Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Mici intrebari care nu merita un topic separat!
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=3349
Page 62 of 191

Author:  tzzivii [ 12 Feb 2012, 20:42 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

la 156 este in oglinda de la pasager. Din cate tin minte si la 147 e la fel.

Author:  alexmirica [ 13 Feb 2012, 00:55 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Oglinda sofer.

Author:  yux_mm [ 13 Feb 2012, 01:25 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

in cazul asta e suspecta treaba. de ce se modifica asa mult temperatura? sa fie vre-un contact imperfect si sa ramana mereu pe pornit incalzirea din oglinda?

Author:  thenuts [ 16 Feb 2012, 15:44 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

E mare prostie senzoru ala...la fel face si la mine ...cand urc in masina e bocna imi arata o temperatura pe display...apoi dupa ce se incalzeste in masina creste si temperatura ...la un moment dat credeam ca senzorul ala e in masina undeva de influenteaza asa mult.

Author:  yux_mm [ 16 Feb 2012, 18:41 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

mda. din cate stiu climatizarea cand e pusa pe full automat (poate si cand nu e) tine cont si de datele preluate de la acest senzor pentru a regla temperatura de la interior. combina practic date de la senzorul de temperatura de la interior (care e pe consola centrala in partea inferioara), de la senzorul de insorire (care e pe bord, central sub parbriz-semisfera de care ma impiedic constant cand sterg praful) si de la senzorul de temperatura exterioara. asa stie cand sa mai bage aer de afara si cand nu. daca senzorul exterior furnizeaza date aiurea, atunci climatizarea nu-si va face treaba calumea.

Author:  zmand3l [ 16 Feb 2012, 23:07 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Nu merge dezaburirea + incalzirea oglinzi - alfa 156 1.9 JTD 16v 2003.
Siguranta din dreapta jos ( cea de 30 A) este OK, becul de la butonul de dezaburire se aprinde cu sau fara siguranta !!
Stie cineva ce mai trebuie verificat !!

Va multumesc !

Author:  zmand3l [ 17 Feb 2012, 17:27 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

releul pentru dezaburire unde se gaseste ..?
ma puteti ajta cu o schema ceva...?

Author:  danutmesther [ 20 Feb 2012, 21:37 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

La 156 MK1, din 2001. Exista cumva un controler pentru AC(ECU, centralina sau cum vreti sa ii mai ziceti)? In afara de blocul de contacte (Cele 3 butoane mari din bord), senzorul de temperatura interioara si 3 servo-uri eu nu am mai vazut nimic. Problema este ca la DIA a inceput sa faca figuri dar la mine a inceput sa se incapataneze chiar. Cateodata servo-urile se incapataneaza sa nu faca nimic, ventilatorul isi face treaba. Solutia temporara adoptata pentru iarna, blocat servo-ul principal de cald/rece pe intredeschis prin scoaterea mufei de alimentare, macar baga caldura.

Multumesc

Author:  tzzivii [ 20 Feb 2012, 21:46 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

exista o rezistenta sub torpedou care mai face moace.

Author:  danutmesther [ 20 Feb 2012, 21:58 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

tzzivii Quote:
exista o rezistenta sub torpedou care mai face moace.
Daca vorbesti de rezistenta aceea lamelara care are rol de incalzitor, nu stiu daca are ceva de a face. Problema este ca atunci cand ii pun contactul, in mod normal, se face un check al servo-urilor, toate valvele din instalatia de AC sunt aduse in pozitiile maxime si apoi revin la pozitie initiala. De cele mai multe ori, a mea nu face nici un check, si servo-urile raman moarte. Cand ajustez turatia ventilatorului sau caldura, sau chiar daca dau pe dezaburire, nu baga aer pe nicaieri, valvele fiind in pozitie inchisa. Numai ventilatorul se invarte de nebun si atat. A, am uitat, nu mai este actionata nici clapeta de separare de la recirculare

Author:  tzzivii [ 20 Feb 2012, 22:04 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

hmm, chiar bizar. incearca sa schimbi de proba panoul de comanda. pe 147 mai face probleme, cel manual (nu climatronic).

Author:  danutmesther [ 20 Feb 2012, 22:18 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

tzzivii Quote:
hmm, chiar bizar. incearca sa schimbi de proba panoul de comanda. pe 147 mai face probleme, cel manual (nu climatronic).
M-am gandit si eu la varianta asta. De curiozitate, o sa o fac si pe asta. Am intrebat deoarece cateva persoane au zis ca ar exista o "centrala de AC" dar din cat am cotrobait eu prin bordul ala, si nu e o zona tocmai usor accesibila, tot ce am putut gasi sunt fire, mufe, fire si iar fire, nici urma de un asa zis modul de control.

Author:  danutmesther [ 20 Feb 2012, 22:53 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Quote:
in spatele blocului cu cele 3 robinete sunt mufe - parca doua mari
Daca te referi la cele doua mufe din spatele butoanelor, sunt curate, date cu spray de contacte, nimic in neregula acolo. Totodata LED-urile se aprind toate, pe butoane ma refer.
Quote:
actuatorii voletilor in sine
Toti actustorii testati cu tensiune, nici o problema nici aici.

Tind sa cred ca e centralina, o sa iau una de proba de la un prieten care dezmembreaza, si daca asta este cauza, ramane si montata pe masina.
Multumesc pentru pareri.
Numai bine

LE / Km partiali si ceasul functioneaza

Author:  danutmesther [ 21 Feb 2012, 09:19 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

madkat Quote:
fa un test cu o centralina cunoscut buna
cred ca asta pare cel mai viabil prim test. o sa incerc asta prima oara si pe urma ramane de vazut... :wink:

Author:  tomi_alfa [ 25 Feb 2012, 02:18 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

O intrebare legata de lumini:
Atunci cand am farurile aprinse si pun si semnalizarea, lumina farurilor si orice alt bec aprins, scade/creste in intensitate odata cu stingerea/aprinderea becurilor de la semnalizare si e cam enervant. De ce face asa? Alternatorul incarca si scoate tensiune 14V.

Author:  Tag [ 26 Feb 2012, 14:48 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Cine cu 2l ts se se poate duce cu a 3-a pana la 170km/h iar a 4-a fata de a 5-a e la o diferenta mai mica de 500 ture? E normal?

Author:  andreiblitz [ 26 Feb 2012, 20:20 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Tag Quote:
Cine cu 2l ts se se poate duce cu a 3-a pana la 170km/h iar a 4-a fata de a 5-a e la o diferenta mai mica de 500 ture? E normal?
Cineva care nu mai are limitarea la 7000 rpm si poate s-o tureze pana spre 8000 rpm. Iar pentru mai putin de 500 rpm, depinde si despre ce plaja de turatii este vorba.

Author:  Tag [ 26 Feb 2012, 20:30 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Nu mai intrebam daca vedeam ca se duce pana la 8000, vorbim de pana la 7000 rpm iar cu vitezele 4/5 de ex, in a 5-a la 100km/h am 2500 rpm iar in a 4-a la aceeasi viteza aprox 2700-2750. Sunt curios daca mai are cineva la fel, poate e posibil sa nu-mi arate bn turometrul in zona 6000-8000, pe tester mi-a aparut ca turatia maxima a fost depasita de 250+ ori.

Author:  andreiblitz [ 26 Feb 2012, 20:34 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Tag Quote:
Nu mai intrebam daca vedeam ca se duce pana la 8000, vorbim de pana la 7000 rpm iar cu vitezele 4/5 de ex, in a 5-a la 100km/h am 2500 rpm iar in a 4-a la aceeasi viteza aprox 2700-2750. Sunt curios daca mai are cineva la fel.
Asta inseamna ca in treapta a 5-a la 6000 rpm ar trebui sa ai 240 km/h. Eu am motor de 2 TS si in a 5-a la 3000 am aproximativ 100 km/h.

Author:  nae [ 26 Feb 2012, 22:27 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Am eu limitarea mutata la 7500 la jts :mrgreen:
mi se pare ca prinde 170 cu a 3-a :evilook:

Author:  andreiblitz [ 26 Feb 2012, 22:35 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

seth Quote:
Am eu limitarea mutata la 7500 la jts :mrgreen:
mi se pare ca prinde 170 cu a 3-a :evilook:
La JTS cred, la TS ar fi cam pe la 8000rpm, daca nu gresesc. Dar el vorbea fara limitare, 170 km/h la 7000 rpm. Ceva nu-i in regula acolo.

Author:  nae [ 27 Feb 2012, 00:30 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Mi se pare ca rapoartele sunt la fel.

Author:  andreiblitz [ 27 Feb 2012, 00:59 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Eeeee...sorryy, mult offtopic dar ma gandeam doar la motor. Cu 2.0 TS cred ca 150(155) km/h intr-a 3-a.

Author:  deck_jena [ 29 Feb 2012, 12:30 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Stie cineva daca pinionul/pinioanele axei/axelor cu came de la distributia unei Alfa 156 cu motor de 1.9 jtd 16v-103 kW are/e fixat cu pana sau e altfel prins?...ca mecanicul m-o intrebat asta si n-am stiut ce sa-i raspund :samui: ...mi-a zis ca daca nu-i fixat cu pana se declara depasit... (am un simering/doua duse si dupa ce mi s-o umplut cureaua de distributie cu ulei am dus-o la el sa-i schimbe toate simeringurile si cureaua-distributia ca si role si evident fosta curea cu ulei e in kilometri ).
Multumesc!

Author:  tzzivii [ 29 Feb 2012, 14:12 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

au pana si con.

Page 62 of 191 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/