Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=17975 |
Page 8 of 14 |
Author: | ALXege [ 09 Jul 2013, 00:46 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Auzi, jantele alea nu cumva sunt Novitec? |
Author: | bluecar [ 09 Jul 2013, 00:54 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
chiar crezi ca are cineva ceva cu tine personal?banuiesc ca la toti le pare rau de masina,este bine sa cunosti putina mecanica (nu ca altii care au masini si dupa 70k dupa ce au cumparat masina sau ultima revizie in garantie ajung la service si spun ca masina nu mai are vlaga si mecanicul il intreaba cand ai schimbat filtrele?iar acesta raspunde "trebuiau schimbate?"stiu personal pe cineva care a schimbat la 50-60k hiundai accent 1.5 crdi) iar 6 in linie benzina in afara ca consuma 8litri/80km/h(asa consuma 520i al meu, l-am tinut 2 saptamani) nu ma dat pe spate mai multumit sunt de alfa gt. un tdi iti poti lua oricand dar nu e alfa,banuiesc ca ai vrut"altceva",baietii de pe forum sunt critici si nu trebuie sa te superi sunt "alfisti" si asta spune tot. |
Author: | bluecar [ 09 Jul 2013, 01:34 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
vreau sa rectific cu hiundaiul accent masina are 60k,tipul fiind marinar nu a facut prea multi km dar depasise din cate spunea el garantia de 5 sau 7 ani pe la 30 k si abia acum sa gandit sa schimbe uleiul si filtrele mii de scuze |
Author: | Hermanoli [ 09 Jul 2013, 07:37 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
ALXege Quote: Auzi, jantele alea nu cumva sunt Novitec?
Chiar acelea sunt, doar ca nu sunt facute de ei, ci de o firma careia nu-mi amintesc numele.
|
Author: | mugurel [ 09 Jul 2013, 10:56 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Dupa cum zicea cu cateva pagini in urma cand cerea parerea legata de jante , astea ar fi Giacuzzo Masterline 8jx18h2 et35 |
Author: | nesquick [ 09 Jul 2013, 11:51 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Bai ce sa ales de topicul omului... unu spune de accent 1.5 dizal, altul il pune la colt... rahat, a gresit omul, se poate intampla oricui... lasati-l in pace ca o repara el, iar daca nu... masina lui, banii lui... treaba lui, nu tre sa-l puneti la perete... PS. f dragute jantele... iar masina estetic se prezinta intr-o stare dementiala Sper sa o faci cat mai repede Succes la reparatie ! poate e gata pana la sfarsitul lunii ca sa te mai poti bucura de ea cat inca mai este vara ! |
Author: | tudorbuda [ 09 Jul 2013, 12:39 ] | ||
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow | ||
Va multumesc pentru aprecieri! In special tie, Mugurel, pentru parerile pertinente si ancorate in realitate! Pe jante am si capacele Novitec. Arata foarte bine, sunt multumit. Am sa le duc si la indreptat, sa fie perfecte (imi ziceau cei de la Sigemo ca n-ar strica). Ma bucur ca au anvelope noi noute. Daca am sa circul si la iarna cu ea, probabil am sa le folosesc pe cele de 17 OEM. Legat de cunostintele tehnice... sa stabilim ceva de comun acord: Nu ma pricep la mecanica, dar nici retardat nu sunt. Nu e prima mea masina. Reviziile le fac la 15.000km, chiar daca folosesc ulei LongLife de 30k. Cat aveam masini noi, eram obligat sa le fac la reprezentanta, sau la prietenul meu, in Germania. Masina arata foarte bine (atrage privirile tuturor), dar inca nu sunt multumit. Nu e perfecta. Am sa mai investesc 1.500 lei, la Tapiclean pentru un polish profesional cu umplerea zgarieturilor profunde si o reconditionare interior cu refacerea structurilor. De asemenea, o schimbare a pielii de pe volan, ca-mi strica tot feng-shui-ul, cand vad ca e uzata pielea La motor, am sa fac tot ce trebuie ca sa fie in parametri optimi. Daca o sa ma mai coste inca 1000 euro+800 suspensia + 400 cosmetica+500 sistemul audio, asta e. E o bijuterie careia n-o sa-i scada pretul niciodata si pe care nu intentionez s-o vand. Ca sa stea linistiti alfistii PS:
|
Author: | ALXege [ 09 Jul 2013, 13:02 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Nu vii cu ea la Fest? Sent from my Alfa Romeo |
Author: | tudorbuda [ 09 Jul 2013, 13:20 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
As veni cu mare drag, dar depinde de 2 aspecte: 1 - timpul. Imi deschid weekend-ul asta o terasa la Polus si sunt extrem de ocupat. Dupa ce deschid, voi fi si mai si. 2 - Sa ma tina motorul! Am sa ma uit pe forum cand si unde e fest-ul. Oricum mi-e in plan sa merg un pic pe Transfagarasan, sa-i arat blondei patria |
Author: | ALXege [ 09 Jul 2013, 14:33 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Informatiile sunt deja publicate: 19-21 iulie, Sighisoara, cu trackday duminica, la Prejmer. Sent from my Alfa Romeo |
Author: | yux_mm [ 10 Jul 2013, 09:30 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
... Ege se gandeste deja la niste cadre cu una din culorile care l-au bantuit si poate inca il mai bantuie |
Author: | tudorbuda [ 10 Jul 2013, 19:03 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Intra luni la mecanic. Daca imi repara motorul si scap de mersu cu inima stransa, as face cumva sa vin. Cel putin intr una din zile, sa ne cunoastem |
Author: | _mircea_ [ 15 Jul 2013, 18:31 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
news? |
Author: | marius [ 21 Jul 2013, 02:06 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Tara arde si baba se piaptana. Paravantul cum trebuie sa stea pentru o protectie optima, aplecat inspre in fata precum in poza sau perpendicular, la 90 de grade ? |
Author: | tudorbuda [ 26 Aug 2013, 17:27 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Salut! Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat, dar sunt foarte prins cu deschiderea unei terase. Deflectorul de vant e cel mai eficient atunci cand sta vertical. Faza intermediara e atunci cand vine aplecat inspre scaun si aproape fara protectie e cand e lasat pe spate de tot. Revenind la ale noastre: I-am gasit "duhovnic". Un tip super ok, fost mecanic al reprezentantei Fiat, cu training-uri specializate pe aceste motoare, in Italia. Il recomand cu mare drag. Il cheama Calin Giurgiu si are un service in p-ta 1 Mai, Cluj. De cum i-a deschis capota, a stiut sa-mi zica toate problemele ei. Cunostea motorul pe de rost. Totusi, avea emotii legate de bataia de jos. Mi-a explicat ca daca are joc arborele, trebuie rectificat, alti cuzineti, distractie mare. Daca nu, scap cu un reglaj de tacheti si calat la semne. Ori reparatie de 300 lei, ori schimbat motorul. Pana la urma, am scapat usor. Mi-a tinut-o 3 zile si mi-a adus-o personal, sa facem ture. M-a costat 400 lei manopera, inclusiv un bec pe faza scurta, antigel de buna calitate si pasta de etansare a garniturilor. Motorul merge aproape perfect. In comparatie cu faza de dinainte, trage grav. Mi l-a laudat ca fiind unele dintre putinele v6-uri care in stare perfecta si ca va mai merge mult si bine de acum incolo. M-a rugat sa merg odata pe luna la el, sa-l tina sub observatie si odata la 30.000 km sa-i verifice tachetii, care ar trebui ajustati in permanenta. Cu ce m-a socat: s-a oferit s-o faca gratuit. Imi adora masina si vrea si el s-o vada in perfecta stare. De asemenea, mi-a sugerat sa bag Selenia 20k. Mi-l ia cu 30 lei/litru. Bataia de jos nu era de la cuzinet... ci de la galeria de evacuare. Trebuie sudata intr-un loc (inainte de cea Ragazzon) si trebuie sa-i schimbam garnitura. De asemenea, am sa-i scot catalizatorul http://www.youtube.com/watch?v=nGYx-aPb_wA" onclick="window.open(this.href);return false; Deocamdata suna groaznic. Scapa gaze aproape de motor si paraie ca un aro. Va suna demential dupa operatie. Poimaine intra iarasi in service. Trage inconstant (muuult mai putin suparator ca si inainte) la rece, mai ales. Ii schimb bujiile (caut best buy NGK sau Magnetti Marelli, ca nu mai am bani de investit). Schimb cureaua de distributie. Costa 60 lei, Continental. E pacat sa n-o schimb, ca e veche si chiar n-as avea nevoie de-o problema de genul aleia pe care ar putea s-o cauzeze cureaua rupta. Schimb filtrele de ulei, aer, benzina. Schimb NEAPARAT amortizoarele. Toate 4 sunt dezastru, dar dreapta fata nu mai lucreaza deloc. Le-am gasit in dezmembrari la 100 lei bucata. Ei spun ca-s in perfecta stare si am 3 luni garantie. Cred ca e cea mai buna solutie, pe moment. Nu vreau sa investesc ~600 euro in Bilstein B6 Sport si nu vreau nici ceva ieftin. Pana la anul, cand voi trece la Bilstein noi, acestea isi vor face treaba. Mai trebuie sa-i pun litrometru, ca mi-e vesnic becul aprins si rad fetele de mine ), sa-i rebobinez motorasul care actioneaza niste carlige de prindere a trapei metalice de la decapotare, ca e foarte slab si ma poate lasa cand mi-e lumea mai... ploioasa. Mai trebuie sa ii vopsesc 2 elemente: trapa de decapotare (i-e sarit lacul in 2 locuri si se vad diferente de nouanta intre suprafata acoperita de panza si cealalta) Si capacul portbagajului. Vreau sa-i astup gaurile eleronului. Renunt la el Probabil am sa-l pun spre vanzare, alaturi de jantele de 17, care, daca nu se vand, imi vor ramanea pentru iarna, in caz ca am sa mai circul cu ea. Intre timp, masina a fost pe la cei de la Tapiclean, care au facut o treaba extraordinara cu interiorul. E ca nou. Au aplicat un fel de chit pentru piele in crapaturi, au vopsit peste si polishat. Apoi, aplecat un balsam pentru elasticitate si intinerire. De asemenea, volanul a fost revopsit si arata ca nou. Sunt extrem de multumit si-i recomand cu mare incredere. Jantele merg la indreptat. Deocamdata am indreptat doar una, care avea si o fisura si se tot dezumfla. Celelalte n-au probleme grave, dar vreau perfectiune Incet incet, pretioasa mea ajunge la ce trebuie sa fie. Feeling-ul overall se va schimba enorm odata cu repararea esapamentului si schimbarea amortizorului. Cred ca am sa las pentru anul viitor sistemul audio. Cel putin asa zic deocamdata. Cine stie ce mi se nazare, in functie de cum stau cu banii |
Author: | Nicorec [ 26 Aug 2013, 19:01 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Felicitari nenea de cata rabdare ai dat dovada si tot nu ai renuntat.Incet incet rezolvi toate problemele.Sunt curios cu cat te-au amendat cei de la Tapiclean |
Author: | tudorbuda [ 28 Aug 2013, 12:17 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Reconditionarea a costat in jur de 400 lei, dar merita fiecare banut. Arata cu totul altfel si volanul e "dat in spate" cu 100.000 km Ieri mi s-a desprins aproape de tot galeria de evacuare, inainte de toba intermediara. NU vreti sa stiti cum suna! Faptul ca am circulat aprox 10km "rally style", m-a facut sa ma gandesc daca mai vreau sa renunt la cat, sau sa pastrez un sunet mai civilizat. Azi s-a intors la duhovnic, sa-i repare evacuarea, sa-i schimbe bujii, filtre, ulei (Selenia) si placute de frana. Cele de pe masina sunt ceramice si foarte invechite. Deocamdata nu e o prioritate inlocuirea sistemului de franare cu unul mult mai performant. Mai urmeaza amortizoarele cu tot cu flanse si paliere (sper ca zic bine. acei rulmenti+cauciuc din oala telescopului, in partea de sus, unde e prins. Cel din dreapta e distrus si suna urat la orice denivelare minuscula. Va mai instra si la vopsitorie pentru cele 2 elemente si cam atat, pe anul asta |
Author: | _mircea_ [ 11 Sep 2013, 18:35 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Hehe chiar eram curios de evolutie deoarece am vazut-o in trafic. Din pacate eu trec exact prin ce ai trecut tu cu motorul, de la nervi, bani bagati in fiare inutile, apoi dorinta de a scapa de fier, dar momentan sunt in procesul de dezasambalre al motorului bucata cu bucata si piesele comandate , gaura mare detot, dar intrebarea cu "de ce dracu o mai fac?" e in aer, un raspuns nu mi-am dat inca. Enjoy your ride |
Author: | todasca [ 16 Feb 2014, 22:23 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
tudorbuda Quote: Salut!
salutIl recomand cu mare drag. Il cheama Calin Giurgiu si are un service in p-ta 1 Mai, Cluj. ai cumva un numar de telefon de la nenea asta Calin sa imi fac si eu o programare sau merge si fara? tu cum ai facut? ps:felicitari pentru alfina, e speciala |
Author: | tudorbuda [ 17 Feb 2014, 11:58 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
0758.471.590 Calin Giurgiu. Suna-l si vedeti cum va intelegeti. Revenind la topic dupa luni si luni (mi-am deschis un bistro intre timp si n-am avut timp nici sa respir) Masina mi-a stat tot in service, din toamna. Ii desfacuse Calin motorul sa vedem cum sta treaba cu cuzinetii, dar n-am gasit cuzineti noi, decat cu cota de reparatie. Arborele e oglinda, n-a fost afectat deloc, dar cuzinetii de la pistoanele 4,5,6 au fost afectati progresiv de lipsa de ulei. La 6 destul de mult (avea o mica bataie la cald. la rece nu suna nimic), la 5 usor vizibil si 4 foarte putin. Ar trebui schimbati, dar n-am gasit. Am inteles ca s-ar potrivi de la toate modelele de v6. 2.0tb, 3.0 ambele variante, inclusiv de pe 166 si 2,5v6 de pe 156. Ma poate ajuta vreun alfist? N-as vrea sa iau din dezmembrari, ca nu stiu ce iau. Doar un privat am am gasit dispsus sa vanda si si acela vindea doar blocul motor, cu 150 euro. In rest, kit distributie, filtre, Selenia, bujii, placute de frana, le iau noi, bineinteles Inca n-am gasit solutie cu telescoapele si palierele fata (cel dreapta fata suna ca naiba). Imi gasise Calin telescoape spate noi la 160 lei bucata. Pret ff bun, dar pe fata n-a gasit si acolo e problema mai mare. In rest, o pregatesc pentru venirea primaverii. Abia astept tura de inaugurare, in noul an |
Author: | _mircea_ [ 23 Feb 2014, 15:19 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Incearca la Premium Parts, tel: 0743658734, e un magazin mic vis a vis de expo transilvania, mie el mi-a adus toate piesele de la cuzineti, segmenti ... tooot , incearca si socializeaza telefonic cu el inainte sa-i faci o vizita . Spor |
Author: | tudorbuda [ 25 Feb 2014, 15:39 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
In principiu, rezolv cam cu toate. Noi, din fericire. (cu telescoapele inca mai am dubii). Singura chestie de care as avea nevoie seccond, ar fi palierele cu rulmenti de la telescoapele fata. Am inteles ca ori merg, ori nu merg, deci ar fi foarte bune si din dezmembrari, tinand cont ca nu costa aproape nimic, ele fiind aruncate la fier vechi odata cu epava, in mod frecvent. Noi, costa 200 euro si ar fi o prostie. Mai bine iau Powerflex spate de banii astia Asadar: ma poate ajuta cineva cu palierele respective? Am inteles ca se potrivesc de pe Spider/Gtv 2.0tb, 3.0v6 12/24v. Nu e momentul sa arunc cu banii. Am investit tot ce aveam cash intr-un bistro din centrul Clujului. Colac peste pupaza, mi s-a ivit ocazia sa iau un Golf 7 1.2 TSI cu 2.000 km, la un pret la care as fi prost sa nu-l iau. |
Author: | tudorbuda [ 10 Apr 2014, 19:02 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
Noutati, bune si rele: Bune, ca-s mai putine: Montat cuzineti noi, schimbat distributie, curea, rola fixa, pompa apa, rola intinzatoare. Filtre ulei Selenia, bujii Ngk, placute frana Ferodo, furtunasele pentru etrieri (erau invechite) sonda litrometrica (a trebuit dat jos rezervorul si, implicit, toata puntea spate). Motorul a pornit "la sfert", merge fff bine! Rele: mi s-a stricat termostatul. Statea la 70. a urcat la 90, au pornit ventilatoarele, a scazut la 70. A urcat iarasi la 90... si apoi la 110.(la relanti, ca n-am miscat masina din altelier) A ramas blocat pe inchis si a si crapat un furtun in forma de T, intre termostat, vas expansiune si restul circuitului de racire, pe care nu l-am gasit nicaieri, asa ca incerc sa mi-l produc eu, cu un T metalic si 3 furtune. Termostatul l-am comandat, 130 lei, vine maine. - inca mai am o bataie la cald. Mecanicul vrea sa desfaca si chiulasele, sa vada daca nu-i afectat si pistonul. Sper sa fie doar boltul, ca acela e 93 lei. Piston+camasa = 1500 lei. - am luat din dezmembrari telescoape fata. Nu se potrivesc de pe 2.0tb. Au prinderea putin diferita. Nici palierele din dez. nu sunt bune, ca nu se roteste rulmentul. Sunt putin indoite, probabil vin de pe o masina lovita. am gasit http://www.tuningshop.ro/prod_254966.html" onclick="window.open(this.href);return false; Mi se pare bun pretul, pentru KW. sunt aproape la pret de Magnetti Marelli. Daca aveti alternativa, va rog frumos! |
Author: | tudorbuda [ 14 Apr 2014, 14:23 ] | ||
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow | ||
http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=65&t=22113" onclick="window.open(this.href);return false; Pus la vanzare jantele despre care vobeam acum cateva pagini + eleronul Daca le dau, mai pun ceva si iau o suspensie KW/Novitec. Pana una-alta, a venit termostatul, insa nu am gasit nicaieri furtunul. Cica e si greu de produs si nici nu-l gaseste niciun program de identificare piese. E cel putin frustrant. Help, anyone?
|
Author: | Fionut [ 14 Apr 2014, 21:24 ] |
Post subject: | Re: My preciouss: Alfa Spider mkII 3.0 v6 12v Zoe yellow |
http://shop.ar-hanel.de/shop/page/about ... hop_param=" onclick="window.open(this.href);return false; Shop-ul nu merge foarte bine asa ca ar fi bine sa suni daca te descurci tu, daca nu, sa rogi pe cineva care vorbeste germana (am inteles ca ai ceva cunostiinte aici) si sa intrebi. Tipul vinde foarte multe piese rare pentru Alfa Romeo. Sper sa-ti fie de ajutor, bafta. |
Page 8 of 14 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |