Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Romeo Giulia
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4560
Page 7 of 178

Author:  marius [ 27 Feb 2012, 17:00 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Attachment:
schita giulia sw [800x600].jpg
schita giulia sw [800x600].jpg [ 83.38 KiB | Viewed 2528 times ]

Author:  KALI [ 27 Feb 2012, 17:03 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Faina, dar si asta s-a cam ferit sa ne arate partea frontala...

Author:  catastrat [ 27 Feb 2012, 18:46 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Sincer, m-am cam saturat de schite si imaginatia unuia si altuia - as vrea sa vad ceva concret, iesit pe linia oficiala, un teaser, un video, un plan, ceva... Deja m-am cam saturat si am inceput sa ma uit in curtea "competitiei" - asta daca isi mai inchipuie cineva ca Alfa e in competitie cu cineva... :lol:

Author:  marius [ 08 Mar 2012, 01:48 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

La Geneva, Marchionne a scapat cate ceva (si) despre Giulia: stilul a fost scos din congelator, masina exista, se avanseaza catre faza finala modificandu-se acum doar detalii, si cu siguranta va fi construita in America !

Author:  catastrat [ 08 Mar 2012, 10:06 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Un motiv mai putin de a o cumpara in Europa :lol:
(stil, taxe, durata comenzii, etc)

Author:  marius [ 16 Mar 2012, 17:16 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Tot acolo, dar intr-un interviu in limba engleza, Marchionne dixit :
Quote:
“We are not delaying the Alfa because of architecture but because of availability of powertrains that match the DNA of the brand ”
.Whatever that means... este absolut evident si limpede ca lumina zilei pentru toata lumea ca Alfei ii lipseste capacitatea de a urmari dinamica pietei si a raspunde cerintelor clientilor.

Author:  ibiza [ 17 Mar 2012, 17:24 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

de pe wikipedia:
In a motor vehicle, the term powertrain or powerplant refers to the group of components that generate power and deliver it to the road surface, water, or air. This includes the engine, transmission, drive shafts, differentials, and the final drive (drive wheels, continuous track like with tanks or Caterpillar tractors, propeller, etc.). Sometimes "powertrain" is used to refer to simply the engine and transmission, including the other components only if they are integral to the transmission. In a carriage or wagon, running gear designates the wheels and axles in distinction from the body.

Practic ne spune italeanu ca nu sunt competenti sa faca masini peste fiat 500 care chiar sa fie comparabile cu restul concurentei.

Author:  thenuts [ 17 Mar 2012, 17:31 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Nu ....de fapt el se refera ca o sa lanseze giulia probabil cand o sa vina si 1.8-le lightweight de 300~ cai.

Author:  marius [ 18 Mar 2012, 14:22 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

ibiza Quote:
Practic ne spune italeanu ca nu sunt competenti sa faca masini peste fiat 500 care chiar sa fie comparabile cu restul concurentei.
N-am vrut sa o spun atat de dur, dar asa pare sa fie. Despre Alfa 169 : "Nu exista cumparatori pentru o asa masina". Despre Giulia : "Nu avem motorizari si platforma demna de o berlina medie Alfa". Si inca o perla despre succesorul modelului Punto, tot de la Geneva : "Ne gandim la un succesor pentru Punto, dar profitul pe modele din clasa B este foarte mic, si nu stim ce sa facem. Intrebatii pe cei de la VW , ca si ei au aceeasi problema !". :wallbash:
Pai in cazul asta nea Marchionne, aia nu, aia nu, mai bine ne lasam de facut masini, si vindem ce mai putem cui stie si vrea sa le faca : nemtilor, coreenilor, etc.

Author:  lucianm [ 19 Mar 2012, 13:54 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Mare cretin, Marchionne asta! Din zi in zi ma sidereaza mai tare... :thumbdown:

Author:  dand [ 19 Mar 2012, 18:22 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

marius Quote:
Si inca o perla despre succesorul modelului Punto, tot de la Geneva : "Ne gandim la un succesor pentru Punto, dar profitul pe modele din clasa B este foarte mic, si nu stim ce sa facem. Intrebatii pe cei de la VW , ca si ei au aceeasi problema !".
Nu e chiar asa, declaratia a fost: “Some production has to be taken out of Europe,” he said. “The cost of a B-segment car is so high, and the heavy discounts cannot continue.” si italianul bate undeva mai departe.
Marchionne e seful grupului ala de apara interesele constructorilor auto si discutiile despre overcapacity cu EU sunt in plina desfasurare, vrea s-o introduca in agenda comisiilor EU. Aceleasi comentarii le-au facut si cei de la PSA si Renault, costurile sunt extrem de mari in tari cu legislatii extrem de favorabile angajatilor. In Germania e diferit, e aceeasi problema ridicata cu ocazia crizei din Grecia, probabil ati auzit de teoria (poate ridicola la prima citire, dar care are un sambure mare de adevar) potrivit careia economia germana e vinovata de criza economica datorita faptului ca nu a facut nici un efort sa se adapteze la situatia zonei comune europene ci a continuat in aceeasi nota individualista.

Author:  marius [ 19 Mar 2012, 18:32 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Despre Punto cam asa a fost.:) Interviul a fost mai amplu, clar, nu mai gasesc acum un link in engleza, referitor la ce spusese despre Punto, uite citatul exact, din pacate in italiana :
Quote:
"Prima di criticare l'andamento della Punto guardate al segmento B in Europa. Il fatto di rinnovare il prodotto non aiuterebbe la domanda, i numeri sono quelli che sono. Stiamo lavorando sulla nuova Punto per avere un prodotto competitivo, ancora non c'è una data precisa di lancio, stiamo lavorando soprattutto sui costi. Dobbiamo trovare una soluzione per avere un prodotto competitivo rispetto ai concorrenti: questo è il segmento più importante come misure, ma come margini è ridotto brutalmente. Le perdite dei nostri concorrenti sono dovute a questi segmenti, persino per la Volkswagen. La situazione è delicata: dobbiamo lavorare per ottenere un prodotto competitivo anche dal punto di visto del costo, per rimanere a galla".
Si la subiect, despre Giulia, si despre imposibilitatea de a produce in China :
Quote:
Le Alfa prodotte in cina per l'Europa: è sempre vero?
"Lo devo aver detto anni fa: non vale più, preferisco produrre in America, perchè abbiamo risolto i problemi strutturali".

L'Alfa negli Stati Uniti?
"Confermo che produrremo negli Stati Uniti. Stiamo nel frattempo esportando in Cina, producendo in Europa. L'importante sarà il segmento D per Alfa, lo faremo in USA su architettura condivisa"

Alfa Romeo: il punto sulla Giulia e sulla Suv?
"La Giulia è abbastanza definita, la produzione avverà in America tutto già stabilito. Abbiamo "sgelato" il design e ci abbiamo lavorato ancora. La macchina c'è".

Author:  firestarter [ 19 Mar 2012, 18:36 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

dand Quote:
marius Quote:
Si inca o perla despre succesorul modelului Punto, tot de la Geneva : "Ne gandim la un succesor pentru Punto, dar profitul pe modele din clasa B este foarte mic, si nu stim ce sa facem. Intrebatii pe cei de la VW , ca si ei au aceeasi problema !".
Nu e chiar asa, declaratia a fost: “Some production has to be taken out of Europe,” he said. “The cost of a B-segment car is so high, and the heavy discounts cannot continue.” si italianul bate undeva mai departe.
Marchionne e seful grupului ala de apara interesele constructorilor auto si discutiile despre overcapacity cu EU sunt in plina desfasurare, vrea s-o introduca in agenda comisiilor EU. Aceleasi comentarii le-au facut si cei de la PSA si Renault, costurile sunt extrem de mari in tari cu legislatii extrem de favorabile angajatilor. In Germania e diferit, e aceeasi problema ridicata cu ocazia crizei din Grecia, probabil ati auzit de teoria (poate ridicola la prima citire, dar care are un sambure mare de adevar) potrivit careia economia germana e vinovata de criza economica datorita faptului ca nu a facut nici un efort sa se adapteze la situatia zonei comune europene ci a continuat in aceeasi nota individualista.
:goodpost:

Author:  marius [ 20 Mar 2012, 17:05 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Alte informatii de pe situl american Allpar despre reprezentanta Alfa in segmentul D, viitoarea Giulia, care s-ar putea sa primeasca tractiune spate, si o platforma noua ! :blink: Informatiile nu sunt oficiale, dar situl este serios si credibil : link.
Quote:
“This new D architecture is a joint project, but it's being developed in Detroit with Fiat engineers who have been flown over to be embedded permanently in the project. ... This decision (having a RWD D-segment architecture) was a very costly proposition, and they took a good two years of tinkering between finance and marketing before they finally reached the decision to go ahead with this. ... E-Evo was discarded [for this purpose] last year, when it became obvious that if you shorten it too much ... bulky elements like the cowl or the rear shoulders tend to become even more invasive.”

Author:  marius [ 12 Jun 2012, 20:20 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

O stire neconfirmata oficial, care a fost preluata de mai toate blogurile auto : Giulia va fi construita in doua locatii, atat in State cat si un Europa.
E o veste buna, si pentru asta orice veste buna ce priveste Alfa merita preluata, chiar daca Autocar-ul este un fel de "Libertatea" presei auto englezesti.

Author:  marius [ 18 Jul 2012, 20:12 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Din nou, despre Giulia.

Marchionne ar fi asteptat atat de mult pentru a lansa succesorul lui159 pentru a se asigura ca noua berlina medie va fi demna de numele Alfa. Iar platforma americana C-Wide ar fi fost adaptata pentru propulsie ! Sa o vedem si pe asta...

Author:  yux_mm [ 19 Jul 2012, 08:31 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

miram-as sa iasa ca in sketch-urile alea sau ca in poza.
desi putin cam musclecar in sketch, si cu un capac al porbagajului in genul seria 6, imi plac liniile. nu stiu daca astea ar fi liniile cele mai potrivite.

Author:  marius [ 19 Jul 2012, 14:24 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Conform (si) unei alte surse, echipa lui Ramaciotti lucreaza de zor zilele astea la definitivarea designului, desi detalii mai sunt inca de stabilit, linia generala aia pare sa fie.

Attachments:
coperta car.jpg
coperta car.jpg [ 154.54 KiB | Viewed 1838 times ]

Author:  ibiza [ 20 Jul 2012, 09:55 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

interesant design. nu este tocmai superba, dar merge. poate trebuie sa ma obisnuiesc cu ea. oricum, trebuie stransi bani
de aici e poza atasata de marius

Author:  yux_mm [ 20 Jul 2012, 10:17 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

"with Marchionne pushing the designers to create a stunning car"...cam greu sa faca treaba asta dupa ce a lasat oamenii de baza sa plece prin alte parti...

Author:  goldfinger [ 20 Jul 2012, 10:28 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

sunt singurul caruia i se pare ca partea frontala a acestei Giulia este hidoasa? :puke2:

Author:  tudyniuz [ 20 Jul 2012, 10:29 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Cristian_Nita Quote:
sunt singurul caruia i se pare ca partea frontala a acestei Giulia este hidoasa? :puke2:
Sunt de acord cu tine.

Author:  alfetta [ 20 Jul 2012, 10:41 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

de ce trebuie sa fie perfecta ? un aspirat mai mic de 3 litri , 250 cv si tractiune spate ar fi fost de ajuns (plus diesel si alte eco type)

Author:  yux_mm [ 20 Jul 2012, 11:19 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

mie imi place. :D
fiecare cu placerile lui, gusturile lui.

probabil ca nici sursa de inspiratie nu va place?!

Attachments:
800px-Alfa_Romeo_Giulia_Spider.JPG
800px-Alfa_Romeo_Giulia_Spider.JPG [ 109.43 KiB | Viewed 1775 times ]

Author:  Valak [ 20 Jul 2012, 11:28 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Nu e vreo frumusete, dar poate citeste Marchionne sau ai lui pe-aici si iar o amana, mai bine spunem ca e ca un vis de nedescris de frumoasa, s-o scoata dracului o data !

Page 7 of 178 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/