Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
GTV 2.0 TB https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=11686 |
Page 8 of 16 |
Author: | mobyle [ 28 Feb 2013, 22:39 ] | ||
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB | ||
Pare putin ciudat si nu multi stiu asta. Cand am inceput desenele, am pornit de la dimensiunile Gtv-ului si 66-lui (neachizitionat la data aceea).
|
Author: | comanr [ 28 Feb 2013, 22:44 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
garaj? |
Author: | mobyle [ 28 Feb 2013, 22:49 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
comanr Quote: garaj?
da... de-ar stii mama...
|
Author: | comanr [ 28 Feb 2013, 22:58 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
unde il faci la "satu nou" ? |
Author: | mobyle [ 28 Feb 2013, 23:10 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
La 10 km de Zalau si la 1, respectiv 2 km de tinichigiu si mecanic. E calculat bine, nu? |
Author: | comanr [ 28 Feb 2013, 23:13 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
mda, pai nu sapi si o gropa de vizitare dintr un capat in altul? daca tot esti la inceput e mai usor acum. |
Author: | mugurel [ 28 Feb 2013, 23:22 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Pune direct elevator , ce , ne jucam ? Da' zici ca incap amandoua acolo ? Nu imi pare asa mare ... |
Author: | mobyle [ 01 Mar 2013, 00:03 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
mugurel Quote: Pune direct elevator , ce , ne jucam ?
Incap, daca nu minte wikipedia.Da' zici ca incap amandoua acolo ? Nu imi pare asa mare ... comanr Quote: mda, pai nu sapi si o gropa de vizitare dintr un capat in altul? daca tot esti la inceput e mai usor acum.
Las' sa le viziteze mecanicul la el acasa. In garaj trebuie sa fie gresie pe jos, curat si multe roti pe pereti.
|
Author: | comanr [ 01 Mar 2013, 00:20 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Fa man un canal mic macar pentru un schimb de ulei.pui un gratar metalic peste. |
Author: | mobyle [ 02 Mar 2013, 11:30 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
La mecanicul de care vorbeam mai sus, la unul din posturile de lucru care are canal, cand ploua, se cam umple cu douajdetenti de apa, asa ca l-am sfatuit sa-si creasca vreo duzina de crapi sa aiba ce praji cand ii e foame. Eu mai repede as pune vitrine sa vad masinile din living. |
Author: | marius [ 03 Mar 2013, 18:53 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Dane esti tare ! In timpul in care am stat departe de forum am pierdut noua achizitie, felicitari ! 166-le nu are rival si este o masina de care daca te indragostesti, cu greu o mai poti inlocui. In garaj poate, dar in inima nu ! |
Author: | mobyle [ 18 Oct 2014, 23:12 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
De luna aceasta Turbata e majora. Ce sa mai zic acum de ea... leneveste in garaj la caldurica (in weekend ce mai iese in oras) si profita de Amiralul care munceste toata ziua, cara tot felul de materiale, nu are timp sa mearga la cosmetician sa-si aranjeze putin bumperele si sta cu fata lui de peste mort, in ploaie, in fata garajului. Dar... cu toate astea imi place sa le vad impreuna |
Author: | yux_mm [ 19 Oct 2014, 02:36 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Man, n-am inteles o treaba: in garaj e loc pentru amandoua deodata sau doar pentru cate una pe rand. In alta ordine de idei, interesanta colectie de motoare ai. Ai mers pe principiu ca daca sti cu ce se mananca primul motor al doilea sa fie la fel ca sa nu iti mai bati capul? |
Author: | mobyle [ 19 Oct 2014, 13:53 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
In garajul de la bloc are loc numai o masina. Daca ma gandesc bine 66-le n-a intrat niciodata in el. In garajul din poza de mai sus, initial aveau loc amandoua masini, una dupa cealalta, dar in cele din urma am facut o camera pentru centrala si n-a mai ramas numai vreo 6 m din garaj. Probabil voi face o copertina afara pentru una-doua masini. In ceea ce priveste motoarizarea... mi-a placut mult Geta lui Firestarter si asa a aparut Gtv meu. 166-le mi-a placut dupa ce am condus unul cu motorizarea de 3 litri, 226 cp. Asa cum nu ma incanta sa fiu un prea generos contribuabil, am socotit ca e mai bine sa aleg undeva sub 2 litri si am ajuns la socoteala: V6+205cp<2000cmc. TS-ul de 2 litri care mai e pe 66, nu cred ca ma facea fericit si asa am ajuns la ceea ce am acum. Sunt doua masini cu acelasi ADN, dar cu un comportament total diferit (ma refer strict la motor si cutie de viteze). |
Author: | mobyle [ 18 Jan 2015, 11:48 ] | ||
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB | ||
La bella e la bestia
|
Author: | marius [ 19 Jan 2015, 01:20 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Imi place! |
Author: | mobyle [ 21 Jan 2015, 00:16 ] | ||
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB | ||
Fara nume...
|
Author: | Valak [ 21 Jan 2015, 01:03 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Esti sigur ca nu vrei sa pui numarul la locul lui ? Masina arata prea bine ca sa il lasi atarnand acolo, ca si cum ar fi provizoriu. |
Author: | mobyle [ 22 Jan 2015, 22:40 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Valak Quote: Esti sigur ca nu vrei sa pui numarul la locul lui ? Masina arata prea bine ca sa il lasi atarnand acolo, ca si cum ar fi provizoriu.
Nu prea vad nici un loc pe bara de 916 unde se potriveste numarul si sa pot afirma ca da bine. Decat sa stea cu numarul in varf, ca un pret pe-un varf de nas, mai bine asa.
|
Author: | cristialex80 [ 22 Jan 2015, 22:48 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Valak, mai bine faci tu schimbarea la Carla .Excelent ii vine sub "nas". |
Author: | Valak [ 23 Jan 2015, 02:11 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Eu vorbeam de locul ales de Pininfarina pentru numarul ala, acolo unde a fost el pus la iesirea din fabrica. Altfel, sigur, el poate fi pus in multe locuri si pozitii, dupa bunul plac al proprietarului. @cristialex80: Numarul Carlei ramane unde e, eu sunt mai conservator, asa. |
Author: | zenzaman [ 23 Jan 2015, 09:53 ] | ||
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB | ||
Cred că Pininfarina plecase de la premiza dimensiunii numerelor italienești care sunt mai mici. La phase3 s-a rezolvat de la sine
|
Author: | mobyle [ 07 Jan 2016, 00:08 ] | ||
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB | ||
De mult n-am mai scris nimic aici... Ca tot se poarta acum nuntile canine m-am gandit la un titlu si-o poza: "masculul alfa si alfitele turb(o)ate". Aia ochioasa merge anul asta pe 20, cealalta talamba pe 17, ehh... grea viata. Dar ce e fain pentru ele e ca inca imi plac mult, chiar daca nu se mai incadreaza in tiparele de frumusete actuale.
|
Author: | ALXege [ 07 Jan 2016, 13:08 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Despre animal nu ma pronunt ca pe ala il iubesti oricum ar fi daca iti intra la suflet, insa despre GTV cred ca standardele de frumusete nu reprezinta nici pe departe o problema! Sent from my Alfa Romeo |
Author: | marius [ 11 Jan 2016, 22:59 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Da, poate ca 66-le reprezinta un exemplu de "acquired taste", o masina ce poate fi iubita doar de catre un alfist cu farurile ei mici si tractiunea nedemna pentru marca si clasa din care face parte, insa GTV-ul chiar si cu aceleasi neajunsuri e un "instant classic"! Orisicum, mandra pereche! Iar catelul, e clar indragostit si el de italience! |
Page 8 of 16 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |