Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Rosso Inferno
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=17135
Page 8 of 21

Author:  tzzivii [ 19 Jan 2012, 13:54 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

chiar pare ok husa. intrebare funny, cum e sa iei masca la 2din sa te duci cu ea sus? nu e cam incomoda? eu mi te imaginez, e funny! :lol:

Author:  Hermanoli [ 19 Jan 2012, 15:53 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Better safe than sorry :popa:

Author:  tzzivii [ 19 Jan 2012, 15:58 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

asta da, normal, insa cred ca e mai usor cu casco.

Author:  147seb [ 19 Jan 2012, 16:08 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Arata foarte bine cusatura aia rosie :D mai trebuie si la volan si e suficient zic eu :D

Author:  Hermanoli [ 19 Jan 2012, 17:24 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

E suficient asa cum este acum, volanul este practic nou, deci nu ma ating de el. Interiorul va mai primi doar o curatare profesionala, asta la primavara, si eventual noi covorase.

Author:  Valak [ 19 Jan 2012, 21:40 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Husa mai trebuie ajustata putin pe laterale, ca sa stea intinsa si o sa arata ca din fabrica. Pielea e de o calitate exceptionala, e foarte moale, placuta la atingere si usor elastica.
Furca de ambreiaj prezenta ceva uzuri, in sensul in care suprafetele de contact cu urechile rulmentului de presiune nu mai erau pe rotund, cum ar fi trebuit sa fie, in zonele respective aparuse o aplatizare. Sper sa se fi rezolvat, manopera pentru montat/demontat cutie de viteze a fost deja platita de trei ori, o galagie de bani, plus ca mi-e teama ca or sa se duca dracului filetele alea pe-acolo de la atatea strangeri.

Author:  thenuts [ 30 Jan 2012, 02:27 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Ai cedat nervos si ai pus-o la vanzare pana la urma ? :( Te dai pe honda ?

Author:  Hermanoli [ 30 Jan 2012, 13:20 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Cedat nervos, inca nu. Dar vreau sa revin la o benzinara. N-o sa trec la Honda, am avut doar un moment de ratacire, a nu ma intelege gresit, Honda e super marca.

Author:  ALXege [ 30 Jan 2012, 14:44 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

S2K FTW 8)
2.0TS Silispeed?

Author:  thenuts [ 30 Jan 2012, 15:31 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Hermanoli Quote:
Cedat nervos, inca nu. Dar vreau sa revin la o benzinara. N-o sa trec la Honda, am avut doar un moment de ratacire, a nu ma intelege gresit, Honda e super marca.
Imi poti da cateva motive de ce vrei sa treci la benzina ? ( pur informativ pentru mine deoarece motorul ala e unul la care multi ravnesc inclusiv eu
si nu inteleg cu ce te-a suparat :D ; in afara de faptul ca iarna faci putin frigul in el pana se incalzeste :)) )

Author:  Valak [ 30 Jan 2012, 18:15 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

:lol: Cedat nervos e putin spus, omul isi uraste cu pasiune masina, toate mizeriile cu ambreiajul au lasat urme adanci si ma indoiesc ca relatia dintre ei mai poate fi armonizata cumva ! Cat despre motor, oricat de mic ar fi consumul comparativ cu 2.0 TS, atunci cand esti la volan...In fine, omul e setat pe benzinare, a incercat un dizal si s-a lecuit, nu-i mai trebuie !

Author:  dcmilitaru [ 30 Jan 2012, 21:26 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Big big big LIKE!!!

Author:  georgeg [ 02 Feb 2012, 16:21 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

O intrebare : webasto-ul banuiesc ca l-ai montat tu, stiu ca Alfa nu a avut nici macar pe 159 optiunea asta in lista. Spune-mi te rog daca ai putut cumva sa observi care e diferenta de consum cand il folosesti...intreb pentru ca si eu mi-am montat si nu stiu daca consumul mare in zilele astea de iarna se datoreaza folosirii intense a webasto-ului sau pur si simplu atat a ajuns sa consume.

Author:  marius [ 02 Feb 2012, 16:28 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Hermanoli Quote:
Dar vreau sa revin la o benzinara.
939 TBi ?

Author:  Valak [ 02 Feb 2012, 16:45 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

@ George: Masina asa a venit, cu Webasto, deci n-as putea sa-ti spun daca a influentat consumul, dar ai dreptate, e dotare ulterioara. Din punctul meu de vedere nu prea are de unde sa apara vreo diferenta de consum, sau daca apare, ar trebui sa consume mai putin, per total. Consumul lui in stationare e infim comparativ cu ce castigi plecand cu un motor cald. Consumul mare zilele astea cred ca se datoareaza exclusiv gerului naprasnic de afara.

Author:  Hermanoli [ 02 Feb 2012, 17:27 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

@marius: 955 , 940 , 939 .... n-am nici cea mai mica idee.

Author:  Hermanoli [ 29 Feb 2012, 19:04 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Dupa multe ore de gandire si multi km la volanul ei, am luat de comun acord decizia de a continua relatia noastra. Ea a promis sa fie cuminte si eu i-am promis un soft "by Iluzoriu".

Sa fie intr-un ceas bun! :popa:

Author:  mugurel [ 29 Feb 2012, 19:14 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Amin . Sper sa se tina si ea de cuvant :)

Author:  Valak [ 01 Mar 2012, 10:09 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Ma bucur mult ca s-a ajuns la reconcilierea asta si chiar sper sa nu mai ai probleme cu ea, iti tin pumnii, eu nu mi-a pierdut niciodata increderea in ea ! A fost trificila (de trei ori cutia jos), e clar, dar ia-o ca pe un test pe care l-ai trecut.
Despre soft nu stiu ce sa zic, in principiu n-ar trebui sa strice, dar m-as bucura mai mult daca expertiza lui Tibi ar concluziona si ca sunt ceva probleme, care se pot remedia prin soft. Ideea e ca atat cat am mers eu cu masina, in 10% din cazuri, atunci cand accelerez sustinut, masina se comporta mult mai violent, mai agresiv decat o face in mod "normal", ori ceva imi spune ca "normal"-ul asta e putin anormal. M-as gandi la EGR, care nu se inchide complet si care penalizeaza grav accelerarile, mai ales ca si miroase a motorina nearsa si se vede ceva fum negru. Sigur, pot fi si alte cauze, dar scoaterea EGR-ului din joc prin soft mi se pare un inceput bun. Am mai discutat cu unul si cu altul despre treaba asta si parerile sunt impartite. Eu unul vad rostul EGR-ului pe motor mai ales pentru reducerea NOx-ului, mai putin pentru reducerea consumului, asa ca nu vad de ce nu as renunta la el. Au fost unii care au spus ca fara racirea EGR-ului motorul va functiona mai cald decat a fost proiectat, mai ales la sarcini partiale si ca asta s-ar putea sa-i dauneze, sau ca va fi o crestere sensibila de consum. Voi ce credeti ? Sunt pentru instalarea unui soft mai "inteligent" decat cel de fabrica, atata timp cat a fost elaborat avand la baza ultima versiune de soft a producatorului, pentru motorul in cauza, dar nu stiu ce sa fac cu EGR-ul. Orice parere, cat de cat avizata, e binevenita, cu atat mai mult cu cat vine din partea unora care au si recurs la anularea EGR-ului !

Author:  ionutp [ 01 Mar 2012, 12:23 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Hai, ca poate in al 12-lea ceas se potoleste cu figurile...

Author:  thenuts [ 01 Mar 2012, 13:34 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Mai Valak si eu am 147 jtd dar cel 8v si cand ii spuneam la un prieten ca am impresia ca, cateodata masina accelereaza mai brutal decat o face de obicei ma credea nebun. Sincer si eu aveam impresia ca sun ca un nebun dar asta era adevarul...inca nici in ziua de azi nu am depistat care ar fi cauza :) Daca te ajuta cu ceva in perioada aia aveam EGR-ul blocat ( cand l-am desfacut sa il curat tija aia care il deschide/inchide era imbacsita nu mai misca deloc)...sau poate cateodata deschidea nu am habar dar de cand am cumparat alt EGR din dezmembrari si l-am pus sus nu mi s-a mai parut sa patesc faza asta :).

Author:  Valak [ 01 Mar 2012, 14:05 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Aveai EGR-ul blocat..."blindat", era defect sau din soft ?

Author:  thenuts [ 01 Mar 2012, 14:27 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Era blocat din cauze naturale (de la cenusa aia neagra care se aduna acolo in timp)

Author:  marius [ 01 Mar 2012, 15:22 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

No, sper sa isi bage mintile in cap acum ca i-ai aratat ca te poti si desparti de ea ! :)

Author:  Valak [ 06 Mar 2012, 01:22 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Nu pare genul care sa-si bage vreodata mintile in cap, cred ca o enerveaza pana si ideea. Dupa ce vineri a aprins martorul motor si avea lipsa de putere m-am pus pe dat EGR-ul jos si curatat atat partea mecanica, cat si cea electrica. Era ceva funingine stransa acolo, asa ca eram destul de optimist asupra rezultatului. Am curatat si MAP-ul, daca tot eram in zona si cand sa-i dau o cheie, MUMU, nici vorba sa porneasca. Mii de multumiri lui Tzzivii, care la nici o ora dupa ce aterizase era cu testerul la mine in fata blocului, incercand sa ma ajute s-o pornesc ! Pana la urma a pornit, fara sa fi dat vreun indiciu clar asupra motivului pentru care a facut figuri.
Sa fie pace !

Page 8 of 21 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/