arcurile fac doar sa scada unghiul de cadere de la 1.48 parca pana pe la la 0.57 0.58
Alex , ce e de modificat atat la geometrie ?
Ai convergenta pe fata , pe care o pui pe zero , iar puntea spate e fixa . O poti modifica si pe aia daca nu esti babuin..dar in principiu nu se baga nimeni pentru ca "e fixa bossule" .
Sa zicem ca pui puntea spate sa fie in parametrii , cadere fixa , fuga fixa (si ambele in parametrii) deci ?
Daca eu iti zic ca am pus gumele noi de vara pe jantele drepte si imi tragea dreapta , apoi am schimbat rotile fata intre ele , si acum masina merge perfect... Inainte sa schimb rotile aveam geometria facuta prost si la strangerea ultimului prezon s-a autoreglat ?
Daca zice colosul (man , schimba numele) ca masina mergea drept iar dupa ce a pus cauciucurile NOI de vara , trage foarte tare dreapta , ce legatura are geometria ?
Din punctul meu de vedere (si credeti-ma ca am pierdut nopti intregi pe tema asta) e o problema cu toate, adunate - inclinatie drum , grosime roti + torque steering (da , trage mult mai tare in acceleratii) , + senzor coloana (steering angle doar , ca celalalt e fix) , + motoras coloana + puntea spate + cadru motor + dracu sa le ia !
Pe forumul din IT sunt o groaza de pagini cu problema asta - unii au schimbat cadrul motor (in eper apare ca s-a revizuit piesa) , altii fuzeta , altii coloana , altii au setat doar steering angle , altii roti + geometrie , altii au dat retur la masina (nu glumesc)
Daca iei problemele astea descrise de fiecare in parte , iti garantez ca nu gasesti un pattern dupa care sa tragi o concluzie logica - bai , de la asta e .
Eu pe masina am asa - bascule noi , arcuri+amortizoare +flanse noi, bucse bara stabilizatoare noi , bielete antiruliu noi , bucse punte spate noi , cauciucuri noi si jante indreptate.
Mai am de schimbat bielete , captele de bara , caseta si coloana (aici senzorul a fost schimbat) .
Le schimbam , dar din fericire nu mai trage
Cand mi-a fost schimbat senzorul de pe coloana am vazut cu ochii mei in multiecuscan cum coloana era pe 0 cu 0NM forta pe ea , iar multimetru conectat la senzor arata 1.5 grade diferenta
Daca miscai sa fie multimetrul pe 0 , in multiecuscan tot pe 0 era , pt ca era o valoare prea mica.
Pe forumul din franta era un post in care scria cineva ca s-a cerut sa vina un tehnician expert de la alfa pe problema asta care a zis ca sunt anumite coloane decalate cu 1.5 grade.
Bottom line - man , tie cum iti trage ? tii volanu drept si ea o ia spre dreapta? sau tii volanu drept si daca iei mana volanul o sa f usor dreapta si apoi si masina? Trage si cand accelerezi si cand e pe liber ?