Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Mici intrebari care nu merita un topic separat!
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=3349
Page 7 of 190

Author:  alfetta [ 08 Dec 2008, 19:07 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

la mine sta tot timpul aproape pe AC , am senzor de umiditate ...si nu cred ca este rau , nu are ce sa se buleasca.

Author:  Bimm3r [ 08 Dec 2008, 19:33 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Cand am pornit motorul acum 15 min mi-a dat un mesaj de gen"engine coolant level high sau temp high, switch off engine" Ce inseamna? Masina nu a mai fost pornita azi, e rece motorul.

Author:  High Octane [ 13 Dec 2008, 18:38 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Cum este posibil asa ceva?

Stiu ca acul indicatorului de benzina ma fura cu 2 linii, deci la mine cand ajunge in dreptul celei de-a doua linii, stiu ca e momentul sa fac o vizita pe la PECO!
Cu toate astea, computerul de bord aproximeaza relativ corect cantitatea de benzina ramasa in rezervor, adica pentru aprox. 200 km. (la mine de regula, o linie = 100 km extern si cam 80 km intern).

Ce e defect si cam cat costa reparatia? Mi-ar place sa indice si acul corect!

Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 31 KiB | Viewed 2808 times ]

Author:  Cypy [ 14 Dec 2008, 00:39 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

De cand am schimbat filtrele de polen se aude un zumzet cand circula aerul la viteza mai mare iar inainte nu se auzea nimic...ce sa fie?

Author:  Romeo [ 14 Dec 2008, 06:20 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

High Octane Quote:
Stiu ca acul indicatorului de benzina ma fura cu 2 linii, ... / Cu toate astea, computerul de bord aproximeaza relativ corect cantitatea de benzina ramasa in rezervor...
Diferenta, eroarea, e constanta indiferent de nivelul combustibilului in rezervor?
De obicei daca plutitorul are fisuri nivelul indicat va fi mai jos fata de cel real, constant.
La tine e invers. Posibile cauze, dupa parerea mea:
- blocaj mecanic pe axul plutitorului;
- probleme de reglaj la volt/ampermetrul de la bord.
Atentie! Nu ma pricep la masini... Poate ca masinile astea nu au plutitoare si volt/ampermetre... :roll:

Author:  Screech147 [ 15 Dec 2008, 15:08 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Cine imi spune si mie un loc unde pot sa imi vopsesc etrierii in Bucuresti? Si un pret aproximativ?

Multumesc!

Author:  pisikmic [ 23 Dec 2008, 11:43 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Salut ... de curand am primit o Alfica 166 2.5 V6 si din pacate nu e tocmai pusa la punct ... am fost cu ea la reprezentata in Cj si am nevoie de un senzor ABS stanga spate si de un cap de bara ( cod : 4630729 - nou sau 71781882 - reconditionat). Imi puteti spune cam cat m-ar costa si de unde sa le iau ca sa ies mai ieftin ? Caci e prima masinutza si inca sunt "eleva" ..
Merci anticipat

Author:  istv4n [ 23 Dec 2008, 12:00 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

In orice caz iti sfatuiesc sa te feresti de reprezentanta!!! Au preturi foarte mari atat la piese cat si la manopera. Un service de care personal sunt multumit se afla pe strada Ciocarliei nr 37. Au preturi bunicele si nu te poarta pe drumuri. Te programeaza si "te rezolva". Poti duce tu piesele daca vrei, sau iti cumpara ei (la pret real, cu factura).
Cere o oferta de pret si de la userul "gabrieldima"!

PS: Bine ai venit printre alfisti :clapping: Asteptam sa creezi un topic nou unde sa-ti prezinti noua bijuterie cu descrieri + poze :naughty:

Author:  Bimm3r [ 23 Dec 2008, 15:13 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Si poze cu tine si ea 8)

Author:  Bimm3r [ 24 Dec 2008, 06:33 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Cum se poate seta la infocenter nr de KM pana la urmatoarea revizie?

Author:  Romeo [ 24 Dec 2008, 07:35 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Din /-, dar nu are rost. Chestia aia e pusa tocmai ca sa-ti contorizeze nr. de km intre vizitele la doctorul ei. E cel mai elegant mod de a conserva atentia asta.

Author:  Babacu [ 30 Dec 2008, 17:59 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Revin cu cele două probleme descrise în ultimul post de pe acest topic, deoarece se manifestă constant plus încă una mai veche, despre care nu am vorbit şi pe care am tot încercat să o remediez la service:am o bătaie urîtă pe faţă. Mi se pare că bate mai mult pe dreapta dar şi pe stînga se aude destul de clar. Trebuie ca drumul pe care merg să fie perfect neted ca să nu se audă nimic. Am fost la service şi am pus-o pe un stand I.T.P. şi a reieşit că ar fi o bieletă antiruliu. Am schimbat cele două bielete şi zgomotul a dispărut pentru un timp. După un timp relativ scurt această bataie a revenit. Am fost iar la service şi au zis să-mi schimbe flanşele de la amortizoarele de faţă. S-au apucat de treabă şi au început chiar cu partea dreapta. Aici a ieşit altă problemă, tija amortizorului avea joc transversal, aşa că am schimbat şi amortizoarele şi flanşele. Ultima operaţiune s-a petrecut fix marţea trecută. Am luat mașina seara de la service şi am mers cu ea prin oraș (pentru necunoscători, Tîrgovişte este ca după război, cea mai mare parte a străzilor, mai ales cele din centru, au fost săpate toamna asta și acum sînt varză) şi, spre marea mea neplăcere şi supărare, zgomotul este la fel de puternic şi clar. După revelion mă duc iar la service, dar aştept şi păreri de-ale voastre. Menţionez că am schimbat pe faţă aproape tot: braţe superioare, înferioare, bucşi bară stabilizatoare, bielete antiruliu. Şi încă o chestie: dacă trec prin bălţi găsesc stropituri de apă pe oala de la amortizorul dreapta, în compartimentul motor.
A, şi încă ceva. Cînd fac manevre cu spatele şi pun frînă se aud nişte trosnituri pe spate.

Author:  dr00py2nd [ 03 Jan 2009, 02:57 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Buna ! , de ce nu imi indica consumul instant la 147 si cateodata km ramasi de parcurs cu combustibilul existent ? a doua chestie mi-o arata , dar nu totdeauna ! ??

Author:  High Octane [ 07 Jan 2009, 00:47 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Eu am observat ca nici la mine nu mai arata consumul instant si estimarea combustibilului ramas cand umblam cu mufa de la debitmetru scoasa. Pe undeva e logic, no info, no feedback!

Author:  dr00py2nd [ 07 Jan 2009, 01:39 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

mie imi arata doar liniute in loc de cifre, deci nimic.

Author:  High Octane [ 07 Jan 2009, 02:36 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Pai tot asa imi arata si mie, doar liniute! Vezi sa nu ai vreun contact imperfect la debitmetru! Scoate mufa, si introdu-o la loc!

Author:  dr00py2nd [ 07 Jan 2009, 02:39 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

am dat mufa debitmetrului cu contact spray , l-am si demontat ca am citit subiectul ca poate fi murdar pe la fante , dar se prezinta foarte bine in interior , e ca nou , am vazut ceva oxidare pe piniii senzorului acolo am dat cu spray si pe mufa , in rest n-am avut ce-i face . da de multa ori imi arata prost si benzina (indicatorul de nivel) , de multe ori imi arata mai mult decat am .

Author:  Freccia [ 07 Jan 2009, 02:41 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Are dreptate omul! Nici mie nu imi mai indica aceste date de cand am scos mufa de la debitmetru. Probabil e unul din rolurile sale...

Author:  dr00py2nd [ 07 Jan 2009, 02:48 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

atunci nici dupa spray nu face contact? am sa verific daca imi indica km ramasi de parcurs si instant consumpt , daca tot nu imi arata ?! canci e bulit ceva

Author:  High Octane [ 07 Jan 2009, 03:28 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

dr00py2nd Quote:
am dat mufa debitmetrului cu contact spray , l-am si demontat ca am citit subiectul ca poate fi murdar pe la fante , dar se prezinta foarte bine in interior , e ca nou , am vazut ceva oxidare pe piniii senzorului acolo am dat cu spray si pe mufa , in rest n-am avut ce-i face . da de multa ori imi arata prost si benzina (indicatorul de nivel) , de multe ori imi arata mai mult decat am .
Mie imi arata tot timpul mai mult decat am! :tongue: Ma fura cu 2 linii! Treaba e ca computerul estimeaza relativ corect cat mai am pana urmeaza vizita la Peco!
Quote:
Are dreptate omul! Nici mie nu imi mai indica aceste date de cand am scos mufa de la debitmetru. Probabil e unul din rolurile sale...
Pai, rolul debitmetrului nu e sa iti estimeze consumul in timp real si nici cat mai mergi cu combustibilul din rezervor, faptul ca contribuie la afisarea consumului instant si ajuta la estimarea distantei pana la Peco e altceva, dar acestea doua sunt calculate de ECU. Din moment ce se numeste debitmetru, e clar ca masoara ceva si anume volumul de aer care trece prin el iar acest parametru este comunicat catre ECU care la randul lui calculeaza amestecul optim de aer si carburant. Functionarea defectuoasa a debitmetrului duce la:
- consum ridicat de combustibil
- erori pe computer (MCSF)
- motorul urca mai greu in ture => masina nu mai trage cum trebuie
Acestea sunt doar cateva dintre efectele unui debitmetru murdar.

Daca pe langa faptul ca computerul nu iti mai indica acele valori, intalnesti vreunul dintre aceste simptome la masina ta, atunci poate fi ceva in neregula cu debitmetrul. Cel mai probabil e imbacsit/murdar! Daca nu ai aprins MCSF atunci debitmetrul e ok si problema trebuie cautata altundeva. Curata cu spray de contact si debitmetrul in sine, nu doar contactele, este un tutorial pe forum, el poate sa para curat (si al meu parea flawless dar nu isi facea treaba ca lumea)!
O alta cauza care imi vine in minte pentru care sa nu iti indice acei parametrii sunt sondele lambda, insa o functionare defectuoasa a acestora duce automat la MCSF!
Repet, daca n-ai MCSF pe ceas, atunci ignora tot ce am scris si cauta cauza in alta parte! Pe mine ma depaseste!

Later Edit!
Quote:
poate merita sa umblu si pe la airflow sensor? , curatare ? am citit discutiile despre subiectul asta , am uitat sa mentionez ca masina mea mi se pare prea "lenesa" accelereaza mai greu , nu raspunde in acelasi timp la pedala de acceleratie .
Am anticipat bine, ti-am gasit post-urile din topicul MCSF, sectiunea 156! :harhar:
Curata bine debitmetrul si curata si corpul clapetei de acceleratie. O sa ai o surpriza placuta! :run:
Si ai putea sa verifici starea bujiilor!

Author:  dr00py2nd [ 07 Jan 2009, 18:33 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

pai am mcsf pe bord de la sonda lambda defecta , se schimba maine , atunci din cauza sondei defecte nu arata instant consumpt , in cazul meu facea amestec saracacios , masina trage greu si nu imi arata datele amintite de instant consumpt si cati km au mai ramas de parcurs cu combustibilul disponibil :) , nus tiu care e corpul clapetei de acceleratie , am desfacut senzorul de aer l-am scos sa vad daca e murdar dar cum am mai spus e ca nou , nici urma de mizerie ( piesa cea cu o garnitura verde ) , nu stiu chestia cu corpul clapetei daca aveti un link cu o poza sa vad si eu :) , merci

Author:  High Octane [ 07 Jan 2009, 19:10 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

dr00py2nd Quote:
...nu stiu chestia cu corpul clapetei daca aveti un link cu o poza sa vad si eu :) , merci
Bafta!

http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?f=21&t=545

Author:  dr00py2nd [ 07 Jan 2009, 19:21 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

merci mult :)

Author:  Bimm3r [ 07 Jan 2009, 21:03 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

O sa enumar aici niste "probleme" la masina mea, sper sa ma ajutati:

De cand i-am schimbat alternatorul imi variaza relanti-ul atunci cand pornesc consumatori mai multi: faruri, dezaburire, muzica, clima.
Chiar si cu farurile pornite si fara alti consumatori inafara de faruri si clima tot nu e bine, in sensul ca variata dar mai putin, scade cam cu 100rpm fata de normal, isi revine, scade, isi revine, si se simta ca motorul tremura atunci cand scade relanti-ul. Ce poate fi? Alternatorul sa nu fie bune? sa fie vreo curea obosita? Nu ma pricep.

Eroare MCSF persista, acum vad ca nu ma scuteste nici prin oras, e cam aiurea. O sa ii schimb bujiile poate nu mai face. Are rost sa ii cumpar toate bujiile sau nu? Una din ele cel putin e arsa si o sa o schimb, dar are rost sa le schimb pe toate?

Cum se poate seta la infocenter nr de KM pana la urmatoarea revizie? Eu nu am reusit sa il setez.

Author:  dr00py2nd [ 07 Jan 2009, 21:40 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

parerea mea e ca daca ai mcsf tre sa afli care e motivul abia dupa aceea dupa ce ai remediat problema sa te intrebi daca iti mai scade relantiul care e motivul si sa spui ca e de vina alternatorul , posibil sa fie problema ca si in cazul nostru cu air flow sensor sau vreo sonda lambda , dar mai mult ca sigur ca debitmetrul (air flow sensor) .

Page 7 of 190 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/