imi arata maxim 230 (probabil la volanta) . Am 2 softuri facute - unu de profituning (care din cate am inteles are doar overboost) si imi scoate maxim 280nm si softul de abarth punto evo 163 , modificat in 5 trepte si cu presiunea in turbina scazuta (ca na, abarth-ul ala de 163 are IHI (parca)). Si cu asta tot in jur de 280nm maxim imi arata , dar e mai fasnet un pic. Pe langa overboost inteleg ca s-a mai lucrat si la injectie si la avans (nu ma pricep) Pe langa asta , dyno nu poti sa-i faci , ca am inteles ca-ti sare din dynamic si arata total eronat ce e acolo ..etc Cum o sa se desfasoare tuningul tau : Iti citeste hartile de pe masina , vede ca-s hw503 , iti ia si codul sw sa fie exact (desi asta nu e necesar , dupa cum ti-am zis eu am hartile de abarth , care e cu totu alt cod sw , cod in eper , tot , mai putin hw503) , si iti cauta intr-o baza de-a lor ce alte softuri au fost facut . Ti-l pune pe masina (Copy paste) si iti zice gata boss , acu ai 170 cai . Si mai mor si din aia ca e vara si aerul ala are 100 de mii de grade... |
Author: | colosul [ 27 Aug 2018, 11:01 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
deci va fi un fel de http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :6626.html ??? pe mine nu ma intereseaza numerele , vedem cum reactioneaza masina daca are un inpuls in plus pentru mine e suficient. cand ai facut tu softu parca spuneai ca a devenit o racheta sau ma insel? softu lai pus pe toate 3 moduri sau doar pe dynamic? |
Author: | Andrei.v [ 27 Aug 2018, 13:32 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
Nu va fi un fel de . Box-ul ala de la novitec am inteles ca doar iti pacaleste anumiti parametrii. Din moment ce cutia aia merge pe mai multe motorizari e clar ca nu e facuta special pt mito tau. Softul va fi "facut" dupa softul tau de baza. Problema e ca sunt unii "tuneri" si unii tuneri. Iar pentru multiair , tunerii ajung "tuneri" . Mi se parea racheta cand am cumparat-o . Mi-a trecut repede . Apoi mi se parea dupa ce am softat-o. Mi-a trecut si acolo dupa 2 zile. O sa mi se pare si la urmatoarea softare si o sa-mi treaca la fel de repede. Eu acu o sa pun turbina de pe qv. AM vb cu cei care o sa-mi faca softul si au zis ca daca imi modifica softul meu sa ajung undeva la 180cp sau daca imi ia softul de 180cp de pe abarth punto ss si mai modifica prin el , nu o s afie acelasi lucru . Pentru ca abarth-ul are undeva la 30 000 harti pe care nu le poate modifica nici un tuner . (in limba mea , nu stie nimeni ce e prin ele. cel putin asta am inteles eu). Citind pe forumuri am inteles ca qv-ul nu se simte la fel de bine ca un 500 esseesse. Deci ceva adevar o fi la mijloc. Bottom line , e greu cu tuningu pe multiair , iar baietii astia cu 320nm ai lor nu mi-ar inspira deloc incredere. La asta cu dynamic-ul parerile sunt impartite. Hartile cica ar fi aceleasi , difera doar aumiti parametrii ai pedalei etc etc. Unii zic ca nu o poti softa doar in dynamic , altii ca poti. eu sincer nu imi dau seama daca normal-ul a ramas la fel. Nu te intereseaza numerele , dar cand Dorel za tiuner iti zice ca iti face 320nm , cand el habar nu are daca iti duce atat cutia... nu-ti pui semne de intrebare ? |
Author: | colosul [ 29 Aug 2018, 18:27 ] | ||
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S | ||
Si primele rezultate
|
Author: | ALXege [ 29 Aug 2018, 19:21 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
Si? Merge bine? No check engine? O simti mai sprintena? |
Author: | colosul [ 30 Aug 2018, 10:52 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
Am testat masina aseara cateva ore, merge impecabil in orce situatie , trage mai bine si cuplul e mult mai bun , pana acum nici o eroare. Am vb cu baietii si daca as scoate catalizatorul as mai primi 10 -15 cai , eu oricum o sa schimb toata evacuarea vedem pe viitor. |
Author: | colosul [ 31 Aug 2018, 12:47 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
Urmeaza Volanul de pe qv si bujii noi. |
Author: | colosul [ 01 Sep 2018, 11:25 ] | ||
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S | ||
|
Author: | mishu87 [ 01 Sep 2018, 14:18 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
Arată bine volanul, curios sunt cum se simte, când trec cu MiTo prin Oradea poate facem o întâlnire sa văd volanul, vezi și tu cum merge asta de 155. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | alex_bretean [ 01 Sep 2018, 17:33 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
Felicitări pentru upgrade-uri. Și eu sunt curios sa vad mașina. [emoji51] Sent from my SM-N950F using Tapatalk |
Author: | Razvan29 [ 01 Sep 2018, 19:14 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
10-15 cai doar prin eliminarea catalizatorului nu e cam optimist? |
Author: | tzzivii [ 01 Sep 2018, 19:40 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
Fiind singurul catalizator si pozitionat chiar dupa turbo, nu e. |
Author: | colosul [ 01 Sep 2018, 19:49 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
va astept in Oradea cu mici si bere |
Author: | colosul [ 02 Sep 2018, 22:00 ] | ||
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S | ||
cateva alfe din Oradea
|
Author: | colosul [ 20 Oct 2018, 10:26 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
Am schimbat senzorul de pe coloana de directie , fara erori momentan dar am o problema mai mare , cand virez stanga volanul merge usor, cand virez dreapta volanul merge greu ceva idei? |
Author: | tzzivii [ 20 Oct 2018, 11:17 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
Montat gresit probabil. Trebuie vazut pe diagnoza ce cuplu ai la rotire. |
Author: | Andrei.v [ 20 Oct 2018, 13:14 ] |
Post subject: | Re: Meet Hugo: '10 Alfa Romeo MiTo 1.4TB Multiair S&S |
Daca ai schimbat senzorul fara sa fie calibrat o sa ai problema asta. Ele vin cu agrafa aia pusa , dar chiar si cu ea ai un decalaj destul de mareLa cele cu mufa ,calibrarea are o marja de pana la 1 grad. La mito e senzor cu pamblica. Avolo calibrarea trebuie sa fie cat mai aproape de zero. Desi pemultiecuscan ti.l arata cu 0 nm , dar daca pui un multimetru pe el o sa ai un 0.xxx . La mine volanul a ajuns sa se miste la fel stanga/dreapta abia atunci cand pe multimetru aveam un decalaj de 0.1xx . Bottom line, n.ai alta sansa decat sa desfaci iar coloana si sa pui multimetru pe el. |
Page 8 of 10 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |