Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

automotive news
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=16363
Page 8 of 81

Author:  Allex [ 19 Nov 2011, 01:07 ]
Post subject:  Re: automotive news

- multe milioane de euro la buget. Bine, in cazul nostru oricum bugetul ajunge unde trebuie.

Author:  ALXege [ 19 Nov 2011, 03:05 ]
Post subject:  Re: automotive news

A, pai hai atunci sa legalizam si bautura la volan :)

Author:  andreiblitz [ 19 Nov 2011, 09:13 ]
Post subject:  Re: automotive news

ionutblv Quote:
Vrei o limuzină luxoasă dar care poate să transporte fără probleme patru sau cinci pasageri? Şi să aibă, bineînţeles, patru portiere şi ceva spaţiu pentru bagaje. Iată cele mai rapide berline din lume.
Ai vrut sa spui probabil o masina sport care sa transporte 4 sau 5 pasageri pentru ca altfel n-are sens deloc. Toate limuzinele cam pot sa transporte 4 pasageri, de asta sunt limuzine.

Author:  zmarius [ 19 Nov 2011, 11:35 ]
Post subject:  Re: automotive news

ALXege Quote:
A, pai hai atunci sa legalizam si bautura la volan :)
Nici asa dar nici sa interzici fumatul. What's next? Fara ochelari, fara guma de mestecat la volan? Nu sunt fumator dar e vorba de princicpiul de libertate de a face ceva. O sa ajungem sa ne simtim ca in banca din clasa a 1-a, eventual sa fim obligati sa stam cu spatele drept.

Tot din seria asta mi se pare stupida si amenda de centura. Desi in 90% din cazuri o port, exact in acel 10% m-a oprit si mi-a dat amenda. Practic eu platesc politistul prin impozite sa imi dea amenda ca eu nu am grija de siguranta mea. Cu celelalte interdictii care pun viata altora in pericol sunt de acord, dar centura e un risc doar pentru mine ca si sofer.

Author:  Allex [ 19 Nov 2011, 12:34 ]
Post subject:  Re: automotive news

ALXege Quote:
A, pai hai atunci sa legalizam si bautura la volan :)
Buna comparatie :clapping: M-ai convins.

Author:  tzzivii [ 19 Nov 2011, 17:36 ]
Post subject:  Re: automotive news

zmarius Quote:
Nici asa dar nici sa interzici fumatul. What's next? Fara ochelari, fara guma de mestecat la volan? Nu sunt fumator dar e vorba de princicpiul de libertate de a face ceva. O sa ajungem sa ne simtim ca in banca din clasa a 1-a, eventual sa fim obligati sa stam cu spatele drept.
da, ai dreptate cu libertatea, insa atunci cand tu ai si alti pasageri in masina care inhaleaza fumul tau, atunci e cam aiurea. si o stiu din experienta. tatal meu fumeaza in masina si pe langa faptul ca tusesc ca naiba, mai si put a fum cand ma dau jos...

Author:  yux_mm [ 19 Nov 2011, 22:28 ]
Post subject:  Re: automotive news

zmarius Quote:
[ centura e un risc doar pentru mine ca si sofer.
nu e chiar asa. in cazul in care din cauza impactului masina ricoseaza, tu zbori prin masina ca mingile de la 6 din 49. e suficient un cot, sau un cap, sau un genunchi, sau mai bine un papuc bine proptit si colegul tau de habitaclu e istorie. era si o reclama pe tema asta cu 3 sau 4 gagici intr-o masina din care una nu purta centura. in urma impactului gagica incepe sa zboare prin masina ca bilele mai devreme mentionate si cu niste lovituri bine aplicate le face istorie pe celelalte iar ea scapa. e limpede ca reclama e putin trasa de par. care ar fi sansele sa le aplici partenerilor loviturile potrivite in aceeasi situatie. cu toate astea, in final, mesajul este limpede. prin urmare purtati oameni buni centura, daca nu de dragul vostru, de dragul si/sau din respect pentru ceilalti ocupanti ai masinii

@firestarter: arata foarte bine masina croatilor!

Author:  lucianm [ 20 Nov 2011, 21:08 ]
Post subject:  Re: automotive news

Yux, ceea ce spui tu poate fi adevarat in afara orasului, dar, cel putin in Bucuresti, acele cazuri de "zbor" prin masina sunt extrem de ipotetice. Iar pentru acea ipoteza vaga, milioane de soferi si pasageri se sugruma cu centurile, la viteza medie de sub 20 km/h, fie 40 grade C, fie imbracati in costume, etc... Doar pentru ca politia si statul a gasit un motiv suficient de bun ("siguranta mea"... :disgust1: ) ca sa mai dea niste amenzi.
Prin urmare, in oras, eu NU port centura! :uhuh:

Author:  Jaggguar [ 20 Nov 2011, 23:53 ]
Post subject:  Re: automotive news

Eu nu cred ca avem discutia asta, in 2011. Lucian, imi pun centura aproape instinctiv, uneori si cand parchez, imi pare un gest extrem de firesc si normal, este primul pe care-l fac dupa ce bag cheia in contact. Iti zic asta ca sa se inteleaga ce urmeaza: nu m-a jenat niciodata, nu m-a sugrumat, nu m-a deranjat nici la 40 de grade si nici la minus 40... nu stiu cum va spanzura pe voi centura, serios. Cat despre partea cu siguranta... ti-as da exemplul unui prieten bun care a murit acum 2 ani. Avea 50 la ora. Habar nu avem de intensitatea socurilor, chiar si la viteze mici, fiindca nu sunt miscari naturale pe care le traim in fiecare zi. Te impiedici si dai cu capul de bordura si te ranesti grav, inchipuie-ti cum e sa iesi prin parbriz si sa saruti frantuzeste bara vreunui Audi cu o viteza de vreo 20-25 de km la ora....

Author:  andreiblitz [ 21 Nov 2011, 00:11 ]
Post subject:  Re: automotive news

Si mie mi-a murit un prieten in 2004. A dat intr-un pom cu aprox. 70 km/h si a murit pe loc. Nu vreti sa stiti cum arata. Nu avea centura.

Author:  valerica [ 21 Nov 2011, 00:20 ]
Post subject:  Re: automotive news

Si eu port centura tot timpul, nu stiu daca ma salveaza, dar nici nu ma intereseaza, e acolo ca masura de siguranta si o folosesc. De multe ori cand parchez masina imi dau seama ca am centura, atunci ma jeneaza si o scot, dar in general o folosesc la orice viteza, chiar si la bara la bara tot cu ea merg si nu m-a deranjat niciodata.
Am impresia ca multi nu poarta centura cum unii nu-si pun semnele de incepator!

Author:  zmarius [ 21 Nov 2011, 01:08 ]
Post subject:  Re: automotive news

Subiectul (offtopic si el) era faptul ca e stupid ca statul sa iti dea amenda pentru nepurtarea ei, nicidecum ca nu ar fi folositoare.

Ontopic: Subaru BRZ mentionat mai sus in mai multe ipostaze aici

Author:  goldfinger [ 23 Nov 2011, 17:09 ]
Post subject:  Re: automotive news

Passat Alltrack

Déjà vu?
Attachment:
796078l.jpg
796078l.jpg [ 207.36 KiB | Viewed 1692 times ]
L.E.

prima maşină cu patru premii Euro NCAP Advanced...

Author:  marius [ 30 Nov 2011, 21:26 ]
Post subject:  Re: automotive news

Mult asteptatul Toyobaru a fost lansat pe piata. Incepand cu o anume Supra portocalie, am avut mereu o slabiciune pentru coupe-urile japoneze.
Toyota GT 86 - Subaru BRZ.
Attachment:
Toyota GT 86.jpg
Toyota GT 86.jpg [ 49.7 KiB | Viewed 1588 times ]
Alta masina care imi place din ce in ce mai mult in ultima vreme - si cred ca e primul SUV despre care spun asta - este Evoque, mai ales in varianta cu trei portiere. Publicul tinta a fost atins se pare si in Romania, am fost surprins sa vad parintii unei colege de-a fica-mii ducandu-si mandri copilul la scola intr-un Evoque - cum altfel - alb.

Drive test Range Rover Evoque SD4 2.2 Dynamic Coupe
Attachment:
Land-Rover-Range-Rover-Evoque.jpg
Land-Rover-Range-Rover-Evoque.jpg [ 49.71 KiB | Viewed 1588 times ]

Author:  yux_mm [ 01 Dec 2011, 12:59 ]
Post subject:  Re: automotive news

am vazut un range in bucuresti intr-o seara si mi s-a parut ca arata intr-adevar foarte bine. sper ca in continuare sub obladuire lui nea' tata sa mearga treaba pe un fagas bun. atata timp cat nea tata va da banii fara sa isi bage coada in dezvoltarea modelelor, vom putea spune ca vom cumpara o masina de conceptie britanica.

in alta ordine de idei ma uitam zilele trecute pe niste liste de preturi intr-o revista de profil si m-a surprins faptul ca modelele in 3 usi sunt mai scumpe decat dele in 5 :blink: , ...considerabil. adica o diferenta de aproape 1000euro

Author:  tzzivii [ 01 Dec 2011, 13:04 ]
Post subject:  Re: automotive news

o diferenta de 1k la sumele la care se ridica evoque deja sunt insesizabile.

Author:  yux_mm [ 01 Dec 2011, 14:13 ]
Post subject:  Re: automotive news

preturile incep de la 28.890 conform respectivei reviste. preturile sunt fara TVA, asadar si mia aia e tot fara TVA.
diferenta este de aproximativ 3.5%, ceea ce mie mi se pare destul de mult. daca mai tinem cont si de faptul ca la varianta in 3 usi sunt mai putine componente, deci mai putina manopera, nu prea imi dau seama cum a iesit la socoteala asa.

Author:  ionutp [ 01 Dec 2011, 14:27 ]
Post subject:  Re: automotive news

Mulți vad modelul in 3 usi mai interesant, la fel si constructorul.
Probabil de aici diferența

Author:  dcmilitaru [ 01 Dec 2011, 15:11 ]
Post subject:  Re: automotive news

Si seria 3 coupe e mai scump decat sedanul...

Author:  marius [ 03 Dec 2011, 14:40 ]
Post subject:  Re: automotive news

A devenit si preferatul caselor tuning de pretutindeni, inclusiv al alora de au o fixatie cu anvelopele colorate.

Attachments:
Range Rover Evoque Startech (Custom).jpg
Range Rover Evoque Startech (Custom).jpg [ 40.58 KiB | Viewed 2126 times ]
Range_Rover_Evoque_Kahn_1 (Custom).jpg
Range_Rover_Evoque_Kahn_1 (Custom).jpg [ 60.29 KiB | Viewed 2126 times ]
Range_Rover_Evoque_Marangoni (Custom).jpg
Range_Rover_Evoque_Marangoni (Custom).jpg [ 67.74 KiB | Viewed 2126 times ]

Author:  Tupac [ 03 Dec 2011, 21:24 ]
Post subject:  Re: automotive news

Masina mie imi place mult, mi se pare altceva fata de restul. Mai stiu insa (de la cineva care dorea sa o achizitioneze) si ca pretul este pe masura..

Author:  goldfinger [ 05 Dec 2011, 10:18 ]
Post subject:  Re: automotive news

ACEA Quote:
ACEA Board elects Sergio Marchionne as President for 2012

Brussels, 2 December 2011 -- The Board of Directors of the European Automobile Manufacturers Association (ACEA) has elected Sergio Marchionne, Chief Executive Officer of Fiat S.p.A. as well as Chairman and CEO of Fiat Group Automobiles S.p.A., as the association’s President for 2012.

“The year 2012 will be challenging especially if the instability in the Eurozone would not be addressed,” said Marchionne. “Our association will further focus its work on three main issues: European industrial policy; sustainable mobility and transport; and international trade relations. These issues are all closely linked as the industry’s capacity to invest and innovate depends on a strong, competitive manufacturing base in Europe.”

Marchionne takes over from Dieter Zetsche, Chairman of the Board of Daimler AG and Head of Mercedes-Benz Cars Division, who served as ACEA President in 2010 and 2011. “The European automotive industry is a major employer and invests over 30 billion EUR in R&D per year – more than any other industry in Europe”, added Zetsche. “The importance of our industry must be reflected in the Union’s economic, transport and trade policies.”
ACEA Quote:
Auto makers urge stability for Europe

Brussels, 2 December 2011 – The members of ACEA call on European leaders to take urgent action to secure a stable economic environment in which businesses of all sizes can be confident about creating jobs and investing in a strong future for Europe.

Europe’s increasing instability risks both the European and the global economy. To secure growth and prosperity in our region, European leaders must act in concert in the best interests of their citizens. It is especially important that confidence in the Eurozone is restored.

The chief executives of the ACEA members met, today, in Brussels for a scheduled board meeting of the association. A substantial delegation of CEOs then participated in a meeting of the CARS21 High-level Group, hosted by European Commission Vice President Antonio Tajani (DG Industry & Enterprise). The CEOs used this opportunity to stress the importance of securing Europe’s economic future and enhancing the prospects for its peoples.
Fiat va închide o uzină din Italia unde produce maşiniLancia. Altii nu recurg la inchiderea uzinelor, deocamdata, dar trimit angajatii in somaj tehnic, vezi aici.

* The European Automobile Manufacturers Association (ACEA) members are BMW Group, DAF Trucks, Daimler, FIAT, Ford of Europe, General Motors Europe, Jaguar Land Rover, MAN Truck & Bus, Porsche, PSA Peugeot Citroën, Renault, Scania, Toyota Motor Europe, Volkswagen, Volvo Cars, and Volvo Group.

Author:  ionutblv [ 07 Dec 2011, 22:14 ]
Post subject:  Re: automotive news

Un oficial al constructorului japonez a recunoscut că divizia de dezvoltare are în plan o versiune mai potentă a motorului boxer de 2.0 litri, gata să debuteze pe coupe-ul BRZ.



Zvonurile privind o versiune mai potentă a proaspătului Subaru BRZ au fost confirmate de un oficial al constructorului japonez. Acesta a dezvăluit faptul că membrii conducerii plănuiesc să aducă pe piaţă, în viitorul apropiat, o versiune supraalimentată a unităţii boxer de 2.0 litri, regăsită pe BRZ şi pe Toyota FT86.

Cea mai puternică declinare va folosi aceeaşi arhitectură a blocului motor şi aceeaşi injecţie directă dezvoltată alături de Toyota. Cu toate acestea, ea va fi mai compactă decât generaţia mai veche a aceluiaşi motor, regăsită pe Forester. Unităţile boxer vor fi produse alături de alte propulsoare Subaru la uzina Oizumi, parte integrantă a platformei de asamblare Gumma Main Plant, locul unde se nasc şi coupe-urile BRZ şi FT86.

Deşi nu a oferit informaţii despre performanţele viitoarei versiuni turbo a motorului de 2.0 litri, Subaru nu se va opri doar la BRZ. Propulsorul va fi transplantat mai apoi întregii game, urmând să-l vedem chiar şi pe versiunea de performanţă Impreza WRX.

Image

Author:  AndreiSW [ 07 Dec 2011, 22:36 ]
Post subject:  Re: automotive news

ionutblv Quote:
Vrei o limuzină luxoasă dar care poate să transporte fără probleme patru sau cinci pasageri? Şi să aibă, bineînţeles, patru portiere şi ceva spaţiu pentru bagaje. Iată cele mai rapide berline din lume.


7. Bentley Mulsanne
Image


Al doilea Bentley din topul nostru este impunătorul Mulsanne. Este mare şi luxos asigurând condiţii ideale de transport pentru pasageri norocoşi ce vor călători cu un asemenea bolid. Puterea este asigurată de un motor V8 Bi-Turbo de 6.8 litri. Puterea nu este atât de impresionantă cât cuplul motor livrat. Mulsanne reuşeşte să întreacă Mercedesul la capitolul cuplu: 1.020 Nm atinşi la 1.750 rpm. Puterea maximă este de 512 CP la 4.200 rpm. Viteză maximă: 296 km/h. Acceleraţie 0-100 km/h 5.3 secunde. Greutate totală: 2 585 kg!

Pe care o alegi ? :D
Mulsanne arata bine din profil...are linie, nici spatele nu e urat...dar fata e urata cu draci !
Cred ca as alege Mercedes fara sa stau prea mult pe ganduri.

Author:  marius [ 08 Dec 2011, 19:40 ]
Post subject:  Re: automotive news

Mercedes-ul similar e de fapt Maybach. ;)

Page 8 of 81 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/