N-am mai scris aici de ceva vreme. Pai ce, am stat degeaba? Nuuu!
- Am pus nipluri gresoare la bratele superioare si i-am bagat pasta de cupru. Asta prin septembrie asa. S-a facut liniste si abia acum o saptamana, dupa o iarna lunga si plina de mozoale a inceput sa mai chitatie un pic un brat. Ma declar multumit de aceasta varianta.
- Am reusit sa gasesc o pereche de triple decente. Au trecut prin iarna si pot zice ca se aburesc foarte putin. Cele vechi erau mega crapate si suspectez ca acele crapaturi ar proveni de la socurile date de inchiderea portbagajului combinate cu materialul prost. De cand le-am pus inchid foarte incet portbagajul... sa vad cat or sa tina...
- Am spart pusculita si am trecut pe coilovere KW V1. Diferenta ca de la cer la pamant. Fac toti banii. E setata un pic mai inaltata fata de arcurile eibach, zic eu ca e cam ca un TI asa. E perfect asa pt drumurile pe care le fac. Am pus si toate flansele noi.
- Am schimbat rulmentul dreapta fata.
- O alta planetara second. Una noua se pare ca e imposibil de gasit. Am platit-o la vreo 2 magazine (2200lei) si la cateva zile mi-au dat banii inapoi si mi-au zis ca nu mai e la furnizor. La aceasta planetara second i-am schimbat si rulmentul pt ca era cam zgomotos. Se pare ca nici rulmentul (SNR AB 40838 de 45x68x14 parca) nu se mai gaseste asa ca a trebuit sa pun un SKF de 12mm latime in loc de 14 si un distantier de 2mm facut la strung. Vedem cat o tine.
- 3L de ulei din cutie schimbati cu ocazia planetarei inlocuite. Am trecut pe Ravenol, Tutela e greu de gasit si de vreo 3 ori mai scump.
- Schimb de ulei(acelasi Motul XCess) si filtru de ulei.
- Schimb de filtru aer, am mai luat un Pipercross sa nu mai stau cu masina imobilizata pana il spal,usuc si ung.
- Un set nou de distantiere pe fatza ca la unul se rupsese inelul de centrare
- Mai sunt de schimbat in weekend bucsile de la barele stabilizatoare. Am luat strongflex pt ca powerflexul facea doar pt fatza.
- Pe lista de achizitii ar mai fi modulul Novitec GP1. Am mers cu masina unui prieten din oras, acelasi motor, aceeasi cutie si cand activai modulul raspundea atat de bine la acceleratie de parca avea un stage1 in plus
Bine, am zis ca am făcut
ce a fost mai greu a făcut Luca, noul mecanic de alfe apărut in oras, super meticulos și momentan dornic de reparat italience
In rest, cateva poze din ultimele luni: