Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=26720 |
Page 7 of 9 |
Author: | gvladm [ 27 Oct 2021, 19:30 ] | ||
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 | ||
Aici puteti vedea o masina absolut superba, clar cea mai frumoasa din cartier... si un Porsche 911 GTS
|
Author: | gvladm [ 04 Feb 2022, 20:49 ] | |||
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 | |||
Daca update-urile de topic s-ar face la interval, eu m-as incadra doar la cel de timp, cum la distanta nu cred ca am facut mai mult de 500 km de la ultimul update Sta bine in rolul de bibelou, macar asa nu-i mai dau prilejul sa dezvolte bug-uri random sau sa acumuleze zgarieturi. Se simte tare ciudat ca eu (ala micu' care scrie topicu', pentru cei care nu stiu) visez sa conduc masina asta de la 14 ani si ca, incepand de saptamana viitoare, chiar pot. Na, mi-e cu atat mai frica sa ma ating de ea avand in vedere cat de mult l-am batut la cap pe taica-miu sa o tina in stare perfecta, stiind ca si eu trebuie sa ma ridic la aceleasi standarde acum pentru a nu risca sa fiu ipocrit Macar asa poate nu va mai sta aiurea atat de mult, cu riscul sa primeasca niste semne de buna purtare de incepator intre timp. Sper ca data viitoare cand adaug poze cu ea pe topic sa nu mai aiba rotile astea de iarna care-i tradeaza originile
|
Author: | Iftao [ 04 Feb 2022, 22:07 ] |
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 |
Felicitari in acest caz "celui mic" pentru pasiunea dezvoltata pentru marca si in special pentru modelul Giulia...Ai gusturi faine in materie de auto[emoji6][emoji109] Sent from my SM-N950F using Tapatalk |
Author: | gvladm [ 05 Feb 2022, 15:32 ] |
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 |
Multumesc mult, ma bucur ca aici sunt inconjurat de oameni cu gusturi la fel de bune |
Author: | ALXege [ 07 Feb 2022, 16:48 ] |
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 |
Felicitari pentru permis! Si sa ne vedem cat mai curand |
Author: | georgeg [ 09 Feb 2022, 17:01 ] |
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 |
Felicitari! |
Author: | gvladm [ 10 Feb 2022, 13:25 ] |
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 |
Multam mult, Ege si Guli! |
Author: | lucianm [ 10 Feb 2022, 13:56 ] |
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 |
Si felicitari pentru cum scrii. La generatiile mai proaspete acest lucru a devenit destul de rar. Sofat placut mult timp de acum incolo! |
Author: | gvladm [ 10 Feb 2022, 22:16 ] |
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 |
Multumesc mult Lucian, asa complimente mai rar Ce-i drept, si pe vremea cand mi-am facut cont aici le aveam deja cu forumurile, stiam cam care e eticheta si ca nu apreciaza nimeni daca scrii ca si cum pierzi timp la semafor |
Author: | gvladm [ 27 Mar 2022, 00:06 ] | ||||
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 | ||||
A venit si al patrulea an, impreuna cu revizia aferenta. A primit si va mai primi niste lucruri si lucrusoare misto, printre care un buton magic care imi opreste cresterea piciorului drept la o rata accelerata si ma mai tempereaza cand am apucaturi de sofer de Audi In curand va redeveni spaima bordurilor daca vremea actuala se mentine, n-o prea caracterizeaza colacele de salvare Things are looking good, in cele ±3 zile in care mi-a fost inmanata am facut mai multi km cu ea decat a facut taica-miu de la inceputul anunui
|
Author: | gvladm [ 30 Mar 2022, 17:39 ] | ||
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 | ||
Ca tot ziceam ca va mai primi niste lucruri misto: acum are modul CarPlay + functie wireless si camera marsarier originala conectata la modul. Am avut CarPlay pe alte masini inca de prin 2016 si de cand poti folosi Waze si Spotify pe el a devenit un must-have pentru mine, de acum nu mai trebuie sa umblu cu magneti si suporturi de uberisti Tin o lista cu ce upgrade-uri mi-as dori de cand am luat masina si tziv se asigura ca se subtiaza in fiecare an
|
Author: | gvladm [ 14 Apr 2022, 18:05 ] |
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 |
This is a Giulia appreciation post [emoji7] (Summer mode on, in sfarsit) Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | ALXege [ 14 Apr 2022, 21:31 ] |
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 |
Your other car is a Tesla? [emoji15] Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | gvladm [ 14 Apr 2022, 21:33 ] |
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 |
Ii trimit vecinului aprecierile, a mea nu e Doar ce e in semnatura, #dieselpower ) Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | gvladm [ 07 May 2022, 23:17 ] | ||||
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 | ||||
3000 km de cand o conduc eu in propria persoana, pana acum doar (multa) motorina si bucurie cumva refuza sa se strice dom'le, acum sper sa nu fi cobit... Ironic e ca a devenit cea mai neproblematica masina din familie, cine zicea ca neamtu' stie ce face si italianu' ba sa-si dea peste gura Also, e intr-atat de frumoasa incat si bodyguard-ul se holba la ea cat ma dadea afara din parcare
|
Author: | BFX [ 08 May 2022, 07:55 ] |
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 |
Cât de bine poate să arate o Giulia cu suspensia mai joasa de Q2. Superbă! |
Author: | gvladm [ 08 May 2022, 22:07 ] |
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 |
Saru' mana! Aparent are cam acelasi ground clearance cu QV, si mie imi place tare mult asa... |
Author: | gvladm [ 19 Jun 2022, 16:08 ] | ||
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 | ||
#AF22 sitrep, atat din perspectiva mea, cat si a Giuliei: Pentru mine, '22 a fost primul Fest in calitate de sofer. In '18 si '19 am avut rolul de copilot iar anul asta planul era sa raman in acelasi scaun, dar printr-o decizie de fractiune de secunda am ajuns sa conduc la primul roadtrip. Si la al doilea. Si la al treilea Ma bucur tare mult ca am ajuns in spatele volanului. Iesirea asta a fost prima ocazie de cand am permisul unde am putut sa testez atat limitele mele, cat si ale Giuliei. Vorbind de ea, pot zice ca am ramas de-a dreptul surprins, daca nu chiar stupefiat, de cat poate duce masina asta. Pe masura ce inaintam, impingeam vitezele de viraj si punctele de franare din ce in ce mai departe, iar Giulia refuza sa dea gres. Am fugit dupa Veloce-uri, Quadrifoglii, Busso-uri si MultiAir-uri si, desi in linie dreapta ma loveam cu realitatea trista a celor 150 de cai, in viraje ajungeam sa le acopar oglinzile cu botul meu nervos si rosu. As putea spune ca si niste driver skills-uri au dus la asta, doar n-am ajuns pe locul 4 in Cupa Alfa Club prin noroc, dar mi-am zis ca atat timp cat am lamaita in geam ar trebui sa raman oarecum modest in privinta abilitatilor mele La Sf. Ana, eu si Jull am decis sa ne desprindem un pic de restul si sa vedem ce pot masinile noastre. Sincer, plecasem cu gandul ca ne vom alerga un pic pe serpentinele din zona, apoi vom ajunge pe drumuri mai mari, unde el isi va putea scoate toti cei 510 cai din frau si ma va lasa undeva in satele din spate. Cam asa a si fost pe portiunile drepte si lungi, dar centrul de gravitatie mai jos si greutatea mai mica a Giuliei ma aduceau foarte aproape de Stelvio in fiecare portiune virajata, plus senzatia de stabilitate sporita pe care o aveam stand aproape lipit de pamant. Dupa cei cativa zeci de kilometri de mers aproape de limitele mele, puteam sa trag linia linistit si sa zic ca mi-am demonstrat ce aveam de demonstrat. Chiar asta urma sa fac, dar printr-o alta decizie de fractiune de secunda am ales sa ma alatur baietilor pe drumul spre Lepsa - si ce bine am facut. In ciuda faptului ca probabil aveam cea mai slab motorizata masina de acolo, am alternat permanent intre kickdown si frana, am zburat din apex in apex si le-am tinut companie Alfelor mai bine pregatite pentru acel drum absolut spectaculos. Stiti vorba aia, 'drive it like you stole it'... cam aceea a fost mantra noastra in ultimul roadtrip. In cazul meu, daunele s-au limitat la temperatura motor peste jumatate si un miros puternic de frane incinse, ambele temporate, dar pentru altii (ask Iftao ), s-a lasat si cu fum si alte lucruri fun. Ziua plecarii a fost mai chill, din fericire, cum ritmul a fost impus de cascatii de pe Valea Prahovei, cat si de dom' Cucu pe A3 cu ACC pornit. As fi zis ceva despre consum, dar cred ca ar fi de prisos avand in vedere cum am condus, asadar voi zice doar ca Fest-ul mi-a consumat un plin si jumatate, o performanta remarcabil (de slaba) avand in vedere Fest-urile anterioare Pentru mine, Alfa Fest 2022 a fost de departe cel mai misto (nu c-ar fi greu de inteles de ce ), iar pentru Giulia probabil cel mai dificil, probabil nefiind adepta ideologiei 'If you no longer go for a gap that exists [...]' care m-a ghidat in ultimii ±750 km Pe aceasta cale as dori sa le multumesc organizatorilor pentru ultimele zile, au fost absolut magnifice, iar acum astept cu nerabdare vesti despre unde ne va duce Fest-ul anul viitor
|
Author: | tzzivii [ 19 Jun 2022, 16:54 ] |
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 |
Author: | gvladm [ 14 Aug 2022, 20:06 ] | |||||
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 | |||||
Weekend-ul extins de Sf. Maria m-a prins pe Transfăgărășan și Transalpina, cum eu nu mai mersesem demult pe ele, iar cu Giulia n-am fost niciodată. Desigur, n-am fost deloc singurul cu ideea asta, motiv pentru care mi-am exersat atât răbdarea, cât și skills-urile de depășire Auzisem că Transfăgărășanul are asfaltul cam stricat, dar mie nu mi s-a părut mai rău decât oricare alt drum de țară. Am stat în Sibiu peste noapte, unde culmea, se pare că avea loc și Transylvania Classic, deci mi-am clătit ochii cu niște clasice mișto, cât și cu niște electrice noi (mai puțin mișto). La întoarcere am luat-o pe Transalpina, care e proaspăt reasfaltată și mai puțin aglomerată, dar nu știu ce să zic, parcă tot Transfăgărășanul e mai memorabil (thx TopGear). Eram oarecum în cumpănă vizavi de întoarcerea pe Transalpina, având în vedere că urma să plouă cam când aș fi ajuns eu pe ea, dar până la urmă ploaia m-a prins abia la câteva sate după Regret că nu prea mai am de spus nimic nou despre Giulia; are o tendință de a merge fără probleme de ceva vreme, iar în cei 800-ish km din ultimele zile n-a făcut excepție. Ne apropiăm vertiginos de 40k km, deci încă stă lejer sub 10k km pe an Ah, ba da, am o plângere - după multe serpentine luate poate mai repede decât ar fi normal, m-a luat durerea de spate de la lipsa de suport lateral. Scaunele standard au tendința de a te lăsa să te sprijini de stâlp sau de consola centrală, în loc să te țină pe loc
|
Author: | BFX [ 15 Aug 2022, 07:47 ] |
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 |
Faina tura, am facut exact acelasi traseu acum o saptamana. Poate ar merita sa incerci un upgrade pentru scaunele de Veloce, am fost foarte multumit de sustinerea pe viraje. |
Author: | gvladm [ 22 Dec 2022, 22:45 ] | ||
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 | ||
Știți cum e... nu e bine să mergi nici mult prea mult cu mașina, dar nici prea puțin în ciuda anilor de stat pe loc și faptului că a fost mereu a doua sau a treia mașină, Giulia a cerut o distribuție nouă la kilometrajul de... 42.800 km Aia e, era pe listă chiar de ceva vreme. Până la urmă, cauciucul se deteriorează și în funcție de vârsta sa. Cu acest prilej am schimbat și cureaua de accesorii, așadar acum nu mai aud niciun fel de chițăit de la motor indiferent de cât de cald sau rece e. Plăcuțele spate erau pe terminate, motiv pentru care au zburat și ele (deși puteam să jur că plăcuțele față erau pe ducă, cine știe știe ). Prin urmare, Giulia e pregătită pentru aniversarea ei de 5 ani (la mine), ocazie cu care i se termină și garanția... AMR 2 luni
|
Author: | GiuliaLover [ 22 Dec 2022, 23:44 ] |
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 |
Ciocanul a fost pentru indoitul curelei pe dupa rola? |
Author: | gvladm [ 24 Dec 2022, 10:52 ] |
Post subject: | Re: Giulia Rosso Alfa 2.2 150 hp AT8 |
GiuliaLover Quote:
Ciocanul a fost pentru indoitul curelei pe dupa rola?
Cum să nu
|
Page 7 of 9 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |