Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Mici intrebari care nu merita un topic separat! https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=3349 |
Page 61 of 190 |
Author: | DiCK [ 24 Dec 2011, 11:26 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
Am inteles. In instalatie nu stiu ce agent de racire a fost ca nu este colorat. Si cred ca este slaba calitate (sau vechi) deasta s-au facut depuneri si deasta vreau sa il schimb o data cu schimbarea termostatului. Nu ma ingrijoreaza depunerile din vasul de expansiune ci mai mult depunerile din radiator si motor. Deasta vroiam sa il curat cu ceva inainte. Multumesc, A D I |
Author: | Tag [ 05 Jan 2012, 20:41 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
Un bazait la in zona distributiei cand pornesc in special la rece, sa fie ceva urgent? Sa ma ingrijorez? rolele au aprox 42k km, cureaua 20k. |
Author: | tzzivii [ 05 Jan 2012, 22:38 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
da, poti sa te ingrijorezi. eu zic sa faci un efort si sa le schimbi. e pacat. |
Author: | tomi_alfa [ 06 Jan 2012, 01:21 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
tzzivii Quote: pai, poti schimba si evacuarea. doar ca aia are niste senzori in plus care trebuiesc conectati undeva. deci alt ecu, alte chei, etc..
Ma gandesc sa fac o schimbare de evacuare, pentru ca racordul flexibil e cam rupt si ma costa mai putin sa schimb tot traseul de pe fosta masina decat sa inlocuiesc un racord, adica sa inlocuiesc euro 2 cu euro 3, dar sa astup gaurile sondelor de la primele doua catalizatoare cu 2 sonde stricate, deoarece nu am fire ptr ele si sa pastrez doar cea de a treia sonda lambda si am doua variante, dar nu stiu daca e buna vreo una:1. Tot traseul euro 3 cu a treia sonda lambda euro 3 2. Tot traseul euro 3 cu a treia sonda lambda euro 2 |
Author: | andreiblitz [ 08 Jan 2012, 23:12 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
Unde se fac(daca se fac) cursuri CISCO(CCNA) la noi in tara si cum se procedeaza? Am gasit ceva online si cu testare la final dar as vrea un curs propriu-zis. Va multumesc. |
Author: | antonelcodreanu [ 08 Jan 2012, 23:25 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
andreiblitz Quote: Unde se fac(daca se fac) cursuri CISCO(CCNA) la noi in tara si cum se procedeaza? Am gasit ceva online si cu testare la final dar as vrea un curs propriu-zis.
http://www.crystalmind.ro/index.php?p=a ... 3godzC2BBw" onclick="window.open(this.href);return false;Va multumesc. Am coleg care a facut asa ceva, si am inteles ca nu se trece deloc ca gasca prin apa! |
Author: | andreiblitz [ 09 Jan 2012, 00:09 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
Multumesc Antonel. Nu vreau deloc sa trec ca gasca prin apa, vreau doar sa stiu ce se mai intampla dupa fibra aia optica de care ma ocup acum. |
Author: | Bimm3r [ 10 Jan 2012, 00:28 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
Merge pus la un Alfa 156 mk1 cu facelift interior infocenterul complet de la un 156 mk 2 ? |
Author: | tzzivii [ 10 Jan 2012, 00:41 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
da. |
Author: | Bimm3r [ 10 Jan 2012, 00:50 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
Mersi Foarte prompt ca de obicei Unde gasesc sa cumpar sistemul de spalare a farurilor pt 156? Duzele, si vasul de lichid cu pompa. E comun cu cel de lichid de parbriz, asta e clar, dar pompa e aceeasi sau e una separata? Vreau sa ii pun spalator de faruri si vreau sa stiu cum se face. |
Author: | tzzivii [ 10 Jan 2012, 00:54 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
e pompa separata, alimentata separat, functioneaza doar cu farurile aprinse si nu stationand (daca imi amintesc ok, am incercat pe un JTS cu Xenon). de achizitionat, cred ca din dezmembrari cu toate ca de obicei se dau cu tot cu bara. stropitorile adica, nu vasul. |
Author: | BZ-76-DIA [ 10 Jan 2012, 01:03 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
Bimm3r Quote: Unde gasesc sa cumpar sistemul de spalare a farurilor pt 156? Duzele, si vasul de lichid cu pompa. E comun cu cel de lichid de parbriz, asta e clar, dar pompa e aceeasi sau e una separata?
Nu e la fel nici vasul nici motorasul. Vasul e mai mare, iar pompa e cu 2 iesiri. Cel mai simplu iei un vas de SW cu motoras cu tot iar iesirea pt spalator hayon o transformi in traseu pt faruri. De diuze te descurci de la orice masina.P.S.: Tu m-ai intrebat pe site-ul de piese despre astea, nu ? Ar fi prea mare coincidenta ... |
Author: | Bimm3r [ 10 Jan 2012, 01:10 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
E si asta o idee pe care o voi lua in cosiderare. Mi se intampla uneori ca termometrul masinii sa nu mai arate temperatura. Exemplu: plec de la bucuresti unde sunt 3 grade, iar la brasov arata tot 3 grade. Daca repornesc motorul isi revine. SE blocheaza si alte informatii, cum ar fi consumul mediu pe trip B, care isi revine tot la repornirea motorului. Ce sa fie de vina? |
Author: | alfetta [ 14 Jan 2012, 00:42 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
Daca merg la 1800 de ture, pe la -2 grade temp exterioara, in treapta a vi-a, in 400 de km temperatura apei nu ajunge la 90 de grade . Este de bine sau trebuie sa-i bag carton la radiator? Motorul este in parametri daca apa sta pe la 80,85 de grade? |
Author: | tzzivii [ 14 Jan 2012, 00:47 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
cred ca te pregatesti de un termostat. motorul e ok, verifica totusi si cantitatea lichidului de racire. |
Author: | Bimm3r [ 14 Jan 2012, 01:27 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
Astazi am remarcat ceva ciudat la pornire. Motorul porneste normal, adica nu invarte mult, dar imediat ce a pornit am vrut sa o turez sa vad daca scoate fum negru. Am vrut sa o duc pe la 3000rpm. La 2000 s-a potihnit, adica nu prea mai urca, a trebuit sa calc acceleratia la maxim timp de 1 secunda ca sa treaca de 2000 ture, dupa care si-a revenit si mergea normal. Asta e o chestie pe care am remarcat ca o face in mers, de obicei cand plec cu ea dimineata si e frig, nu accelerez brusc, dar se potihneste putin in jur de 2000ture, dupa care merge bine. Ce o fi avand? Motor 1.9jtd 8v. |
Author: | tzzivii [ 14 Jan 2012, 02:00 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
vezi debitmetrul. |
Author: | nesquick [ 14 Jan 2012, 11:13 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
Am pe aripa stanga fata 2 mici infundaturi asemanatoare cu cele de grindina... am inteles ca exista posibilitatea sa le scot fara tinichigerie si revopsire... am auzit ceva de un proces cu ventuza... Aveti cunostinte de asa ceva? cunoasteti pe cineva in bucuresti sau in apropiere care poate face o astfel de operatiune? |
Author: | Autosupreme [ 15 Jan 2012, 01:31 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
Salut Pentru a nu se considera ca fac reclama , ti-am timis un link PM - a apelat o cunostinta la serviciile lor si a fost foarte multumit. |
Author: | alfetta [ 18 Jan 2012, 18:18 ] | ||
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! | ||
imi poate spune cineva ce piulita as putea strange ca sa nu mai fie asa murdar in jurul injectorului din imagine ?
|
Author: | IRBabuin [ 18 Jan 2012, 19:48 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
Las-o linistit asa, sterge-o din cind in cind. Nu s-a vazut diesel fara urme d-alea. |
Author: | tzzivii [ 19 Jan 2012, 02:27 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
alfetta Quote: imi poate spune cineva ce piulita as putea strange ca sa nu mai fie asa murdar in jurul injectorului din imagine ?
ai 3 variante: teava din rampa, sita care intra in injector si de care e prinsa teava sau injectorul. ai nevoie de chei de 17 si de 13.
|
Author: | alfetta [ 30 Jan 2012, 11:32 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
Stie cineva de ce la alfa 159 2.4 groundclearance este dat pe net la 150mm iar la 1.9 jtdm este doar 116mm? Se poate ca 1.9 sa fie asa de joasa , eu pana acum am crezut ca scutul meu este stramb si de aceea tot ating diferite chestii...acu' nu stiu ce sa cred. Ps : merci de info ,am curatat pe acolo , de strans sunt stranse tare ....nu am indraznit sa fortez , o sama duc la un mecanic. |
Author: | alfetta [ 08 Feb 2012, 16:04 ] | |||
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! | |||
hai ma ca am iesit eu din casa sa fac poze , deci la a mea 159 1.9 jtdm cu roti 225/50/17 presiune 2.6 ...groundclearance = 90 mm
|
Author: | yux_mm [ 12 Feb 2012, 20:29 ] |
Post subject: | Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat! |
Stie careva unde este situat senzorul de temperatura exterioara la 147FL 16V? Care-i buba: cand pornesc masina imi indica o temperatura, dupa ce se incalzeste motorul temperatura se schimba, destul de mult.Spre exemplu: ieri am pornit masina si imi indica -11, dupa o juma' de ora imi indica -7. Hai, am inteles 1-1.5grade diferenta, dar chiar 4 parca e cam mult. |
Page 61 of 190 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |