Masina in cauza, vanduta de AutoItalia Outlet a disparut de pe Autovit, cat si de pe OLX, unde era pusa la vanzare direct de proprietar.
Asta imediat dupa ce am primit testarea si le-am batut obrazul celor de la AutoItalia si am facut publica toata povestea aici.
Sa speram ca vom avea in curand niste legi in privinta asta, si niste pedepse dure. Datul KM inapoi nu este numai o inselatorie. Cumparatorul este expus la fel de fel de riscuri privind siguranta rutiera. Tu te bazezi pe faptul ca masina are un numar de KM, si nu e momentul sa schimbi distributia, uleiul la cutie, turbina, curelele, sau mai stiu eu ce, si te trezesti intr-o depasire ca iti crapa ceva (Doamne fereste!). Nu poti sa schimbi TOT pe masina, toate consumabilele (astea cu termen de schimbare la numar mare de KM), doar pentru ca nu stii istoricul masinii. Ar insemna o investitie uriasa.
@madkat Urmatorul schimb de ulei, recomandat peste 48.000 km (139.000-92.000) ? Putin probabil. In conditii optime ar trebui sa fie la maxim 30.000 din ce am mai citit.
"Odometro da ultima rigeneraz.", indica cati km au trecut de la ultima regenerare. OK, 27km.
Dar "Odometro da ultima sostiz. DPF" indica km parcursi de la ultima SCHIMBARE a filtrului de particule, sau se reseteaza atunci cand se schimba ECU-ul
Martorul asta indica 20km. Adica a schimbat cineva DPF acum 20km ? Sau s-a schimbat ECU, si s-a rescris tot, cum se indica si dincolo?
Am sunat si in Belgia, masina avea dupa 5 luni deja 30.000km, a avut o interventie pe garante (si singura). Apoi a facut inca 60.000 in 4 ani ?
Treaba e clara, eu nu am nici un dubiu. Si din moment ce au scos masina de la vanzare, cred nici ei nu mai au nici un dubiu de ce anume le-a dat ex-colegul lor sa vanda...