It is currently 21 Nov 2024, 12:56

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 210 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9 Next
Author Message
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 31 Mar 2013, 22:25 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Prietene alfist, tu vrei sa fii si in legalitate 100% si cu lumina buna in faruri, nu prea ai cum decat daca-ti vinzi masina si-ti iei alta cu xenon din fabrica. Orice ce ai face nu esti in legalitate caci daca pui lupe si becuri halogene tot ilegalitate se numeste caci ai modificat tu cu manutele tale sistemul de iluminat si nu ai voie. La fel de ilegal e si schimbatul becurilor de pozitie cu Led-uri, sa pui halogene mai puternice sau sa nu respecti masura anvelopelor scrisa pe cartea masinii si asa mai departe. Multa lume e dispusa sa accepte situatia si sa se "riste" tu in schimb vad ca vrei sa fii mai corect decat corectii, ei bine ori vinzi masina si-ti cumperi una cu xenon ori accepti situatia asa cum este.

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 01 Apr 2013, 01:09 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nu inteleg logica. Nici a faptului ca tu te increzi in spusele cuiva care vrea sa iti vanda un produs, nici cum ar putea amplifica lumina un proiector, care prin constructia lui nu "arunca" pe strada decat un procent din lumina produsa de bec.
TRS sunt foarte draguti asa, dar ca sursa de informatie .... , hmm, ei sustin ca le apartine brandul Morimoto, ceea ce e adevarat, dar totodata sustin ca ei ingineresc proiectoarele si alte produse, dar totusi nu au absolut nicio schema tehnica a respectivelor proiectoare. Tot ce fac e sa vinda proiectoare (si alte produse) facut de chinezi, dar ei reusesc sa le vanda la suprapret. Sunt foarte buni comercianti, bravo lor.
Dar numele lor este the retrofit source, nu the technical information source.


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 01 Apr 2013, 01:57 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Mi se pare putin aiurea ca tot mai multi vor xenon si nu se mai simt in siguranta avand becuri cu halogen. Sunt din ce in ce mai multe nopti fara luna, sau ce, e intunericul mai de nepatruns in ultimii ani ? Hai sa fim seriosi, sunt becuri cu halogen suficient de puternice pe piata, chiar nu e cazul sa improvizam instalatii de xenon pe masini, orice fir tras aiurea in instalatia electrica a unei masini reprezinta o improvizatie, un risc, de cele mai multe ori. Sigur e nevoie de mai multa lumina, sau e doar mai cool sa ai faruri albastrui ? Daca intr-adevar e nevoie de mai multa lumina, oare n-ar fi mai indicat sa se faca un polish al geamurilor farurilor, masinile avand o oarecare varsta si drumurile pe care circula fiind pline de praf abraziv ?

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 01 Apr 2013, 02:20 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pentru unii e doar fita, moft, dar din pacate, la Alfa, cel putin cele de generatie mai veche, chiar si cand sunt noi farurile cu bec halogen lumineaza cam slab. E valabil si la multe alte marci, dar nu ne intereseaza in cazul de fata.


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 01 Apr 2013, 08:55 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
@Valak - un polish al farurilor tine cam 3-5 saptamani dupa care ajungi de unde ai plecat, plus ca efectul e mai mult legat de infrumusetarea sticlei decat inbunatatirea luminii de drum , combinat cu o spalare / curatare a oglinzii este ok insa cum spuneam nu e o solutie de durata.
Hidurile AM nu sunt o tiganie atata timp cat sunt montate corect si sunt de calitate < lupa plus becuri de 4300k > , avantaj cei cu 159/ gtv/155 samd caci nu necesita si cumpararea de lupe; un alt aspect pe care 90% il neglijeaza dupa montarea lor este reglarea farurilor care face cu adevarat minuni .
Cat despre legalitatea lor astea sunt legile si punct , cine vrea sa vada noaptea pe strada risca , mai ales ca in conditii de montare corecta si cu lupe este extrem de putin probabil ca cineva sa te opreasca in trafic pe motiv ca ai czenoane de kkt.
O data la 2 ani cand ai ITP < presupunand ca nu mergi macar cu o recomandare acolo > sau la vanzarea masinii < identificare > se poate face operatiunea inversa la halogene ......
@theodanila - NU ai lumina mai buna cu lupe si halogen si asta asa, ca zic eu < la fel cum ti-au spus si alti vanzatori ca ai mai multa lumina > :D daca vrei sa crezi bine, daca nu, arunca in vant niste bani si asteptam si experienta ta !

_________________
0751314197


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 01 Apr 2013, 09:03 
Offline
User avatar

Joined: 22 May 2011, 22:56
Posts: 315
Car: Giulietta QV
Location: Bucuresti
@stig53 - intrebarea mea era cu totul alta, si am repetat-o de 3 ori pana acum;

@Valak - nu o sa-ti raspuns tot ironic, cum probabil ti-ai dori tu, ca sa putem continua pe acest fir; despre GTV nu vorbesc pentru ca nu stiu, insa vad ca ai si 147, si in acest caz nu iti inteleg reactia; poate ca nu ai mai avut inainte nicio alta marca de masina, si atunci nu ai cum sa faci comparatie; asa cum a spus si alexandrus, in acest caz pur si simplu farurile nu lumineaza bine; la mine, deci nu generalizez, GT lumineaza chiar mai slab decat 147; cat despre polish la faruri... nu e cazul, oricum multumesc pentru recomandare

@alexandrus - cand ai dreptate si o spui in mod civilizat, nu pot decat sa iti multumesc; daca ma hotarasc pana la urma sa fac ceva in aceasta privinta, probabil ca voi cumpara lupele (am vazut tot scris de tine intr-un alt topic ca recomanzi D2S, am citit acolo si cateva explicatii) si le voi testa inainte de montaj cu bec normal; in functie de rezultate voi hotari continuarea

@gabrieldima - :goodpost: - in plus, chiar nu am nimc de pierdut daca, asa cum am scris si mai sus, testez cu halogen si daca intr-adevar nu e ok, pun xenon

Apropos, e ok sa "ascund" balasturile in bara fata, asemanator cu montarea celor originale, sub far?

_________________
Giulietta QV Image


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 01 Apr 2013, 09:17 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
theodanila Quote:
@gabrieldima - :goodpost: - in plus, chiar nu am nimc de pierdut daca, asa cum am scris si mai sus, testez cu halogen si daca intr-adevar nu e ok, pun xenon

Apropos, e ok sa "ascund" balasturile in bara fata, asemanator cu montarea celor originale, sub far?
Pai depinde cum vei putea pune halogenele in proiector fara sa afectezi sistemul de prindere al becului , daca il modifici si nu vei fi multumit de rezultat e posibil sa ai nevoie de alte lupe , deci ..... de la capat
Poti monta unde vrei balasturile insa preferabil undeva ferite de apa , oricum la un control RAR / Politie le vor identifica imediat pentru ca nu poti masca si firele care intra in far

_________________
0751314197


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 01 Apr 2013, 10:30 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
In primul rand, proiectoarele pentru halogen difera de cele pentru HID, am mai scris asta. Ba chiar sunt diferente MARI intre ele.
In al doieal rand, renuntati la ignoranta asta tehnica care e la ordinea zilei, toata lumea lupe in sus, lupe in jos, denumirea tehnica e alta, nici macar pentru obiectul semi-sferic din sticla la care va referiti voi cand scrieti "lupa" nu e denumirea tehnica "lupa" ci lentila.
Cum poate fi luat in serios un sfat, chiar si o intrebare, cand va exprimati cum va exprimati ?
E ca si cum ati spune in loc de jante "genti", ba chiar mai rau, ca in cazul de fata nici macar nu includeti tot ansamblul in descriere.
http://www.aa1car.com/library/hid_projector.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://image.made-in-china.com/4f0j00Bv ... 323-15.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.retrofitlab.com/blog/wp-cont ... ectors.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Poate asa, cu poze, e mai simplu.

teodanila, din pacate tu chiar nu ai inteles absolut nimic din tot ce ai citit pina acum. Sunt curios cat va dura pina cand vei gasi bec halogen cu soclu D2S.


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 01 Apr 2013, 10:51 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
@theodanila: Am inteles, deci Philips X-treme Vision, de exemplu, sunt pistol cu apa, ajuta prea putin spre deloc, it's a must sa fie xenon ! Stiu ca 147/GT nu au cele mai puternice faruri, dar nici atat de proaste cat sa iti risti viata cu ele noaptea, ca n-au fost omologate in Voluntari.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 01 Apr 2013, 11:21 
Offline
User avatar

Joined: 22 May 2011, 22:56
Posts: 315
Car: Giulietta QV
Location: Bucuresti
@alexandrus - posibil sa nu fii inteles nimic, e cam greu cand ti se ofera doar jumatati din informatia necesara

@valak - DA, Philips X-treme Vision, pe care de altfel le am acum pe masina, nu sunt suficiente; care e problema ta? de unde stii tu in ce conditii folosesc masina? serios, doar asa, ca sa te afli in treaba? fac mii de km pe intuneric pe soselele noastre de rahat, nu ies doar seara in club pe strazile luminate ale orasului!!!!

Am obosit sa ma mai cert cu voi. Va place tare de tot lucrul asta se pare! Voi tine cont de lucrurile utile scrise si voi vedea pe mai departe ce voi face. Multumesc inca odata celor care au scris ref. la subiect!

_________________
Giulietta QV Image


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 01 Apr 2013, 11:57 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Cred ca multe masini nu stau prea bine la capitolul faruri, este un adevar. Nu am fost multumit nici de cele de pe 145,147, si nu sunt multumit nici de cele de pe Octavia de ex (desi este mai bine decat la 147). Asta este si motivul pentru care sustin ca atunci cand cumperi o masina, investitia in bi/tri/octo/xenon este absolut meritata.


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 01 Apr 2013, 15:57 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Valak Quote:
@theodanila: Am inteles, deci Philips X-treme Vision, de exemplu, sunt pistol cu apa, ajuta prea putin spre deloc, it's a must sa fie xenon ! Stiu ca 147/GT nu au cele mai puternice faruri, dar nici atat de proaste cat sa iti risti viata cu ele noaptea, ca n-au fost omologate in Voluntari.
Nu ajuta becurile alea, din pacate. Cel putin in cazul meu nu au facut minuni, nici pe departe.
Insa am o vaga impresie ca nici minunile de Morimoto nu fac minuni. O diferenta sigur exista, dar acuma conteaza foarte mult si ce asteptari are cel ce le instaleaza.

teo, incearca sa vorbesti cu cei ce au deja instalate Morimoto sa vezi daca are rost sa te apuci sa desfaci faruri si sa dai banii pe tot soiul de nebunii. MrHollow are chiar pe GT, puneti masinile una linga alta si te lamuresti rapid.

Ca tot s-a vorbit de polish faruri. De ce ar rezista rezultatul doar 3-5 saptamini ? Pentru cei ce vor cu adevarat sa aiba farurile in conditie buna pentru o vreme lunga, exista folie speciala de protectie.
Operatiunea de polish a farurilor are o logica si un mod corect de a fi executata, nu o poate face oricine, sau mai precis nu o poate executa corect oricine, pentru ca nu poilizeaza doar, trebuie folosite si anumite substante pentru sigilarea zgarieturilor si asa mai departe.
O astfel de operatiune facuta asa, dupa ureche, mai mult rau face decat bine, pentru ca farurile sunt tratate cu un strat de lac pentru protectie UV, odata inlaturat lacul acela prin polish, degradarea e accelerata.


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 01 Apr 2013, 17:14 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
theodanila Quote:
GT lumineaza chiar mai slab decat 147
Nu prea vad cum, avand in vedere ca inafara formei in care este decupata sticla in partea de jos in dreptul fazei lungi, sunt absolut identice! Asta apropo de informatii neverificate si gresite..
But anyway, probabil ca starea farurilor de la GT-ul tau este mai proasta decat cea a farurilor de pe 147le tau, sau, poate sunt mai prost reglate.

Referitor la polish de faruri, am incercat asta pe GT, mi-e greu sa apreciez cat de "corect" a fost executat, insa pot sa confirm ca la scurt timp dupa, farurile au revenit la stadiul de dinainte de polish.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 01 Apr 2013, 18:46 
Offline
User avatar

Joined: 22 May 2011, 22:56
Posts: 315
Car: Giulietta QV
Location: Bucuresti
theodanila Quote:
la mine, deci nu generalizez, GT lumineaza chiar mai slab decat 147
deja replicile tale devn comice, domnule ALXege. Atentie, replicile, nu tu!!! Deci nu vad de ce mi-ai sterge acest post.

Si apropos, ce inseamna
ALXege Quote:
But anyway
? Parca forumul este romanesc, isn't it?

_________________
Giulietta QV Image


Last edited by theodanila on 01 Apr 2013, 18:53, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 01 Apr 2013, 18:53 
Offline
User avatar

Joined: 20 Apr 2010, 14:54
Posts: 1465
Car: Alfa Romeo Brera
Location: Bucuresti
ALXege Quote:
Referitor la polish de faruri, am incercat asta pe GT, mi-e greu sa apreciez cat de "corect" a fost executat, insa pot sa confirm ca la scurt timp dupa, farurile au revenit la stadiul de dinainte de polish.

Personal, dupa acel polish asupra farurilor as fii montat o folie de protectie.

_________________
-Alfa Romeo Brera-
EX: Ducati Monster
EX: Alfa Romeo 159 TI 2.4 Nero'Etna
EX: Alfa Romeo 159 my09 2.0JTDm TI
EX: Renault Twingo 1.2
EX: Fiat Barchetta 1.8
EX: Alfa Romeo 159 my08 1.9JTDm
EX: Alfa Romeo 147 1.9JTD 140cp(soft Tibi)
Ex: Skoda Fabia 1.2 54cp


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 01 Apr 2013, 18:57 
Offline
User avatar

Joined: 22 May 2011, 22:56
Posts: 315
Car: Giulietta QV
Location: Bucuresti
PabloBVR Quote:
Personal, dupa acel polish asupra farurilor as fii montat o folie de protectie.
:goodpost:

_________________
Giulietta QV Image


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 01 Apr 2013, 19:16 
Offline
User avatar

Joined: 22 May 2011, 22:56
Posts: 315
Car: Giulietta QV
Location: Bucuresti
Alexandrus Quote:
incearca sa vorbesti cu cei ce au deja instalate Morimoto sa vezi daca are rost sa te apuci sa desfaci faruri si sa dai banii pe tot soiul de nebunii. MrHollow are chiar pe GT, puneti masinile una linga alta si te lamuresti rapid.
Am vorbit deja cu el, chiar de acolo am preluat ideea cu proiectoarele. Da, nu ma gandisem sa le si testam una langa cealalta :oops: buna idee!

_________________
Giulietta QV Image


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 02 Apr 2013, 09:59 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6689
Location: Brasov... oarecum.
1. sunt de acord cu ridicarea taloanelor pentru instalatii aftermarket montate pe masini complet aiurea, sau doar becuri xenon (sau cum le-or fi zicand) fara lentile. De asemenea, cu lentile cu tot dar fara autoleveling sunt tot pistol cu apa pentru ca vei deranja ceilalti participanti la trafic atunci cand masina este incarcata. Solutia de compromis ar fi, ca si in cazul foliilor pentru geamuri, de modificare a legislatiei astfel incat sa existe metode si regulamente de omologare pentru diverse instalatii (dar nu orice prajala facuta pe vapor in drum dinspre China) precum si firme. E limpede ca in aceste cazuri trebuie ca instalatia sa fie prevazuta cu sistem autoleveling. In acest moment acest element devine unul probatoriu in cazul in care te opreste militianul. Deci un sistem intr-adevar ok si pentru ceilalti participanti la trafic.
O alta solutie ar fi posibilitatea, cu suportul legii, de a schimba cu totul farul cu unul cu instalatie xenon, dar care este piesa originala pentru modelul respectiv, ca optionala la cumpararea de noua a masinii. Cazul asta exclude spre exemplu 47FL, pentru ca pe ea nu s-a montat niciodata far cu lentila si bec xenon. Sau cel putin nu stiu eu de asa ceva.

2. Alexandrus si Valak au dat o solutie pe care am vazut-o de curand la un prestator de solutii de detailing destul de important pe piata la ora actuala. Baietii faceau ce spunea si Alexandrus: polisare cu mai multe tipuri de elemente abrazive astfel incat sa nu deterioreze materialul de baza al farului, tratarea cu niscaiva substante si apoi aplicarea de folie protectoare. Intre noi fie forba, acea folie daca se uzeaza poate fi schimbata cu alta noua.

3. Spalatorul de faruri. Aceeasi impresie de pistol cu apa am avut-o si eu la inceput. Dar: la viteze mici, intr-adevar nu are mare efect insa odata ce ai depasit 60-70km/h incepe sa se simta beneficiile. La 47FL este spalata zona de far prin care trece raza fazei lungi si a celei scurte. In aceasta iarna, dupa 800km prin tara masina era acoperita de un strat gros de jeg. Farul la fel insa numai pana in zona explicata mai sus. Asadar, prin zona semnalizatorului abea se mai vedea interiorul. O alta situatie. Din motive obiective, in ultima perioada nu am mai putut folosi spalatorul de faruri (intre timp problema s-a remediat) iar farurile se jegoseau intr-un hal fara de hal. O vizita la benzinarie pentru spalarea farurilor facea din nou lumina pe drum.
Prin urmare, as spune ca spalatorul de faruri este un must have mai must decat xenonul aftermarket.

4. reglarea corecta a farurilor, operatiune obligatorie

5. stergatoare bune pentru o curatare eficienta a parbrizului

6. nivelul de uzura al parbrizului are si el o importanta majora. Daca e plin de ciupituri si zgarieturi, e limpede cum va stralucii in bataia farurilor celorlalti participanti la trafic.

7. nivelul ridicat de oboseala crestee considerabil sensibilitatea ochilor, de unde si concluzia de a evita pe cat posibil circulatul noaptea. Sau, cazul soferilor a caror ochi sunt foarte sensibili la lumina farurilor masinilor de pe contrasens (stiu cativa de-astaia)

Punctele 3, 4, 5, 6, 7 le-am probat pe pielea mea.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 02 Apr 2013, 10:35 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Autoleveling-ul nu-l consider un must, si cu farurile obisnuite cu halogen deranjezi daca masina este incarcata, tocmai de aceea, la majoritatea masiinilor moderne, exista reglaj pe inaltime al farurilor. Acelasi lucru il poti face si intr-o masina cu "lupe" aftermarket montate ulterior.
Cat despre posibilitatea montarii ulterioare a instalatiei de xenon OEM, ea exista si in prezent, dar este foarte costisitoare. Daca insa te tine buzunarul, nu are nimeni ce sa iti impute la un eventual control.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 02 Apr 2013, 12:30 
Offline
User avatar

Joined: 22 May 2011, 22:56
Posts: 315
Car: Giulietta QV
Location: Bucuresti
Sunt de acord cu ALXege (daca are dreptate, are), cam toate masinile au reglaj sus-jos pentru faruri din interior de la buton. Si farurile obisnuite reglate prea sus sunt poate la fel de orbitoare ca si cele HID. Nu prea inteleg totusi faza cu mustul... :)

Conform celor de la RAR, din ceea ce mi-au spus, insa nu au fost in stare sa imi arate si scris: o instalatie xenon HID, pentru a nu fi respinsa la un eventual control, trebuie sa aiba: far original cu lentila pentru xenon, drossere ORIGINALE si montate in exact acelasi loc cu cele din fabrica, senzori punte fata si spate pentru autoreglare nivel, spalatoare faruri daca modelul de masina a fost prevazut din fabrica cu asa ceva pentru acest tip de faruri. Si inca ceva foarte important, in habitaclu sa NU existe butoane de reglare faruri sus/jos. Cu alte cuvinte, trebuie sa fie EXACT ca scoasa din fabrica.

_________________
Giulietta QV Image


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 02 Apr 2013, 12:45 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6689
Location: Brasov... oarecum.
Pe de o parte ala de la RAR ti-a spus ca se poate, pe de alta ca nu se poate. Adica se poate dar doar daca sunt de fapt cele din fabrica, adica ce spuneam eu mai sus :lol:

Treaba cu mustul, in opinia mea, e ca niste spalatoare de faruri fac diferenta intre lumina si bezna si prin urmare xenonul nu mai este atat de important.

Reglajul farurilor: ideea e ca nu mereu iti aduci aminte sa reglezi farurile cand mai ei 2 handralai pe bancheta din spate si atuci niste faruri normale sunt mai putin deranjante decat niste "xenoane" aftermarket. La cele montate din fabrica ai avantajul auto leveling-ului.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 02 Apr 2013, 13:30 
Offline
User avatar

Joined: 22 May 2011, 22:56
Posts: 315
Car: Giulietta QV
Location: Bucuresti
Da, am fost iar azi la RAR, de data asta in Colentina ca am avut drum pe-acolo, si am vorbit cu un "sefulet mai mic", care mi-a spus ce am scris mai sus.

_________________
Giulietta QV Image


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 02 Apr 2013, 17:38 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Iar cei de la RAR stiu care si cum sunt sursele (balast) de fabrica de unde ? Sau ce fel de proiectoare sunt in far din fabrica, unde sunt sezorii, etc ?
Nu mai spun, ca daca "sefuletul mai mic" ti-a spus chiar cum ai scris tu, respectivul e un incompetent, masinile mai noi nu au decat un singur senzor ultrasonic de reglare nivel.


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 02 Apr 2013, 18:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Atata discutie despre montarea unor lupe aftermarket n-am pomenit ca poa' sa existe...sunt atatia de pe forum care si-au montat, n-au mai intrebat si nu s-au dat de ceasul mortii daca ii opreste dracu pe drum sa le verifice balast-urile, lupele si oglinzile din far. Repet ce-am patit si eu, la RAR, vazand masina mai "intr-un fel" ..mai jmechera sa zic asa, inainte sa intru in hala m-a pus un rahat cu ochi sa ridic capota, si s-a luat instant de lumini..repet..INSTANT, desi masina are lupe..etc.Verdict: dai droserele jos..pana mea, esti respins.Bine sefule...normal ca nu dadea nici dracu jos ce aveam deja..luat RARu' si nici pana in ziua de azi nu m-a oprit nimeni si nici n-o sa ma opreasca. Si nici nu pot sa spun ca am cea mai tare faza scurta, asta la GTV. In schimb, la 156 tot asa, lumina slaba...am montat fara sa stau pe ganduri vreo secunda lupe bi-xenon aftermarket, efectul a fost WOW, ca si lumina imprastiata pe drum, si crede-ma ca nici nu deranja pe cei de pe contrasens si nici nu m-a oprit nimeni aprox 2 ani, trecut si ITP fara spagi si alte balarii.
Numai bine.

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
 Post subject: Re: xenon aftermarket
PostPosted: 03 Apr 2013, 14:55 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6689
Location: Brasov... oarecum.
Exact la asta ma gandeam si eu acum: cum naiba sa se intample ceva bun in tara asta daca nimeni nu respecta nici o regula. Ne dam de ceasul mortii ca politicienii nu respecta legille, dar sunt si ei oameni din randul nostru, "nostru" = noi care nu suntem in stare sa respectam o regula simpla. Atunci cum sa avem pretentii ca ei sa respecte ceva, sau pe noi?
Era o vorba buna, pe care daca multi ar respecta-o s-ar intampla lucruri: "fi schimbarea pe care vrei sa o vezi in jur".

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 210 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited